abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:48:37 #1
236335 neen
schone schijn
pi_76844936
Het vorige deel: Slank #921 - Hormoonballen en serviesbehoud!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:49:16 #2
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76844959

Waar is nummertje 922?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76845014
tvp
pi_76845016
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:51:21 #5
236335 neen
schone schijn
pi_76845062
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:49 schreef Wolve000 het volgende:

Waar is nummertje 922?
Die heb ik ook even volgepost
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:52:09 #6
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76845086
Tvp
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76845164
Noemen we de volgende toch 922!
pi_76845172
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef neen het volgende:
Ik heb er een keer mee gevlogen en dat vond ik ook niet zo fantastisch ik wacht wel tot er nog maar een paar mensen voor me staan bij het boarden een stoeltje is er toch wel vrij. Maar goed, als je goed oplet is het echt goedkoop en dat is aantrekkelijk voor een arme student
Op zich is er natuurlijk voor iedereen een plekje aan boord, maar ik vind het wel zo gezellig om naast mijn vent te zitten als we samen vliegen Nou ja, ik vind de kleine besparing de moeite niet waard. Sowieso plannen we een trip niet rond de kortingsdagen van Ryanair, maar liever rond een lang weekend ofzo.

Ik heb buikpijn van de nacho's van gisteravond trouwens Veel teveel gegeten, heb er maar een alka-seltzer achteraan gegooid voor ik ging slapen
pi_76845176
o hai vanuit de bus
Ja doei.
pi_76845424
hoe ging t voor je gevoel mootje? beetje blijer dan na de vorige tentamens?

voor merel. er komen vast leukere dingen aan in 2010. dat moet wel, want 2010 wordt niet alleen mijn jaar, maar ook jouw jaar

ik heb net een soort van interventie "hallo we gaan je hoofdstuk helemaal anders doen en over twee weken is het af" bespreking gehad. is wel goed voor me, en gelukkig was dat "anders" ook wat ik in gedachten had ongeveer...
Kwak
pi_76845632

Merel

Mini, gefeliciteerd met je huis! Mijn lief en ik hopen binnen een half jaar (of evt. 8 maanden, na de zomer) ook samen te wonen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76845905
Ik heb de gyn gebeld en moet vanmiddag om 2 uur op het spoedspreekuur komen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76845945
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
hoe ging t voor je gevoel mootje? beetje blijer dan na de vorige tentamens?
slechter dan die van gisteren en beter dan die van woensdag ik ben benieuwd wat voor cijferindicatie dat is !
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:23:52 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76846257
Dad, wat snel!! Dat is wel een beetje eng... Sterkte morgen.

Mo, je kan niet veel anders dan afwachten he??

Lijst:
O/L: 2 boterhammen met volvette kaas en mosterd, beschuit jam, roggebrood met schenkstroop appel, sinaasappel, yoghurt
T: ?? straks naar mijn moeder dan naar schoonouders dus zal wel koekjes worden.
D: BROCCOLI, gekookt aardappeltje, gegrild tartaartje met gegrilde reuzechampignons en ui.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76846270
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de gyn gebeld en moet vanmiddag om 2 uur op het spoedspreekuur komen. .
Fijn dat ernaar gekeken wordt!

En sterkte
pi_76846370
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Dad, wat snel!! Dat is wel een beetje eng... Sterkte morgen.

Mo, je kan niet veel anders dan afwachten he??

Lijst:
O/L: 2 boterhammen met volvette kaas en mosterd, beschuit jam, roggebrood met schenkstroop appel, sinaasappel, yoghurt
T: ?? straks naar mijn moeder dan naar schoonouders dus zal wel koekjes worden.
D: BROCCOLI, gekookt aardappeltje, gegrild tartaartje met gegrilde reuzechampignons en ui.
klopt! Maar heb iig nu wel al mijn herkansingen erop zitten de andere 3 zijn eerste kansen, dus daar heb ik dan nog een voor, dus iets minder stressvol

Lijstje:

O: 2 knackebrodjes en een gekookt eitje
T: banaan
L: harinkje met uitjes
L2: 2 boterhammen met kaas (of 1 tosti)
T: mandarijntje
D: spaghetti met citroen/kastanjechamps/knof
T: wijntje om deze stressvolle week af te sluiten
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:27:13 #17
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76846375
Zo, deel 1 van de lunch is op: een lekkere haring met uitjes! Om nom nom!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:30:00 #18
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76846471
Daar hoort een lijstje bij!

O: 2 tarweboterhammen met smeerkaas en pindakaas
L: haring met uitjes en een tosti (2 bruine boterhammen met kaas)
T: Mandarijntje voor de gezond!
D: citroenpasta met spaghetti met citroen/kastanjechamps/knof (even ge-copy-paste van Mo)
T: wijntje
pi_76846683
Lijstje van gister:

O: cruesli
T: appel
L: cruesli
D: spareribs, frietjes, salade, knoflooksaus en een kriek biertje

Not so good.
pi_76846752
TVP
Ik heb alweer buikpijn Niet dubbelklappende pijn, maar zo'n zeurpijn. Ik ben er al eens mee naar de dokter geweest, maar die printte een foldertje uit over spastische darm met daarin minder info dan ik zelf al had gevonden op internet. Bleh. Hopelijk is het morgen over

O: Twee zachtgekookte eitjes met geroosterd brood (eentje was ook zat geweest, dus dat weet ik nu )

En de rest weet ik nog niet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76847035
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister:

Not so good.
Misschien heb je 't al verteld, maar hoe ging Het Tentamen? Dat was toch gisteren?

Goed. We zullen je deze crappy lijst voor de gelegenheid vergeven. Mits je nu met een stralende lijst voor vandaag komt
pi_76847087
Sterkte DaD

Lijst:
O: kom optimelyoghurt met muesli, beker optimel
T: twee time out bescuitjes
L: bruine boterham met ??? en een peertje
T: iets van fruit? Denk banaantje
D: spaghetti

De fysio heeft gisteren iets gedaan op mijn rug met een apparaat, geen idee hoe het heet, maar het voelde een beetje als zo'n abtronic apparaat van tellsell van vroeger (die had m'n moeder gekocht) Verder nergens last van, maar toen ik bij de fysio vandaag kwam had ik plots knallende koppijn en die heb ik nu nog .
pi_76847338
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Misschien heb je 't al verteld, maar hoe ging Het Tentamen? Dat was toch gisteren?

Goed. We zullen je deze crappy lijst voor de gelegenheid vergeven. Mits je nu met een stralende lijst voor vandaag komt
Geen flauw idee, het was gewoon een boek van 350 blz letterlijk in je kop stampen. 1 open vraag ging wel aardig, hoop dat ik daar nu wat beter op scoor... (vorige keer had ik een 3 voor dat gedeelte). De andere... mwah.... ik vind sowieso dat de docent zijn vragen erg raar formuleert en je moet echt letterlijk ZIJN definities leren

Multiplechoice... ik ben er nooit goed in geweest. Ik weet het echt niet, ik heb mijn best gedaan.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:57:34 #24
331 Merel
Be here now.
pi_76847498
Sterkte DaD! Klinkt wel eng als ze zeggen dat je zo snel moet komen, hoop dat het meevalt en dat ze je meteen kunnen fixen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76847648
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister:

Not so good.
Hihi, dat was ook ongeveer mijn avondeten, maar dan met witte wijn. Wel lekker.
Leuk dat jullie ook gaan samenwonen! Succes met woningzoeken, of denk je dat dat wel lukt?

DaD, da's snel! Misschien kunnen ze dan toch iets voor je doen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76847767
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hihi, dat was ook ongeveer mijn avondeten, maar dan met witte wijn. Wel lekker.
Leuk dat jullie ook gaan samenwonen! Succes met woningzoeken, of denk je dat dat wel lukt?

DaD, da's snel! Misschien kunnen ze dan toch iets voor je doen.
Mijn vriend heeft 10 jaar woonduur bij woningnet, daarmee moet je toch wel wat kunnen vinden. Bovendien kan hij, als we naar een woning van dezelfde woningcorporatie waar hij nu huurt verhuizen, ook nog eens een flinke tegemoetkoming krijgen als we naar een duurdere woning gaan (in totaal wordt 18 x het verschil in de huurprijs vergoed, aangezien hij nu 200,- per maand oid betaalt zal dat toch wel aardig oplopen, denk aan 3000-4000 euro). Ook fijn
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:08:42 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76847867
Hello...

voor Merel en DaD! Sterkte dames!

Tickets voor 8 euro... hemeltje.. Ik heb net 1400 neergeknald voor de vluchten van en naar Peru . We vliegen met LAN Airlines en dat schijnt echt zo'n vertroetelmaatschappij te zijn. Ben benieuwd, want ik sta altijd doodsangsten uit in die dingen .

De ochtend doorgebracht op het gemeentekantoor om m'n paspoort (geldig tot nov 2010) te verlengen. Wánt... bij uitreis uit Peru moet het paspoort nog 6 maand geldig zijn en dat haal ik nét niet .

En over uurtje ongeveer moet ik richting R'dam, fysio.

Bonusklacht: ik heb al een week een trillend oog, door de verkoudheid. Heel fijn . Niet ernstig, wel irritant .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76848119
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fijn dat ernaar gekeken wordt!

En sterkte
Dat inderdaad!

Ik voel met je mee DaD. Vandaag zowel verstoppingsbuikpijn als ongesteldheidsbuikpijn en een halve kater. Geen fijne combi .

Lijstje:
O: grote kop venkelthee
T: sultana
L: 2 boterhammen met rundvleessalade
T: kop chocolademelk
D: ???

En voor Merel: Ik hoop zo dat de rest van 2010 wél leuk wordt voor je.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76848156
Tof XM, wanneer gaan jullie?

Ohhh, had ik nog niet verteld, maar over vertroetelmaatschappijen gesproken: er was afgelopen vakantie bij ons iets misgegaan op de heenreis waardoor we op de vlucht Frankfurt-Washington niet naast elkaar zaten (da's 9 uur). Dus wij heel vriendelijk bij de balie vragen of dat alsjeblief anders kon... Kregen we een upgrade naar business!!! Nu wil ik altijd business vliegen is echt 10x fijner op lange vluchten!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:20:39 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76848301
CF: mei / juni
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76848437
Zo maar eens een eitje koken voor lunch
pi_76848693
beterschap XM!
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:33:14 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76848788
Thnx Mo . Zou wel fijn zijn om me weer eens lekker te voelen. Ben al maand aan het kwakkelen. Niet fijn .

Hoe gaat het studeren / tentamens vandaag?
pi_76849044
Zo, bijgelezen.

Wat zie je er leuk uit Maria!

Mo: naar van je kat. Ik weet hoe je je voelt, mijn ouders moesten 'mijn' kat ook laten inslapen terwijl ik al het huis uit was. Ik ben zelfs erg gehecht aan de kat die ze nu hebben, terwijl ze die daarna pas kregen.

Merel, veel sterkte. Jij hebt je portie ellende voor het hele jaar vast gehad.

Oja en XM beterschap!
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 07:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zag "Mini" staan en dacht aan Mini_Rulez, maar dat was niet zo logisch gezien de rest vh verhaal .
Over de schoot van Ewelina's vriend lopen en m'n staart in zijn gezicht zwaaien? Hmm, nee.

Leuke kattenplaatjes/-verhalen weer. Ik zou ook wel een kat willen, maar aangezien ik eerst een half jaar naar de VS ga wacht ik daar nog maar even mee. Heeft iemand trouwens ervaring met balkon + kat? Wordt dat angstvallig de balkondeur dichthouden, of snapt zo'n beest zelf dat ze daar niet vanaf moeten springen? Die van m'n ouders komt rustig over de vensterbank mijn kamer op de eerste verdieping in, ik twijfel nog steeds of ze nou zo'n goed inzicht heeft in haar eigen skills of dat het gewoon domheid is...
pi_76849179
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef Mini_rulez het volgende:

Over de schoot van Ewelina's vriend lopen en m'n staart in zijn gezicht zwaaien? Hmm, nee.

Leuke kattenplaatjes/-verhalen weer. Ik zou ook wel een kat willen, maar aangezien ik eerst een half jaar naar de VS ga wacht ik daar nog maar even mee. Heeft iemand trouwens ervaring met balkon + kat? Wordt dat angstvallig de balkondeur dichthouden, of snapt zo'n beest zelf dat ze daar niet vanaf moeten springen? Die van m'n ouders komt rustig over de vensterbank mijn kamer op de eerste verdieping in, ik twijfel nog steeds of ze nou zo'n goed inzicht heeft in haar eigen skills of dat het gewoon domheid is...
Dat doen heel veel katten hoor, ze zijn over het algemeen erg evenwichtig. Mijn oude kat bij mijn ouders thuis deed dat ook en dat beest had 2 stijve achterpoten.
pi_76849414
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx Mo . Zou wel fijn zijn om me weer eens lekker te voelen. Ben al maand aan het kwakkelen. Niet fijn .

Hoe gaat het studeren / tentamens vandaag?
Al langs de dok geweest? Misschien zit er wel een naar ontstekinkje ergens wat de boel een beetje verziekt?

Tentamens gaan 'geen idee'. Alleen die van gisteren ging echt goed die heb ik zeker wel gehaald denk ik, maar de rest is afwachten of en zo ja met welk cijfer. Over die van vandaag kan ik niets zeggen eigenlijk, en grammatica denk ik verpest te hebben. Vocab 1 ging wel redelijk, Vocab 2 minder, en Writing zou ik dénken dat ik 'm gehaald heb, maar dat weet ik ook niet zeker Dus kortom: F5en op Kizz.nl daar komen de cijfers in de loop van de komende 2 weken binnen.

Nu wel al mijn herkansingen erop zitten, dus nu alleen nog maar tentamens waar ik nog 2 kansen voor heb, dus dat neemt de druk al wel wat weg, maar heb besloten vandaag helemaal NIETS meer te doen, want ik ben op! Stond woensdag op instorten en heb me er doorheen gesleept, dus gaat inmiddels wel weer beter.. dus even de rust pakken en dan weer door, want alles wat ik nu haal is natuurlijk geweldig
Ja doei.
pi_76849892

Hier meldt zich een fanatieke lurker! Ik lees al een maand of twee met jullie mee, op zoek
naar slanke tips. Maar nu kom ik, als niet-Fokker, even uit mijn comfortabele lurk-stand om
Merel veel sterkte te wensen. Je lijkt me zo leuk en volgens mij verdien je een heel
fijn en mooi en gezellig 2010!

En nu ik hier toch ben ook sterkte voor DaD, want dat lijkt me behoorlijk spannend!

En nou ja, vooruit, dan ook maar een lijstje. Dankzij tips en interessante voedings-weetjes
hier ben ik trouwens vier kilo afgevallen. Ik wil er nog vijf, maar dat lukt nog niet zo goed.

O: havermout
T: boterham appelstroop
T: stroopwafel (traktatie op het werk)
L: boterham ei en boterham pindakaas
D: stokbrood met lekkers en wijn (niet op het stokbrood), want het is vrijdag!
plus een salade.

tot lurks
pi_76850045
Anna82, ga je vanaf nu vaker meeposten? Zo ja, welkom. Als je wat meer informatie geeft kunnen we misschien gericht tips geven.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:10:36 #39
331 Merel
Be here now.
pi_76850311
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef anna82 het volgende:
Maar nu kom ik, als niet-Fokker, even uit mijn comfortabele lurk-stand om
Merel veel sterkte te wensen. Je lijkt me zo leuk en volgens mij verdien je een heel
Oh dat vind ik echt zo lief!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76850412
wat lief anna! En hup, gewoon meeposten
Ja doei.
pi_76850920
Welkom Anna.
pi_76851379
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Anna82, ga je vanaf nu vaker meeposten?
Ik zal het proberen! Ik weet nooit zo goed of ik iets toe te voegen heb
Meestal lees ik gewoon een heel topic 's avonds in bed als mijn meneer ( ) een boek leest (hoe verantwoord).
Maar soms denk ik wel: nu wil ik ook iets zeggen!!! Zoals vandaag

In ieder geval bedankt voor het welkom!
pi_76851471
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zal het proberen! Ik weet nooit zo goed of ik iets toe te voegen heb
Meestal lees ik gewoon een heel topic 's avonds in bed als mijn meneer ( ) een boek leest (hoe verantwoord).
Maar soms denk ik wel: nu wil ik ook iets zeggen!!! Zoals vandaag

In ieder geval bedankt voor het welkom!
Je eerste post voegde al gelijk wel iets toe.
Besides, wij posten toch ook genoeg ego-dingen waar de rest eigenlijk niks mee kan.
pi_76852962
tvp

Welkom Anna!
pi_76852974
Misschien moet ik eerst een spoedcursus forummen! Voor het openen van een
nieuw topic etc. etc.

Ik ben in ieder geval al geslaagd voor de module "Hoe breng ik een topic om zeil"
pi_76853052
whehe het is overdag gewoon wat minder druk
Ja doei.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:09:40 #47
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76853071
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:07 schreef anna82 het volgende:
Misschien moet ik eerst een spoedcursus forummen! Voor het openen van een
nieuw topic etc. etc.

Ik ben in ieder geval al geslaagd voor de module "Hoe breng ik een topic om zeil"
Zolang je zorgt dat je niet de 300e post in een topic hebt, hoef je niet te weten hoe je een nieuwe opent.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:10:22 #48
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_76853104
Yay ik ben toch wel ziek aan het worden, geweldige timing aangezien ik zondag 4 uur moet spinnen, op een podium waarbij iedereen naar me kan kijken zodat ik er ook nog vrolijk moet uitzien

Welkom Anna!

Mini vertel eens over je huis!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:10:30 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76853110
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Al langs de dok geweest? Misschien zit er wel een naar ontstekinkje ergens wat de boel een beetje verziekt?

Tentamens gaan 'geen idee'. Alleen die van gisteren ging echt goed die heb ik zeker wel gehaald denk ik, maar de rest is afwachten of en zo ja met welk cijfer. Over die van vandaag kan ik niets zeggen eigenlijk, en grammatica denk ik verpest te hebben. Vocab 1 ging wel redelijk, Vocab 2 minder, en Writing zou ik dénken dat ik 'm gehaald heb, maar dat weet ik ook niet zeker Dus kortom: F5en op Kizz.nl daar komen de cijfers in de loop van de komende 2 weken binnen.

Nu wel al mijn herkansingen erop zitten, dus nu alleen nog maar tentamens waar ik nog 2 kansen voor heb, dus dat neemt de druk al wel wat weg, maar heb besloten vandaag helemaal NIETS meer te doen, want ik ben op! Stond woensdag op instorten en heb me er doorheen gesleept, dus gaat inmiddels wel weer beter.. dus even de rust pakken en dan weer door, want alles wat ik nu haal is natuurlijk geweldig
Ben niet zo 'dokterig'... maar als het aanhoudt, misschien wel een ideetje ja .

Verstandig Mo, om even een time-out te nemen . Zo te horen is het behoorlijk intensief allemaal. Maar je hebt het vast haske goed gedaan!!

En welkom anna82!

vanuit het ziekenhuis in R'dam!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:11:49 #50
236335 neen
schone schijn
pi_76853163
Hoi Anna

Ik ben weer thuis even m'n kamer opruimen omdat dat de rommeligste maar gezelligste natuurlijk kamer van het huis is. En ik probeer soto ayam te maken voor het eerst zonder m'n moeder ik hoop maar dat het lukt

Zo, nu even in de keuken kijken hoe het ervoor staat.
pi_76854374
Bedankt voor alle welkomstuitingen, ik vind het nu al gezellig

Beterschap voor alle ziek wordende en verkouden dames!

En succes met koken Neen! Ik wil ook nog zo'n plaatje onder mijn naam
(daar is een woord voor), maar die van jou vind ik een beetje, hoe
zal ik het zeggen, viezig
pi_76854702
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Yay ik ben toch wel ziek aan het worden, geweldige timing aangezien ik zondag 4 uur moet spinnen, op een podium waarbij iedereen naar me kan kijken zodat ik er ook nog vrolijk moet uitzien

Welkom Anna!

Mini vertel eens over je huis!!
Lief dat je het vraagt, maar het is nog steeds niet definitief en ik ben een beetje bang dat ik het noodlot ga tarten door er nu al uitgebreid over te gaan vertellen.
Het is in elk geval een appartement in een nieuwbouwcomplex, lekker groot en met een soort dakterras. Klinkt een beetje decadent nu ik het zo opschrijf. Ze zouden eigenlijk deze week nog een afspraak maken om het contract te tekenen, maar tot nu toe moesten we steeds zelf contact opnemen omdat we niks hoorden. Zo maar weer bellen dus.

Ik hoop trouwens dat je voor zondag weer beter bent!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:47:32 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76854733
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Laureline het volgende:

[..]

O Jezus, jij onthoudt echt alles! Dat moet ik onthouden [...]

Was toch ook zo vorig jaar met DML? Vriendje had het uitgemaakt, half verkeersongeluk op de snelweg, allerlei ellende...en ineens ging alles heel goed met een leuke nieuwe relatie, en een (binnenshuize) verhuizing, dat was allemaal ook heel kort op elkaar. Dus voor jou komt die opwaartse beweging ook weer! Maar dat had je liever nu meteen natuurlijk
En juist jij zegt van anderen dat ze alles onthouden .

Mijn begeleidster van Windesheim was vandaag op school en ze was 'best tevreden' over wat ze had gezien. Ze heeft een les bijgewoond, ik heb haar mijn portfolio laten zien, ik heb lesfragmenten laten zien... En in principe kan ik vanaf februari gewoon de LIO-stage gaan doen (als leraar in opleiding en niet meer als stagiaire dus). Wel nog met toezicht bij bepaalde klassen in de eerste weken, maar ik heb zo'n groei doorgemaakt en ze vinden dat ik in staat ben om mezelf tijdens de LIO-stage verder te ontwikkelen . Nu nog zorgen dat mijn portfolio en assessment met een voldoende worden beoordeeld.

Straks ga ik lekker uit eten en naar de film. Echt zin in, even afleiding.

Welkom anna82 en [hier spreekt een juf Nederlands] je helpt een topic om zeep, niet om zeil .

Ik ben benieuwd hoe het met DaD is afgelopen. Ik had dezelfde klachten als zij, maar no way dat ik op het spoedspreekuur mocht komen (gebeld en deze klachten waren normaal in het begin etc)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:56:53 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76855170
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen en bramen
T: twee boterhammen, één met snijworst, één met smeerpaté (* Viking84 trekt lange neus naar CF )
L: idem dito
T: bordje gortdroge boerenkool met een stukje worst. Gemaakt door een leerling en ik vond het zo lief dat ze me dat aanbood dat ik het niet kon afslaan
T: yoghurt met frambozen en bramen
T: warme choc
D: pepersteak met gebakken aardappelen en salade
T: ws popcorn
Niet meer actief op Fok!
pi_76856248
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

T: bordje gortdroge boerenkool met een stukje worst. Gemaakt door een leerling en ik vond het zo lief dat ze me dat aanbood dat ik het niet kon afslaan

Ahh Vik, je wordt een échte! Zo'n onderwijswatje. Leuk hè, pubers
pi_76856343
Dag lieverds, daar ben ik weer! Wat leuk om zelfs van een lurker iets te horen. . Welkom Anna! De gyn die ik had wist niet veel van de Gynefix af (zoals iedereen daar zo'n beetje, geloof ik) maar ze nam m'n klachten heel serieus. Ze vertelde dat licht bloedverlies de eerste drie maanden normaal was, maar hoe ik het omschreef zei ze al gauw dat dat wel wat meer was dan licht bloedverlies. Dus inwendige echo gedaan, Gynefix zat nog prachtig op z'n plek, en omdat ze begreep dat ik dit toch wel erg vervelend begon te vinden heb ik een kuurtje Primolut meegekregen om de boel te 'resetten'.

En daarna ben ik gaan shoppen.
pi_76856412
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:

Welkom anna82 en [hier spreekt een juf Nederlands] je helpt een topic om zeep, niet om zeil .
En je brengt het onder zeil. Niet helpen .

Welkom Anna . Niet boos worden: Originele Taal- en Spelfouten #40
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76856609
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag lieverds, daar ben ik weer! Wat leuk om zelfs van een lurker iets te horen. . Welkom Anna! De gyn die ik had wist niet veel van de Gynefix af (zoals iedereen daar zo'n beetje, geloof ik) maar ze nam m'n klachten heel serieus. Ze vertelde dat licht bloedverlies de eerste drie maanden normaal was, maar hoe ik het omschreef zei ze al gauw dat dat wel wat meer was dan licht bloedverlies. Dus inwendige echo gedaan, Gynefix zat nog prachtig op z'n plek, en omdat ze begreep dat ik dit toch wel erg vervelend begon te vinden heb ik een kuurtje Primolut meegekregen om de boel te 'resetten'.

En daarna ben ik gaan shoppen.
Oh, eigenlijk moet ik nu de lijst van MUUS opzoeken, waarin staat opgesomd dat je steeds kado'tjes dient te krijgen na iedere stomme gynaecologische koekeloeractie ( ).
Kortom: ik hoop dat het niet al te vervelend was, de medicatie snel aanslaat, je iets heel leuks geshopt hebt, en over 1 weekje dan eindelijk extra onbezorgd pret kan maken met DO2. Oh ja, en dat je je verdiende kado'tjes krijgt.
En als ik ooit een taart kan gebruiken kom ik er een bestellen bij je, want ik heb nog nooit zo mooie taarten gezien als de jouwe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76856616
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En juist jij zegt van anderen dat ze alles onthouden .

Ja maar van mezelf wéét ik het! En als ik met een wijntje op hier veel te ontboezemend bezig ben denk ik liever:"Ach, dat vergeet iedereen toch weer."
Wat een lieve leerlingen bij jou, dat ze boerenkool maken! Lijkt me toch wel een fijne school hoor, waar je zit. Als ik sommige scholieren hier in Den Haag zie...(een hele meute sjokt 2 x per dag door onze straat ) dan gaat het er hier veel ruiger en vervelender aan toe.

Die zeil en zeep zette mij trouwens ook even aan het nadenken! Welkom Anna!
pi_76856775
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, eigenlijk moet ik nu de lijst van MUUS opzoeken, waarin staat opgesomd dat je steeds kado'tjes dient te krijgen na iedere stomme gynaecologische koekeloeractie ( ).
Kortom: ik hoop dat het niet al te vervelend was, de medicatie snel aanslaat, je iets heel leuks geshopt hebt, en over 1 weekje dan eindelijk extra onbezorgd pret kan maken met DO2. Oh ja, en dat je je verdiende kado'tjes krijgt.
En als ik ooit een taart kan gebruiken kom ik er een bestellen bij je, want ik heb nog nooit zo mooie taarten gezien als de jouwe.
Ja, dat ook!
Heel esthetisch doe jij het, inderdaad wat je zei over je huis ook: zonder teveel tierelantijnen, mooi strak. Die voor je verjaardag met die witte 'gedropen' bovenkant en die kleine aardbeitjes
pi_76856782
Lijstje!

O: yoghurt met beetje lijnzaad en 2 lepels muesli
T: banaan
L: 2 boterhammen appelstroop, 1 boterham bona/gebr. gehakt
T: 2 mandarijnen
S: 15 min crosstrainer
T: 2 plakjes kipfilet
D: bruine bonensoep uit blik met 2 pistoletjes (met roomkaas?)
T: denk plakjes komkommer/tomaatjes met een gezond dipsausje iets met yoghurt en kruiden ofzo?
pi_76856816
Goh, dus toch goed dat je even geweest bent DaD? Ik hoop dat het kuurtje helpt!
Dat shoppen heb je wel verdiend na zo'n echo, brrr...

Over ontboezemingen gesproken, nu zijn we er weer eens aan herinnerd dat hier meer mensen meelezen dan je denkt, toch wel een beetje creepy.
pi_76856867
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Aww. Ik vind je zo lief, sigme. .

Na een innerlijke discussie, waarbij ik heen en weer gezwengeld werd van 'ik ben niet zielig' tot 'ja maar ze hebben net een groot wit ding in me gestopt' heb ik een krultang gekocht en een toffe verjaardagskalender (voor maar 50 cent!) met allemaal vrolijke kleurtjes en bloemetjes, die ik dus maar gauw in ga vullen voor Do2 er z'n veto over uitspreekt.
pi_76857185
Hmpf. Ik ben niet lief hoor . Al doe ik online wel een beetje mijn best
Ik heb wel een goed geheugen. En ik kan aardig zoeken.
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef MUUS het volgende:
Belangrijke regels!!!!

• Na een uitstrijkje moet je een kadootje, want uitstrijkjes laten maken is stom.
  • Tijdens de twee weken wachten moet je een kadootje, want wachten en stress is stom.
  • Bij een goede uitslag moet je een kadootje, want dat moet gevierd worden.
  • Bij een vervelende uitslag moet je een kadootje, want je moet getroost worden.

Kadootjes kunnen ook troostvoer zijn, maar kadootjes én troostvoer mag ook.
  • ik moet verrassend weinig
    pi_76858017
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 16:41 schreef sigme het volgende:
    Hmpf. Ik ben niet lief hoor . Al doe ik online wel een beetje mijn best
    Ik heb wel een goed geheugen. En ik kan aardig zoeken.
    [..]
    . En lieve telefoontjes van vriendinnetjes en zussen moeten ook. .

Ik was helemaal vergeten dat ik blijkbaar ook in dat topic heb gepost. .

[ Bericht 8% gewijzigd door DevilsAndDust op 15-01-2010 17:26:59 ]
    pi_76858700
    *binnenvalt, lees zo wel bij*

Ik ben echt zo KWAAD. Mijn vader is weer met 1 of ander achterlijk dieet bezig Hij krijgt elke dag een mail van ene Dr. Frank (die ze bij deze aan de hoogste boom mogen opknopen ). En mijn vader krijgt dalijk slaag van me Serieus, dit is zijn eten van vandaag:

O: 2 eieren en 8 plakjes rookvlees
    L: 150 gram gemengde sla, 75 gram kaas in blokjes, olie, azijn, peper, zoiut
    D: 225 gram zuurkool, 1/2 rode paprika, 1 uitje. 200 gram shoarmavlees. 1-2 eetlepels olie/braadprodukt.

Totaal aantal kcals wat ik net heb uitgerekend: 841 !!!!!
    W.T.F. We hebben het over een volwassen MAN, van 59. Die al eens een TIA heeft gehad. Ik zal jullie de rest van de "recepten" besparen

Nu gaat bijlezen
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_76858857
    Dikke knuf voor DaD! Goed dat je een cadeautje hebt gekocht
    En hoi Anne Kijk naar de lijst van mijn vader: dat is een foute lijst, zo moet het niet

Ik zei het trouwens net, en kreeg een: ohohohoh reachtie en een rugklopje Na het eten ga ik zeggen dat ik nog lang niet wil dat hij doodgaat
    pi_76859060
    Syrena, ik denk dat je berekening te bescheiden is, zou wel rond de 1300 uit moeten komen. Maar da's nog te weinig, en shoarmavlees en kaas, dat zijn nou niet bepaald gezonde vetten. Wat een bullshitdieet
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:34:40 #69
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_76859131
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
    Syrena, ik denk dat je berekening te bescheiden is, zou wel rond de 1300 uit moeten komen. Maar da's nog te weinig, en shoarmavlees en kaas, dat zijn nou niet bepaald gezonde vetten. Wat een bullshitdieet
    En volgens mijn niet al te professionele blik, waar zijn alle vezels? Dit lijkt wel Montignac oid!
    pi_76859295
    Wolve, dit lijkt meer op Atkins, volgens mij. Koolhydraten minimaliseren. Maar ik denk dat je met 200 gram kool wel flink aan de vezels zit.
    pi_76859366
    Syrena, waarom maak je zelf niet een voorbeeldlijstje voor je vader met wat tips om erop te variëren? Tenminste, ik neem aan dat hij wil afvallen? Dit is inderdaad niet bepaald een gezonde lijst.

Over lijstjes gesproken, hier is de mijne voor vandaag:
    Brunch: 2 sneetjes brood met mosterd en kipfilet (had AH ineens biologisch )
    T: snee brood met chocolade, koffie met melk
    D: stoofschotel met kikkererwten, courgette en feta
    T: yoghurt met appel
    T: glaasje wijn
    pi_76859485
    2 eieren en wat rookvlees als maaltijd heb ik de laatste tijd ook, in principe is dat toch niet verkeerd?
    Als het lijstje verder genoeg is
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:48:03 #73
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_76859536
    Ik heb niet echt bij gelezen, maar zag wel een nieuweling. Welkom Anna!
    Ik heb vandaag 1.15 uur gefitnessed én daarna nog een klein uurtje gesquashed! Ben best trots op mezelf .
    Your body. Your soul. Your rituals.
    pi_76859550
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
    Wolve, dit lijkt meer op Atkins, volgens mij. Koolhydraten minimaliseren. Maar ik denk dat je met 200 gram kool wel flink aan de vezels zit.
    dit dieet pusht ook heel erg het gebruik van eiwitshakes erbij. verder is het gewoon strikt no/low carb. je mag ook geen fruit enzo. alleen jammer dat de vetten die er in zitten niet allemaal even gezond zijn...
    Kwak
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:49:27 #75
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76859577
    Helloooo!

Welkom Anne!
    DaD: oei! Goed dat je kadootjes voor jezelf hebt gekocht
    Syrena: najaaa! pfff, zeg maar tegen je paps dat je hem moet redden van kwaadaardige dieetgoeroes en dat je anders de slankie-gang op hem afstuurt, die hem zullen dwangvoederen met nuttig voedsel!

Doesj.
    Over nuttig voedsel gesproken trouwens. Mijn geweldige *ahem* lijstje.

O: evergreen en bekertje automatenchoco
    L: grote bruine bol met kipfilet, alfalfa, sla en een soort dressing-achtig iets? Ik vroeg gewoon om een broodje kipfilet Al was de alfalfa en de sla wel een aangename verrassing
    T: twee meergranenboterhammen met eiersalade, plakjes gekookt ei en bacon
    T: nu nog iets, maar weet nog niet wat yoghurt of een boterham met mager beleg.
    D: falafel op pita's, met rauwkostsalade en een beetje saus
    T: cola bij de film! Sherlock Holmes!
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_76859736
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dit dieet pusht ook heel erg het gebruik van eiwitshakes erbij. verder is het gewoon strikt no/low carb. je mag ook geen fruit enzo. alleen jammer dat de vetten die er in zitten niet allemaal even gezond zijn...
    Dat van die vetten vind ik dus ook niks. Hij slikt pillen voor z'n cholesterol
    Maar had vandaag wel een stuk vlaai gegeten beweerde hij.

Hij kan beter normaal blijven eten en de glaasjes wijn en de zak chips in het weekend laten.
    Hij staat nu een potje yogurt van Topfit te bestuderen dat we hem hebben aangesmeerd om nog te eten maar daar staan geen kcals op (heb er zelf ook eentje op).
    pi_76859792
    falafel, maria! maak me gek nom
    Ja doei.
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:56:57 #78
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76859891
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
    Done!

*poke*
    *poke*
    *poke*
    ad infinitum

vrijdag 15 januari 2010 @ 17:57:56 #79
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_76859936
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
    Dat moeten we ook maar weer eens doen! Maar niet met de erwten die we nog in de voorraadkast hebben staan.....
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:58:59 #80
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76859978
    Ohja, er zaten ook pijnboompitten op mn grote bol kipfilet! Ik vind het nog steeds wonderlijk dat je vraagt om een grote bol kipfilet, en dan automatisch al dat andere spul krijgt? Die dressing hadden ze best mogen houden zeg maar
    </boeiende mededeling>
      vrijdag 15 januari 2010 @ 18:02:58 #81
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_76860134
    Hello en welkom Anna !!!

Syrena, succes met het overtuigen van je vader dat dit niet echt goed is...

Mijn vriend is mijn zus aan het ophalen, die belde in paniek op of ze vanacht hier mag blijven, ze wilde niet vertellen waarom dus ik maak me grote zorgen. Bah
    Ga nu koken want vriend moet zo wel eten, heeft nachtdienst...
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      vrijdag 15 januari 2010 @ 18:04:41 #82
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_76860213
    zo even bijlezne. De hele dag presentaties gehad, en daarna een biertje gedronken, en nu voel ik me al teut. Zo weer terug naar de stad, en dan meer biertjes drinken...

@CF: ik las je klacht over ryanair. Ik heb een gruwelijke hekel aan met ryanair vliegen, maar goed..als ik voor in totaal 25 euro op en neer ben ipv 120 euro, dan neem ik ryanair maar voor lief. Het dringen voor het boarden is gruwelijk, net als die mensen die inderdaad 1x in de 5 jaar vliegen en gaan klappen als het vliegtuig geland is, maar de prijs is toch wel fijn!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_76860407
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat van die vetten vind ik dus ook niks. Hij slikt pillen voor z'n cholesterol
    Maar had vandaag wel een stuk vlaai gegeten beweerde hij.

Hij kan beter normaal blijven eten en de glaasjes wijn en de zak chips in het weekend laten.
    Hij staat nu een potje yogurt van Topfit te bestuderen dat we hem hebben aangesmeerd om nog te eten maar daar staan geen kcals op (heb er zelf ook eentje op).
    hmmmm ik zou heel erg uitkijken. zo'n soort dieet kán wel, en hóeft niet slecht te zijn, maar als je erbij smokkelt, dus vlaai eet, of yoghurt met suikers, dan kan dat heul erg tegenwerken...
    Kwak
      vrijdag 15 januari 2010 @ 18:12:02 #84
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76860502
    O: 2 broodjes geroosterd en een beker melk
    T: 4 koffie
    L: 4 broodjes, 2 met pindakaas en 2 met wat bouillon
    D: nog wat nasi goreng dat er stond
    T: Rivella

Was net in de supermarkt, heb ik weer allemaal dingen gekocht om te eten (niet snacks ofzo maar gewoon voor avond) dus ik kan volgens mij de komende maand wel zonder boodschappen (op brood/melk na)
    pi_76860647
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
    Hello en welkom Anna !!!

Syrena, succes met het overtuigen van je vader dat dit niet echt goed is...

Mijn vriend is mijn zus aan het ophalen, die belde in paniek op of ze vanacht hier mag blijven, ze wilde niet vertellen waarom dus ik maak me grote zorgen. Bah
    Ga nu koken want vriend moet zo wel eten, heeft nachtdienst...
    Oh wat naar! Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is met je zus!
    pi_76860862
    he bah uniek, had er overheen gelezen... hoop dat t niks ernstigs is...
    Kwak
      vrijdag 15 januari 2010 @ 18:21:26 #87
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_76860868
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat dus!
    voor Uniek!
    pi_76861907
    Uniek
    Hopelijk valt het mee.
    pi_76862830
    TVP met bijscrollen, dus kan wat over het hoofd hebben gezien, maar welkom Anne en ik hoop dat het meevalt met de zus van Uniek.

O ja, ik heb het al eens eerder gespammed, maar als je nog eens 25 dollar aan een goed doel zou wíllen schenken:

Kiva FOK-team #7

Ik vind dit zo fijn. Iedere maand krijg je geld terug en dat kan je weer herinvesteren in nieuwe projecten. En als je het geld zelf nodig zou hebben, kan je het ook gewoon terugkrijgen. Zoveel beter dan doneren aan zo'n grote, logge organisatie waar ze een heel groot percentage van jouw geld gebruiken voor salarissen en marketing etc.
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 19:56:02 #90
    70532 loveli
    N
    pi_76864738
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:20 schreef Syrena het volgende:
    *binnenvalt, lees zo wel bij*

Ik ben echt zo KWAAD. Mijn vader is weer met 1 of ander achterlijk dieet bezig Hij krijgt elke dag een mail van ene Dr. Frank (die ze bij deze aan de hoogste boom mogen opknopen ). En mijn vader krijgt dalijk slaag van me Serieus, dit is zijn eten van vandaag:

O: 2 eieren en 8 plakjes rookvlees
    L: 150 gram gemengde sla, 75 gram kaas in blokjes, olie, azijn, peper, zoiut
    D: 225 gram zuurkool, 1/2 rode paprika, 1 uitje. 200 gram shoarmavlees. 1-2 eetlepels olie/braadprodukt.

Totaal aantal kcals wat ik net heb uitgerekend: 841 !!!!!
    W.T.F. We hebben het over een volwassen MAN, van 59. Die al eens een TIA heeft gehad. Ik zal jullie de rest van de "recepten" besparen

Nu gaat bijlezen
    Geen geweldige tips voor iemand met een TIA. De eieren zijn wel ok, mits zacht. En vette vis is goed! Statines (de medicijnen die het cholesterol omlaag helpen) pakken ook het 'goede' cholesterol aan. Inmiddels is duidelijk dat de omega-3 vetzuren juist goed zijn.
    crap in = crap out
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 19:59:02 #91
    70532 loveli
    N
    pi_76864848
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef anna82 het volgende:

Hier meldt zich een fanatieke lurker! Ik lees al een maand of twee met jullie mee, op zoek
    naar slanke tips. Maar nu kom ik, als niet-Fokker, even uit mijn comfortabele lurk-stand om

En nu ik hier toch ben ook sterkte voor DaD, want dat lijkt me behoorlijk spannend!

En nou ja, vooruit, dan ook maar een lijstje. Dankzij tips en interessante voedings-weetjes
    hier ben ik trouwens vier kilo afgevallen. Ik wil er nog vijf, maar dat lukt nog niet zo goed.

O: havermout
    T: boterham appelstroop
    T: stroopwafel (traktatie op het werk)
    L: boterham ei en boterham pindakaas
    D: stokbrood met lekkers en wijn (niet op het stokbrood), want het is vrijdag!
    plus een salade.

tot lurks
    Welkom ex-lurkert
    Je O, ei en salade zijn prima, maar 3 broodmomenten en weinig fruit...
    Al die nieuwkomers in januari.. Hard aanpakken die hap!
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 19:59:24 #92
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_76864866
    Uniek! Hoop dat het meevalt!

Wij zijn lekker uit eten geweest, bij ons oude 'buurrestaurantje' in R'dam. Was leuk.

Minder leuk: fysio wil foto van mijn nek om te checken op artrose
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:03:57 #93
    70532 loveli
    N
    pi_76865025
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Laureline het volgende:
    O Jezus, jij onthoudt echt alles! Dat moet ik onthouden
    Alleen de smeuiige dingen natuurlijk. Over lijstjes lees ik heen.
    crap in = crap out
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:07:51 #94
    70532 loveli
    N
    pi_76865170
    DaD, goed van het spoedspreekuur en heel goed van de cadeautjes.

Uniek, hoop dat het uiteindelijk meevalt.

Merel,

Co, volgens mij had ik het nog niet gezegd, maar wel gedacht. Mooi hoe jij en de ex-Mr dit afwikkelen. Mocht ik ook ooit zoiets meemaken, dan hoop ik op dezelfde manier als jullie.

En ik vergeet nog 5 dingen waarop ik wilde reageren.
    crap in = crap out
    pi_76865225
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik hoop het ook Uniek
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:09:48 #96
    70532 loveli
    N
    pi_76865244
    Ow ja, mijn lijstje vandaag, bizar:

L: zalmfilet, roerbakgroente, rijst, salade, stukje biefstuk, jus.
    T: karamelpudding met vanillesaus (mona gezinspudding, blijkbaar ben ik een gezin)
    T: +/- 150g hazelnoten in chocola (waarom die idioten op het zakje zetten dat een handje 219 kcals is ontgaat me, wie eet er nou een handje als de zak open is)
    D: boerenkool met knolselderij, worst en honingmosterd

Lang geleden dat ik zoveelk troep heb weggewerkt/ingekocht.

En ik zag ergens BROCCOLI voorbij komern, tof!!!
    Mijn volgende project is geen groente, maar world-domination. Kijken of dat ook zo aanslaat.
    crap in = crap out
      vrijdag 15 januari 2010 @ 20:11:25 #97
    236335 neen
    schone schijn
    pi_76865315
    Sinds ik in Arnhem woon heb ik nog nooit Broccoli gegeten.

vrijdag 15 januari 2010 @ 20:11:33 #98
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_76865322
    lijstje!

O:muesliebol met banaan & pindakaas, een vitamine C tablet en multivitamine
    L:muesliebol
    T:mueslibol
    D:pasta met broccoli, champs en carbonarasaus
    T:mango

Valt het op dat ik vanochtend te lui was om iets klaar te maken en mijn zakje mueslibollen meenam

Edit: Oh ik heb ook nog vanmiddag allemaal plakjes kipfilet op wel goed voor de eiwitten vandaag
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:13:39 #99
    70532 loveli
    N
    pi_76865399
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef neen het volgende:
    Sinds ik in Arnhem woon heb ik nog nooit Broccoli gegeten.

Dat is te zien aan het viezige plaatje onder je naam!
    crap in = crap out
      Vis een optie? vrijdag 15 januari 2010 @ 20:14:36 #100
    70532 loveli
    N
    pi_76865438
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef _Calimero_ het volgende:
    lijstje!

O:muesliebol met banaan & pindakaas, een vitamine C tablet en multivitamine
    L:muesliebol
    D:pasta met broccoli, champs en carbonarasaus
    T:mango

Valt het op dat ik vanochtend te lui was om iets klaar te maken en mijn zakje mueslibollen meenam
    Dankzij je geweldige D vergeef ik het je!
    crap in = crap out
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')