quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:08 schreef DarkElf het volgende:
2 weken geleden ben ik voor mijn eerste halfjaarlijkse keuring geweest
en mag morgen bellen voor de uitslag, alleen besloot ik vandaag al te bellen:
Pap 1!Ben helemaal blij.
Over drie maanden moet ik wel al terugkomen, ipv de standaard zes, omdat het wel nog rommelt zeg maar (heb nog steeds klachten)... Maar goed, dat zie ik over drie maanden wel weer.
Voor nu ben ik opgelucht.![]()
Pap 1!Ben helemaal blij.
Over drie maanden moet ik wel al terugkomen, ipv de standaard zes, omdat het wel nog rommelt zeg maar (heb nog steeds klachten)... Maar goed, dat zie ik over drie maanden wel weer.
Ja, hmpf, ja, hmpf, hmpf, isookwelzo, hmpf. MAAR TOCH IS HET STOM!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mmm leuk is anders idd. Maar goed, beter wel controle dan niet toch?![]()
een half jaar geleden ben ik met klachten naar de huisarts gegaan, er is een uitstrijkje gemaakt en daar kwam Pap 3b uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:34 schreef wendytje het volgende:
[..]
misschien heb ik het gemist, maar waarom heb je een halfjaarlijkse keuring?
het is ook stom, en geeft hartstikke veel spanning in die verrotte twee weken wachtenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, hmpf, ja, hmpf, hmpf, isookwelzo, hmpf. MAAR TOCH IS HET STOM!
Het uitstrijkje is stom en het wachten op de uitslag is ook heul stom..
Nog een dansje dan..
.
Ja he? ben helemaal blijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef Copycat het volgende:
Fijn om te lezen, DE!!!
Ik dans even mee!![]()
![]()
![]()
tuurlijk niet. al die vrouwelijke kuttests, daar mag een hoop verwennerij tegenoverstaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:58 schreef MUUS het volgende:.
Zou ik veel boze berichten van mannen krijgen in mijn PM box?
Ach, who cares..
.
.
Dat is een goed idee!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef MUUS het volgende:
Belangrijke regels!!!!Na een uitstrijkje moet je een kadootje, want uitstrijkjes laten maken is stom. Tijdens de twee weken wachten moet je een kadootje, want wachten en stress is stom. Bij een goede uitslag moet je een kadootje, want dat moet gevierd worden. Bij een vervelende uitslag moet je een kadootje, want je moet getroost worden.
Kadootjes kunnen ook troostvoer zijn, maar kadootjes én troostvoer mag ook.
Kan dit in de OP?.
oei.... fijn dat het nu zo'n goed nieuws is dus!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een half jaar geleden ben ik met klachten naar de huisarts gegaan, er is een uitstrijkje gemaakt en daar kwam Pap 3b uitdas dus niet ok.Ben naar de gynaecoloog gegaan en na wat onderzoekjes is besloten tot een ingreep, een lisexcisie, om het gebiedje met onrustige cellen van mijn baarmoedermond af te snijden. Dat is allemaal achter de rug dus en nu moet ik af en toe op controle terug komen en twee weken geleden dus voor de eerste keer.
![]()
Pap 1!Ben helemaal blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |