abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48009934
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef DarkElf het volgende:
na 4 maanden voor controle? is dat een controle uitstrijkje? of controle na de ingreep?

spannend allemaal jolene.. wel lang wachten nog of niet?
Een controle uitstrijkje, ik vind het zeker lang wachten.
Over 6 weken is er pas plek bij de narcotiseur.
Maar daarna weten we wat meer.
pi_48010829
Oh na 4 maanden al? Das snel: mijn gyn legde me uit, ivm littekenweefsel en mogelijke teruggroei van onrustig weefsel, dat er toch wel 6 mnd tussen moet zitten... (mits er geen erge klachten zijn tussentijds)

maar goed misschien dat dat weer anders was ofzo hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48015834
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:19 schreef DarkElf het volgende:
Oh na 4 maanden al? Das snel: mijn gyn legde me uit, ivm littekenweefsel en mogelijke teruggroei van onrustig weefsel, dat er toch wel 6 mnd tussen moet zitten... (mits er geen erge klachten zijn tussentijds)

maar goed misschien dat dat weer anders was ofzo hoor
Maar ik krijg een liscesie en niet een consinatie misschien dat dat het verschil uitmaakt.
pi_48016029
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:30 schreef jolene het volgende:

[..]

Maar ik krijg een liscesie en niet een consinatie misschien dat dat het verschil uitmaakt.
neen het zelfde als jou.
wat raar he, dat elke gyn. zo verschillend was.
Ik kreeg ook netjes een boekje mee dat je vier weken geen gemeenschap mog ivm infectiegevaar.
  donderdag 5 april 2007 @ 18:18:41 #255
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_48050984
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:34 schreef jolene het volgende:

[..]

neen het zelfde als jou.
wat raar he, dat elke gyn. zo verschillend was.
Ik kreeg ook netjes een boekje mee dat je vier weken geen gemeenschap mog ivm infectiegevaar.

je quote jezelf?
pi_48408319
Sorry als ik hier verkeerd zit, maar ik wil graag een soa-test laten doen nadat ik er achter ben gekomen dat m'n ex me 3/4 jaar met een ander heeft bedrogen, en met haar onveilige seks heeft gehad. Ik voel me vreselijk vies en wil zo snel mogelijk een test. ik ben alleen net ongesteld. Moet ik wachten tot dat over is, of maakt dat niet uit? En kan ik gewoon een soa-kliniek bellen voor een afspraak?

Ik hoop dat het in dit topic past...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_48408426
Wat klote voor je....kijk even hier voor een lijst met adressen. En check dit ook even! Sterkte...
pi_48408784
Dank je wel! Er blijkt een kliniek op 5 minuten lopen te zitten. Kan ik het meteen doen, of moet ik wachten tot mn menstruatie voorbij is? Het lijkt me zo vies voor de soameneer of -mevrouw dan.
pi_48408997
Ik zou gewoon gaan, hoor. Het bloed gutst er sowieso nooit uit, toch? Ik denk dat de arts er weinig hinder van ondervindt.
pi_48409055
Ok, dan ga ik zo meteen langs om een afspraak te maken. Heb al gebeld, maar dan moet ik tegen een stom bandje gaan praten, en daar heb ik een hekel aan.

Dank je wel voor je antwoorden cinnamongirl!
pi_48409056
Spam verwijderd.
pi_48409305
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry als ik hier verkeerd zit, maar ik wil graag een soa-test laten doen nadat ik er achter ben gekomen dat m'n ex me 3/4 jaar met een ander heeft bedrogen, en met haar onveilige seks heeft gehad. Ik voel me vreselijk vies en wil zo snel mogelijk een test. ik ben alleen net ongesteld. Moet ik wachten tot dat over is, of maakt dat niet uit? En kan ik gewoon een soa-kliniek bellen voor een afspraak?

Ik hoop dat het in dit topic past...
Een vriendin van mij ging ook toen ze ongesteld was, en werd onverrichter zake weer weggestuurd. Het onderzoek kan dus niet als je ongesteld bent. Maar waarschijnlijk heb je ook niet meteen vandaag een afspraak, dus ik zou gewoon vandaag bellenlangsgaan voor een afspraak.
En sterkte, wat een klotestreek zeg
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48409793
O, dat had ik niet gedacht!
Het hangt er trouwens ook vanaf hoe het onderzoek gaat: wordt er een uitstrijkje gedaan of is er een bloed-, urinetest? In dat laatste geval maakt het natuurlijk niet uit of je ongesteld bent.
pi_48410013
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:38 schreef cinnamongirl het volgende:
O, dat had ik niet gedacht!
Het hangt er trouwens ook vanaf hoe het onderzoek gaat: wordt er een uitstrijkje gedaan of is er een bloed-, urinetest? In dat laatste geval maakt het natuurlijk niet uit of je ongesteld bent.
Dat kan kloppen, daar (Erasmus MC) doen ze het met een uitstrijkje en nog wat gefrummel met wattenstaafjes in je plasbuis. En bloedonderzoek.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48419341
Ik ben langs de GGD gegaan, maar een afspraak maken moet toch ''echt via dat enge telefoonding. Naja, dan moet ik dat er maar voor over hebben. M''n menstruatie zal dan wel al weer over zijn tegen de tijd dat ik er terecht kan.

Jij ook bedankt Alcarin
pi_48453769
Kleine update: GGD gebeld, daar kon ik pas 8 mei terecht. Zolang wilde ik echt niet wachten, dus heeft ze me het nummer van het voormalige Rutgershuis gegeven, en nu heb ik voor komende dinsdag een afspraak dag na zijn verjaardag . Best spannend allemaal.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:17:43 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48455726
Een soa-test kan ook via je huisarts. Hij of zij kan je evt. doorsturen naar de afdeling Dermatologie van het palatselijke ziekenhuis. Daar kan je vaak dezelfde dag nog terecht.
pi_48456113
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:17 schreef Aventura het volgende:
Een soa-test kan ook via je huisarts. Hij of zij kan je evt. doorsturen naar de afdeling Dermatologie van het palatselijke ziekenhuis. Daar kan je vaak dezelfde dag nog terecht.
Dat gaat wel van je no-claim af, kan tot wel 200 euro kosten!!!

Waarom ga je niet naar een inloopspreekuur. Sommige SOA-klinieken hebben dat, meestal 's ochtends een paar uurtjes.

Edit: oeps ik lees nu pas dat je een afspraak hebt!
pi_48456264
he zie ineens dit topic omhoog (lekker opmerkzaam )

sterkte dinsdag DevilsAndDust. Je mag best een eigen topic openen hoor als je dat wilt?
Hoeft natuurlijk niet maar misschien is het nog wel informatief voor anderen, hoe alles in zijn werk gaat.

Nou ja kijk maar Dit is ook prima.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48458148
Een eigen topic vind ik een beetje eng, want dan is het meteen zo... naja, hier kan ik gewoon informatie vragen en daar ging het me om, hier zitten een soort van lotgenoten. Ik wil het graag snel achter de rug hebben, hopen dat het goed is en dan er niet meer aan denken.

Iig, iedereen bedankt voor de steun, en het meedenken!
pi_48462480
Ik had laatst een controle-onderzoekje vanwege mijn Mirenaspiraaltje, en toen heeft de verpleegkundige dus echt lopen beunhazen. Onverwarmde eendebek, en die dan zo * opeens * ruw opendraaien. Bah. . Vaginawand de rest van de dag geirriteerd. Stom wijf.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_48475826
ik vind het nooit prettig, maar mijn huisarts is heel voorzichtig.... lekkere verwarmde eendebek....
soms bloed ik een beetje na en heb een beetje kramp, maar nooit ernstig...
Het voelt alleen niet prettig, zo je benen open voor een "vreemde man"

@devilsAndDust (prachtig album bijdeweg) heel veel sterkte
uit een aspergernest
pi_48488010
Dat hele vreemde man (m/v) ding boeit me niks. Zolang ze maar een beetje aardig voor mijn tere weefsel zijn. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_51316684
2 weken geleden ben ik voor mijn eerste halfjaarlijkse keuring geweest

en mag morgen bellen voor de uitslag, alleen besloot ik vandaag al te bellen:

Pap 1! Ben helemaal blij.

Over drie maanden moet ik wel al terugkomen, ipv de standaard zes, omdat het wel nog rommelt zeg maar (heb nog steeds klachten)... Maar goed, dat zie ik over drie maanden wel weer.

Voor nu ben ik opgelucht.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_51317368
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:08 schreef DarkElf het volgende:
2 weken geleden ben ik voor mijn eerste halfjaarlijkse keuring geweest

en mag morgen bellen voor de uitslag, alleen besloot ik vandaag al te bellen:

Pap 1! Ben helemaal blij.

Over drie maanden moet ik wel al terugkomen, ipv de standaard zes, omdat het wel nog rommelt zeg maar (heb nog steeds klachten)... Maar goed, dat zie ik over drie maanden wel weer.

Voor nu ben ik opgelucht.
misschien heb ik het gemist, maar waarom heb je een halfjaarlijkse keuring?
uit een aspergernest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')