Dat zijn spieren!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens: GROM! 4 keer gesport deze week, gemiddeld ongeveer 1550-1600 kcal gegeten, resultaat: PLUS 0.1 kilo!Waar doe ik het voor
![]()
Geef jij serieus nog borstvoeding, na een jaar? Is dat niet heel erg ongebruikelijk en onhandig?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik stond vanmorgen op de weegschaal, en de schade viel toch wel mee. 67,6. Dat is alweer bijna een halve kilo cadeau.![]()
Net vier broodjes op, met vegetarische filet americain en vegetarische boterhamworst.
Voor de lichaamsbeweging gaan we straks op stap, op zoek naar een nieuw kinderzitje voor in de auto.
Precies!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww beterschap, Kuiken!![]()
Ik heb gisteren Sherlock Holmes gezien en ik vond hem tof!En ik heb ook popcorn op
![]()
En vanochtend heb ik geZumbaatDat maakt deze week best succesvol, met 1x thuis Zumba, 1x Body Jam en 2x sportschool Zumba
*toont spierbal*
Oh en ik ben dus op de fiets naar de sportschool geweest, want we hebben geen auto(en ik heb geen rijbewijs)
Ik hoop het! Ik voelde me niet erg gespierd eigenlijk, vooral niet in de tummy-area, maar het kan!quote:
GWS is een oldbie hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoop het! Ik voelde me niet erg gespierd eigenlijk, vooral niet in de tummy-area, maar het kan!Nouja gewoon doorgaan maar he
![]()
Oh en welkom GreatWhiteSilence!
In Nederland is het vrij ongebruikelijk, maar dat is het in de niet-westerse wereld niet. Die vrouwen hebben meestal geen werkgever in hun nek hijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geef jij serieus nog borstvoeding, na een jaar? Is dat niet heel erg ongebruikelijk en onhandig?.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:11 schreef motorbloempje het volgende:70,0!
![]()
70,0!
![]()
70,0!
![]()
70,0!
![]()
70,0!
![]()
70,0!
![]()
70,0!
![]()
70,0!
![]()
70,0!
![]()
70,0!
![]()
70,0!
![]()
70,0!
![]()
enzovoorts
yessss, Yez Ai Ken!
Misschien op momenten dat je weegt ook ff je omtrek meten in cm's? Dan heb je een wat betere indicatie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoop het! Ik voelde me niet erg gespierd eigenlijk, vooral niet in de tummy-area, maar het kan!Nouja gewoon doorgaan maar he
![]()
Nou, vooral met het oog op werk iddquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
In Nederland is het vrij ongebruikelijk, maar dat is het in de niet-westerse wereld niet. Die vrouwen hebben meestal geen werkgever in hun nek hijgen.Op welke manier zou lang voeden onhandig moeten zijn? Ik kan me niets bedenken wat onhandig zou zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
hoera voor Mo!
ik ben te brak voor woorden... voor de kenners van het haagse: in plaats van een rustige avond thuis was mijn avond gisteren ineens t goude hooft --> de pater --> de pijpela --> dikke kateroei, nu vind ik het jammer dat ik weg moet, want ik ben benieuwd naar de details! Gelukkig blijft m'n pm inbox wel open staan zolang ik weg ben, dus dat is een goede oplossing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |