quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
hoera voor Mo!
ik ben te brak voor woorden... voor de kenners van het haagse: in plaats van een rustige avond thuis was mijn avond gisteren ineens t goude hooft --> de pater --> de pijpela --> dikke katerVertel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat gevoeliger/pijnlijker is alleen in het begin een beetje. Het is alleen niet fijn voor je borsten als het kindje niet goed aangelegd ligt. Of er moet gebeten worden door de kleine.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, vooral met het oog op werk idd. Maar het lijkt me ook niet echt fijn voor je borsten. Zijn die niet veel gevoeliger/pijnlijker nu?
Ik heb er totaal geen verstand van
. Hoe lang wil je er eigenlijk mee doorgaan?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
hoera voor Mo!
ik ben te brak voor woorden... voor de kenners van het haagse: in plaats van een rustige avond thuis was mijn avond gisteren ineens t goude hooft --> de pater --> de pijpela --> dikke katertegen de tijd dat je in de pijpela belandt is het idd wel héél ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
ja ik!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
wie t wil weten moet me maar even een PM sturen, dan antwoord ik wel (Ewelina en Vik enneh, nog iemand, even checken, krijgen zo het verhaal binnen)
Dat is wel fijn en liefquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe oe oe, ik heb vriendlief misschien zo ver dat ie met me mee gaat naar de sportschule!Hij dan fitnessen, ik mn lesjes, maar dan zou ik niet meer in mn upje hoeven te fietsen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens, van de groep "Cosas que sólo pasan en Chile" (Dingen die alleen in Chili gebeuren)
[ afbeelding ]
"Voor een aangename metro-reis: doe iedere ochtend deodorant op"
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Mark zei laatst dat het best raar is dat we iemand hier 'kwakje' noemenNou zo denk ik er helemaal niet over na
. En nooit gedacht dat 'kwakje' nog eens positieve associaties zou krijgen voor mij
. Ik ga maar eens afwassen
.
ik lees elke keer als jullie "kwark" eten "kwak"quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]volgens mij zijn de meeste heterovrouwen er ook niet per se wild van, hoor
Ik wil natuurlijk ook De PM, Kwak!
Vanavond naar de Move!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Spannend Kwak!
PM-box staat open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |