abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:31:50 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76886289
Oeh ik wil ook details .
Niet meer actief op Fok!
pi_76886323
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
hoera voor Mo!

ik ben te brak voor woorden... voor de kenners van het haagse: in plaats van een rustige avond thuis was mijn avond gisteren ineens t goude hooft --> de pater --> de pijpela --> dikke kater
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:34:05 #228
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76886358
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, vooral met het oog op werk idd . Maar het lijkt me ook niet echt fijn voor je borsten. Zijn die niet veel gevoeliger/pijnlijker nu? Ik heb er totaal geen verstand van . Hoe lang wil je er eigenlijk mee doorgaan?
Dat gevoeliger/pijnlijker is alleen in het begin een beetje. Het is alleen niet fijn voor je borsten als het kindje niet goed aangelegd ligt. Of er moet gebeten worden door de kleine. Maar dat is af te leren. Je borsten zijn nu eenmaal gemaakt om te voeden, het zou biologisch/evolutionair een beetje onhandig zijn als voeden zeer onaangenaam zou zijn. Na een half jaar is het (meestal, soms moeten de kleintjes nog even niets van bijvoeding weten) met (bij)voeding erbij, dus dan voed je minder vaak dan in het begin.

En in Nederland heb je tot (en met) negen maanden voed/kolfrecht, dus dan mag je 25% van je werktijd besteden aan kolfen, of je kindje live voeden (als je in de buurt van het kdv werkt). Maar ik heb zelf geen werk, dus daar heb ik geen last van. Ik klus nu wat bij als lotus-slachtoffer, verdient best leuk als je een klus voor een bedrijf hebt.

Ik wil minimaal doorgaan tot Annicka twee/ twee-en-een-half jaar is en hebben we die mijlpaal bereikt zien we wel hoe ver we komen. In ouders is er eentje die heeft de vier jaar bereikt, en op het borstvoedingsforum zitten er ook nog die verder komen (gekomen zijn) dan dat. Dat komt dus overeen met niet-westerse landen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76886403
wie t wil weten moet me maar even een PM sturen, dan antwoord ik wel (Ewelina en Vik enneh, nog iemand, even checken, krijgen zo het verhaal binnen )
Kwak
pi_76886562
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
hoera voor Mo!

ik ben te brak voor woorden... voor de kenners van het haagse: in plaats van een rustige avond thuis was mijn avond gisteren ineens t goude hooft --> de pater --> de pijpela --> dikke kater
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegen de tijd dat je in de pijpela belandt is het idd wel héél erg
Ja doei.
pi_76886577
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
wie t wil weten moet me maar even een PM sturen, dan antwoord ik wel (Ewelina en Vik enneh, nog iemand, even checken, krijgen zo het verhaal binnen )
ja ik!
Ja doei.
pi_76886773
Ik wil zoooooooo een PM!!! (ik wil niet pochen, maar had ik niet zoiets voorspeld?? Ach what the heck, ik zeg het gewoon: I told you so!!! )
pi_76886966
haha, mag heur Co! Ik weet niet wát je precies voorspeld had... ws. dat ik op een onverwacht moment wel iemand zou tegenkomen? want t gaat hier niet om de meneer McIkwiljouwelmaarjijzietmealsjetherapeut waar ik het eerder over had en die ik spontaan alweer een week of twee niet meer gesproken heb...
Kwak
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:00:09 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76887185
Oe Kwakje! Pee-Em!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:02:27 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76887274
Mark zei laatst dat het best raar is dat we iemand hier 'kwakje' noemen Nou zo denk ik er helemaal niet over na . En nooit gedacht dat 'kwakje' nog eens positieve associaties zou krijgen voor mij . Ik ga maar eens afwassen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:05:11 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76887369
Oe oe oe, ik heb vriendlief misschien zo ver dat ie met me mee gaat naar de sportschule! Hij dan fitnessen, ik mn lesjes, maar dan zou ik niet meer in mn upje hoeven te fietsen
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:10:13 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76887542
En een lijstje!

pre-O: snee brood met jam
S: Zumba
O: twee sneetjes met boerenmetworst (helpen opmaken )
T: bakje Griekse yoghurt met jam
L: twee sneetjes met...?
D: empanadas
T: colaatje denk ik
pi_76887650
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe oe oe, ik heb vriendlief misschien zo ver dat ie met me mee gaat naar de sportschule! Hij dan fitnessen, ik mn lesjes, maar dan zou ik niet meer in mn upje hoeven te fietsen
Dat is wel fijn en lief
En je bent inderdaad gewoon strakker geworden en 0.1 zijn spieren.
Doe jij jezelf nu ook meten?

En kwak mag ik ook een pm, dat dan zet je weer niet op facebook
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:17:37 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76887781
Meten ga ik doen als ik me wat minder opgeblazen voel
En ik juich nog niet te hard mbt vriendje's fitnessplannen, eerst eens afwachten wat ie doet! Maar het idee is tof!

Tevens, van de groep "Cosas que sólo pasan en Chile" (Dingen die alleen in Chili gebeuren)

"Voor een aangename metro-reis: doe iedere ochtend deodorant op"

Edit: en op die wijze noot ga ik nu naar de stad

[ Bericht 10% gewijzigd door MariaEtcetera op 16-01-2010 13:26:12 ]
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:22:20 #240
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76889825
Vanochtend op 82,2, da's net iets meer dan 2 kilo minder sinds het begin van het jaar!

Maar dan hebben we straks nog een Kerstdiner, dus ehhh, hopelijk blijf ik onder de 83.
Gewoon niet te veel nemen, komt vast wel goed.

Lijstje: zie Mo: Slank # 923 - zonder fatsoenlijke tt
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens, van de groep "Cosas que sólo pasan en Chile" (Dingen die alleen in Chili gebeuren)
[ afbeelding ]
"Voor een aangename metro-reis: doe iedere ochtend deodorant op"
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:24:59 #241
236335 neen
schone schijn
pi_76889916
Hoe lang ben je eigenlijk Wolve?
het lijkt niet wat het is
pi_76890378
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Mark zei laatst dat het best raar is dat we iemand hier 'kwakje' noemen Nou zo denk ik er helemaal niet over na . En nooit gedacht dat 'kwakje' nog eens positieve associaties zou krijgen voor mij . Ik ga maar eens afwassen .
volgens mij zijn de meeste heterovrouwen er ook niet per se wild van, hoor

Ik wil natuurlijk ook De PM, Kwak!

Ik was al een maand ofzo niet naar pilates geweest, dus vanmorgen maar gegaan naar de beginnersles die de Juf op zaterdag geeft. Mehn, wat is pilates toch fijn Zelfs op de beginnersles leer je nog 's wat Ik bedacht me laatst ineens dat ik al maanden geen rugpijn meer heb gehad, wat ik vroeger altijd had na een dag computerwerk. Wauw. Volgens mij komt dat echt van yoga & pilates
pi_76890448
Ik heb zulke lekkere soep gemaakt. Even kijken of ik het nog weet, dan ga ik het daarna kopieren en ergens opslaan.

Kipfilets met een pot gevogeltefond en water opzetten: erbij had ik wat rauwkost, een prei, 2 uien, stukken gember, een rode peper zonder zaad en een citroengrasstengel laten meetrekken. (Ik maak meestal kippenbouillon van een karkas, maar ik had nu die filetjes die opmoesten, dus opgelost met de fond.) Als alles zo'n paar uur heeft getrokken, de kipfilets eruit vissen (ik had ze in grote brokken gelaten, anders zie je door alle kapot gekookte uien en prei niet meer waar de kip zit. Dan alle vocht uit de groenten gedrukt (zeef) en dat prutje weggegooid. Daarna dus de kip in kleinere stukjes gescheurd, toen een flinke brok wyko pindasaus erbij gedaan, een scheut tomatenketchup en een scheut gembersiroop, bosuitjes in fijne ringetjes, een zoete puntpaprika in fijne ringetjes, gevijzelde pinda's en kokosmelk. Geserveerd met verse koriander. Héérlijk!!

Dat maakt mijn lijstje:

O: 2x geroosterd brood met filet A. en sjalot en 2 cappuccino
L: kom van bovenstaande soep
D: uit eten bij een restaurant waar ze óf kreeft óf tournedos serveren, dus my guess is, één van die twee.
pi_76890470
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

volgens mij zijn de meeste heterovrouwen er ook niet per se wild van, hoor

Ik wil natuurlijk ook De PM, Kwak!
ik lees elke keer als jullie "kwark" eten "kwak"
Kwak
pi_76890596
Aww bah kwak

Ik doe nog even een lijst, en dan ga ik verslagen nakijken

O: bio-notenbroodje
S: pilates, niet erg intensief
T: tortillachips
T: wijntje
D: groentecurry met o.a. linzen en bloemkool, yoghurtprutje, zelfgebakken platte broodjes
T: snickerdoodles, cosmo's wat chips

Er komt een vriendin logeren. Als dat enig excuus is.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:49:45 #246
236335 neen
schone schijn
pi_76890674
O: 2 broodjes geroosterd en nog een met hagelslag en een beker melk
T: 3 koffie
L: 3 broodjes met een gekookt ei en weer melk
T: 4 koffie
D: spinazie en gekookte aardappels en nog iets
T: waarschijnlijk even op stap dus wat biertjes
het lijkt niet wat het is
pi_76890676