Brood = carbs en hoe sneller de carbs, hoe sneller je honger hebt. Eiwitten en vetten zijn ook nodig in een gezonde voeding. En natuurlijk broccoli.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef anna82 het volgende:
Loveli, zijn drie broodmomenten iets te veel van het goede (of verkeerde)?
Gewoon proberen: niet geschoten, altijd mis.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef AKnynke het volgende:
wow...net de perfecte vacature gevonden voor een baan die me geweldig interessant lijkt. Helaas vragen ze een minimum van 5 jaar werkervaring...
Oei Chico...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik kan opeens niet meer omgaan met teleurstellingen (een jas die ik besteld heb en echt leuk vond, en niet past, dat soort dingen) hoop toch maar dat het aan het weer ligt. Maar baaldag dus vandaag. Wel bijgelezen, maar geen tijd om te reageren want morgen gaat de wekker om 5:30 en dat is het al bijna ...
Okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en Vik, m'n vriend is er niet, zaterdag de 23e...
Wat akelig!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:37 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Ik loop te hoesten als een zeehond en heb bijna geen stemhopelijk wordt het beter vandaag, want zonder stem spinningles geven wordt wel problematish
![]()
Ik heb helemaal geen auto. Wel 4 fietsen
Goed zo Mariaatje, trots op u.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww beterschap, Kuiken!![]()
Ik heb gisteren Sherlock Holmes gezien en ik vond hem tof!En ik heb ook popcorn op
![]()
En vanochtend heb ik geZumbaatDat maakt deze week best succesvol, met 1x thuis Zumba, 1x Body Jam en 2x sportschool Zumba
*toont spierbal*
Oh en ik ben dus op de fiets naar de sportschool geweest, want we hebben geen auto(en ik heb geen rijbewijs)
Gracias!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed zo Mariaatje, trots op u.Ik gebruik mijn auto hier ook niet in de stad hoor, alleen als ik grote dingen moet vervoeren, zoals daar zijn schilderijen. Voor de rest doe ik alles op de bicyclette.
Haha, allebei met popcorn bij Sherlock Holmes gisteravondquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww beterschap, Kuiken!![]()
Ik heb gisteren Sherlock Holmes gezien en ik vond hem tof!En ik heb ook popcorn op
![]()
En vanochtend heb ik geZumbaatDat maakt deze week best succesvol, met 1x thuis Zumba, 1x Body Jam en 2x sportschool Zumba
*toont spierbal*
Oh en ik ben dus op de fiets naar de sportschool geweest, want we hebben geen auto(en ik heb geen rijbewijs)
Irene Adler aka Rachel McAdams? Die is inderdaad mooiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, allebei met popcorn bij Sherlock Holmes gisteravond.
Ik vond hem dus mwaah. Wel een mooie vrouw trouwens![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |