quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Dankzij je geweldige D vergeef ik het je!
Waar is jouw ontbijt? En een fatsoenlijke T?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:09 schreef loveli het volgende:
Ow ja, mijn lijstje vandaag, bizar:
L: zalmfilet, roerbakgroente, rijst, salade, stukje biefstuk, jus.
T: karamelpudding met vanillesaus (mona gezinspudding, blijkbaar ben ik een gezin)
T: +/- 150g hazelnoten in chocola (waarom die idioten op het zakje zetten dat een handje 219 kcals is ontgaat me, wie eet er nou een handje als de zak open is)
D: boerenkool met knolselderij, worst en honingmosterd
Lang geleden dat ik zoveelk troep heb weggewerkt/ingekocht.
En ik zag ergens BROCCOLI voorbij komern, tof!!!
Mijn volgende project is geen groente, maar world-domination. Kijken of dat ook zo aanslaat.
Als ik weer ruimte in de diepvries heb koop ik deze:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is te zien aan het viezige plaatje onder je naam!
Mijn O bestond eigenlijk uit een koffie en een thee. M'n eerste tussendoortje ook. Morgen heb ik een vergelijkbare dag, maar dan als het goed is met wel iets van een ontbijt en geen vunzige tussendoortjes. Met je speculaasijs.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar is jouw ontbijt? En een fatsoenlijke T?We hebben wel een soortgelijk diner op!
Mijn eigen lijst is overigens ook niet echt denderend
O: 2 boterhammen met chocopasta
L: 2 mini saucijzenbroodjes
T: speculaasijs
D: Boerenkool met spekjes![]()
T: ??? mandarijn of yoghurt oid.
Als avatar issie gratis!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:20 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik weer ruimte in de diepvries heb koop ik deze:
[ afbeelding ]
Dat ijs is heel lekker hoor! Ik heb een klein bakje op, geen gezinsportiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn O bestond eigenlijk uit een koffie en een thee. M'n eerste tussendoortje ook. Morgen heb ik een vergelijkbare dag, maar dan als het goed is met wel iets van een ontbijt en geen vunzige tussendoortjes. Met je speculaasijs.
Nou, na 3 klachten over m'n fantastische avatar heb ik hem maar gewijzigd in iets waar je zonder moeite gewoon supersterk van wordtquote:
Dan moet je dat wel eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:30 schreef neen het volgende:
[..]
Nou, na 3 klachten over m'n fantastische avatar heb ik hem maar gewijzigd in iets waar je zonder moeite gewoon supersterk van wordt
Haha, oeps! Ik wijt het aan mijn hersenloze kantoractiviteiten op vrijdagmiddag! Terwijl ze daar altijd zeggen: "Anna twee en tachtig (alleen gebruiken ze dan mijn echte naam) jij hebt toch iets met letteren gedaan? Hoe schrijf je: ......."quote:Welkom anna82 en [hier spreekt een juf Nederlands] je helpt een topic om zeep, niet om zeil.
Ook maar meteen je ondertitel gewijzigd zie ik.quote:
Past prima in het lijstje van MUUS.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eigenlijk best confronterend ja, dat er gewoon allemaal mensen meelezen en nu van alles weten over ons allemaal.. Wat zouden ze allemaal van ons vinden?
.
We hadden spareribs besteld en omdat de bezorging te laat is krijgen we gratis Ben & Jerry's ijs. Vervelend..
Inderdaad, want die vorige hoorde natuurlijk bij het vorige plaatje!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook maar meteen je ondertitel gewijzigd zie ik.
hmmmm....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:50 schreef loveli het volgende:
http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=broccoli+gezond&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
I rest my case.
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 557.000 voor broccoli gezond met SafeSearch aan (0,19 seconden)
De cijfers liegen nietquote:Resultaten 1 - 10 van circa 1.200.000 voor bier gezond met SafeSearch aan (0,27 seconden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |