quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:34 schreef ColdFeet het volgende:[..]
Het is gewoon het gezeik dat het met zich meebrengt... Klein, veel te druk vliegveld (Charleroi) vs prettig, overgedimensioneerd vliegveld (Zaventem). Kwartier met de trein vs. uur met de auto en megaduur parkeren. Het gedrang bij het boarden

Sorry als ik arrogant lijk, maar dat gepeupel dat met Ryanair vliegt! Die doen het maar eens in de vijf jaar en deinzen er niet voor terug om hun ellebogen in je gezicht te poten als zij daarmee een plekje bij het raam kunnen bemachtigen. Dan het schreeuwerige interieur van de vliegtuigen, en de continue herrie aan boord

Om nog maar te zwijgen over het gezeik met bagage inchecken, vloeistoffen in handbagage, etc. Wij hebben weleens het sommetje gemaakt, en als je alles meetelt (dus parkeren/reizen, bagage etc), kon je voor 15 euro meer met Brussels Airlines naar Madrid vliegen (en bespaar je dan een uur of twee).
Ik heb echt een enorme hekel aan Ryanair
Ik heb er een keer mee gevlogen en dat vond ik ook niet zo fantastisch

ik wacht wel tot er nog maar een paar mensen voor me staan bij het boarden een stoeltje is er toch wel vrij. Maar goed, als je goed oplet is het echt goedkoop en dat is aantrekkelijk voor een arme student