Is dat vandaag pas? Succes er mee, denk ik?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:14 schreef conleche het volgende:
Ik zit in de wachtkamer bij de notaris alwaar we officieel gaan scheiden, maar mijn soon to be ex-meneer is te laat. Dus dan kan ik nog even een blokje noga aan mijn lijstje toevoegen. Ik was alweer vergeten dat op tijd komen niet 1 van zijn sterke punten was, zeg maar....
Nah heb niet lang daarna zo'n bakje zeevruchten op en een groot glas verse jus. Ik eet nooit zoveel 's middags!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:
SDB, is een avocado niet een beetje weinig als lunch?
foto's van mezelf maken is altijd zo lastig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Kwak, jij bent ook een jurkjes mens he?
Welkejurkjes
zijn het? En komt er een foto?
Maria komt er nog een foto van je laarzen aan?
En neen komt er nog een begin foto?
Oeh, zoiets is nooit leuk. Sterktequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:14 schreef conleche het volgende:
Ik zit in de wachtkamer bij de notaris alwaar we officieel gaan scheiden, maar mijn soon to be ex-meneer is te laat. Dus dan kan ik nog even een blokje noga aan mijn lijstje toevoegen. Ik was alweer vergeten dat op tijd komen niet 1 van zijn sterke punten was, zeg maar....
Ja, we zijn allebei nogal laks in die dingen......oh daar issiequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat vandaag pas? Succes er mee, denk ik?
Leuke jurkjes! Al hou ik voor mij zelf net als CF toch van wat meer accent op de taillequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
foto's van mezelf maken is altijd zo lastig!
ja, sinds de vorige keer dat ik afviel ben ik een jurkjesmens geworden. het staat me gewoon beter, en i voel me er lekker en vrouwelijk in.
het zijn deze:
[ afbeelding ]
print is heel leuk en stoer als ik m combineer met een vestje en laarzen en een legging en een mutsje enzo...
[ afbeelding ]
en dezelfde in t jadegroen
en deze twee kleuren van dit jurkje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ik ga als ik straks in therapie ben en he gaat goed als bel;oning mn haar ook weer korter laten knippen, een bobje)
deze zitten in mijn taillequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuke jurkjes! Al hou ik voor mij zelf net als CF toch van wat meer accent op de taille
Draag jij jurkjes, uniek?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook een heerlijke stof
bij deze wel heur, ik heb ook cup E!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuke jurkjes.Ik vind het altijd zo schattig, zo'n band, maar het bovenste deel past bij mij nooit.
Which reminds me, ik zou nog naar een lingeriewinkel maar ik ben zo bang dat ik bijna weer op mijn oude maat zit.Zo stom, niks nieuws willen kopen omdat je er niet in wilt passen, ook al heb je niks meer om aan te trekken.
Oeh!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij deze wel heur, ik heb ook cup E!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lompMaar ik vind Uniekhoorn altijd zo'n... stoere
Ik snapte wel wat je bedoelde en ik was het dus met je eens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lompMaar ik vind Uniekhoorn altijd zo'n... stoere
Die op de Helper Oostsingel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Jurkjes!![]()
![]()
Heb zojuist weer een heel tof exemplaar gescoord voor 2,50 bij de kringloop
zo
Is die weg dan???quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die op de Helper Oostsingel?
Die mis ik heel erg.
Nee, ikke.quote:
Die tegenover de Karwei ken ik wel, mijn man woonde in de Korrewegwijk.quote:Dat vond ik een heel gave boetiek, maar helaas ver fietsen voor mij. Ik kom nu heel regelmatig bij de Fair Back (over de korrewegbrug en dan rechtsaf, tegenover de Karwei). Beetje klein, maar er zitten erg vaak leuke kleren tussenHad laatst een jurkje van de H&M van 2 jaar geleden ofzo, en een nog helemaal gaaf vestje van de Mango, samen voor 4 euro
Een zwarte met een v-hals voor en achter, en een goudkleurig printje erop (dat klinkt heel lelijk maar hijs echt leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koopjes scoren is tof! Wat voor jurkje heb jij gekoopt, Milady?
Ik ben trouwens aan het denken hoe ik mn nieuwe Docs allemaal aan kan (SOG!), veel verder dan onder een broek kom ik niet, want kweenie of met een rokje leuk is met mijn korte pootjes
Whaaaaa dat is tof!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nee, ikke.
Mijn man (toen nog vriend) woonde tot een jaar geleden nog in Groningen, nu wonen we in Arnhem.
[..]
Die tegenover de Karwei ken ik wel, mijn man woonde in de Korrewegwijk.
Ik vind voor kleren de Helper Oossingel leuker: ik heb daar zelfs een keer een design topje gescored voor ¤ 2,50 (oorspronkelijk > ¤ 300).
Que???quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:07 schreef P.F het volgende:
Ik vind van die kringloopwinkels altijd zo duur!
Ja, en niet gemaakt van groene erwten, maar van een gelige soort..quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Anynkevriendje snel weer zien
Zweedse erwtensoep, da's zonder rookworst
Oh, nou dan sowieso met een rokje erbovenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lady: ik ben wel benieuwd nou![]()
En mijne, die ik van Shiny overgenomen heb, zijn hoog, tot aan de knie! Dus dan is beenwarmers iig geen optieIk heb ook het modebesef van een aardappel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay, foto's!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee niet echt een hak!NiiiiiiiiiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay, foto's!
Zeker geschikt voor onder een rokje imhoIk durf zelf zelden hoge hakken onder een rokje, dat wordt me dan te sexy oid, maar stoere stappers daarentegen.....
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |