abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:48:37 #1
236335 neen
schone schijn
pi_76844936
Het vorige deel: Slank #921 - Hormoonballen en serviesbehoud!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:49:16 #2
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76844959

Waar is nummertje 922?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76845014
tvp
pi_76845016
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:51:21 #5
236335 neen
schone schijn
pi_76845062
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:49 schreef Wolve000 het volgende:

Waar is nummertje 922?
Die heb ik ook even volgepost
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:52:09 #6
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76845086
Tvp
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76845164
Noemen we de volgende toch 922!
pi_76845172
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef neen het volgende:
Ik heb er een keer mee gevlogen en dat vond ik ook niet zo fantastisch ik wacht wel tot er nog maar een paar mensen voor me staan bij het boarden een stoeltje is er toch wel vrij. Maar goed, als je goed oplet is het echt goedkoop en dat is aantrekkelijk voor een arme student
Op zich is er natuurlijk voor iedereen een plekje aan boord, maar ik vind het wel zo gezellig om naast mijn vent te zitten als we samen vliegen Nou ja, ik vind de kleine besparing de moeite niet waard. Sowieso plannen we een trip niet rond de kortingsdagen van Ryanair, maar liever rond een lang weekend ofzo.

Ik heb buikpijn van de nacho's van gisteravond trouwens Veel teveel gegeten, heb er maar een alka-seltzer achteraan gegooid voor ik ging slapen
pi_76845176
o hai vanuit de bus
Ja doei.
pi_76845424
hoe ging t voor je gevoel mootje? beetje blijer dan na de vorige tentamens?

voor merel. er komen vast leukere dingen aan in 2010. dat moet wel, want 2010 wordt niet alleen mijn jaar, maar ook jouw jaar

ik heb net een soort van interventie "hallo we gaan je hoofdstuk helemaal anders doen en over twee weken is het af" bespreking gehad. is wel goed voor me, en gelukkig was dat "anders" ook wat ik in gedachten had ongeveer...
Kwak
pi_76845632

Merel

Mini, gefeliciteerd met je huis! Mijn lief en ik hopen binnen een half jaar (of evt. 8 maanden, na de zomer) ook samen te wonen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76845905
Ik heb de gyn gebeld en moet vanmiddag om 2 uur op het spoedspreekuur komen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76845945
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
hoe ging t voor je gevoel mootje? beetje blijer dan na de vorige tentamens?
slechter dan die van gisteren en beter dan die van woensdag ik ben benieuwd wat voor cijferindicatie dat is !
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:23:52 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76846257
Dad, wat snel!! Dat is wel een beetje eng... Sterkte morgen.

Mo, je kan niet veel anders dan afwachten he??

Lijst:
O/L: 2 boterhammen met volvette kaas en mosterd, beschuit jam, roggebrood met schenkstroop appel, sinaasappel, yoghurt
T: ?? straks naar mijn moeder dan naar schoonouders dus zal wel koekjes worden.
D: BROCCOLI, gekookt aardappeltje, gegrild tartaartje met gegrilde reuzechampignons en ui.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76846270
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de gyn gebeld en moet vanmiddag om 2 uur op het spoedspreekuur komen. .
Fijn dat ernaar gekeken wordt!

En sterkte
pi_76846370
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Dad, wat snel!! Dat is wel een beetje eng... Sterkte morgen.

Mo, je kan niet veel anders dan afwachten he??

Lijst:
O/L: 2 boterhammen met volvette kaas en mosterd, beschuit jam, roggebrood met schenkstroop appel, sinaasappel, yoghurt
T: ?? straks naar mijn moeder dan naar schoonouders dus zal wel koekjes worden.
D: BROCCOLI, gekookt aardappeltje, gegrild tartaartje met gegrilde reuzechampignons en ui.
klopt! Maar heb iig nu wel al mijn herkansingen erop zitten de andere 3 zijn eerste kansen, dus daar heb ik dan nog een voor, dus iets minder stressvol

Lijstje:

O: 2 knackebrodjes en een gekookt eitje
T: banaan
L: harinkje met uitjes
L2: 2 boterhammen met kaas (of 1 tosti)
T: mandarijntje
D: spaghetti met citroen/kastanjechamps/knof
T: wijntje om deze stressvolle week af te sluiten
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:27:13 #17
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76846375
Zo, deel 1 van de lunch is op: een lekkere haring met uitjes! Om nom nom!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:30:00 #18
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76846471
Daar hoort een lijstje bij!

O: 2 tarweboterhammen met smeerkaas en pindakaas
L: haring met uitjes en een tosti (2 bruine boterhammen met kaas)
T: Mandarijntje voor de gezond!
D: citroenpasta met spaghetti met citroen/kastanjechamps/knof (even ge-copy-paste van Mo)
T: wijntje
pi_76846683
Lijstje van gister:

O: cruesli
T: appel
L: cruesli
D: spareribs, frietjes, salade, knoflooksaus en een kriek biertje

Not so good.
pi_76846752
TVP
Ik heb alweer buikpijn Niet dubbelklappende pijn, maar zo'n zeurpijn. Ik ben er al eens mee naar de dokter geweest, maar die printte een foldertje uit over spastische darm met daarin minder info dan ik zelf al had gevonden op internet. Bleh. Hopelijk is het morgen over

O: Twee zachtgekookte eitjes met geroosterd brood (eentje was ook zat geweest, dus dat weet ik nu )

En de rest weet ik nog niet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76847035
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister:

Not so good.
Misschien heb je 't al verteld, maar hoe ging Het Tentamen? Dat was toch gisteren?

Goed. We zullen je deze crappy lijst voor de gelegenheid vergeven. Mits je nu met een stralende lijst voor vandaag komt
pi_76847087
Sterkte DaD

Lijst:
O: kom optimelyoghurt met muesli, beker optimel
T: twee time out bescuitjes
L: bruine boterham met ??? en een peertje
T: iets van fruit? Denk banaantje
D: spaghetti

De fysio heeft gisteren iets gedaan op mijn rug met een apparaat, geen idee hoe het heet, maar het voelde een beetje als zo'n abtronic apparaat van tellsell van vroeger (die had m'n moeder gekocht) Verder nergens last van, maar toen ik bij de fysio vandaag kwam had ik plots knallende koppijn en die heb ik nu nog .
pi_76847338
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Misschien heb je 't al verteld, maar hoe ging Het Tentamen? Dat was toch gisteren?

Goed. We zullen je deze crappy lijst voor de gelegenheid vergeven. Mits je nu met een stralende lijst voor vandaag komt
Geen flauw idee, het was gewoon een boek van 350 blz letterlijk in je kop stampen. 1 open vraag ging wel aardig, hoop dat ik daar nu wat beter op scoor... (vorige keer had ik een 3 voor dat gedeelte). De andere... mwah.... ik vind sowieso dat de docent zijn vragen erg raar formuleert en je moet echt letterlijk ZIJN definities leren

Multiplechoice... ik ben er nooit goed in geweest. Ik weet het echt niet, ik heb mijn best gedaan.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:57:34 #24
331 Merel
Be here now.
pi_76847498
Sterkte DaD! Klinkt wel eng als ze zeggen dat je zo snel moet komen, hoop dat het meevalt en dat ze je meteen kunnen fixen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76847648
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister:

Not so good.
Hihi, dat was ook ongeveer mijn avondeten, maar dan met witte wijn. Wel lekker.
Leuk dat jullie ook gaan samenwonen! Succes met woningzoeken, of denk je dat dat wel lukt?

DaD, da's snel! Misschien kunnen ze dan toch iets voor je doen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76847767
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hihi, dat was ook ongeveer mijn avondeten, maar dan met witte wijn. Wel lekker.
Leuk dat jullie ook gaan samenwonen! Succes met woningzoeken, of denk je dat dat wel lukt?

DaD, da's snel! Misschien kunnen ze dan toch iets voor je doen.
Mijn vriend heeft 10 jaar woonduur bij woningnet, daarmee moet je toch wel wat kunnen vinden. Bovendien kan hij, als we naar een woning van dezelfde woningcorporatie waar hij nu huurt verhuizen, ook nog eens een flinke tegemoetkoming krijgen als we naar een duurdere woning gaan (in totaal wordt 18 x het verschil in de huurprijs vergoed, aangezien hij nu 200,- per maand oid betaalt zal dat toch wel aardig oplopen, denk aan 3000-4000 euro). Ook fijn
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:08:42 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76847867
Hello...

voor Merel en DaD! Sterkte dames!

Tickets voor 8 euro... hemeltje.. Ik heb net 1400 neergeknald voor de vluchten van en naar Peru . We vliegen met LAN Airlines en dat schijnt echt zo'n vertroetelmaatschappij te zijn. Ben benieuwd, want ik sta altijd doodsangsten uit in die dingen .

De ochtend doorgebracht op het gemeentekantoor om m'n paspoort (geldig tot nov 2010) te verlengen. Wánt... bij uitreis uit Peru moet het paspoort nog 6 maand geldig zijn en dat haal ik nét niet .

En over uurtje ongeveer moet ik richting R'dam, fysio.

Bonusklacht: ik heb al een week een trillend oog, door de verkoudheid. Heel fijn . Niet ernstig, wel irritant .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76848119
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fijn dat ernaar gekeken wordt!

En sterkte
Dat inderdaad!

Ik voel met je mee DaD. Vandaag zowel verstoppingsbuikpijn als ongesteldheidsbuikpijn en een halve kater. Geen fijne combi .

Lijstje:
O: grote kop venkelthee
T: sultana
L: 2 boterhammen met rundvleessalade
T: kop chocolademelk
D: ???

En voor Merel: Ik hoop zo dat de rest van 2010 wél leuk wordt voor je.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76848156
Tof XM, wanneer gaan jullie?

Ohhh, had ik nog niet verteld, maar over vertroetelmaatschappijen gesproken: er was afgelopen vakantie bij ons iets misgegaan op de heenreis waardoor we op de vlucht Frankfurt-Washington niet naast elkaar zaten (da's 9 uur). Dus wij heel vriendelijk bij de balie vragen of dat alsjeblief anders kon... Kregen we een upgrade naar business!!! Nu wil ik altijd business vliegen is echt 10x fijner op lange vluchten!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:20:39 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76848301
CF: mei / juni
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76848437
Zo maar eens een eitje koken voor lunch
pi_76848693
beterschap XM!
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:33:14 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76848788
Thnx Mo . Zou wel fijn zijn om me weer eens lekker te voelen. Ben al maand aan het kwakkelen. Niet fijn .

Hoe gaat het studeren / tentamens vandaag?
pi_76849044
Zo, bijgelezen.

Wat zie je er leuk uit Maria!

Mo: naar van je kat. Ik weet hoe je je voelt, mijn ouders moesten 'mijn' kat ook laten inslapen terwijl ik al het huis uit was. Ik ben zelfs erg gehecht aan de kat die ze nu hebben, terwijl ze die daarna pas kregen.

Merel, veel sterkte. Jij hebt je portie ellende voor het hele jaar vast gehad.

Oja en XM beterschap!
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 07:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zag "Mini" staan en dacht aan Mini_Rulez, maar dat was niet zo logisch gezien de rest vh verhaal .
Over de schoot van Ewelina's vriend lopen en m'n staart in zijn gezicht zwaaien? Hmm, nee.

Leuke kattenplaatjes/-verhalen weer. Ik zou ook wel een kat willen, maar aangezien ik eerst een half jaar naar de VS ga wacht ik daar nog maar even mee. Heeft iemand trouwens ervaring met balkon + kat? Wordt dat angstvallig de balkondeur dichthouden, of snapt zo'n beest zelf dat ze daar niet vanaf moeten springen? Die van m'n ouders komt rustig over de vensterbank mijn kamer op de eerste verdieping in, ik twijfel nog steeds of ze nou zo'n goed inzicht heeft in haar eigen skills of dat het gewoon domheid is...
pi_76849179
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef Mini_rulez het volgende:

Over de schoot van Ewelina's vriend lopen en m'n staart in zijn gezicht zwaaien? Hmm, nee.

Leuke kattenplaatjes/-verhalen weer. Ik zou ook wel een kat willen, maar aangezien ik eerst een half jaar naar de VS ga wacht ik daar nog maar even mee. Heeft iemand trouwens ervaring met balkon + kat? Wordt dat angstvallig de balkondeur dichthouden, of snapt zo'n beest zelf dat ze daar niet vanaf moeten springen? Die van m'n ouders komt rustig over de vensterbank mijn kamer op de eerste verdieping in, ik twijfel nog steeds of ze nou zo'n goed inzicht heeft in haar eigen skills of dat het gewoon domheid is...
Dat doen heel veel katten hoor, ze zijn over het algemeen erg evenwichtig. Mijn oude kat bij mijn ouders thuis deed dat ook en dat beest had 2 stijve achterpoten.
pi_76849414
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx Mo . Zou wel fijn zijn om me weer eens lekker te voelen. Ben al maand aan het kwakkelen. Niet fijn .

Hoe gaat het studeren / tentamens vandaag?
Al langs de dok geweest? Misschien zit er wel een naar ontstekinkje ergens wat de boel een beetje verziekt?

Tentamens gaan 'geen idee'. Alleen die van gisteren ging echt goed die heb ik zeker wel gehaald denk ik, maar de rest is afwachten of en zo ja met welk cijfer. Over die van vandaag kan ik niets zeggen eigenlijk, en grammatica denk ik verpest te hebben. Vocab 1 ging wel redelijk, Vocab 2 minder, en Writing zou ik dénken dat ik 'm gehaald heb, maar dat weet ik ook niet zeker Dus kortom: F5en op Kizz.nl daar komen de cijfers in de loop van de komende 2 weken binnen.

Nu wel al mijn herkansingen erop zitten, dus nu alleen nog maar tentamens waar ik nog 2 kansen voor heb, dus dat neemt de druk al wel wat weg, maar heb besloten vandaag helemaal NIETS meer te doen, want ik ben op! Stond woensdag op instorten en heb me er doorheen gesleept, dus gaat inmiddels wel weer beter.. dus even de rust pakken en dan weer door, want alles wat ik nu haal is natuurlijk geweldig
Ja doei.
pi_76849892

Hier meldt zich een fanatieke lurker! Ik lees al een maand of twee met jullie mee, op zoek
naar slanke tips. Maar nu kom ik, als niet-Fokker, even uit mijn comfortabele lurk-stand om
Merel veel sterkte te wensen. Je lijkt me zo leuk en volgens mij verdien je een heel
fijn en mooi en gezellig 2010!

En nu ik hier toch ben ook sterkte voor DaD, want dat lijkt me behoorlijk spannend!

En nou ja, vooruit, dan ook maar een lijstje. Dankzij tips en interessante voedings-weetjes
hier ben ik trouwens vier kilo afgevallen. Ik wil er nog vijf, maar dat lukt nog niet zo goed.

O: havermout
T: boterham appelstroop
T: stroopwafel (traktatie op het werk)
L: boterham ei en boterham pindakaas
D: stokbrood met lekkers en wijn (niet op het stokbrood), want het is vrijdag!
plus een salade.

tot lurks
pi_76850045
Anna82, ga je vanaf nu vaker meeposten? Zo ja, welkom. Als je wat meer informatie geeft kunnen we misschien gericht tips geven.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:10:36 #39
331 Merel
Be here now.
pi_76850311
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef anna82 het volgende:
Maar nu kom ik, als niet-Fokker, even uit mijn comfortabele lurk-stand om
Merel veel sterkte te wensen. Je lijkt me zo leuk en volgens mij verdien je een heel
Oh dat vind ik echt zo lief!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76850412
wat lief anna! En hup, gewoon meeposten
Ja doei.
pi_76850920
Welkom Anna.
pi_76851379
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Anna82, ga je vanaf nu vaker meeposten?
Ik zal het proberen! Ik weet nooit zo goed of ik iets toe te voegen heb
Meestal lees ik gewoon een heel topic 's avonds in bed als mijn meneer ( ) een boek leest (hoe verantwoord).
Maar soms denk ik wel: nu wil ik ook iets zeggen!!! Zoals vandaag

In ieder geval bedankt voor het welkom!
pi_76851471
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zal het proberen! Ik weet nooit zo goed of ik iets toe te voegen heb
Meestal lees ik gewoon een heel topic 's avonds in bed als mijn meneer ( ) een boek leest (hoe verantwoord).
Maar soms denk ik wel: nu wil ik ook iets zeggen!!! Zoals vandaag

In ieder geval bedankt voor het welkom!
Je eerste post voegde al gelijk wel iets toe.
Besides, wij posten toch ook genoeg ego-dingen waar de rest eigenlijk niks mee kan.
pi_76852962
tvp

Welkom Anna!
pi_76852974
Misschien moet ik eerst een spoedcursus forummen! Voor het openen van een
nieuw topic etc. etc.

Ik ben in ieder geval al geslaagd voor de module "Hoe breng ik een topic om zeil"
pi_76853052
whehe het is overdag gewoon wat minder druk
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:09:40 #47
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76853071
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:07 schreef anna82 het volgende:
Misschien moet ik eerst een spoedcursus forummen! Voor het openen van een
nieuw topic etc. etc.

Ik ben in ieder geval al geslaagd voor de module "Hoe breng ik een topic om zeil"
Zolang je zorgt dat je niet de 300e post in een topic hebt, hoef je niet te weten hoe je een nieuwe opent.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:10:22 #48
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_76853104
Yay ik ben toch wel ziek aan het worden, geweldige timing aangezien ik zondag 4 uur moet spinnen, op een podium waarbij iedereen naar me kan kijken zodat ik er ook nog vrolijk moet uitzien

Welkom Anna!

Mini vertel eens over je huis!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:10:30 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76853110
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Al langs de dok geweest? Misschien zit er wel een naar ontstekinkje ergens wat de boel een beetje verziekt?

Tentamens gaan 'geen idee'. Alleen die van gisteren ging echt goed die heb ik zeker wel gehaald denk ik, maar de rest is afwachten of en zo ja met welk cijfer. Over die van vandaag kan ik niets zeggen eigenlijk, en grammatica denk ik verpest te hebben. Vocab 1 ging wel redelijk, Vocab 2 minder, en Writing zou ik dénken dat ik 'm gehaald heb, maar dat weet ik ook niet zeker Dus kortom: F5en op Kizz.nl daar komen de cijfers in de loop van de komende 2 weken binnen.

Nu wel al mijn herkansingen erop zitten, dus nu alleen nog maar tentamens waar ik nog 2 kansen voor heb, dus dat neemt de druk al wel wat weg, maar heb besloten vandaag helemaal NIETS meer te doen, want ik ben op! Stond woensdag op instorten en heb me er doorheen gesleept, dus gaat inmiddels wel weer beter.. dus even de rust pakken en dan weer door, want alles wat ik nu haal is natuurlijk geweldig
Ben niet zo 'dokterig'... maar als het aanhoudt, misschien wel een ideetje ja .

Verstandig Mo, om even een time-out te nemen . Zo te horen is het behoorlijk intensief allemaal. Maar je hebt het vast haske goed gedaan!!

En welkom anna82!

vanuit het ziekenhuis in R'dam!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:11:49 #50
236335 neen
schone schijn
pi_76853163
Hoi Anna

Ik ben weer thuis even m'n kamer opruimen omdat dat de rommeligste maar gezelligste natuurlijk kamer van het huis is. En ik probeer soto ayam te maken voor het eerst zonder m'n moeder ik hoop maar dat het lukt

Zo, nu even in de keuken kijken hoe het ervoor staat.
pi_76854374
Bedankt voor alle welkomstuitingen, ik vind het nu al gezellig

Beterschap voor alle ziek wordende en verkouden dames!

En succes met koken Neen! Ik wil ook nog zo'n plaatje onder mijn naam
(daar is een woord voor), maar die van jou vind ik een beetje, hoe
zal ik het zeggen, viezig
pi_76854702
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Yay ik ben toch wel ziek aan het worden, geweldige timing aangezien ik zondag 4 uur moet spinnen, op een podium waarbij iedereen naar me kan kijken zodat ik er ook nog vrolijk moet uitzien

Welkom Anna!

Mini vertel eens over je huis!!
Lief dat je het vraagt, maar het is nog steeds niet definitief en ik ben een beetje bang dat ik het noodlot ga tarten door er nu al uitgebreid over te gaan vertellen.
Het is in elk geval een appartement in een nieuwbouwcomplex, lekker groot en met een soort dakterras. Klinkt een beetje decadent nu ik het zo opschrijf. Ze zouden eigenlijk deze week nog een afspraak maken om het contract te tekenen, maar tot nu toe moesten we steeds zelf contact opnemen omdat we niks hoorden. Zo maar weer bellen dus.

Ik hoop trouwens dat je voor zondag weer beter bent!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:47:32 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76854733
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Laureline het volgende:

[..]

O Jezus, jij onthoudt echt alles! Dat moet ik onthouden [...]

Was toch ook zo vorig jaar met DML? Vriendje had het uitgemaakt, half verkeersongeluk op de snelweg, allerlei ellende...en ineens ging alles heel goed met een leuke nieuwe relatie, en een (binnenshuize) verhuizing, dat was allemaal ook heel kort op elkaar. Dus voor jou komt die opwaartse beweging ook weer! Maar dat had je liever nu meteen natuurlijk
En juist jij zegt van anderen dat ze alles onthouden .

Mijn begeleidster van Windesheim was vandaag op school en ze was 'best tevreden' over wat ze had gezien. Ze heeft een les bijgewoond, ik heb haar mijn portfolio laten zien, ik heb lesfragmenten laten zien... En in principe kan ik vanaf februari gewoon de LIO-stage gaan doen (als leraar in opleiding en niet meer als stagiaire dus). Wel nog met toezicht bij bepaalde klassen in de eerste weken, maar ik heb zo'n groei doorgemaakt en ze vinden dat ik in staat ben om mezelf tijdens de LIO-stage verder te ontwikkelen . Nu nog zorgen dat mijn portfolio en assessment met een voldoende worden beoordeeld.

Straks ga ik lekker uit eten en naar de film. Echt zin in, even afleiding.

Welkom anna82 en [hier spreekt een juf Nederlands] je helpt een topic om zeep, niet om zeil .

Ik ben benieuwd hoe het met DaD is afgelopen. Ik had dezelfde klachten als zij, maar no way dat ik op het spoedspreekuur mocht komen (gebeld en deze klachten waren normaal in het begin etc)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:56:53 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76855170
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen en bramen
T: twee boterhammen, één met snijworst, één met smeerpaté (* Viking84 trekt lange neus naar CF )
L: idem dito
T: bordje gortdroge boerenkool met een stukje worst. Gemaakt door een leerling en ik vond het zo lief dat ze me dat aanbood dat ik het niet kon afslaan
T: yoghurt met frambozen en bramen
T: warme choc
D: pepersteak met gebakken aardappelen en salade
T: ws popcorn
Niet meer actief op Fok!
pi_76856248
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

T: bordje gortdroge boerenkool met een stukje worst. Gemaakt door een leerling en ik vond het zo lief dat ze me dat aanbood dat ik het niet kon afslaan

Ahh Vik, je wordt een échte! Zo'n onderwijswatje. Leuk hè, pubers
pi_76856343
Dag lieverds, daar ben ik weer! Wat leuk om zelfs van een lurker iets te horen. . Welkom Anna! De gyn die ik had wist niet veel van de Gynefix af (zoals iedereen daar zo'n beetje, geloof ik) maar ze nam m'n klachten heel serieus. Ze vertelde dat licht bloedverlies de eerste drie maanden normaal was, maar hoe ik het omschreef zei ze al gauw dat dat wel wat meer was dan licht bloedverlies. Dus inwendige echo gedaan, Gynefix zat nog prachtig op z'n plek, en omdat ze begreep dat ik dit toch wel erg vervelend begon te vinden heb ik een kuurtje Primolut meegekregen om de boel te 'resetten'.

En daarna ben ik gaan shoppen.
pi_76856412
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:

Welkom anna82 en [hier spreekt een juf Nederlands] je helpt een topic om zeep, niet om zeil .
En je brengt het onder zeil. Niet helpen .

Welkom Anna . Niet boos worden: Originele Taal- en Spelfouten #40
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76856609
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag lieverds, daar ben ik weer! Wat leuk om zelfs van een lurker iets te horen. . Welkom Anna! De gyn die ik had wist niet veel van de Gynefix af (zoals iedereen daar zo'n beetje, geloof ik) maar ze nam m'n klachten heel serieus. Ze vertelde dat licht bloedverlies de eerste drie maanden normaal was, maar hoe ik het omschreef zei ze al gauw dat dat wel wat meer was dan licht bloedverlies. Dus inwendige echo gedaan, Gynefix zat nog prachtig op z'n plek, en omdat ze begreep dat ik dit toch wel erg vervelend begon te vinden heb ik een kuurtje Primolut meegekregen om de boel te 'resetten'.

En daarna ben ik gaan shoppen.
Oh, eigenlijk moet ik nu de lijst van MUUS opzoeken, waarin staat opgesomd dat je steeds kado'tjes dient te krijgen na iedere stomme gynaecologische koekeloeractie ( ).
Kortom: ik hoop dat het niet al te vervelend was, de medicatie snel aanslaat, je iets heel leuks geshopt hebt, en over 1 weekje dan eindelijk extra onbezorgd pret kan maken met DO2. Oh ja, en dat je je verdiende kado'tjes krijgt.
En als ik ooit een taart kan gebruiken kom ik er een bestellen bij je, want ik heb nog nooit zo mooie taarten gezien als de jouwe.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76856616
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En juist jij zegt van anderen dat ze alles onthouden .

Ja maar van mezelf wéét ik het! En als ik met een wijntje op hier veel te ontboezemend bezig ben denk ik liever:"Ach, dat vergeet iedereen toch weer."
Wat een lieve leerlingen bij jou, dat ze boerenkool maken! Lijkt me toch wel een fijne school hoor, waar je zit. Als ik sommige scholieren hier in Den Haag zie...(een hele meute sjokt 2 x per dag door onze straat ) dan gaat het er hier veel ruiger en vervelender aan toe.

Die zeil en zeep zette mij trouwens ook even aan het nadenken! Welkom Anna!
pi_76856775
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, eigenlijk moet ik nu de lijst van MUUS opzoeken, waarin staat opgesomd dat je steeds kado'tjes dient te krijgen na iedere stomme gynaecologische koekeloeractie ( ).
Kortom: ik hoop dat het niet al te vervelend was, de medicatie snel aanslaat, je iets heel leuks geshopt hebt, en over 1 weekje dan eindelijk extra onbezorgd pret kan maken met DO2. Oh ja, en dat je je verdiende kado'tjes krijgt.
En als ik ooit een taart kan gebruiken kom ik er een bestellen bij je, want ik heb nog nooit zo mooie taarten gezien als de jouwe.
Ja, dat ook!
Heel esthetisch doe jij het, inderdaad wat je zei over je huis ook: zonder teveel tierelantijnen, mooi strak. Die voor je verjaardag met die witte 'gedropen' bovenkant en die kleine aardbeitjes
pi_76856782
Lijstje!

O: yoghurt met beetje lijnzaad en 2 lepels muesli
T: banaan
L: 2 boterhammen appelstroop, 1 boterham bona/gebr. gehakt
T: 2 mandarijnen
S: 15 min crosstrainer
T: 2 plakjes kipfilet
D: bruine bonensoep uit blik met 2 pistoletjes (met roomkaas?)
T: denk plakjes komkommer/tomaatjes met een gezond dipsausje iets met yoghurt en kruiden ofzo?
pi_76856816
Goh, dus toch goed dat je even geweest bent DaD? Ik hoop dat het kuurtje helpt!
Dat shoppen heb je wel verdiend na zo'n echo, brrr...

Over ontboezemingen gesproken, nu zijn we er weer eens aan herinnerd dat hier meer mensen meelezen dan je denkt, toch wel een beetje creepy.
pi_76856867
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Aww. Ik vind je zo lief, sigme. .

Na een innerlijke discussie, waarbij ik heen en weer gezwengeld werd van 'ik ben niet zielig' tot 'ja maar ze hebben net een groot wit ding in me gestopt' heb ik een krultang gekocht en een toffe verjaardagskalender (voor maar 50 cent!) met allemaal vrolijke kleurtjes en bloemetjes, die ik dus maar gauw in ga vullen voor Do2 er z'n veto over uitspreekt.
pi_76857185
Hmpf. Ik ben niet lief hoor . Al doe ik online wel een beetje mijn best
Ik heb wel een goed geheugen. En ik kan aardig zoeken.
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef MUUS het volgende:
Belangrijke regels!!!!

• Na een uitstrijkje moet je een kadootje, want uitstrijkjes laten maken is stom.
  • Tijdens de twee weken wachten moet je een kadootje, want wachten en stress is stom.
  • Bij een goede uitslag moet je een kadootje, want dat moet gevierd worden.
  • Bij een vervelende uitslag moet je een kadootje, want je moet getroost worden.

Kadootjes kunnen ook troostvoer zijn, maar kadootjes én troostvoer mag ook.
  • ik moet verrassend weinig
    pi_76858017
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 16:41 schreef sigme het volgende:
    Hmpf. Ik ben niet lief hoor . Al doe ik online wel een beetje mijn best
    Ik heb wel een goed geheugen. En ik kan aardig zoeken.
    [..]
    . En lieve telefoontjes van vriendinnetjes en zussen moeten ook. .

Ik was helemaal vergeten dat ik blijkbaar ook in dat topic heb gepost. .

[ Bericht 8% gewijzigd door DevilsAndDust op 15-01-2010 17:26:59 ]
    pi_76858700
    *binnenvalt, lees zo wel bij*

Ik ben echt zo KWAAD. Mijn vader is weer met 1 of ander achterlijk dieet bezig Hij krijgt elke dag een mail van ene Dr. Frank (die ze bij deze aan de hoogste boom mogen opknopen ). En mijn vader krijgt dalijk slaag van me Serieus, dit is zijn eten van vandaag:

O: 2 eieren en 8 plakjes rookvlees
    L: 150 gram gemengde sla, 75 gram kaas in blokjes, olie, azijn, peper, zoiut
    D: 225 gram zuurkool, 1/2 rode paprika, 1 uitje. 200 gram shoarmavlees. 1-2 eetlepels olie/braadprodukt.

Totaal aantal kcals wat ik net heb uitgerekend: 841 !!!!!
    W.T.F. We hebben het over een volwassen MAN, van 59. Die al eens een TIA heeft gehad. Ik zal jullie de rest van de "recepten" besparen

Nu gaat bijlezen
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_76858857
    Dikke knuf voor DaD! Goed dat je een cadeautje hebt gekocht
    En hoi Anne Kijk naar de lijst van mijn vader: dat is een foute lijst, zo moet het niet

Ik zei het trouwens net, en kreeg een: ohohohoh reachtie en een rugklopje Na het eten ga ik zeggen dat ik nog lang niet wil dat hij doodgaat
    pi_76859060
    Syrena, ik denk dat je berekening te bescheiden is, zou wel rond de 1300 uit moeten komen. Maar da's nog te weinig, en shoarmavlees en kaas, dat zijn nou niet bepaald gezonde vetten. Wat een bullshitdieet
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:34:40 #69
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_76859131
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
    Syrena, ik denk dat je berekening te bescheiden is, zou wel rond de 1300 uit moeten komen. Maar da's nog te weinig, en shoarmavlees en kaas, dat zijn nou niet bepaald gezonde vetten. Wat een bullshitdieet
    En volgens mijn niet al te professionele blik, waar zijn alle vezels? Dit lijkt wel Montignac oid!
    pi_76859295
    Wolve, dit lijkt meer op Atkins, volgens mij. Koolhydraten minimaliseren. Maar ik denk dat je met 200 gram kool wel flink aan de vezels zit.
    pi_76859366
    Syrena, waarom maak je zelf niet een voorbeeldlijstje voor je vader met wat tips om erop te variëren? Tenminste, ik neem aan dat hij wil afvallen? Dit is inderdaad niet bepaald een gezonde lijst.

Over lijstjes gesproken, hier is de mijne voor vandaag:
    Brunch: 2 sneetjes brood met mosterd en kipfilet (had AH ineens biologisch )
    T: snee brood met chocolade, koffie met melk
    D: stoofschotel met kikkererwten, courgette en feta
    T: yoghurt met appel
    T: glaasje wijn
    pi_76859485
    2 eieren en wat rookvlees als maaltijd heb ik de laatste tijd ook, in principe is dat toch niet verkeerd?
    Als het lijstje verder genoeg is
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:48:03 #73
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_76859536
    Ik heb niet echt bij gelezen, maar zag wel een nieuweling. Welkom Anna!
    Ik heb vandaag 1.15 uur gefitnessed én daarna nog een klein uurtje gesquashed! Ben best trots op mezelf .
    Your body. Your soul. Your rituals.
    pi_76859550
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
    Wolve, dit lijkt meer op Atkins, volgens mij. Koolhydraten minimaliseren. Maar ik denk dat je met 200 gram kool wel flink aan de vezels zit.
    dit dieet pusht ook heel erg het gebruik van eiwitshakes erbij. verder is het gewoon strikt no/low carb. je mag ook geen fruit enzo. alleen jammer dat de vetten die er in zitten niet allemaal even gezond zijn...
    Kwak
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:49:27 #75
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76859577
    Helloooo!

Welkom Anne!
    DaD: oei! Goed dat je kadootjes voor jezelf hebt gekocht
    Syrena: najaaa! pfff, zeg maar tegen je paps dat je hem moet redden van kwaadaardige dieetgoeroes en dat je anders de slankie-gang op hem afstuurt, die hem zullen dwangvoederen met nuttig voedsel!

Doesj.
    Over nuttig voedsel gesproken trouwens. Mijn geweldige *ahem* lijstje.

O: evergreen en bekertje automatenchoco
    L: grote bruine bol met kipfilet, alfalfa, sla en een soort dressing-achtig iets? Ik vroeg gewoon om een broodje kipfilet Al was de alfalfa en de sla wel een aangename verrassing
    T: twee meergranenboterhammen met eiersalade, plakjes gekookt ei en bacon
    T: nu nog iets, maar weet nog niet wat yoghurt of een boterham met mager beleg.
    D: falafel op pita's, met rauwkostsalade en een beetje saus
    T: cola bij de film! Sherlock Holmes!
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_76859736
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dit dieet pusht ook heel erg het gebruik van eiwitshakes erbij. verder is het gewoon strikt no/low carb. je mag ook geen fruit enzo. alleen jammer dat de vetten die er in zitten niet allemaal even gezond zijn...
    Dat van die vetten vind ik dus ook niks. Hij slikt pillen voor z'n cholesterol
    Maar had vandaag wel een stuk vlaai gegeten beweerde hij.

Hij kan beter normaal blijven eten en de glaasjes wijn en de zak chips in het weekend laten.
    Hij staat nu een potje yogurt van Topfit te bestuderen dat we hem hebben aangesmeerd om nog te eten maar daar staan geen kcals op (heb er zelf ook eentje op).
    pi_76859792
    falafel, maria! maak me gek nom
    Ja doei.
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:56:57 #78
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76859891
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
    Done!

*poke*
    *poke*
    *poke*
    ad infinitum

vrijdag 15 januari 2010 @ 17:57:56 #79
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_76859936
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
    Dat moeten we ook maar weer eens doen! Maar niet met de erwten die we nog in de voorraadkast hebben staan.....
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:58:59 #80
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76859978
    Ohja, er zaten ook pijnboompitten op mn grote bol kipfilet! Ik vind het nog steeds wonderlijk dat je vraagt om een grote bol kipfilet, en dan automatisch al dat andere spul krijgt? Die dressing hadden ze best mogen houden zeg maar
    </boeiende mededeling>
      vrijdag 15 januari 2010 @ 18:02:58 #81
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_76860134
    Hello en welkom Anna !!!

Syrena, succes met het overtuigen van je vader dat dit niet echt goed is...

Mijn vriend is mijn zus aan het ophalen, die belde in paniek op of ze vanacht hier mag blijven, ze wilde niet vertellen waarom dus ik maak me grote zorgen. Bah
    Ga nu koken want vriend moet zo wel eten, heeft nachtdienst...
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      vrijdag 15 januari 2010 @ 18:04:41 #82
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_76860213
    zo even bijlezne. De hele dag presentaties gehad, en daarna een biertje gedronken, en nu voel ik me al teut. Zo weer terug naar de stad, en dan meer biertjes drinken...

@CF: ik las je klacht over ryanair. Ik heb een gruwelijke hekel aan met ryanair vliegen, maar goed..als ik voor in totaal 25 euro op en neer ben ipv 120 euro, dan neem ik ryanair maar voor lief. Het dringen voor het boarden is gruwelijk, net als die mensen die inderdaad 1x in de 5 jaar vliegen en gaan klappen als het vliegtuig geland is, maar de prijs is toch wel fijn!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_76860407
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat van die vetten vind ik dus ook niks. Hij slikt pillen voor z'n cholesterol
    Maar had vandaag wel een stuk vlaai gegeten beweerde hij.

Hij kan beter normaal blijven eten en de glaasjes wijn en de zak chips in het weekend laten.
    Hij staat nu een potje yogurt van Topfit te bestuderen dat we hem hebben aangesmeerd om nog te eten maar daar staan geen kcals op (heb er zelf ook eentje op).
    hmmmm ik zou heel erg uitkijken. zo'n soort dieet kán wel, en hóeft niet slecht te zijn, maar als je erbij smokkelt, dus vlaai eet, of yoghurt met suikers, dan kan dat heul erg tegenwerken...
    Kwak
      vrijdag 15 januari 2010 @ 18:12:02 #84
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76860502
    O: 2 broodjes geroosterd en een beker melk
    T: 4 koffie
    L: 4 broodjes, 2 met pindakaas en 2 met wat bouillon
    D: nog wat nasi goreng dat er stond
    T: Rivella

Was net in de supermarkt, heb ik weer allemaal dingen gekocht om te eten (niet snacks ofzo maar gewoon voor avond) dus ik kan volgens mij de komende maand wel zonder boodschappen (op brood/melk na)
    pi_76860647
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
    Hello en welkom Anna !!!

Syrena, succes met het overtuigen van je vader dat dit niet echt goed is...

Mijn vriend is mijn zus aan het ophalen, die belde in paniek op of ze vanacht hier mag blijven, ze wilde niet vertellen waarom dus ik maak me grote zorgen. Bah
    Ga nu koken want vriend moet zo wel eten, heeft nachtdienst...
    Oh wat naar! Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is met je zus!
    pi_76860862
    he bah uniek, had er overheen gelezen... hoop dat t niks ernstigs is...
    Kwak
      vrijdag 15 januari 2010 @ 18:21:26 #87
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76860868
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat dus!
    voor Uniek!
    pi_76861907
    Uniek
    Hopelijk valt het mee.
    pi_76862830
    TVP met bijscrollen, dus kan wat over het hoofd hebben gezien, maar welkom Anne en ik hoop dat het meevalt met de zus van Uniek.

O ja, ik heb het al eens eerder gespammed, maar als je nog eens 25 dollar aan een goed doel zou wíllen schenken:

Kiva FOK-team #7

Ik vind dit zo fijn. Iedere maand krijg je geld terug en dat kan je weer herinvesteren in nieuwe projecten. En als je het geld zelf nodig zou hebben, kan je het ook gewoon terugkrijgen. Zoveel beter dan doneren aan zo'n grote, logge organisatie waar ze een heel groot percentage van jouw geld gebruiken voor salarissen en marketing etc.
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 19:56:02 #90
    70532 loveli
    N
    pi_76864738
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:20 schreef Syrena het volgende:
    *binnenvalt, lees zo wel bij*

Ik ben echt zo KWAAD. Mijn vader is weer met 1 of ander achterlijk dieet bezig Hij krijgt elke dag een mail van ene Dr. Frank (die ze bij deze aan de hoogste boom mogen opknopen ). En mijn vader krijgt dalijk slaag van me Serieus, dit is zijn eten van vandaag:

O: 2 eieren en 8 plakjes rookvlees
    L: 150 gram gemengde sla, 75 gram kaas in blokjes, olie, azijn, peper, zoiut
    D: 225 gram zuurkool, 1/2 rode paprika, 1 uitje. 200 gram shoarmavlees. 1-2 eetlepels olie/braadprodukt.

Totaal aantal kcals wat ik net heb uitgerekend: 841 !!!!!
    W.T.F. We hebben het over een volwassen MAN, van 59. Die al eens een TIA heeft gehad. Ik zal jullie de rest van de "recepten" besparen

Nu gaat bijlezen
    Geen geweldige tips voor iemand met een TIA. De eieren zijn wel ok, mits zacht. En vette vis is goed! Statines (de medicijnen die het cholesterol omlaag helpen) pakken ook het 'goede' cholesterol aan. Inmiddels is duidelijk dat de omega-3 vetzuren juist goed zijn.
    crap in = crap out
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 19:59:02 #91
    70532 loveli
    N
    pi_76864848
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef anna82 het volgende:

Hier meldt zich een fanatieke lurker! Ik lees al een maand of twee met jullie mee, op zoek
    naar slanke tips. Maar nu kom ik, als niet-Fokker, even uit mijn comfortabele lurk-stand om

En nu ik hier toch ben ook sterkte voor DaD, want dat lijkt me behoorlijk spannend!

En nou ja, vooruit, dan ook maar een lijstje. Dankzij tips en interessante voedings-weetjes
    hier ben ik trouwens vier kilo afgevallen. Ik wil er nog vijf, maar dat lukt nog niet zo goed.

O: havermout
    T: boterham appelstroop
    T: stroopwafel (traktatie op het werk)
    L: boterham ei en boterham pindakaas
    D: stokbrood met lekkers en wijn (niet op het stokbrood), want het is vrijdag!
    plus een salade.

tot lurks
    Welkom ex-lurkert
    Je O, ei en salade zijn prima, maar 3 broodmomenten en weinig fruit...
    Al die nieuwkomers in januari.. Hard aanpakken die hap!
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 19:59:24 #92
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_76864866
    Uniek! Hoop dat het meevalt!

Wij zijn lekker uit eten geweest, bij ons oude 'buurrestaurantje' in R'dam. Was leuk.

Minder leuk: fysio wil foto van mijn nek om te checken op artrose
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:03:57 #93
    70532 loveli
    N
    pi_76865025
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Laureline het volgende:
    O Jezus, jij onthoudt echt alles! Dat moet ik onthouden
    Alleen de smeuiige dingen natuurlijk. Over lijstjes lees ik heen.
    crap in = crap out
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:07:51 #94
    70532 loveli
    N
    pi_76865170
    DaD, goed van het spoedspreekuur en heel goed van de cadeautjes.

Uniek, hoop dat het uiteindelijk meevalt.

Merel,

Co, volgens mij had ik het nog niet gezegd, maar wel gedacht. Mooi hoe jij en de ex-Mr dit afwikkelen. Mocht ik ook ooit zoiets meemaken, dan hoop ik op dezelfde manier als jullie.

En ik vergeet nog 5 dingen waarop ik wilde reageren.
    crap in = crap out
    pi_76865225
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik hoop het ook Uniek
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:09:48 #96
    70532 loveli
    N
    pi_76865244
    Ow ja, mijn lijstje vandaag, bizar:

L: zalmfilet, roerbakgroente, rijst, salade, stukje biefstuk, jus.
    T: karamelpudding met vanillesaus (mona gezinspudding, blijkbaar ben ik een gezin)
    T: +/- 150g hazelnoten in chocola (waarom die idioten op het zakje zetten dat een handje 219 kcals is ontgaat me, wie eet er nou een handje als de zak open is)
    D: boerenkool met knolselderij, worst en honingmosterd

Lang geleden dat ik zoveelk troep heb weggewerkt/ingekocht.

En ik zag ergens BROCCOLI voorbij komern, tof!!!
    Mijn volgende project is geen groente, maar world-domination. Kijken of dat ook zo aanslaat.
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 20:11:25 #97
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76865315
    Sinds ik in Arnhem woon heb ik nog nooit Broccoli gegeten.

vrijdag 15 januari 2010 @ 20:11:33 #98
    277802 _Calimero_
    pi_76865322
    lijstje!

O:muesliebol met banaan & pindakaas, een vitamine C tablet en multivitamine
    L:muesliebol
    T:mueslibol
    D:pasta met broccoli, champs en carbonarasaus
    T:mango

Valt het op dat ik vanochtend te lui was om iets klaar te maken en mijn zakje mueslibollen meenam

Edit: Oh ik heb ook nog vanmiddag allemaal plakjes kipfilet op wel goed voor de eiwitten vandaag
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:13:39 #99
    70532 loveli
    N
    pi_76865399
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef neen het volgende:
    Sinds ik in Arnhem woon heb ik nog nooit Broccoli gegeten.

Dat is te zien aan het viezige plaatje onder je naam!
    crap in = crap out
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:14:36 #100
    70532 loveli
    N
    pi_76865438
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef _Calimero_ het volgende:
    lijstje!

O:muesliebol met banaan & pindakaas, een vitamine C tablet en multivitamine
    L:muesliebol
    D:pasta met broccoli, champs en carbonarasaus
    T:mango

Valt het op dat ik vanochtend te lui was om iets klaar te maken en mijn zakje mueslibollen meenam
    Dankzij je geweldige D vergeef ik het je!
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 20:16:21 #101
    277802 _Calimero_
    pi_76865501
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Dankzij je geweldige D vergeef ik het je!
    pi_76865525
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:09 schreef loveli het volgende:
    Ow ja, mijn lijstje vandaag, bizar:

L: zalmfilet, roerbakgroente, rijst, salade, stukje biefstuk, jus.
    T: karamelpudding met vanillesaus (mona gezinspudding, blijkbaar ben ik een gezin)
    T: +/- 150g hazelnoten in chocola (waarom die idioten op het zakje zetten dat een handje 219 kcals is ontgaat me, wie eet er nou een handje als de zak open is)
    D: boerenkool met knolselderij, worst en honingmosterd

Lang geleden dat ik zoveelk troep heb weggewerkt/ingekocht.

En ik zag ergens BROCCOLI voorbij komern, tof!!!
    Mijn volgende project is geen groente, maar world-domination. Kijken of dat ook zo aanslaat.
    Waar is jouw ontbijt? En een fatsoenlijke T? We hebben wel een soortgelijk diner op!

Mijn eigen lijst is overigens ook niet echt denderend

O: 2 boterhammen met chocopasta
    L: 2 mini saucijzenbroodjes
    T: speculaasijs
    D: Boerenkool met spekjes
    T: ??? mandarijn of yoghurt oid.
      vrijdag 15 januari 2010 @ 20:20:52 #103
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76865663
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is te zien aan het viezige plaatje onder je naam!
    Als ik weer ruimte in de diepvries heb koop ik deze:
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:22:49 #104
    70532 loveli
    N
    pi_76865739
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waar is jouw ontbijt? En een fatsoenlijke T? We hebben wel een soortgelijk diner op!

Mijn eigen lijst is overigens ook niet echt denderend

O: 2 boterhammen met chocopasta
    L: 2 mini saucijzenbroodjes
    T: speculaasijs
    D: Boerenkool met spekjes
    T: ??? mandarijn of yoghurt oid.
    Mijn O bestond eigenlijk uit een koffie en een thee. M'n eerste tussendoortje ook. Morgen heb ik een vergelijkbare dag, maar dan als het goed is met wel iets van een ontbijt en geen vunzige tussendoortjes. Met je speculaasijs.
    crap in = crap out
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:23:39 #105
    70532 loveli
    N
    pi_76865770
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:20 schreef neen het volgende:

[..]

Als ik weer ruimte in de diepvries heb koop ik deze:
    [ afbeelding ]
    Als avatar issie gratis!
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 20:25:14 #106
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_76865835
    Ga ik ook met de billen bloot:

O: 1 boterham met appelstroop
    T: chocoprince
    L: 2 boterhammen: 1x appelstroop, 1x kaas+appelstroop
    T: -
    D: Uit eten, tapas:
    * roerei met spinazie en kip
    * mini pittig hamburgertje
    * tonijnkroketje
    * wat brood met aioli
    * toetje: stoofpeertjes in sherry met een bolletje vanille-ijs

Da was't.
    pi_76865978
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn O bestond eigenlijk uit een koffie en een thee. M'n eerste tussendoortje ook. Morgen heb ik een vergelijkbare dag, maar dan als het goed is met wel iets van een ontbijt en geen vunzige tussendoortjes. Met je speculaasijs.
    Dat ijs is heel lekker hoor! Ik heb een klein bakje op, geen gezinsportie

Ok, ik had eigenlijk een zwak snaaimoment, en ontzettende behoefte aan iets zoets. Aan een beetje ijs heb ik genoeg als zoetigheid, anders had ik een hele rol koekjes soldaat gemaakt denk ik. Beter een beetje ijs dan

Hoe komt dat zo eigenlijk?
      vrijdag 15 januari 2010 @ 20:30:00 #108
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76866039
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Als avatar issie gratis!
    Nou, na 3 klachten over m'n fantastische avatar heb ik hem maar gewijzigd in iets waar je zonder moeite gewoon supersterk van wordt
    pi_76866068
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:30 schreef neen het volgende:

[..]

Nou, na 3 klachten over m'n fantastische avatar heb ik hem maar gewijzigd in iets waar je zonder moeite gewoon supersterk van wordt
    Dan moet je dat wel eten.
    pi_76866170
    quote:
    Haha, oeps! Ik wijt het aan mijn hersenloze kantoractiviteiten op vrijdagmiddag! Terwijl ze daar altijd zeggen: "Anna twee en tachtig (alleen gebruiken ze dan mijn echte naam) jij hebt toch iets met letteren gedaan? Hoe schrijf je: ......."

Oh ja, en maak jullie geen zorgen hoor. Ik heb alle innermost secrets die ik hier gelezen heb aan niemand doorverteld.

En wat vervelend Uniekhoorn! Als je niet weet wat er aan de hand is, ga je je de gekste dingen in het hoofde halen. Ik hoop dat het meevalt.

Fijn weekend iedereen!

[ Bericht 8% gewijzigd door anna82 op 15-01-2010 20:50:17 ]
      vrijdag 15 januari 2010 @ 20:34:22 #111
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76866226
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan moet je dat wel eten.
    Dit weekend ga ik het ook nog eten!
    pi_76866253
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef neen het volgende:

[..]

Dit weekend ga ik het ook nog eten!
    Ook maar meteen je ondertitel gewijzigd zie ik.
    pi_76866318
    Eigenlijk best confronterend ja, dat er gewoon allemaal mensen meelezen en nu van alles weten over ons allemaal. . Wat zouden ze allemaal van ons vinden? .

We hadden spareribs besteld en omdat de bezorging te laat is krijgen we gratis Ben & Jerry's ijs. Vervelend. .
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:41:07 #114
    70532 loveli
    N
    pi_76866523
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Eigenlijk best confronterend ja, dat er gewoon allemaal mensen meelezen en nu van alles weten over ons allemaal. . Wat zouden ze allemaal van ons vinden? .

We hadden spareribs besteld en omdat de bezorging te laat is krijgen we gratis Ben & Jerry's ijs. Vervelend. .
    Past prima in het lijstje van MUUS.
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 20:53:32 #115
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76866990
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ook maar meteen je ondertitel gewijzigd zie ik.
    Inderdaad, want die vorige hoorde natuurlijk bij het vorige plaatje!

Ik ben net uitgenodigd voor de Finland afterparty niet dat ik daar geweest ben maar goed ik zal straks wel even een kijkje nemen en een drankje nuttigen. Morgenochtend maar even een rondje hardlopen, het fietspad iets verder weg is goed begaanbaar zag ik!
      vrijdag 15 januari 2010 @ 20:55:20 #116
    12913 GreatWhiteSilence
    Bite me! (Not you, Annicka!)
    pi_76867053
    Zo ik kom ook weer eens buurten. De feestdagen hebben toch wat schade gedaan en ik zit nu zo op de 68 kilo. Mijn eerste doel is 65 kilo, het gewicht dat ik een maand of wat na mijn zwangerschap had (zomer 2009). Ik wil niet te snel afvallen, ten eerste omdat ik niet echt haast heb, ten tweede omdat ik borstvoeding geef en te snel afvallen dan afgeraden wordt.
    Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
    pi_76867436
    Sowieso is snel afvallen helemaal niet goed! Dan zit het er toch zo weer aan.
    Kijk naar mij, ik doe hier al 1,25 jaar over mijn 5 kilo's

We hebben net Thais gegeten (de mini is verslaafd aan viskoekjes), en voor straks nog lekkere biertjes gehaald (bij de buurtThai - ja, die van 'better luck next time'- schenken ze geen drank)
    pi_76867442
    Ik sta steeds te twijfelen in de AH bij de groente-afdeling, of ik nou broccoli zal halen of niet. En dan denk ik, als ik het zou doen zou loveli best trots zijn
    Maar dan doe ik het toch maar niet, want ik vind heel veel lekker, maar broccoli nou weer net niet zo

Maarrrgoed, lijstje vandaag

O: bio vanille yoghurt met muesli
    L: 2 geroerbakte eitjes met paar plakjes ham, avocado met een beetje mayo
    T: meloen
    T: 2 van die blokjes roomijs van de Ah, die je tussen wafeltjes kan stoppen
    D: bij vati en mutti, aardappelkroketjes, kaassoufle, anderhalve hamburger en veel mayo
    T: meloen

Misschien zo nog mijn work out dvd.
      vrijdag 15 januari 2010 @ 21:19:20 #119
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_76868253
    Ik heb ook net de broccoli afgezworen. Ik moet nog wel een manier bedenken om een fatsoenlijk menu samen te stellen, daar ben ik nooit zo goed in...
    Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
    pi_76868467
    broccoli afzweren?

LOVELI!!!!!!!!!

BROCCO_LI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja doei.
    pi_76868863
    O hai?
    pi_76868898
    !
    Ja doei.
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 21:50:46 #123
    70532 loveli
    N
      vrijdag 15 januari 2010 @ 21:55:03 #124
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_76869874
    Hmm, in een ovenschotel dan?
      vrijdag 15 januari 2010 @ 21:56:45 #125
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76869950
    quote:
    hmmmm....
    quote:
    Resultaten 1 - 10 van circa 557.000 voor broccoli gezond met SafeSearch aan (0,19 seconden)
    quote:
    Resultaten 1 - 10 van circa 1.200.000 voor bier gezond met SafeSearch aan (0,27 seconden)
    De cijfers liegen niet
    pi_76870037
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
    Hmm, in een ovenschotel dan?
    Nynke doet er altijd limoensap overheen en roostert ze even in de oven.
    pi_76870064
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 21:56 schreef neen het volgende:

[..]

hmmmm....
    [..]

[..]

De cijfers liegen niet
    Luf joe!
      vrijdag 15 januari 2010 @ 22:08:07 #128
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76870472
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Luf joe!
    Ik houd ook van Broccoli
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 22:15:18 #129
    70532 loveli
    N
    pi_76870766
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef neen het volgende:

[..]

Ik houd ook van Broccoli
    Fitrst things first, heb je al een date met SDB?
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 22:19:20 #130
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76870972
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Fitrst things first, heb je al een date met SDB?
    Ik heb zo wel een mooi feestje

vrijdag 15 januari 2010 @ 22:22:50 #131
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76871169
    quote:
    Dat denk ik ook altijd als er weer een 'newbie' komt die al een tijd lang mee blijkt te lezen .

O ja, jullie kunnen op mij rekenen bij de meet , maar ik ga wel weer naar huis 's avonds. De laatste trein gaat om 23:50 en ik kan er tussen 18 en 19 zijn, denk ik dus dat lijkt me wel prima .

Ben dus uit eten geweest en naar Sherlock Holmes. Wat een matige film zeg Nou ja, ik was er weer ff uit en nu ga ik lekker slapen. Morgen uitslapen! .
    Niet meer actief op Fok!
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 22:25:35 #132
    70532 loveli
    N
    pi_76871302
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook altijd als er weer een 'newbie' komt die al een tijd lang mee blijkt te lezen .

O ja, jullie kunnen op mij rekening bij de meet , maar ik ga wel weer naar huis 's avonds. De laatste trein gaat om 23:50 en ik kan er tussen 18 en 19 zijn, denk ik dus dat lijkt me wel prima .

Ben dus uit eten geweest en naar Sherlock Holmes. Wat een matige film zeg Nou ja, ik was er weer ff uit en nu ga ik lekker slapen. Morgen uitslapen! .
    Da's genereus?
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 22:26:02 #133
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76871328
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
    Zo ik kom ook weer eens buurten. De feestdagen hebben toch wat schade gedaan en ik zit nu zo op de 68 kilo. Mijn eerste doel is 65 kilo, het gewicht dat ik een maand of wat na mijn zwangerschap had (zomer 2009). Ik wil niet te snel afvallen, ten eerste omdat ik niet echt haast heb, ten tweede omdat ik borstvoeding geef en te snel afvallen dan afgeraden wordt.
    Wtf! Heb jij ook al een baby? .
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 15 januari 2010 @ 22:26:26 #134
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76871348
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's genereus?
    O kut . Edit, edit, edit! Anders ga ik dat de 29e constant horen! .
    Niet meer actief op Fok!
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 22:27:51 #135
    70532 loveli
    N
    pi_76871421
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O kut . Edit, edit, edit! Anders ga ik dat de 29e constant horen! .
    Niet als je je CI uitzet
    crap in = crap out
    pi_76871669
    Ik kom trouwens echt niet naar de meet. Ik moet gewoon om 9 uur werken de volgende ochtend. .

Oh, en Vik, m'n vriend is er niet, zaterdag de 23e...
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 22:43:21 #137
    70532 loveli
    N
    pi_76872118
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ik kom trouwens echt niet naar de meet. Ik moet gewoon om 9 uur werken de volgende ochtend. .

crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 22:44:24 #138
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_76872165
    Ik kom wel! Heb mezelf vrijdag in de ochtend ingedeeld op de beurs en zaterdag de middag . Zo fijn als je de beslisser bent .
    pi_76872170
    Loveli, wat is jouw mening over de Daihatsu Charade?
    Hebben een interessante gezien uit 1996, een 1.3

al wat nagelezen en geen slechte ervaringen gevonden eigenlijk. Staat ook bij een dealer die niet met slechte ervaringen te vinden is en zulks
    Ja doei.
    pi_76872213
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh neeeee, nu heb ik ons geheimpje verklapt! .
      vrijdag 15 januari 2010 @ 22:45:30 #141
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76872226
    Waarom geen Suzuki Alto? en dan uiteraard de GLX versie met cassettespeler
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 22:51:45 #142
    70532 loveli
    N
    pi_76872536
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
    Loveli, wat is jouw mening over de Daihatsu Charade?
    Hebben een interessante gezien uit 1996, een 1.3

al wat nagelezen en geen slechte ervaringen gevonden eigenlijk. Staat ook bij een dealer die niet met slechte ervaringen te vinden is en zulks
    Klein karakterloos ding zonder kreukelzone, als ik mijn mening moet geven.
    Toyota staat bekend om z'n betrouwbaarheid, ze verschepen niet voor niets alle oude Corolla's en Camry's naar Afrika. Toyota Starlett is even groot en heeft die betrouwbaarheid. Dealer hoeft niet te betekenen dat ie betrouwbaar is, het zal een inruiler zijn en ze kijken 'em voor die paar honderd euro niet van onder tot boven na voor ze 'em doorverkopen.
    Waarom geen oude duitse auto? Golfje II ofzo hoeft ook niet veel te kosten en iedere garage weet hoe zoiets in elkaar zit, onderdelen bij de vleet. Of een kevertje, die is luchtgekoeld

Of je laat er een ANWB keuring op los of je neemt iemand mee die het type auto dat je wilt kopen goed kent, autofora genoeg.
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 22:52:38 #143
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76872590
    Daihatsu is toch van Toyota?
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 22:59:15 #144
    70532 loveli
    N
    pi_76872905
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef neen het volgende:
    Daihatsu is toch van Toyota?
    Geen idee. Lexus is van Toyota, dat is meer mijn stijl
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:02:50 #145
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76873076
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee. Lexus is van Toyota, dat is meer mijn stijl
    De fijnste auto waar ik ooit in heb gereden was een Skoda Octavia

Het is ook al 11 uur, ik zal me eens klaarmaken voor vertrek.
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:07:49 #146
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_76873332
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 21:58 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Nynke doet er altijd limoensap overheen en roostert ze even in de oven.
    citroensap....Maar, bijna hetzelfde. En erg lekker!
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:11:55 #147
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_76873511

En deze auto wil ik ooit. Zoo geweldig. Ook in het rood, en met een bruine labrador achterin. En een huisje bij het strand...
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:17:03 #148
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_76873729
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Klein karakterloos ding zonder kreukelzone, als ik mijn mening moet geven.
    Toyota staat bekend om z'n betrouwbaarheid, ze verschepen niet voor niets alle oude Corolla's en Camry's naar Afrika. Toyota Starlett is even groot en heeft die betrouwbaarheid. Dealer hoeft niet te betekenen dat ie betrouwbaar is, het zal een inruiler zijn en ze kijken 'em voor die paar honderd euro niet van onder tot boven na voor ze 'em doorverkopen.
    Waarom geen oude duitse auto? Golfje II ofzo hoeft ook niet veel te kosten en iedere garage weet hoe zoiets in elkaar zit, onderdelen bij de vleet. Of een kevertje, die is luchtgekoeld

Of je laat er een ANWB keuring op los of je neemt iemand mee die het type auto dat je wilt kopen goed kent, autofora genoeg.
    Voor karakter gaan we niet betalen, hij hoeft ons maar van A naar B (en terug) te kunnen brengen.
    Kreukelzone hebben we op de motor nog minder, dus dat is niet echt een issue.

De populairdere auto's gaan helaas al gauw over het budget heen wat we aan een auto kwijt willen zijn (voor ons is het echt voor er bij, de motoren zullen ons hoofdvervoer blijven).

We hebben de Japanners die je noemde wel gekeken, maar die zijn vaak net wat prijziger dan we zouden willen. Oja, en ze moeten bij voorkeur niet helemaal aan de andere kant van het land staan.

Je hebt trouwens wel gelijk dat zo'n auto bij een dealer niet helemaal van top tot teen zal na zijn gekeken, maar als je 'm koopt met een nieuwe APK keuring, zit er nog wel wat verschil tussen de wat dubieuzere zaken die volledig weg-onwaardige gewoon goed keuren en een "professioneler" bedrijf dat auto's ook wel zal afkeuren als deze echt niet meer voldoen. En ja, APK is ook niet heilig, maar het geeft een indicatie...

Het zal zeer waarschijnlijk wel een Jap worden qua betrouwbaarheid, mar uiteindelijk weet je het helaas nooit van te voren, elke auto is weer anders (behandeld).
    pi_76873822
    Lijstje:

O: 2x geroosterd volkoren brood met filet A. en sjalot
    T: stukje hazelnootschuimtaart
    L: Stukje bladerdeeg met pasta erin en een zoete puntpaprika.
    T: wodka
    D: stukje bladerdeeg met pasta en een groene sla
    Toe: advocaat.

Beetje crappy weer, maar mijn excuus is dat ik veel te doen had, tegen de griep aanzit en dit alles alleen hoefde op te warmen, of in/op een bak/bord hoefde te doen.

Voor broccolihaters: de soep die je ervan kan maken is echt goddelijk!! Ik hou ook helemaal niet zo van broccoli, maar die soep is echt lekker!!
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:20:08 #150
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_76873844
    Tvp niet bij te houden dit topic!

Post morgen wel weer lijstjes, ik ga nu lekker slapen

vrijdag 15 januari 2010 @ 23:22:00 #151
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76873925
    M'n ouders hebben vroeger trouwens ook een Daihatsu gehad en dat ding reed altijd itt tot een franse auto toen
    pi_76874025
    DaD: ik moet de volgende dag ook werken! Oja maar jij woont natuurlijk up north.

Co: Ik ben geen broccoli hater hoor, alleen niet zo'n lover. Kun je als je broccolisoep maakt ook gewoon je broccoli in de blender pureren? Want ik heb geen staafmixer
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:24:37 #153
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_76874041
    Ohja, lijstje!

O: 2 tarweboterhammen met smeerkaas en pindakaas
    T: 1 1/2 Mandarijntje voor de gezond!
    D: spaghetti met citroen/kastanjechamps/knof (even ge-copy-paste van Mo)
    T: wijntje 1 fles HJ en 1 1/2 liter fles Black Sheep (ook bier), met wat olijfjes en twee paprika-roomkaas dingen en 3 of 4 paprika-geitenkaas dingen
    pi_76874182
    O: 2 knackebrodjes en een eitje
    T: 1 1/2 Mandarijntje voor de gezond!
    D: spaghetti met citroen/kastanjechamps/knof
    T: 1 flesje Hertog Jan met wat olijfjes en twee paprika-roomkaas dingen en 2 stukjes paprika met brie, maar dat waren echt mini hapjes

mijn engelse biertje was niet te zuipen, dus die heb ik door de gootsteen gespoeld, het moest zo zijn, anders had dat ook weer op mn buik gezeten
    Ja doei.
    pi_76874189
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef shinydiscoball het volgende:
    DaD: ik moet de volgende dag ook werken! Oja maar jij woont natuurlijk up north.

Co: Ik ben geen broccoli hater hoor, alleen niet zo'n lover. Kun je als je broccolisoep maakt ook gewoon je broccoli in de blender pureren? Want ik heb geen staafmixer
    Ik heb hetzelfde......zo gewoon eet ik broccoli omdat het gezond is, maar vind het niet per se heel lekker. Maar die soep wel dus en ik denk wel dat je het ook in de blender kan doen ja, alhoewel.........ik weet alleen niet hoe dat zit met druk en warme vloeistoffen eigenlijk. In mijn blender maak ik eigenlijk alleen koud spul.........
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:33:18 #156
    277802 _Calimero_
    pi_76874444
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde......zo gewoon eet ik broccoli omdat het gezond is, maar vind het niet per se heel lekker. Maar die soep wel dus en ik denk wel dat je het ook in de blender kan doen ja, alhoewel.........ik weet alleen niet hoe dat zit met druk en warme vloeistoffen eigenlijk. In mijn blender maak ik eigenlijk alleen koud spul.........
    Ik heb 2x broccolisoep gemaakt en dat gewoon in de blender gedaan!
    Eerst even koken en een beetje laten afkoelen, en dan hups in de blender
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 23:35:39 #157
    70532 loveli
    N
    pi_76874533
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:17 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Voor karakter gaan we niet betalen, hij hoeft ons maar van A naar B (en terug) te kunnen brengen.
    Kreukelzone hebben we op de motor nog minder, dus dat is niet echt een issue.
    In de auto draag je geen helm of backprotector. Voor karakter hoef je niet te betalen. Mijn karaktervolle barrel met kreukelzone van 500 guldens heb ik nog steeds. En ja, daar heb ik wel veel mazzel mee gehad.
    quote:
    De populairdere auto's gaan helaas al gauw over het budget heen wat we aan een auto kwijt willen zijn (voor ons is het echt voor er bij, de motoren zullen ons hoofdvervoer blijven).
    En een eend? Alles tussen de bumpers is kreukelzone en verzekering en wegenbelasting zijn te verwaarlozen. Onderhoud is een eitje, want technisch lego.
    quote:
    We hebben de Japanners die je noemde wel gekeken, maar die zijn vaak net wat prijziger dan we zouden willen. Oja, en ze moeten bij voorkeur niet helemaal aan de andere kant van het land staan.
    Dat ze een hogere vraagprijs hebben is te danken aan de betrouwbaarheid.
    quote:
    Je hebt trouwens wel gelijk dat zo'n auto bij een dealer niet helemaal van top tot teen zal na zijn gekeken, maar als je 'm koopt met een nieuwe APK keuring, zit er nog wel wat verschil tussen de wat dubieuzere zaken die volledig weg-onwaardige gewoon goed keuren en een "professioneler" bedrijf dat auto's ook wel zal afkeuren als deze echt niet meer voldoen. En ja, APK is ook niet heilig, maar het geeft een indicatie...

Het zal zeer waarschijnlijk wel een Jap worden qua betrouwbaarheid, mar uiteindelijk weet je het helaas nooit van te voren, elke auto is weer anders (behandeld).
    Op fora vind je ook nog wel eens een auto waarvan je de historie een beetje kunt nagaan. Mijn mening werd gevraagd, die heb ik gegeven. Als je een vrachtwagen tegenkomt zit je liever in een volvo dan in een mini.
    Speaking of volvo, is een oude 340 niets?
    crap in = crap out
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 23:36:33 #158
    70532 loveli
    N
    pi_76874566
    Co rijdt ten minste in een echte auto!
    crap in = crap out
    pi_76874653
    Ja ik ben echt superblij met m'n auto!!! Rijdt zo fijn en heeft toch meer dan 300.000 km op de teller staan. Het voelt ook echt heel veilig zo'n grote bak!!
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 23:40:01 #160
    70532 loveli
    N
    pi_76874706
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:38 schreef conleche het volgende:
    Ja ik ben echt superblij met m'n auto!!! Rijdt zo fijn en heeft toch meer dan 300.000 km op de teller staan. Het voelt ook echt heel veilig zo'n grote bak!!
    Net ingereden!
    crap in = crap out
    pi_76874869
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik heb 2x broccolisoep gemaakt en dat gewoon in de blender gedaan!
    Eerst even koken en een beetje laten afkoelen, en dan hups in de blender
    En ik maak mijn pompoensoep ook altijd in de blender en je hoeft het volgens mij niet
    eens af te laten koelen.

Loveli, zijn drie broodmomenten iets te veel van het goede (of verkeerde)?

(m'n vriend is verzonken in zijn boekje en ik heb net Black Box van Amos Oz uit, erg goed, dus lees ik nu even het topic door )
    pi_76874900
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Net ingereden!
    O echt? Precies dezelfde? Ik heb een E-klasse elegance, een combi wat staat voor station. Zoiets:

-edit- Hmmmm, jij bedoelde natuurlijk die 3 ton op de teller. Ik dacht dat je een spatie was vergeten.

[ Bericht 9% gewijzigd door conleche op 15-01-2010 23:51:53 ]
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:45:28 #163
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_76874959
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wtf! Heb jij ook al een baby? .
    Nou ja, een baby is het niet echt meer, ze is 5 januari 1 jaar geworden.
    pi_76874974
    overigens, qua kosten, is het een 'eis' dat het gewicht onder de 950kg zit ivm wegenbelasting
    Ja doei.
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 23:46:45 #165
    70532 loveli
    N
    pi_76875025
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef conleche het volgende:

[..]

O echt? Precies dezelfde? Ik heb en E-klasse elegance, een combi wat staat voor station. Zoiets:
    [ afbeelding ]
    Niet 'net in gereden', maar met 300.000 'net ingereden'

De mijne heb ik met ongeveer 3 ton gekocht, indertijd.
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:47:51 #166
    331 Merel
    Be here now.
    pi_76875085
    Lijstje:

O - blikje chocomel
    L - bordje kibbeling, half bruin broodje brie, half bruin broodje mosterdkaas
    D - brood met spul, kleine salade met geitenkaas, olijfjes en 3 cocktails

Beetje emodagje. En nog steeds niks van McDate gehoord
    quote:
    Ik sta daar wel altijd bij stil voordat ik iets post. Denk dat ik voor mensen die me kennen best te herkennen moet zijn, maar ik gok erop dat ze hier niet lezen

En ik hoop heel erg dat alles goed is met de zus van Uniek!
    pi_76875095
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
    overigens, qua kosten, is het een 'eis' dat het gewicht onder de 950kg zit ivm wegenbelasting
    Of je koopt zo'n oude dat het een oldtimer is. Loveli, bestaat dat nog die regeling en zo ja, hoe oud moet een auto dan zijn? Want er is nl. een model mercedes wat echt heel mooi is, wacht ik zoek een plaatje
    pi_76875127
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet 'net in gereden', maar met 300.000 'net ingereden'

De mijne heb ik met ongeveer 3 ton gekocht, indertijd.
    Ja ik besefte het me......zie edit !!
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:49:55 #169
    277802 _Calimero_
    pi_76875169
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef conleche het volgende:

[..]

O echt? Precies dezelfde? Ik heb en E-klasse elegance, een combi wat staat voor station. Zoiets:
    [ afbeelding ]

-edit- Hmmmm, jij bedoelde natuurlijk die 3 ton op de teller. Ik dacht dat je een spatie was vergeten.

vrijdag 15 januari 2010 @ 23:51:02 #170
    277802 _Calimero_
    pi_76875219
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef Merel het volgende:
    Lijstje:

O - blikje chocomel
    L - bordje kibbeling, half bruin broodje brie, half bruin broodje mosterdkaas
    D - brood met spul, kleine salade met geitenkaas, olijfjes en 3 cocktails

Beetje emodagje. En nog steeds niks van McDate gehoord
    [..]

Ik sta daar wel altijd bij stil voordat ik iets post. Denk dat ik voor mensen die me kennen best te herkennen moet zijn, maar ik gok erop dat ze hier niet lezen

En ik hoop heel erg dat alles goed is met de zus van Uniek!
    Wat een McLoser! Als ie niet kan inzien hoe geweldig leuk jij bent, mag hij op zijn minst de ballen tonen omje dat te vertellen als ik 'm per ongeluk tegenkom, zal ik 'm eens laten weten hoe het voelt om ballen te hebben
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:52:12 #171
    277802 _Calimero_
    pi_76875273
    ik vergeet wel steeds spaties, maar dat is omdat mijn spatie af en toe een beetje blijft hangen en ik geen zin heb om er 3x achter elkaar op te rammen als een idioot
    En nu ga ik slapen! Welterusten
      vrijdag 15 januari 2010 @ 23:52:28 #172
    277802 _Calimero_
    pi_76875281
    ah nog even 4 op een rijspelen:

Gewonnen!
    pi_76875339
    Zo'n model en dan donkerblauw met een chromen randje. Die hadden we eerst, dat was echt zo'n leuke auto!!! Uit begin jaren 80, dus dat zou weleens een oldtimer kunnen zijn.
    pi_76875564
    het is enigszins charmant, maar totáál niet iets voor ons boodschappenkarretjes ftw!

Maar, we gaan er nog eens over brainstormen bedankt voor de input! Welterusten iig voor nu
    Ja doei.
      Vis een optie? zaterdag 16 januari 2010 @ 00:02:23 #175
    70532 loveli
    N
    pi_76875683
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Of je koopt zo'n oude dat het een oldtimer is. Loveli, bestaat dat nog die regeling en zo ja, hoe oud moet een auto dan zijn? Want er is nl. een model mercedes wat echt heel mooi is, wacht ik zoek een plaatje
    T/m 1986 wordt 'ie nog belastingvrij, hij moet minstens 25 jaar zijn. In de zomer heb ik nog een proefrit gemaakt in dat oude model, maar dan een sedan. Was helaas rot en heb 'em niet gekocht.
    crap in = crap out
      Vis een optie? zaterdag 16 januari 2010 @ 00:05:45 #176
    70532 loveli
    N
    pi_76875803
    niet op invoeren klikken als een venster al langer dan tien minuten open staat
    crap in = crap out
      Vis een optie? zaterdag 16 januari 2010 @ 00:06:59 #177
    70532 loveli
    N
    pi_76875842
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef anna82 het volgende:

Loveli, zijn drie broodmomenten iets te veel van het goede (of verkeerde)?

Brood = carbs en hoe sneller de carbs, hoe sneller je honger hebt. Eiwitten en vetten zijn ook nodig in een gezonde voeding. En natuurlijk broccoli.
    crap in = crap out
      Vis een optie? zaterdag 16 januari 2010 @ 00:10:01 #178
    70532 loveli
    N
    pi_76875954
    Men, wat gaan we snel, ik hou het niet meer bij.
    crap in = crap out
      zaterdag 16 januari 2010 @ 00:11:47 #179
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_76876036
    je eigen gedachten nogwel....

Als iemand nog een leuke serie zoekt: Ik ben begonnen met Brothers and Sisters, en die vind ik tot nu toe erg goed.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 00:13:58 #180
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_76876114
    wow...net de perfecte vacature gevonden voor een baan die me geweldig interessant lijkt. Helaas vragen ze een minimum van 5 jaar werkervaring...
      zaterdag 16 januari 2010 @ 00:15:32 #181
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_76876177
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef AKnynke het volgende:
    wow...net de perfecte vacature gevonden voor een baan die me geweldig interessant lijkt. Helaas vragen ze een minimum van 5 jaar werkervaring...
    Gewoon proberen: niet geschoten, altijd mis.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 00:17:27 #182
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_76876240
    Peugeot, dat zijn de echte auto's..

Ik ben gesloopt, zus ligt nu hopelijk hier boven lekker te slapen..
    beuh, toch echt wel relatieproblemen, ze hebben 3 kinderen dus ik hoop dat het goed komt.

En ik kom er achter dat ik zo heerlijk fijn en rustig woon... mijn zus is hier, overal op de grond is nu shag, deuren blijven openstaan, niet handen wassen na plassen... hahaha, ik ben echt een burgertrut geworden
    pi_76876294
    Ik kan opeens niet meer omgaan met teleurstellingen (een jas die ik besteld heb en echt leuk vond, en niet past, dat soort dingen ) hoop toch maar dat het aan het weer ligt. Maar baaldag dus vandaag. Wel bijgelezen, maar geen tijd om te reageren want morgen gaat de wekker om 5:30 en dat is het al bijna ...
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      zaterdag 16 januari 2010 @ 00:25:19 #184
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_76876559
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef Chicolate het volgende:
    Ik kan opeens niet meer omgaan met teleurstellingen (een jas die ik besteld heb en echt leuk vond, en niet past, dat soort dingen ) hoop toch maar dat het aan het weer ligt. Maar baaldag dus vandaag. Wel bijgelezen, maar geen tijd om te reageren want morgen gaat de wekker om 5:30 en dat is het al bijna ...
    Oei Chico...

Mijn eetlijst mag bijgesteld worden:
    3 bakken chips,4 plakjes rollade en 6 flesjes bier
    Pfff is het al lente??? Ik wil weer in korte broek, uren wandelen, daar heb ik zin in!!
    pi_76877264
    Die oldtimer Mercedes stations zijn niet te betalen! Wij hebben daar ook nog naar gekeken (geen wegenbelasting leek me wel aantrekkelijk), of evt invoeren uit Duitsland/Engeland, maar dat werd ook zo'n dure grap. Nu een Berlingo op gas, ook niet gek (Kunnen de hoepelrokken ook prima in). Je vliegt wel uit de bocht met ijzel, dat is minder. Ik mis onze Rover
    pi_76881649
    Goeiemorgen!

Ik rij zo eentje:
    pi_76882639
    Goedemorgen! Ik hoef pas om 12 uur te beginnen. . Ga straks nog even naar de kapper, voor het eerst sinds augustus of zo. .
      zaterdag 16 januari 2010 @ 09:21:31 #188
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76882692
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ok Ik weet niet heel zeker of ik kan, want ik vier m'n verjaardag dat weekend ook (volgens mij ben ik tot nu toe degene die het meest over haar verjaardag heeft lopen blèren in dit topic ), maar ws is dat volgende week zondag. Ik ben nu in conclaaf met m'n zus, dus ik laat het zsm weten, ja?
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 09:26:23 #189
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76882713
    En goedemorgen .

O ja, ik wil even jompelen , want ik heb gisteren géén chips gehaald na schooltijd en ik heb een kleine popcorn gehad in de bios, ook al zei de dame achter de balie dat ik medium kon krijgen voor dezelfde prijs . De popcorn was wel al op voor de film begon, dat wel, maar dat is standaard bij mij . En toen nog een paar M&Ms gejat van Mark ("Kijk eens wat daar gebeurt!" en dan toeslaan werkt nog altijd ).
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 09:37:33 #190
    277802 _Calimero_
    pi_76882788
    Morning!
    Ik loop te hoesten als een zeehond en heb bijna geen stem hopelijk wordt het beter vandaag, want zonder stem spinningles geven wordt wel problematish

Ik heb helemaal geen auto. Wel 4 fietsen
    pi_76882987
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 09:37 schreef _Calimero_ het volgende:
    Morning!
    Ik loop te hoesten als een zeehond en heb bijna geen stem hopelijk wordt het beter vandaag, want zonder stem spinningles geven wordt wel problematish

Ik heb helemaal geen auto. Wel 4 fietsen
    Wat akelig!

Ik denk dat je zou moeten afzeggen, ik zou het in ieder geval heel vervelend vinden als iemand die zo ziek was, les ging geven. (Of zou nemen) Door de airco verspreiden de ziekmakers zich heel makkelijk..........(ik ben weleens weggelopen uit een les, omdat ik naast me iemand had, die ook overduidelijk ziek was.)
      zaterdag 16 januari 2010 @ 10:32:55 #192
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76883396
    Aww beterschap, Kuiken!

Ik heb gisteren Sherlock Holmes gezien en ik vond hem tof! En ik heb ook popcorn op
    En vanochtend heb ik geZumbaat Dat maakt deze week best succesvol, met 1x thuis Zumba, 1x Body Jam en 2x sportschool Zumba *toont spierbal*

Oh en ik ben dus op de fiets naar de sportschool geweest, want we hebben geen auto (en ik heb geen rijbewijs)
    pi_76883417
    o hai!

ik wilde uitslapen uren lang uitslapen

maar ik heb ritme, en was om kwart over 8 al wakker
    Ja doei.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 10:40:20 #194
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_76883496
    goeiemorgen! Ik heb de verse volkorenbroodjes (helemaal zelfgemaakt) in de oven zitten. Zo even douchen en ontbijten, en dan ga ik vanmiddag sleeen! Zin in...Zit een hele toffe heuvel hier vlak bij...
    pi_76883504
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Aww beterschap, Kuiken!

Ik heb gisteren Sherlock Holmes gezien en ik vond hem tof! En ik heb ook popcorn op
    En vanochtend heb ik geZumbaat Dat maakt deze week best succesvol, met 1x thuis Zumba, 1x Body Jam en 2x sportschool Zumba *toont spierbal*

Oh en ik ben dus op de fiets naar de sportschool geweest, want we hebben geen auto (en ik heb geen rijbewijs)
    Goed zo Mariaatje, trots op u. Ik gebruik mijn auto hier ook niet in de stad hoor, alleen als ik grote dingen moet vervoeren, zoals daar zijn schilderijen. Voor de rest doe ik alles op de bicyclette.
    pi_76883657
    Lijstje voor vandaag:

O/L: afbakbroodjes met beleg
    T: mandarijntje
    D: 5 gangen diner + koffie met gebak + wijn en bier

Ja doei.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 10:50:20 #197
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76883672
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 10:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Goed zo Mariaatje, trots op u. Ik gebruik mijn auto hier ook niet in de stad hoor, alleen als ik grote dingen moet vervoeren, zoals daar zijn schilderijen. Voor de rest doe ik alles op de bicyclette.
    Gracias!
    Ja in een stad als A'dam lijkt de fiets me inderdaad makkelijker! Ik vind fietsen sowieso niet vervelend hoor, alleen als het zulk kutweer is Al vind ik de kou nu ook wel meevallen! Het is alleen die ijs-drizzle die stom is, maar die gaat nu zo'n beetje weg geloof ik
    pi_76883714
    Beterschap Kuiken!

Welkom nieuwkomers

Ik heb geen auto en ook geen rijbewijs. En op het moment niet eens een werkende fiets want een of andere mongool heeft besloten om zo hard tegen mijn achterwiel te trappen dat dat nu helemaal krom staat. En de kettingkast heeft ie ook gemold.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 11:16:26 #199
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76884218
    quote:
    Aww beterschap, Kuiken!

Haha, allebei met popcorn bij Sherlock Holmes gisteravond .
    Ik vond hem dus mwaah. Wel een mooie vrouw trouwens .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_76884255
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 11:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha, allebei met popcorn bij Sherlock Holmes gisteravond .
    Ik vond hem dus mwaah. Wel een mooie vrouw trouwens .
    Irene Adler aka Rachel McAdams? Die is inderdaad mooi

In de film:
      zaterdag 16 januari 2010 @ 11:22:45 #201
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76884356
    Haha, meteen plaatjes erbij zoeken .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 11:26:24 #202
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_76884437
    Hoi..

Zo leuk, de postbode kwam en van het werk hebben we een "pluim' gekregen..Dat wordt dus lekker een nachtje hotel
    pi_76884574
    Goedemorgen.

Alle ok met je zus Uniek? Inmiddels al gevonden...
    Ik hoop dat het meevalt en weer goed komt.
    Misschien helpt het dat ze nu bij jullie is en alles even op een rijtje kan zetten.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 11:37:35 #204
    277802 _Calimero_
    pi_76884665
    Lijstje:
    O: 4 uitgeperste sinaasappels
    T: kom kwark met muesli en verse mango
    L:?
    T:?
    D:?

Voel me alweer beter, het hoesten is gelukkig ook over,was alleen in bed.. ben verder ook niet verkouden. dus als het niet erger wordt dan dit,ga ik toch gewoon fietsen morgen. sowieso móet ik 1 uur lesgeven, het is te laat om de andere instructeurs een extra les te laten voorbereiden..Maar ik denk dat het wel goed komt *positive thinking helpt vast*
      zaterdag 16 januari 2010 @ 11:37:38 #205
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76884668
    Holmes Watson

Overigens: GROM! 4 keer gesport deze week, gemiddeld ongeveer 1550-1600 kcal gegeten, resultaat: PLUS 0.1 kilo! Waar doe ik het voor En ja, ik weet, om gezond te zijn etc., maar resultaat zou wel tof zijn zeg maar Misschien tijd voor weer een keer buikgriep !
    pi_76885203
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Overigens: GROM! 4 keer gesport deze week, gemiddeld ongeveer 1550-1600 kcal gegeten, resultaat: PLUS 0.1 kilo! Waar doe ik het voor
    Dat zijn spieren!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:02:17 #207
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_76885355
    Ik stond vanmorgen op de weegschaal, en de schade viel toch wel mee. 67,6. Dat is alweer bijna een halve kilo cadeau.

Net vier broodjes op, met vegetarische filet americain en vegetarische boterhamworst.

Voor de lichaamsbeweging gaan we straks op stap, op zoek naar een nieuw kinderzitje voor in de auto.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:03:10 #208
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76885376
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
    Ik stond vanmorgen op de weegschaal, en de schade viel toch wel mee. 67,6. Dat is alweer bijna een halve kilo cadeau.

Net vier broodjes op, met vegetarische filet americain en vegetarische boterhamworst.

Voor de lichaamsbeweging gaan we straks op stap, op zoek naar een nieuw kinderzitje voor in de auto.
    Geef jij serieus nog borstvoeding, na een jaar? Is dat niet heel erg ongebruikelijk en onhandig? .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:05:25 #209
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76885449
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 11:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat zijn spieren!
    Precies!
    quote:
    Aww beterschap, Kuiken!

zaterdag 16 januari 2010 @ 12:05:46 #210
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76885458
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 11:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat zijn spieren!
    Ik hoop het! Ik voelde me niet erg gespierd eigenlijk, vooral niet in de tummy-area, maar het kan! Nouja gewoon doorgaan maar he

Oh en welkom GreatWhiteSilence!

Edit: oe, neen, scherp!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:06:16 #211
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76885477
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik hoop het! Ik voelde me niet erg gespierd eigenlijk, vooral niet in de tummy-area, maar het kan! Nouja gewoon doorgaan maar he

Oh en welkom GreatWhiteSilence!
    GWS is een oldbie hoor .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:07:15 #212
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76885512
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

GWS is een oldbie hoor .
    Nou...! Dan...! Welkom terug?
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:09:08 #213
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_76885572
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geef jij serieus nog borstvoeding, na een jaar? Is dat niet heel erg ongebruikelijk en onhandig? .
    In Nederland is het vrij ongebruikelijk, maar dat is het in de niet-westerse wereld niet. Die vrouwen hebben meestal geen werkgever in hun nek hijgen. Op welke manier zou lang voeden onhandig moeten zijn? Ik kan me niets bedenken wat onhandig zou zijn?
    pi_76885649
    70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0!

enzovoorts

yessss, Yez Ai Ken!
    Ja doei.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:11:28 #215
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_76885661
    Bedankt voor het warme welkom.
    pi_76885663
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
    70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0! 70,0!

enzovoorts

yessss, Yez Ai Ken!
    pi_76885690
    dus. nu weer normaal doen

maar was wel blij, hij twijfelde zelfs even tussen 69,9 en 70, dus ik ben blij
    Ja doei.
    pi_76885757
    Welkom (terug) GWS!

En gefeli MoBlo!
    pi_76885763
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Misschien op momenten dat je weegt ook ff je omtrek meten in cm's? Dan heb je een wat betere indicatie.
    Als je kleding niet strakker zit zou ik me er geen zorgen om maken
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:16:48 #220
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76885822
    YAAAAAY MOOO! Goed bezig!

Ciske: ja goed plan! Maar nu even niet want ik voelde me een beetje opgeblazen
    Het is alleen wel dat 1 van mn broeken wat strakker lijkt te zitten, maar dat kan ook nog van kerst zijn. I dunno. De rest zit nog normaal
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:16:54 #221
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_76885824
    Gefeliciteerd, moterbloempje.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:18:01 #222
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76885850
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

In Nederland is het vrij ongebruikelijk, maar dat is het in de niet-westerse wereld niet. Die vrouwen hebben meestal geen werkgever in hun nek hijgen. Op welke manier zou lang voeden onhandig moeten zijn? Ik kan me niets bedenken wat onhandig zou zijn?
    Nou, vooral met het oog op werk idd . Maar het lijkt me ook niet echt fijn voor je borsten. Zijn die niet veel gevoeliger/pijnlijker nu? Ik heb er totaal geen verstand van . Hoe lang wil je er eigenlijk mee doorgaan?
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:18:29 #223
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76885865
    Goed zo Mo! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_76886200
    hoera voor Mo!

ik ben te brak voor woorden... voor de kenners van het haagse: in plaats van een rustige avond thuis was mijn avond gisteren ineens t goude hooft --> de pater --> de pijpela --> dikke kater
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Kwak
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:30:10 #225
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_76886221
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
    hoera voor Mo!

ik ben te brak voor woorden... voor de kenners van het haagse: in plaats van een rustige avond thuis was mijn avond gisteren ineens t goude hooft --> de pater --> de pijpela --> dikke kater
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    oei, nu vind ik het jammer dat ik weg moet, want ik ben benieuwd naar de details! Gelukkig blijft m'n pm inbox wel open staan zolang ik weg ben, dus dat is een goede oplossing!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:31:50 #226
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76886289
    Oeh ik wil ook details .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_76886323
    quote:
    hoera voor Mo!

SPOILER
    Vertel!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:34:05 #228
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_76886358
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, vooral met het oog op werk idd . Maar het lijkt me ook niet echt fijn voor je borsten. Zijn die niet veel gevoeliger/pijnlijker nu? Ik heb er totaal geen verstand van . Hoe lang wil je er eigenlijk mee doorgaan?
    Dat gevoeliger/pijnlijker is alleen in het begin een beetje. Het is alleen niet fijn voor je borsten als het kindje niet goed aangelegd ligt. Of er moet gebeten worden door de kleine. Maar dat is af te leren. Je borsten zijn nu eenmaal gemaakt om te voeden, het zou biologisch/evolutionair een beetje onhandig zijn als voeden zeer onaangenaam zou zijn. Na een half jaar is het (meestal, soms moeten de kleintjes nog even niets van bijvoeding weten) met (bij)voeding erbij, dus dan voed je minder vaak dan in het begin.

En in Nederland heb je tot (en met) negen maanden voed/kolfrecht, dus dan mag je 25% van je werktijd besteden aan kolfen, of je kindje live voeden (als je in de buurt van het kdv werkt). Maar ik heb zelf geen werk, dus daar heb ik geen last van. Ik klus nu wat bij als lotus-slachtoffer, verdient best leuk als je een klus voor een bedrijf hebt.

Ik wil minimaal doorgaan tot Annicka twee/ twee-en-een-half jaar is en hebben we die mijlpaal bereikt zien we wel hoe ver we komen. In ouders is er eentje die heeft de vier jaar bereikt, en op het borstvoedingsforum zitten er ook nog die verder komen (gekomen zijn) dan dat. Dat komt dus overeen met niet-westerse landen.
    pi_76886403
    wie t wil weten moet me maar even een PM sturen, dan antwoord ik wel (Ewelina en Vik enneh, nog iemand, even checken, krijgen zo het verhaal binnen )
    Kwak
    pi_76886562
    quote:
    hoera voor Mo!

SPOILER
    tegen de tijd dat je in de pijpela belandt is het idd wel héél erg
    Ja doei.
    pi_76886577
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
    wie t wil weten moet me maar even een PM sturen, dan antwoord ik wel (Ewelina en Vik enneh, nog iemand, even checken, krijgen zo het verhaal binnen )
    ja ik!
    Ja doei.
    pi_76886773
    Ik wil zoooooooo een PM!!! (ik wil niet pochen, maar had ik niet zoiets voorspeld?? Ach what the heck, ik zeg het gewoon: I told you so!!! )
    pi_76886966
    haha, mag heur Co! Ik weet niet wát je precies voorspeld had... ws. dat ik op een onverwacht moment wel iemand zou tegenkomen? want t gaat hier niet om de meneer McIkwiljouwelmaarjijzietmealsjetherapeut waar ik het eerder over had en die ik spontaan alweer een week of twee niet meer gesproken heb...
    Kwak
      zaterdag 16 januari 2010 @ 13:00:09 #234
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76887185
    Oe Kwakje! Pee-Em!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 13:02:27 #235
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76887274
    Mark zei laatst dat het best raar is dat we iemand hier 'kwakje' noemen Nou zo denk ik er helemaal niet over na . En nooit gedacht dat 'kwakje' nog eens positieve associaties zou krijgen voor mij . Ik ga maar eens afwassen .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 13:05:11 #236
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76887369
    Oe oe oe, ik heb vriendlief misschien zo ver dat ie met me mee gaat naar de sportschule! Hij dan fitnessen, ik mn lesjes, maar dan zou ik niet meer in mn upje hoeven te fietsen
      zaterdag 16 januari 2010 @ 13:10:13 #237
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76887542
    En een lijstje!

pre-O: snee brood met jam
    S: Zumba
    O: twee sneetjes met boerenmetworst (helpen opmaken )
    T: bakje Griekse yoghurt met jam
    L: twee sneetjes met...?
    D: empanadas
    T: colaatje denk ik
    pi_76887650
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Oe oe oe, ik heb vriendlief misschien zo ver dat ie met me mee gaat naar de sportschule! Hij dan fitnessen, ik mn lesjes, maar dan zou ik niet meer in mn upje hoeven te fietsen
    Dat is wel fijn en lief
    En je bent inderdaad gewoon strakker geworden en 0.1 zijn spieren.
    Doe jij jezelf nu ook meten?

En kwak mag ik ook een pm, dat dan zet je weer niet op facebook
      zaterdag 16 januari 2010 @ 13:17:37 #239
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76887781
    Meten ga ik doen als ik me wat minder opgeblazen voel
    En ik juich nog niet te hard mbt vriendje's fitnessplannen, eerst eens afwachten wat ie doet! Maar het idee is tof!

Tevens, van de groep "Cosas que sólo pasan en Chile" (Dingen die alleen in Chili gebeuren)

"Voor een aangename metro-reis: doe iedere ochtend deodorant op"

Edit: en op die wijze noot ga ik nu naar de stad

[ Bericht 10% gewijzigd door MariaEtcetera op 16-01-2010 13:26:12 ]
      zaterdag 16 januari 2010 @ 14:22:20 #240
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_76889825
    Vanochtend op 82,2, da's net iets meer dan 2 kilo minder sinds het begin van het jaar!

Maar dan hebben we straks nog een Kerstdiner, dus ehhh, hopelijk blijf ik onder de 83.
    Gewoon niet te veel nemen, komt vast wel goed.

Lijstje: zie Mo: Slank # 923 - zonder fatsoenlijke tt
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Tevens, van de groep "Cosas que sólo pasan en Chile" (Dingen die alleen in Chili gebeuren)
    [ afbeelding ]
    "Voor een aangename metro-reis: doe iedere ochtend deodorant op"
      zaterdag 16 januari 2010 @ 14:24:59 #241
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76889916
    Hoe lang ben je eigenlijk Wolve?
    pi_76890378
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 13:02 schreef Viking84 het volgende:
    Mark zei laatst dat het best raar is dat we iemand hier 'kwakje' noemen Nou zo denk ik er helemaal niet over na . En nooit gedacht dat 'kwakje' nog eens positieve associaties zou krijgen voor mij . Ik ga maar eens afwassen .
    volgens mij zijn de meeste heterovrouwen er ook niet per se wild van, hoor

Ik wil natuurlijk ook De PM, Kwak!

Ik was al een maand ofzo niet naar pilates geweest, dus vanmorgen maar gegaan naar de beginnersles die de Juf op zaterdag geeft. Mehn, wat is pilates toch fijn Zelfs op de beginnersles leer je nog 's wat Ik bedacht me laatst ineens dat ik al maanden geen rugpijn meer heb gehad, wat ik vroeger altijd had na een dag computerwerk. Wauw. Volgens mij komt dat echt van yoga & pilates
    pi_76890448
    Ik heb zulke lekkere soep gemaakt. Even kijken of ik het nog weet, dan ga ik het daarna kopieren en ergens opslaan.

Kipfilets met een pot gevogeltefond en water opzetten: erbij had ik wat rauwkost, een prei, 2 uien, stukken gember, een rode peper zonder zaad en een citroengrasstengel laten meetrekken. (Ik maak meestal kippenbouillon van een karkas, maar ik had nu die filetjes die opmoesten, dus opgelost met de fond.) Als alles zo'n paar uur heeft getrokken, de kipfilets eruit vissen (ik had ze in grote brokken gelaten, anders zie je door alle kapot gekookte uien en prei niet meer waar de kip zit. Dan alle vocht uit de groenten gedrukt (zeef) en dat prutje weggegooid. Daarna dus de kip in kleinere stukjes gescheurd, toen een flinke brok wyko pindasaus erbij gedaan, een scheut tomatenketchup en een scheut gembersiroop, bosuitjes in fijne ringetjes, een zoete puntpaprika in fijne ringetjes, gevijzelde pinda's en kokosmelk. Geserveerd met verse koriander. Héérlijk!!

Dat maakt mijn lijstje:

O: 2x geroosterd brood met filet A. en sjalot en 2 cappuccino
    L: kom van bovenstaande soep
    D: uit eten bij een restaurant waar ze óf kreeft óf tournedos serveren, dus my guess is, één van die twee.
    pi_76890470
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 14:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

volgens mij zijn de meeste heterovrouwen er ook niet per se wild van, hoor

Ik wil natuurlijk ook De PM, Kwak!
    ik lees elke keer als jullie "kwark" eten "kwak"
    Kwak
    pi_76890596
    Aww bah kwak

Ik doe nog even een lijst, en dan ga ik verslagen nakijken

O: bio-notenbroodje
    S: pilates, niet erg intensief
    T: tortillachips
    T: wijntje
    D: groentecurry met o.a. linzen en bloemkool, yoghurtprutje, zelfgebakken platte broodjes
    T: snickerdoodles, cosmo's wat chips

Er komt een vriendin logeren. Als dat enig excuus is.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 14:49:45 #246
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76890674
    O: 2 broodjes geroosterd en nog een met hagelslag en een beker melk
    T: 3 koffie
    L: 3 broodjes met een gekookt ei en weer melk
    T: 4 koffie
    D: spinazie en gekookte aardappels en nog iets
    T: waarschijnlijk even op stap dus wat biertjes
    pi_76890676
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 14:24 schreef neen het volgende:
    Hoe lang ben je eigenlijk Wolve?
    euh.. hij is denk ik 1.74 ofzo nét iets langer dan ik
    Ja doei.
    pi_76890706
    Spannend Kwak!
    PM-box staat open.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 14:51:05 #249
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76890718
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 14:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
    Spannend Kwak!
    PM-box staat open.
    Vanavond naar de Move!
    pi_76890811
    Lijstje

O: 2 geroosterde boterhammen
    T: glas vitaday
    L: noodles
    T: glas vitaday
    S: hardlopen
    D: kebab
    T: stokbrood en wijn

Tja het is weekend
    pi_76891010
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
    Aww bah kwak

niet bah! ik denk gewoon dat jullie mijn naam noemen en dan zie ik ineens dat t eten is...
    Kwak
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:01:45 #252
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76891048
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

niet bah! ik denk gewoon dat jullie mijn naam noemen en dan zie ik ineens dat t eten is...
    Mijn naam komt ook vaak langs op Fok!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:27:50 #253
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_76891769
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 14:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

euh.. hij is denk ik 1.74 ofzo nét iets langer dan ik
    1,75!

En volgens mij gewicht van vanochtend zat ik nét onder een BMI van 27, dus nu mag ik hier echt meeposten.

Ok, na het ontbijt zat ik er alweer boven, maar dat tellen we dan even niet mee.
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 14:53 schreef Sarabi het volgende:
    Tja het is weekend
    Tsja, wil je nou gezonder eten of niet? Want het afvallen was niet meer de hoofdreden, maar je wilde wel gezond eten toch? En ja, het is natuurlijk niet erg om af en toe eens iets minder gezonds te eten, of een keer wat minder groente. Maar er is elke keer wel weer een excuus. Dan komt het weer niet uit, dan zit je weer bij zus ouder, dan weer bij zo ouders. Als je gezonder wil eten zal je dat allemaal wat beter moeten plannen.

Is een weekschema niet iets voor je? Desnoods laat je dan een dag open waar je wat verzint waar je op dat moment echt zin in hebt, maar dan heb je ergens een beetje houvast.
    pi_76891904
    Wolve heeft nog gelijk ook... 't Is altijd wel wat. Niet onbegrijpelijk, maar als je je slechte patronen wilt doorbreken, zul je tch echt beter moeten gaan plannen.
    pi_76891906
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

1,75!

En volgens mij gewicht van vanochtend zat ik nét onder een BMI van 27, dus nu mag ik hier echt meeposten.

Ok, na het ontbijt zat ik er alweer boven, maar dat tellen we dan even niet mee.
    [..]

Tsja, wil je nou gezonder eten of niet? Want het afvallen was niet meer de hoofdreden, maar je wilde wel gezond eten toch? En ja, het is natuurlijk niet erg om af en toe eens iets minder gezonds te eten, of een keer wat minder groente. Maar er is elke keer wel weer een excuus. Dan komt het weer niet uit, dan zit je weer bij zus ouder, dan weer bij zo ouders. Als je gezonder wil eten zal je dat allemaal wat beter moeten plannen.

Is een weekschema niet iets voor je? Desnoods laat je dan een dag open waar je wat verzint waar je op dat moment echt zin in hebt, maar dan heb je ergens een beetje houvast.
    Inhet weekend let ik minder op en ik vind het nog geen eens heel slecht lijstje (behalve gebrek aan groente/fruit)
    Of ik de altijd excuses heb laat ik maar aan jou over
    Maar vond dat deze week behoorlijk goed ging, met opletten met eten en 4 uur sport
    En een weekschema heb ik geprobeert maar op een gegeven moment weet ik wel hoe en wat ik kan afwisselen (en dan nog zou ik het weekend open laten)
    pi_76891921
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
    Wolve heeft nog gelijk ook... 't Is altijd wel wat. Niet onbegrijpelijk, maar als je je slechte patronen wilt doorbreken, zul je tch echt beter moeten gaan plannen.
    Maar het is toch niet zo raar als ik het weekend iets ongezonder mag doen?
    Afgelopen week was gewoon goed (naar mijn mening)
    pi_76891954
    quote:
    hoera voor Mo!

SPOILER
    Oooo de pijpela! Dat is echt voor de doorgewinterde dronkenlappen Dan zit er al zoveel alcohol in dat je dat donkere stinkhol maar voor lief neemt. Maar leuk hoor Kwak! Ook van de spoiler! 't Lijkt wel alsof je nu pas in omgekeerde volgorde begint aan je studententijd
    pi_76891966
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar het is toch niet zo raar als ik het weekend iets ongezonder mag doen?
    Afgelopen week was gewoon goed (naar mijn mening)
    Maar je lijst van vandaag is echt slecht, naar mijn mening. Kijk, natuurlijk is het je eigen keuze, maar dan moet je ook niet piepen als je aankomt.
    pi_76892020
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar je lijst van vandaag is echt slecht, naar mijn mening. Kijk, natuurlijk is het je eigen keuze, maar dan moet je ook niet piepen als je aankomt.
    Wat vind jij er dan slecht aan? Ik zie alleen het probleem dat ik geen groente en/of fruit eet vandaag
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:37:42 #260
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76892032
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:38:43 #261
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76892054
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat vind jij er dan slecht aan? Ik zie alleen het probleem dat ik geen groente en/of fruit eet vandaag
    Toen je het lijstje postte, zei je: "Tja het is weekend! " en nu ineens is het gebrek aan groente/fruit het enige slechte eraan? Waarom kun je in het weekend eigs geen fruit eten?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_76892064
    O, ik wil natuurlijk ook de sappige details van Kwak per PM. Voorzover je hersens niet te veel zijn weggebeten door het zure bocht dat ze in de pijpela schenken
    pi_76892065
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vitaday is een bullshitproduct, noodles zijn lege kcal, stokbrood is lege kcal, kebab is ongezond vet? Kom zeg, maak me niet wijs dat je na al die jaren slank niet weet dat dit een beroerde lijst is
    pi_76892088
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toen je het lijstje postte, zei je: "Tja het is weekend! " en nu ineens is het gebrek aan groente/fruit het enige slechte eraan? Waarom kun je in het weekend eigs geen fruit eten?
    Waarom eet jij elke week een zak chips?
    Naar mijn mening is dat erger dan zo'n lijstje van mij, maar goed ik zal (nog steeds) wel een rare kijk op eten hebben
    En dat weekend stond erbij omdat ik wist dat er weer een paar gingen beginnen over het stokbrood
    pi_76892109
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vitaday is een bullshitproduct, noodles zijn lege kcal, stokbrood is lege kcal, kebab is ongezond vet? Kom zeg, maak me niet wijs dat je na al die jaren slank niet weet dat dit een beroerde lijst is
    Dit laatste twee weet ik ook natuurlijk
    Maar vitaday is toch helemaal niet zo slecht?
    En noodles weet ik dat er niet veel in zit, maar voor een keertje als maatlijdvervanger zie ik het probleem niet
    pi_76892117
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:39 schreef Laureline het volgende:
    O, ik wil natuurlijk ook de sappige details van Kwak per PM. Voorzover je hersens niet te veel zijn weggebeten door het zure bocht dat ze in de pijpela schenken
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:41:29 #267
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76892136
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom eet jij elke week een zak chips?
    Dat doe ik niet . Rond de kerstvakantie een paar weken gedaan en gisteren niet meer. Jij zit echter al jaren lang elk weekend aan het stokbrood. Padam pss! Zo.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_76892170
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit laatste twee weet ik ook natuurlijk
    Maar vitaday is toch helemaal niet zo slecht?
    En noodles weet ik dat er niet veel in zit, maar voor een keertje als maatlijdvervanger zie ik het probleem niet
    Een product dat vitaday heet, is bij voorbaat verdacht Sap = suiker! Noodles voor een keertje, alla, maar niet als je ook al stokbrood en kebab op je lijstje hebt staan. Maar goed, zelf weten hoor. Ik snap niet waarom je zo defensief moet doen, ik vind dat Wolve best een goed punt heeft
    pi_76892197
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat doe ik niet . Rond de kerstvakantie een paar weken gedaan en gisteren niet meer. Jij zit echter al jaren lang elk weekend aan het stokbrood. Padam pss! Zo.
    Ja en ik ben er 30 kilo mee afgevallen
    En daarna 3 kilo aangekomen
    En ik zal er waarschijnlijk ook mee dood gaan hoe dan ook niet van plan mee te stoppen
    Maar ik vind dat een stuk minder ongezond dan een zak chips/pak koekjes/taart weet ik veel, maar zoals ik zei kan dat ook aan mijn kijk op eten liggen
    pi_76892198
    Hoe is het met de Belgen, CF? En hoe was trouwens je Kerstdiner waar je misschien als spotobject zou zitten?
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:44:04 #271
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76892213
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja en ik ben er 30 kilo mee afgevallen
    En daarna 3 kilo aangekomen
    En ik zal er waarschijnlijk ook mee dood gaan hoe dan ook niet van plan mee te stoppen
    Maar ik vind dat een stuk minder ongezond dan een zak chips/pak koekjes/taart weet ik veel, maar zoals ik zei kan dat ook aan mijn kijk op eten liggen
    HOU ALSJEBLIEFT EENS OP OVER DIE 30 KILO!!!! AAAAAAAARGH!!!! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_76892227
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 14:51 schreef neen het volgende:
    Vanavond naar de Move!
    Leuk!
    Ik niet, is me veel te koud.
    Maar misschien kom je Remlof nog tegen.

In mijn AH hing een briefje voor een aangeboden kamer: 7min walk from city center, large kitchen en great garden to relax. ¤ 195 / month
    Misschien wat voor jou?
    Moet je misschien wel wat hand- en spandiensten voor Frank verrichten.
    pi_76892234
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een product dat vitaday heet, is bij voorbaat verdacht Sap = suiker! Noodles voor een keertje, alla, maar niet als je ook al stokbrood en kebab op je lijstje hebt staan. Maar goed, zelf weten hoor. Ik snap niet waarom je zo defensief moet doen, ik vind dat Wolve best een goed punt heeft
    Hmm ik dacht dat vitaday nog mee viel met suiker, maar goed sap sowieso maar niet vertrouwen dan
    Waarom ik defensief doe.....waarschijnlijk om dat dit (het topic) niet meer voor mij werkt, jammer genoeg
    pi_76892246
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

HOU ALSJEBLIEFT EENS OP OVER DIE 30 KILO!!!! AAAAAAAARGH!!!! .
    Speciaal voor jou en mo zette ik ook die 3 kilo erbij die ik aangekomen was
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:46:16 #275
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76892279
    Maakt niet uit, het is rete-irritant dat je het steeds maar weer noemt.
    Ik neem zelf veel liever een voorbeeld aan bijv Uniekhoorn dan aan jou.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_76892289
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Laureline het volgende:
    Hoe is het met de Belgen, CF? En hoe was trouwens je Kerstdiner waar je misschien als spotobject zou zitten?
    Ahh, dol was dat. Ze hadden dit jaar gelukkig geen plenaire quiz, dus viel de spot wel mee. En ik vind de studenten zo leuk! Hoewel ik blij ben dat de drukte nu weer wat minder is, zal ik het contact met hen wel missen. Nu resten mij alleen verslagen

Hoe is 't met jouw hardloperijen?

Oh trouwens, even voor iedereen: iemand zin om 25 april mee te lopen in Antwerpen? Ik ga denk ik de 10 mijl proberen, maar je kunt ook 5 km doen. Of een marathon
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:46:53 #277
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_76892301
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
    Je laat het klinken alsof dat een wonder is.

Maar er is bezoek! Ik ben weg!
    pi_76892330
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:46 schreef Viking84 het volgende:
    Dat mag die is ook een stuk verder en heeft het ook een stuk beter gedaan
    En nu ga ik hardlopen
    pi_76892385
    quote:
    Begin maar eens met het eten van een hele bloemkool dan.
    pi_76892392
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmm ik dacht dat vitaday nog mee viel met suiker, maar goed sap sowieso maar niet vertrouwen dan
    Waarom ik defensief doe.....waarschijnlijk om dat dit (het topic) niet meer voor mij werkt, jammer genoeg
    Maar een beetje kritiek is toch juist fijn? Houdt je scherp. Doe nou effe niet of ik Viking ook niet op d'r flikker geef als ze zooi eet. Of iemand anders. Daar is dit topic juist voor.

Ben je weer begonnen met hardlopen, trouwens? Ik dacht dat je dat had opgegeven! 5 km op 25 april?
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:50:42 #281
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76892412
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Leuk!
    Ik niet, is me veel te koud.
    Maar misschien kom je Remlof nog tegen.

In mijn AH hing een briefje voor een aangeboden kamer: 7min walk from city center, large kitchen en great garden to relax. ¤ 195 / month
    Misschien wat voor jou?
    Moet je misschien wel wat hand- en spandiensten voor Frank verrichten.
    Dat is wel relaxed goedkoop zeg maar ik zit hier opzich wel prima in dit huis iig dichtbij school en dat is fijn omdat ik dan niet te vroeg op hoef
    Tevens ben ik een voorbeeld voor de huisgenoten hier, volgens een dan
    pi_76892438
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:46 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Je laat het klinken alsof dat een wonder is.

Maar er is bezoek! Ik ben weg!
    Love you anyway Veel plezier, ik ga zo ook maar eens richting station om m'n vriendin op te halen.

Trouwens, extra T: 2 boterhammen pindakaas & sambal. Honger!
    pi_76892461
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef neen het volgende:
    [ afbeelding ]
    Sensatiezoeker.

Ik ga vanavond ook aan de stokbrood, met rode pesto.
    pi_76892468
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar een beetje kritiek is toch juist fijn? Houdt je scherp. Doe nou effe niet of ik Viking ook niet op d'r flikker geef als ze zooi eet. Of iemand anders. Daar is dit topic juist voor.

Ben je weer begonnen met hardlopen, trouwens? Ik dacht dat je dat had opgegeven! 5 km op 25 april?
    Ik had besloten niet meer hard te lopen maar andere sporten werken kennelijk niet zo goed
    Dus daarom vandaag maar wel weer begonnen (als ik nu weer ga tenminste)
    en 25 april.....
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:52:37 #285
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76892473
    quote:
    [ afbeelding ]
    [..]

.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_76892490
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ahh, dol was dat. Ze hadden dit jaar gelukkig geen plenaire quiz, dus viel de spot wel mee. En ik vind de studenten zo leuk! Hoewel ik blij ben dat de drukte nu weer wat minder is, zal ik het contact met hen wel missen. Nu resten mij alleen verslagen

Hoe is 't met jouw hardloperijen?

Oh trouwens, even voor iedereen: iemand zin om 25 april mee te lopen in Antwerpen? Ik ga denk ik de 10 mijl proberen, maar je kunt ook 5 km doen. Of een marathon
    O, gelukkig! Goed dat je dan toch nog bent gegaan, je collega's waren te schijterig, toch? En alleen nog verslagen, vreselijk...

Pffft, hardlopen in het bevroren/besneeuwde Haagse Bos is er hier al sinds voor de Kerstvacantie niet meer van gekomen. Maar ik doe altijd maar een luizenrondje van 5 km hoor! Het stuk daarachter is ook helemaal niet meer leuk om doorheen te rennen, sinds ze het Automuseum daar bouwen. Doe jij nu 10 mijl of kilometer? Mijl is iets meer nog, toch? Ik zal wel achter de mini aansjokken die weer voor de 5 km gaat bij de CPC, moeten we eerdaags ook weer beginnen met trainen
    pi_76892501
    quote:
    [ afbeelding ]
    [..]

Dat is wel relaxed goedkoop zeg maar ik zit hier opzich wel prima in dit huis iig dichtbij school en dat is fijn omdat ik dan niet te vroeg op hoef
    Tevens ben ik een voorbeeld voor de huisgenoten hier, volgens een dan
    Vandaar mijn vermoeden over hand- en spandiensten.

Krijg je huisgenoten al aan de verse spinazie?
    pi_76892550
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

zaterdag 16 januari 2010 @ 15:55:24 #289
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76892559
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:53 schreef Laureline het volgende:
    Kerstvacantie
    Niet meer actief op Fok!
    pi_76892561
    Kun je misschien beter iets leuks doen, Sarabi? Niet dat hardlopen niet leuk is natuurlijk

Lau, 10 mijl is iets van 16 km. Ik zit nu op 10-12. Zou toch moeten lukken?
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:56:08 #291
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_76892576
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nee, ik begin met een appel. Nom! . En nu ga ik ff gamen om m'n agressie even kwijt te raken .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 16 januari 2010 @ 15:56:30 #292
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76892590
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Vandaar mijn vermoeden over hand- en spandiensten.

Krijg je huisgenoten al aan de verse spinazie?
    Mis ik iets? Wie is Frank eigenlijk
    pi_76892594
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
    Kun je misschien beter iets leuks doen, Sarabi? Niet dat hardlopen niet leuk is natuurlijk

Ik doe ook iets leuks 2x in de week zumba en 1x buikdansen
    Alleen heb ik het idee dat je met hardlopen sneller resultaat ziet dus wil ik dat er weer bij gaan doen
    pi_76892642
    Misschien kun je eens kijken of je spinnen leuk vindt? Is net zo effectief als hardlopen, maar omdat het een groepsles is, misschien net wat motiverender?
    pi_76892686
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
    Misschien kun je eens kijken of je spinnen leuk vindt? Is net zo effectief als hardlopen, maar omdat het een groepsles is, misschien net wat motiverender?
    Ik had het er donderdag nog met mijn vriendin over dat ik dat echt nooit zou durven verder willen we wel wat andere groepslessen gaan proberen
    Iedereen ziet er daar zo sportief uit, daar ga ik met mijn rode dikke hoofd dan niet tussen zitten
    pi_76892721
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 16:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik had het er donderdag nog met mijn vriendin over dat ik dat echt nooit zou durven verder willen we wel wat andere groepslessen gaan proberen
    Iedereen ziet er daar zo sportief uit, daar ga ik met mijn rode dikke hoofd dan niet tussen zitten
    Die zitten allemaal te cheaten met lage weerstand
    pi_76892738
    Wow, 16 km! Wel stoer zeg, dat zijn de echte sigme-afstanden. Terwijl je ook nog die knieblessure hebt gehad, fijn dat het nu dan helemaal goed gaat!
    Ik denk dat 10 km voor mij het maximaal haalbare is, ik ben niet zo'n diesel.
    pi_76892768
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 16:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Die zitten allemaal te cheaten met lage weerstand
    Hmm, nouja misschien eens proberen
    Maar dat is wel een hoge drempel die ik dan over moet
    Sowieso ben ik normaal niet zo van de groepslessen, maar zumba is gewoon erg leuk en buikdansen is heel ander verhaal (daar vorm je echt een groep)
    De komende tijd ga ik me ook meer richten op sporten dan op mijn eten, dat komt daarna wel weer
    Eerst beter in mijn vel komen te zitten en daar helpt sporten mee
    pi_76892784
    Sarabi, mijn sporttip als luiwammes is altijd: de crosstrainer thuis. Dom programma opzetten, half uur op het ding staan, en je hebt je sport weer gehad
    pi_76892806
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 16:04 schreef Laureline het volgende:
    Sarabi, mijn sporttip als luiwammes is altijd: de crosstrainer thuis. Dom programma opzetten, half uur op het ding staan, en je hebt je sport weer gehad
    Thanks, dat wordt mijn plan als hardlopen niet lukt
      zaterdag 16 januari 2010 @ 16:13:10 #301
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_76893036
    quote:

Lijst:
    O/L: boterham volvette kaas, boterham rollade, beschuit jam, appel, glas melk
    S: 1 1/2 uur wandelen
    T: peer en sinaasappel
    T: 2 crackers met filet americain
    D: Romige tagiatelle met roerbakgroente, sperziebonen, champginons en garnalen
    Het is weekend dus: toastjes met filet americain en wat hapjes van komkommer, tomaatjes en augurkjes
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')