Ghehe idd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Dat is toch ook juist de vraag?
dat hebben ze er volgens mij niet. zag het laatst wel ergens anders in hele leuke hippe kleurtjes, maar ik weet niet meer waar. zal wel even heel hard denken.. sowieso hebben ze het bij blokker wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:10 schreef Miam het volgende:
Ik ben op naar een ding waar ik brood in kan bewaren..
dit idee, hoeft overigens geen hout te zijn.
Als ik er maar brood in kwijt kan
[ afbeelding ]
Kan ik hiervoor bij action terecht, iemand enig idee?
Ik heb het gevraagd, maar ze hadden de zinco spray hier niet meer.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:50 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zal morgen eens voor je kijken in Rotterdam. Dan laat ik je nog wel iets weten of het er is of niet.
Hoe zijn die qua formaat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:41 schreef JuiceJuice het volgende:
Condooms van de Action zijn goed
En cheap!
8 euro.quote:
Ja, ben ik laatst geweest maar nooit meer aan gedacht natuurlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Goeie, goedkope en leuke broodtrommels koop je bij Ikea!
Bij Albert Heijn hebben ze nu ook douchegel van eigen merk met lavendelgeur, echt heerlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Yardley? Hebben ze ook douchegel met lavendel? Vind ik zoooo lekker om 's avonds te gebruiken...maar Kneipp is duur.
Kneipp valt bij de Action ook wel meequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Yardley? Hebben ze ook douchegel met lavendel? Vind ik zoooo lekker om 's avonds te gebruiken...maar Kneipp is duur.
ze hebben nu wel huge ass lavendel/relaxtime bad/douchegel van badedas zag ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja hebben ze.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ooh dan baal je, kun je weer helemaal terug naar huis..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef GimmeGore het volgende:
Stond ik daar net aan de kassa, met mn ovenschaal, chocolade en boxers...
Pinpas vergeten
Geen idee, maar die in Dordrecht wel. Is niet zo ver van Rotterdam afquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Asgard het volgende:
Weet een van jullie of de Action in Rotterdam nog HDMI kabels heeft?
volgens mij zijn die wel soort van standaard in het assortimentquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Asgard het volgende:
Weet een van jullie of de Action in Rotterdam nog HDMI kabels heeft?
Thanks, zo ff halen danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zijn die wel soort van standaard in het assortiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |