quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Merel het volgende:
Even zonder bij te lezen...Ik kan even niet meer zeggen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Even zonder bij te lezen...ahw,Mereltje, wat klote allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Japans is héérlijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:33 schreef conleche het volgende:
Ooooh door dat gepraat over Ryanair ben ik gaan kijken op hun site en ik wil ook zoooo weg. Voor 40 euro ben je gewoon heen en weer naar Barcelona!! (alle kosten inclusief). Morgen maar eens gaan plannen!!![]()
Japans was heerlijk. Vind dat echt zo'n fijne keuken!!![]()
Calimero: heb je helemaal geen dorst dan? Als je zolang niets drinkt?? Zal wel niet, anders zou je wel drinken, maar raar fenomeen!!
Duitsers doen wel aan korting op korting. Je moet er alleen rekening mee houden dat het net als bij de NS een abbo is wat je afsluit en dat je een Duits postadres nodig hebt waar ze de rekening naartoe sturen. Kaart is 55 euro en als je je haar laat groeien mag je de mijne lenen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je een BahnCard kan nemen maar kun je ook nog vroegtijdig boeken tegen een lagere prijs? Ik moet dit jaar eens een keer naar de Reeperbahn![]()
't Is al fijn zat dat ik hier af en toe even kan spuien hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel............
poeh, ik wil je helpen maar dat helpt niet he?
hey je kunt en mag hier gewoon spuien wat je wil, en iedereen wil het beste voor jou! In ieder geval zal ik even voor mezelf spreken: ik wens je alleen nog maar leuke en fijne dingen toe voor de rest van het jaar (en komende jaren ook hoor;)) en vind het naar om te lezen als alles zo tegenzit...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef Merel het volgende:
Ik voel me zo'n aandachtstrekker, maar het is zo veel makkelijker om het neer te typen dan om het tegen iemand IRL te zeggen.
Maar ga vooral verder met waar jullie het over hadden
Dattem!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hey je kunt en mag hier gewoon spuien wat je wil, en iedereen wil het beste voor jou! In ieder geval zal ik even voor mezelf spreken: ik wens je alleen nog maar leuke en fijne dingen toe voor de rest van het jaar (en komende jaren ook hoor;)) en vind het naar om te lezen als alles zo tegenzit...
Met NS Hi Speed is het 2x 39 Euro, opzich valt dat wel mee. Maar goed, ik kan ook met de auto of liften natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Duitsers doen wel aan korting op korting. Je moet er alleen rekening mee houden dat het net als bij de NS een abbo is wat je afsluit en dat je een Duits postadres nodig hebt waar ze de rekening naartoe sturen. Kaart is 55 euro en als je je haar laat groeien mag je de mijne lenen.
Helemaal mee eensch! Daar heb je ons toch voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hey je kunt en mag hier gewoon spuien wat je wil, en iedereen wil het beste voor jou! In ieder geval zal ik even voor mezelf spreken: ik wens je alleen nog maar leuke en fijne dingen toe voor de rest van het jaar (en komende jaren ook hoor;)) en vind het naar om te lezen als alles zo tegenzit...
Moet je wel op tijd boeken, anders zijn de goedkope plekken weg. En je reserveringen komen erbij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ] 2010 wordt nog wel mooi Merel!
[..]
Met NS Hi Speed is het 2x 39 Euro, opzich valt dat wel mee. Maar goed, ik kan ook met de auto of liften natuurlijk.
Reizen op zich vind ik trouwens niks aan, ik ben echt veel te ongeduldig om zo lang stil te zitten... zeker in een trein/bus of vliegtuig. Maar het is natuurlijk een noodzakelijk kwaad wil je op een toffe bestemming aankomen
Ja, alleen nog geen idee wanneer ik zin heb om daarheen te gaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet je wel op tijd boeken, anders zijn de goedkope plekken weg. En je reserveringen komen erbij.
Lekker sliepe Neenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:07 schreef neen het volgende:
Ik zal ook eens wat nachtrust pakken want ik moet er weer veel te vroeg uitlekker koesse allemaal
Ik zag "Mini" staan en dacht aan Mini_Rulez, maar dat was niet zo logisch gezien de rest vh verhaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:17 schreef Ewelina het volgende:
Hihi, mijn Mini stoorde mijn lief net toen we op de Wii tegen elkaar aan het racen waren. Ze ging de hele tijd over zijn schoot lopen en haar staart in zijn gezicht zwaaien.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:44 schreef conleche het volgende:
Wat Calimero zegt en we zien heus het verschil wel tussen aandachttrekken en als het echt tegenzit.
Chicolate!! Weet je nog dat stoombadspul wat ik van jou heb gekregen tijdens de vorige SeSa? Daar loopt nu het bad mee vol, omdat ik een griepje voel opkomen, maar ik geloof dat ik ben uitgeschoten, want ik zit nu nog in de kamer en m'n ogen tranen nu alSterk spul!............
Ik weet niet precies hoeveel druppels, maar ik had een paar x flink geschud!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. In een teiltje (voor stoombad) heb je maar 3 druppels nodig ofzo en dan is het al behoorlijk sterk, hoeveel had je in het bad gegooid? (het is wel de bedoeling dat het sterk is, je holtes moeten open gaan zitten, ik weet niet of ik het zelf prettig zou vinden om het in mn bad te hebben
)
En helemaal eens met Calimero wbt Merel.
Ze gaan er ook van uit dat bijna iedereen wel gewone bagage meeneemt. Zeker nu je van alles niet meer in de cabine mee mag nemen moet je wel gewone bagage inchecken....quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
website van ryanair in de gaten blijven houden. Houdt er wel rekening mee dat als je bagage incheckt dit 15 euro kost, en er nog 10 euro creditkaartkosten en verwerkingskosten overheen gaan. Dus eigenlijk is die 8 euro bullshit, maar toch. Tis nog goedkoop.
NS Hispeed is trouwens vooral goedkoop als je ruim van te voren boekt. Als de datum dichterbij komt worden de kaartjes zo 2x zo duur, of nog meer!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ] 2010 wordt nog wel mooi Merel!
[..]
Met NS Hi Speed is het 2x 39 Euro, opzich valt dat wel mee. Maar goed, ik kan ook met de auto of liften natuurlijk.
Reizen op zich vind ik trouwens niks aan, ik ben echt veel te ongeduldig om zo lang stil te zitten... zeker in een trein/bus of vliegtuig. Maar het is natuurlijk een noodzakelijk kwaad wil je op een toffe bestemming aankomen
Hoera voor de peertjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?hiep hoi
Verkocht!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens wilde ik jullie dit plaatje niet onthoudenIk vind het wel een goede oplossing voor Lau's mini, die wou toch een Fizgig?
![]()
[ afbeelding ]
Succes he, gaat goed komenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 5 minuten! en de zenuwen gieren door mijn keel!moritura te salutat!!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:04 schreef neen het volgende:
[..]
Succes he, gaat goed komen
Hendigusb stick vergeten en daar was ik al vanuit gegaan dus mailde ik mezelf, maar zonder bijlage. Nou ja, dan maar even een kopje koffie halen.
Even zonder bij te lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het tij maar snel mag keren![]()
Maar Mo maakt ervan "zij die gaat sterven groet u" in plaats van het meervoudquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mo, misschien is het steeds een typfout, maar volgens mij is het 'morituri te salutant'..
Alleen beetje jammer dat ik dan deze week een halve kilo aangekomen ben....quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Oja, net in de auto is iets helder voor mij geworden
Afvallen hoeft niet perse meer voor mij.....
Wel wordt ik ongelukkig als ik niet sport en verkeerd eet, dus daar wil ik op blijven letten
Maar niet speciaal voor gewichtsverlies maar wel gewoon omdat ik dan lekkerder in mijn vel zit
Waarschijnlijk brengt het wel met zich mee dat ik weer tot 72 ofzo afval maar dat zien we dan van zelf wel.
Morgen ook maar eens mijn blogje aanpassen.
Even zonder bij te lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel sterkte!
Lastig zeg. Ik heb in ieder geval geen migraine. Misschien is het inderdaad een idee om even contact op te nemen met de HA.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's een lastige. Het gaat waarschijnlijk goed, maar als je net die ene op de tigduizend bent... Als je migraine hebt met aura's (als je flitsen ziet) meteen stoppen. Misschien even met de HA overleggen of je je stollingswaarden kunt laten testen ofzo. Medische statistiek is een raar ding. De kans is klein, maar als je net de 'hoofdprijs' wint maakt dat geen bal uit.
@Wolve000, via ryanair vliegen er ook heel veel mensen zonder bagage. Je mag namelijk 10kg (toch?) handbagage meenemen. Mijn vriend en ik zijn vorig jaar ook met ryanair naar Edinburgh gevlogen en hebben toen 'zonder bagage' (alleen handbagage) gevlogen. We zijn toen volgens mij 5 dagen daar geweest.Your body. Your soul. Your rituals.
Als de douane streng is moet óók die camera in dat koffertjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef neen het volgende:
Je kan gewoon zo'n klein rolkoffertje meenemen, met een eetje proppen past daar nog best wat incamera enzo gewoon om je nek hangen
Ah, zoveel is er dus niet blijven hangen van m'n Latijnse lessen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar Mo maakt ervan "zij die gaat sterven groet u" in plaats van het meervoud
Ik vraag me af of ik vandaag op m'n werk iets gedaan ga krijgen. Net even flink potje zitten janken, heel professioneel. Ik knijp er in ieder geval vroeg tussenuit vanmiddag.
Ze maken alleen nogal veel gedoe met vloeistoffen enzo... Dus dan is het makkelijker de meeste zooi gewoon in een tas in te checken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef Rituals het volgende:
@Wolve000, via ryanair vliegen er ook heel veel mensen zonder bagage. Je mag namelijk 10kg (toch?) handbagage meenemen. Mijn vriend en ik zijn vorig jaar ook met ryanair naar Edinburgh gevlogen en hebben toen 'zonder bagage' (alleen handbagage) gevlogen. We zijn toen volgens mij 5 dagen daar geweest.
Het is gewoon het gezeik dat het met zich meebrengt... Klein, veel te druk vliegveld (Charleroi) vs prettig, overgedimensioneerd vliegveld (Zaventem). Kwartier met de trein vs. uur met de auto en megaduur parkeren. Het gedrang bij het boardenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen problemen met Easyjet/Ryanair. Mjin vluchten zijn meestal erg kort, dan neem ik dat gebrek aan service wel voor lief. Komende vakantie waarschijnlijk ook met Ryanair en dan checken we 1 stuk bagage in. Totaal gewicht van onze bagage moet toch sowieso max 20 kg zijn (2 personen) omdat we alles de hele vakantie meeslepen.
O Jezus, jij onthoudt echt alles! Dat moet ik onthoudenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:50 schreef loveli het volgende:
Wie was dat ook alweer die samen met een vriendje liefdesbrieven van anderen ging beantwoorden? In bad ofzo? Was dat Lau?
Speaking of Lau, is ze druk aan het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |