quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:10 schreef manda-rijn het volgende:
hebben ze ook luchtverfrissers voor in de auto die aan de ventilatierooster bevestigd kan worden?
Ja, die heb ik vandaag nog gekocht samen met mn HDMI kabel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:10 schreef manda-rijn het volgende:
hebben ze ook luchtverfrissers voor in de auto die aan de ventilatierooster bevestigd kan worden?
in leeuwarden liggen ze al een paar weken niet meer. (HDMI kabels)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zijn die wel soort van standaard in het assortiment
mja, voor minder dan 10euro ga ik iig niet mijn bed uit :p aangezien dat mijn laatst verdiende loon is, alleen heeft dat bedrijf op de zaterdag geen werkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef scrub_nurse het volgende:
te weinig in ieder geval5e nog iets zal t zijn
Serieus? Daar wilde ik gaan solliciteren, maar als ze zo weinig betalen dat schiet het nog niet op.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Bij de Boekenvoordeel kreeg ik op m'n 20e ¤4,20 brutoDat heeft ook niet lang geduurd.
Dat is 7 jaar geleden, misschien zijn ze ondertussen veranderdquote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Serieus? Daar wilde ik gaan solliciteren, maar als ze zo weinig betalen dat schiet het nog niet op.
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef Dark0z het volgende:
Hoorde net dat je bij de action iets van 8euro bruto verdient als je 22 jaar bent... Hoeveel zou dat op netto uitkomen? Gewoon voor de zaterdag..
Euhmquote:Op maandag 8 februari 2010 18:49 schreef Dark0z het volgende:
[..]
mja, voor minder dan 10euro ga ik iig niet mijn bed uit :p aangezien dat mijn laatst verdiende loon is, alleen heeft dat bedrijf op de zaterdag geen werk
Watjequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:01 schreef GimmeGore het volgende:
Hebben ze thermosflessen bij de Action?
(ik ga niet meer naar de Action als ik niks nodig heb, want ik kom alsnog met vanalles thuis. zo van: ow, das handig! hé dat kan ik ook wel meenemen)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Watje....
...en hebben ze thermosflessen...nooit opgevallen maar kan ook zijn omdat ik er nooit naar gezocht heb...dus je weet nog niets....toch maar even langsgaan dan
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand 2-4 van deze aardenwerken schaaltjes over, of liggen ze nog ergens bij de action?
Ik dacht dat ik er 6 had, maar blijk er maar 4 te hebben!
Ze zien er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef lynda het volgende:
En dan loop je straks een rondje en zie je nog 20 andere dingen die je mee neemt
Die kapotte waren eigenlijk meer van die koffiekannen, die je thuis gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |