Ik heb hetzelfde......zo gewoon eet ik broccoli omdat het gezond is, maar vind het niet per se heel lekker. Maar die soep wel dus en ik denk wel dat je het ook in de blender kan doen ja, alhoewel.........ik weet alleen niet hoe dat zit met druk en warme vloeistoffen eigenlijk. In mijn blender maak ik eigenlijk alleen koud spul.........quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef shinydiscoball het volgende:
DaD: ik moet de volgende dag ook werken! Oja maar jij woont natuurlijk up north.
Co: Ik ben geen broccoli hater hoor, alleen niet zo'n lover. Kun je als je broccolisoep maakt ook gewoon je broccoli in de blender pureren? Want ik heb geen staafmixer
Ik heb 2x broccolisoep gemaakt en dat gewoon in de blender gedaan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde......zo gewoon eet ik broccoli omdat het gezond is, maar vind het niet per se heel lekker. Maar die soep wel dus en ik denk wel dat je het ook in de blender kan doen ja, alhoewel.........ik weet alleen niet hoe dat zit met druk en warme vloeistoffen eigenlijk. In mijn blender maak ik eigenlijk alleen koud spul.........
In de auto draag je geen helm of backprotector. Voor karakter hoef je niet te betalen. Mijn karaktervolle barrel met kreukelzone van 500 guldens heb ik nog steeds. En ja, daar heb ik wel veel mazzel mee gehad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Voor karakter gaan we niet betalen, hij hoeft ons maar van A naar B (en terug) te kunnen brengen.
Kreukelzone hebben we op de motor nog minder, dus dat is niet echt een issue.
En een eend? Alles tussen de bumpers is kreukelzone en verzekering en wegenbelasting zijn te verwaarlozen. Onderhoud is een eitje, want technisch lego.quote:De populairdere auto's gaan helaas al gauw over het budget heen wat we aan een auto kwijt willen zijn (voor ons is het echt voor er bij, de motoren zullen ons hoofdvervoer blijven).
Dat ze een hogere vraagprijs hebben is te danken aan de betrouwbaarheid.quote:We hebben de Japanners die je noemde wel gekeken, maar die zijn vaak net wat prijziger dan we zouden willen. Oja, en ze moeten bij voorkeur niet helemaal aan de andere kant van het land staan.
Op fora vind je ook nog wel eens een auto waarvan je de historie een beetje kunt nagaan. Mijn mening werd gevraagd, die heb ik gegeven. Als je een vrachtwagen tegenkomt zit je liever in een volvo dan in een mini.quote:Je hebt trouwens wel gelijk dat zo'n auto bij een dealer niet helemaal van top tot teen zal na zijn gekeken, maar als je 'm koopt met een nieuwe APK keuring, zit er nog wel wat verschil tussen de wat dubieuzere zaken die volledig weg-onwaardige gewoon goed keuren en een "professioneler" bedrijf dat auto's ook wel zal afkeuren als deze echt niet meer voldoen. En ja, APK is ook niet heilig, maar het geeft een indicatie...
Het zal zeer waarschijnlijk wel een Jap worden qua betrouwbaarheid, mar uiteindelijk weet je het helaas nooit van te voren, elke auto is weer anders (behandeld).
Net ingereden!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:38 schreef conleche het volgende:
Ja ik ben echt superblij met m'n auto!!! Rijdt zo fijn en heeft toch meer dan 300.000 km op de teller staan. Het voelt ook echt heel veilig zo'n grote bak!!
En ik maak mijn pompoensoep ook altijd in de blender en je hoeft het volgens mij nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb 2x broccolisoep gemaakt en dat gewoon in de blender gedaan!
Eerst even koken en een beetje laten afkoelen, en dan hups in de blender
O echt? Precies dezelfde? Ik heb een E-klasse elegance, een combi wat staat voor station. Zoiets:quote:
Nou ja, een baby is het niet echt meer, ze is 5 januari 1 jaar geworden.quote:
Niet 'net in gereden', maar met 300.000 'net ingereden'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef conleche het volgende:
[..]
O echt? Precies dezelfde? Ik heb en E-klasse elegance, een combi wat staat voor station. Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik sta daar wel altijd bij stil voordat ik iets post. Denk dat ik voor mensen die me kennen best te herkennen moet zijn, maar ik gok erop dat ze hier niet lezenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eigenlijk best confronterend ja, dat er gewoon allemaal mensen meelezen en nu van alles weten over ons allemaal.. Wat zouden ze allemaal van ons vinden?
.
Of je koopt zo'n oude dat het een oldtimer is. Loveli, bestaat dat nog die regeling en zo ja, hoe oud moet een auto dan zijn? Want er is nl. een model mercedes wat echt heel mooi is, wacht ik zoek een plaatjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
overigens, qua kosten, is het een 'eis' dat het gewicht onder de 950kg zit ivm wegenbelasting
Ja ik besefte het me......zie edit !!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet 'net in gereden', maar met 300.000 'net ingereden'
De mijneheb ik met ongeveer 3 ton gekocht, indertijd.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:44 schreef conleche het volgende:
[..]
O echt? Precies dezelfde? Ik heb en E-klasse elegance, een combi wat staat voor station. Zoiets:
[ afbeelding ]
-edit-Hmmmm, jij bedoelde natuurlijk die 3 ton op de teller. Ik dacht dat je een spatie was vergeten.
Wat een McLoser! Als ie niet kan inzien hoe geweldig leuk jij bent, mag hij op zijn minst de ballen tonen omje dat te vertellenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - blikje chocomel
L - bordje kibbeling, half bruin broodje brie, half bruin broodje mosterdkaas
D - brood met spul, kleine salade met geitenkaas, olijfjes en 3 cocktails
Beetje emodagje. En nog steeds niks van McDate gehoord
[..]
Ik sta daar wel altijd bij stil voordat ik iets post. Denk dat ik voor mensen die me kennen best te herkennen moet zijn, maar ik gok erop dat ze hier niet lezen
En ik hoop heel erg dat alles goed is met de zus van Uniek!
T/m 1986 wordt 'ie nog belastingvrij, hij moet minstens 25 jaar zijn. In de zomer heb ik nog een proefrit gemaakt in dat oude model, maar dan een sedan. Was helaas rot en heb 'em niet gekocht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Of je koopt zo'n oude dat het een oldtimer is. Loveli, bestaat dat nog die regeling en zo ja, hoe oud moet een auto dan zijn? Want er is nl. een model mercedes wat echt heel mooi is, wacht ik zoek een plaatje
Brood = carbs en hoe sneller de carbs, hoe sneller je honger hebt. Eiwitten en vetten zijn ook nodig in een gezonde voeding. En natuurlijk broccoli.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef anna82 het volgende:
Loveli, zijn drie broodmomenten iets te veel van het goede (of verkeerde)?
Gewoon proberen: niet geschoten, altijd mis.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef AKnynke het volgende:
wow...net de perfecte vacature gevonden voor een baan die me geweldig interessant lijkt. Helaas vragen ze een minimum van 5 jaar werkervaring...
Oei Chico...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik kan opeens niet meer omgaan met teleurstellingen (een jas die ik besteld heb en echt leuk vond, en niet past, dat soort dingen) hoop toch maar dat het aan het weer ligt. Maar baaldag dus vandaag. Wel bijgelezen, maar geen tijd om te reageren want morgen gaat de wekker om 5:30 en dat is het al bijna ...
Okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en Vik, m'n vriend is er niet, zaterdag de 23e...
Wat akelig!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:37 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Ik loop te hoesten als een zeehond en heb bijna geen stemhopelijk wordt het beter vandaag, want zonder stem spinningles geven wordt wel problematish
![]()
Ik heb helemaal geen auto. Wel 4 fietsen
Goed zo Mariaatje, trots op u.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww beterschap, Kuiken!![]()
Ik heb gisteren Sherlock Holmes gezien en ik vond hem tof!En ik heb ook popcorn op
![]()
En vanochtend heb ik geZumbaatDat maakt deze week best succesvol, met 1x thuis Zumba, 1x Body Jam en 2x sportschool Zumba
*toont spierbal*
Oh en ik ben dus op de fiets naar de sportschool geweest, want we hebben geen auto(en ik heb geen rijbewijs)
Gracias!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed zo Mariaatje, trots op u.Ik gebruik mijn auto hier ook niet in de stad hoor, alleen als ik grote dingen moet vervoeren, zoals daar zijn schilderijen. Voor de rest doe ik alles op de bicyclette.
Haha, allebei met popcorn bij Sherlock Holmes gisteravondquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww beterschap, Kuiken!![]()
Ik heb gisteren Sherlock Holmes gezien en ik vond hem tof!En ik heb ook popcorn op
![]()
En vanochtend heb ik geZumbaatDat maakt deze week best succesvol, met 1x thuis Zumba, 1x Body Jam en 2x sportschool Zumba
*toont spierbal*
Oh en ik ben dus op de fiets naar de sportschool geweest, want we hebben geen auto(en ik heb geen rijbewijs)
Irene Adler aka Rachel McAdams? Die is inderdaad mooiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, allebei met popcorn bij Sherlock Holmes gisteravond.
Ik vond hem dus mwaah. Wel een mooie vrouw trouwens![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |