niet bah! ik denk gewoon dat jullie mijn naam noemen en dan zie ik ineens dat t eten is...quote:
Mijn naam komt ook vaak langs op Fok!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet bah! ik denk gewoon dat jullie mijn naam noemen en dan zie ik ineens dat t eten is...
1,75!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. hij is denk ik 1.74 ofzonét iets langer dan ik
Tsja, wil je nou gezonder eten of niet? Want het afvallen was niet meer de hoofdreden, maar je wilde wel gezond eten toch? En ja, het is natuurlijk niet erg om af en toe eens iets minder gezonds te eten, of een keer wat minder groente. Maar er is elke keer wel weer een excuus. Dan komt het weer niet uit, dan zit je weer bij zus ouder, dan weer bij zo ouders. Als je gezonder wil eten zal je dat allemaal wat beter moeten plannen.quote:
Inhet weekend let ik minder op en ik vind het nog geen eens heel slecht lijstje (behalve gebrek aan groente/fruit)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
1,75!
En volgens mij gewicht van vanochtend zat ik nét onder een BMI van 27, dus nu mag ik hier echt meeposten.
Ok, na het ontbijt zat ik er alweer boven, maar dat tellen we dan even niet mee.
[..]
Tsja, wil je nou gezonder eten of niet? Want het afvallen was niet meer de hoofdreden, maar je wilde wel gezond eten toch? En ja, het is natuurlijk niet erg om af en toe eens iets minder gezonds te eten, of een keer wat minder groente. Maar er is elke keer wel weer een excuus. Dan komt het weer niet uit, dan zit je weer bij zus ouder, dan weer bij zo ouders. Als je gezonder wil eten zal je dat allemaal wat beter moeten plannen.
Is een weekschema niet iets voor je? Desnoods laat je dan een dag open waar je wat verzint waar je op dat moment echt zin in hebt, maar dan heb je ergens een beetje houvast.
Maar het is toch niet zo raar als ik het weekend iets ongezonder mag doen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
Wolve heeft nog gelijk ook... 't Is altijd wel wat. Niet onbegrijpelijk, maar als je je slechte patronen wilt doorbreken, zul je tch echt beter moeten gaan plannen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
hoera voor Mo!
ik ben te brak voor woorden... voor de kenners van het haagse: in plaats van een rustige avond thuis was mijn avond gisteren ineens t goude hooft --> de pater --> de pijpela --> dikke katerOooo de pijpela! Dat is echt voor de doorgewinterde dronkenlappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zit er al zoveel alcohol in dat je dat donkere stinkhol maar voor lief neemt. Maar leuk hoor Kwak! Ook van de spoiler! 't Lijkt wel alsof je nu pas in omgekeerde volgorde begint aan je studententijd
![]()
Maar je lijst van vandaag is echt slecht, naar mijn mening. Kijk, natuurlijk is het je eigen keuze, maar dan moet je ook niet piepen als je aankomt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo raar als ik het weekend iets ongezonder mag doen?
Afgelopen week was gewoon goed (naar mijn mening)
Wat vind jij er dan slecht aan? Ik zie alleen het probleem dat ik geen groente en/of fruit eet vandaagquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je lijst van vandaag is echt slecht, naar mijn mening. Kijk, natuurlijk is het je eigen keuze, maar dan moet je ook niet piepen als je aankomt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je lijst van vandaag is echt slecht, naar mijn mening. Kijk, natuurlijk is het je eigen keuze, maar dan moet je ook niet piepen als je aankomt.
Toen je het lijstje postte, zei je: "Tja het is weekend!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat vind jij er dan slecht aan? Ik zie alleen het probleem dat ik geen groente en/of fruit eet vandaag
Vitaday is een bullshitproduct, noodles zijn lege kcal, stokbrood is lege kcal, kebab is ongezond vet? Kom zeg, maak me niet wijs dat je na al die jaren slank niet weet dat dit een beroerde lijst isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat vind jij er dan slecht aan? Ik zie alleen het probleem dat ik geen groente en/of fruit eet vandaag
Waarom eet jij elke week een zak chips?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen je het lijstje postte, zei je: "Tja het is weekend!" en nu ineens is het gebrek aan groente/fruit het enige slechte eraan?
Waarom kun je in het weekend eigs geen fruit eten?
Dit laatste twee weet ik ook natuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vitaday is een bullshitproduct, noodles zijn lege kcal, stokbrood is lege kcal, kebab is ongezond vet? Kom zeg, maak me niet wijs dat je na al die jaren slank niet weet dat dit een beroerde lijst is
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:39 schreef Laureline het volgende:
O, ik wil natuurlijk ook de sappige details van Kwak per PM. Voorzover je hersens niet te veel zijn weggebeten door het zure bocht dat ze in de pijpela schenken
Dat doe ik nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom eet jij elke week een zak chips?
Een product dat vitaday heet, is bij voorbaat verdachtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit laatste twee weet ik ook natuurlijk
Maar vitaday is toch helemaal niet zo slecht?
En noodles weet ik dat er niet veel in zit, maar voor een keertje als maatlijdvervanger zie ik het probleem niet
Ja en ik ben er 30 kilo mee afgevallenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Rond de kerstvakantie een paar weken gedaan en gisteren niet meer. Jij zit echter al jaren lang elk weekend aan het stokbrood. Padam pss! Zo.
HOU ALSJEBLIEFT EENS OP OVER DIE 30 KILO!!!! AAAAAAAARGH!!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja en ik ben er 30 kilo mee afgevallen
En daarna 3 kilo aangekomen
En ik zal er waarschijnlijk ook mee dood gaanhoe dan ook niet van plan mee te stoppen
Maar ik vind dat een stuk minder ongezond dan een zak chips/pak koekjes/taart weet ik veel, maar zoals ik zei kan dat ook aan mijn kijk op eten liggen
Leuk!quote:
Hmm ik dacht dat vitaday nog mee viel met suiker, maar goed sap sowieso maar niet vertrouwen danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een product dat vitaday heet, is bij voorbaat verdachtSap = suiker! Noodles voor een keertje, alla, maar niet als je ook al stokbrood en kebab op je lijstje hebt staan. Maar goed, zelf weten hoor. Ik snap niet waarom je zo defensief moet doen, ik vind dat Wolve best een goed punt heeft
Speciaal voor jou en mo zette ik ook die 3 kilo erbij die ik aangekomen wasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
HOU ALSJEBLIEFT EENS OP OVER DIE 30 KILO!!!! AAAAAAAARGH!!!!.
Ahh, dol was dat. Ze hadden dit jaar gelukkig geen plenaire quiz, dus viel de spot wel mee. En ik vind de studenten zo leuk! Hoewel ik blij ben dat de drukte nu weer wat minder is, zal ik het contact met hen wel missen. Nu resten mij alleen verslagenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Laureline het volgende:
Hoe is het met de Belgen, CF? En hoe was trouwens je Kerstdiner waar je misschien als spotobject zou zitten?
Je laat het klinken alsof dat een wonder is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
Wolve heeft nog gelijk ook... 't Is altijd wel wat. Niet onbegrijpelijk, maar als je je slechte patronen wilt doorbreken, zul je tch echt beter moeten gaan plannen.
Dat magquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:46 schreef Viking84 het volgende:
Maakt niet uit, het is rete-irritant dat je het steeds maar weer noemt.
Ik neem zelf veel liever een voorbeeld aan bijvUniekhoorn
dan aan jou.
Begin maar eens met het eten van een hele bloemkool dan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik neem zelf veel liever een voorbeeld aan bijvUniekhoorn
dan aan jou.
Maar een beetje kritiek is toch juist fijn? Houdt je scherp. Doe nou effe niet of ik Viking ook niet op d'r flikker geef als ze zooi eet. Of iemand anders. Daar is dit topic juist voor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat vitaday nog mee viel met suiker, maar goed sap sowieso maar niet vertrouwen dan
Waarom ik defensief doe.....waarschijnlijk om dat dit (het topic) niet meer voor mij werkt, jammer genoeg
Dat is wel relaxed goedkoop zegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuk!
Ik niet, is me veel te koud.
Maar misschien kom je Remlof nog tegen.![]()
In mijn AH hing een briefje voor een aangeboden kamer: 7min walk from city center, large kitchen en great garden to relax. ¤ 195 / month
Misschien wat voor jou?
Moet je misschien wel wat hand- en spandiensten voor Frank verrichten.![]()
Love you anywayquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:46 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof dat een wonder is.
Maar er is bezoek! Ik ben weg!
Ik had besloten niet meer hard te lopen maar andere sporten werken kennelijk niet zo goedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar een beetje kritiek is toch juist fijn? Houdt je scherp. Doe nou effe niet of ik Viking ook niet op d'r flikker geef als ze zooi eet. Of iemand anders. Daar is dit topic juist voor.
Ben je weer begonnen met hardlopen, trouwens? Ik dacht dat je dat had opgegeven! 5 km op 25 april?
O, gelukkig! Goed dat je dan toch nog bent gegaan, je collega's waren te schijterig, toch? En alleen nog verslagen, vreselijk...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahh, dol was dat. Ze hadden dit jaar gelukkig geen plenaire quiz, dus viel de spot wel mee. En ik vind de studenten zo leuk! Hoewel ik blij ben dat de drukte nu weer wat minder is, zal ik het contact met hen wel missen. Nu resten mij alleen verslagen
Hoe is 't met jouw hardloperijen?
Oh trouwens, even voor iedereen: iemand zin om 25 april mee te lopen in Antwerpen? Ik ga denk ik de 10 mijl proberen, maar je kunt ook 5 km doen. Of een marathon
Vandaar mijn vermoeden over hand- en spandiensten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is wel relaxed goedkoop zegmaar ik zit hier opzich wel prima in dit huis iig dichtbij school en dat is fijn omdat ik dan niet te vroeg op hoef
![]()
Tevens ben ik een voorbeeld voor de huisgenoten hier, volgens een dan
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Begin maar eens met het eten van een hele bloemkool dan.
Nee, ik begin met een appel. Nom!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Begin maar eens met het eten van een hele bloemkool dan.
Mis ik iets? Wie is Frank eigenlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vandaar mijn vermoeden over hand- en spandiensten.![]()
Krijg je huisgenoten al aan de verse spinazie?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
Kun je misschien beter iets leuks doen, Sarabi? Niet dat hardlopen niet leuk is natuurlijk
Ik had het er donderdag nog met mijn vriendin over dat ik dat echt nooit zou durvenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien kun je eens kijken of je spinnen leuk vindt? Is net zo effectief als hardlopen, maar omdat het een groepsles is, misschien net wat motiverender?
Die zitten allemaal te cheaten met lage weerstandquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had het er donderdag nog met mijn vriendin over dat ik dat echt nooit zou durvenverder willen we wel wat andere groepslessen gaan proberen
Iedereen ziet er daar zo sportief uit, daar ga ik met mijn rode dikke hoofd dan niet tussen zitten
Hmm, nouja misschien eens proberenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die zitten allemaal te cheaten met lage weerstand
Thanks, dat wordt mijn plan als hardlopen niet luktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:04 schreef Laureline het volgende:
Sarabi, mijn sporttip als luiwammes is altijd: de crosstrainer thuis. Dom programma opzetten, half uur op het ding staan, en je hebt je sport weer gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |