Op zich is er natuurlijk voor iedereen een plekje aan boord, maar ik vind het wel zo gezellig om naast mijn vent te zitten als we samen vliegenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef neen het volgende:
Ik heb er een keer mee gevlogen en dat vond ik ook niet zo fantastischik wacht wel tot er nog maar een paar mensen voor me staan bij het boarden een stoeltje is er toch wel vrij. Maar goed, als je goed oplet is het echt goedkoop en dat is aantrekkelijk voor een arme student
slechter dan die van gisteren en beter dan die van woensdagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
hoe ging t voor je gevoel mootje? beetje blijer dan na de vorige tentamens?
Fijn dat ernaar gekeken wordt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de gyn gebeld en moet vanmiddag om 2 uur op het spoedspreekuur komen..
klopt! Maar heb iig nu wel al mijn herkansingen erop zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Dad, wat snel!! Dat is wel een beetje eng... Sterkte morgen.
Mo, je kan niet veel anders dan afwachten he??
Lijst:
O/L: 2 boterhammen met volvette kaas en mosterd, beschuit jam, roggebrood met schenkstroopappel, sinaasappel, yoghurt
T: ?? straks naar mijn moeder dan naar schoonouders dus zal wel koekjes worden.
D: BROCCOLI, gekookt aardappeltje, gegrild tartaartje met gegrilde reuzechampignons en ui.
Misschien heb je 't al verteld, maar hoe ging Het Tentamen? Dat was toch gisteren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister:
O: cruesli
T: appel
L: cruesli
D: spareribs, frietjes, salade, knoflooksaus en een kriek biertje
Not so good.
Geen flauw idee, het was gewoon een boek van 350 blz letterlijk in je kop stampen. 1 open vraag ging wel aardig, hoop dat ik daar nu wat beter op scoor... (vorige keer had ik een 3 voor dat gedeelte). De andere... mwah.... ik vind sowieso dat de docent zijn vragen erg raar formuleert en je moet echt letterlijk ZIJN definities lerenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien heb je 't al verteld, maar hoe ging Het Tentamen? Dat was toch gisteren?
Goed. We zullen je deze crappy lijst voor de gelegenheid vergeven. Mits je nu met een stralende lijst voor vandaag komt
Hihi, dat was ook ongeveer mijn avondeten, maar dan met witte wijn. Wel lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister:
O: cruesli
L: cruesli
D: spareribs, frietjes, salade, knoflooksaus en een kriek biertje
Not so good.
Mijn vriend heeft 10 jaar woonduur bij woningnet, daarmee moet je toch wel wat kunnen vinden. Bovendien kan hij, als we naar een woning van dezelfde woningcorporatie waar hij nu huurt verhuizen, ook nog eens een flinke tegemoetkoming krijgen als we naar een duurdere woning gaan (in totaal wordt 18 x het verschil in de huurprijs vergoed, aangezien hij nu 200,- per maand oid betaalt zal dat toch wel aardig oplopen, denk aan 3000-4000 euro). Ook fijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hihi, dat was ook ongeveer mijn avondeten, maar dan met witte wijn. Wel lekker.![]()
Leuk dat jullie ook gaan samenwonen! Succes met woningzoeken, of denk je dat dat wel lukt?
DaD, da's snel! Misschien kunnen ze dan toch iets voor je doen.
Dat inderdaad!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijn dat ernaar gekeken wordt!
En sterkte
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zag "Mini" staan en dacht aan Mini_Rulez, maar dat was niet zo logisch gezien de rest vh verhaal.
Dat doen heel veel katten hoor, ze zijn over het algemeen erg evenwichtig. Mijn oude kat bij mijn ouders thuis deed dat ook en dat beest had 2 stijve achterpoten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef Mini_rulez het volgende:Over de schoot van Ewelina's vriend lopen en m'n staart in zijn gezicht zwaaien? Hmm, nee.
Leuke kattenplaatjes/-verhalen weer. Ik zou ook wel een kat willen, maar aangezien ik eerst een half jaar naar de VS ga wacht ik daar nog maar even mee.Heeft iemand trouwens ervaring met balkon + kat? Wordt dat angstvallig de balkondeur dichthouden, of snapt zo'n beest zelf dat ze daar niet vanaf moeten springen? Die van m'n ouders komt rustig over de vensterbank mijn kamer op de eerste verdieping in, ik twijfel nog steeds of ze nou zo'n goed inzicht heeft in haar eigen skills of dat het gewoon domheid is...
Al langs de dok geweest? Misschien zit er wel een naar ontstekinkje ergens wat de boel een beetje verziekt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx Mo. Zou wel fijn zijn om me weer eens lekker te voelen. Ben al maand aan het kwakkelen. Niet fijn
.
Hoe gaat het studeren / tentamens vandaag?
Oh dat vind ik echt zo lief!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef anna82 het volgende:
Maar nu kom ik, als niet-Fokker, even uit mijn comfortabele lurk-stand om
Merel veel sterkte te wensen. Je lijkt me zo leuk en volgens mij verdien je een heel
fijn en mooi en gezellig 2010!
Ik zal het proberen! Ik weet nooit zo goed of ik iets toe te voegen hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Anna82, ga je vanaf nu vaker meeposten?
Je eerste post voegde al gelijk wel iets toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen! Ik weet nooit zo goed of ik iets toe te voegen heb![]()
Meestal lees ik gewoon een heel topic 's avonds in bed als mijn meneer () een boek leest (hoe verantwoord).
Maar soms denk ik wel: nu wil ik ook iets zeggen!!! Zoals vandaag
In ieder geval bedankt voor het welkom!
Zolang je zorgt dat je niet de 300e post in een topic hebt, hoef je niet te weten hoe je een nieuwe opent.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:07 schreef anna82 het volgende:
Misschien moet ik eerst een spoedcursus forummen! Voor het openen van een
nieuw topic etc. etc.
Ik ben in ieder geval al geslaagd voor de module "Hoe breng ik een topic om zeil"
Ben niet zo 'dokterig'... maar als het aanhoudt, misschien wel een ideetje jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Al langs de dok geweest? Misschien zit er wel een naar ontstekinkje ergens wat de boel een beetje verziekt?
Tentamens gaan 'geen idee'. Alleen die van gisteren ging echt goeddie heb ik zeker wel gehaald denk ik, maar de rest is afwachten of en zo ja met welk cijfer. Over die van vandaag kan ik niets zeggen eigenlijk, en grammatica denk ik verpest te hebben. Vocab 1 ging wel redelijk, Vocab 2 minder, en Writing zou ik dénken dat ik 'm gehaald heb, maar dat weet ik ook niet zeker
Dus kortom: F5en op Kizz.nl
daar komen de cijfers in de loop van de komende 2 weken binnen.
Nu wel al mijn herkansingen erop zitten, dus nu alleen nog maar tentamens waar ik nog 2 kansen voor heb, dus dat neemt de druk al wel wat weg, maar heb besloten vandaag helemaal NIETSmeer te doen, want ik ben op! Stond woensdag op instorten en heb me er doorheen gesleept, dus gaat inmiddels wel weer beter.. dus even de rust pakken en dan weer door, want alles wat ik nu haal is natuurlijk geweldig
Lief dat je het vraagt, maar het is nog steeds niet definitief en ik ben een beetje bang dat ik het noodlot ga tarten door er nu al uitgebreid over te gaan vertellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Yay ik ben toch wel ziek aan het worden, geweldige timing aangezien ik zondag 4 uur moet spinnen, op een podium waarbij iedereen naar me kan kijken zodat ik er ook nog vrolijk moet uitzien![]()
Welkom Anna!
Mini vertel eens over je huis!!
En juist jij zegt van anderen dat ze alles onthoudenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
O Jezus, jij onthoudt echt alles! Dat moet ik onthouden[...]
Was toch ook zo vorig jaar met DML? Vriendje had het uitgemaakt, half verkeersongeluk op de snelweg, allerlei ellende...en ineens ging alles heel goed met een leuke nieuwe relatie, en een (binnenshuize) verhuizing, dat was allemaal ook heel kort op elkaar. Dus voor jou komt die opwaartse beweging ook weer! Maar dat had je liever nu meteen natuurlijk
Ahh Vik, je wordt een échte!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
T: bordje gortdroge boerenkool met een stukje worst. Gemaakt door een leerling en ik vond het zo lief dat ze me dat aanbood dat ik het niet kon afslaan
En je brengt het onder zeil. Niet helpenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Welkom anna82 en [hier spreekt een juf Nederlands] je helpt een topic om zeep, niet om zeil.
Oh, eigenlijk moet ik nu de lijst van MUUS opzoeken, waarin staat opgesomd dat je steeds kado'tjes dient te krijgen na iedere stomme gynaecologische koekeloeractie (quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag lieverds, daar ben ik weer! Wat leuk om zelfs van een lurker iets te horen.. Welkom Anna! De gyn die ik had wist niet veel van de Gynefix af (zoals iedereen daar zo'n beetje, geloof ik) maar ze nam m'n klachten heel serieus. Ze vertelde dat licht bloedverlies de eerste drie maanden normaal was, maar hoe ik het omschreef zei ze al gauw dat dat wel wat meer was dan licht bloedverlies. Dus inwendige echo gedaan, Gynefix zat nog prachtig op z'n plek, en omdat ze begreep dat ik dit toch wel erg vervelend begon te vinden heb ik een kuurtje Primolut meegekregen om de boel te 'resetten'.
En daarna ben ik gaan shoppen.
Ja maar van mezelf wéét ik het! En als ik met een wijntje op hier veel te ontboezemend bezig ben denk ik liever:"Ach, dat vergeet iedereen toch weer."quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En juist jij zegt van anderen dat ze alles onthouden.
Ja, dat ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk moet ik nu de lijst van MUUS opzoeken, waarin staat opgesomd dat je steeds kado'tjes dient te krijgen na iedere stomme gynaecologische koekeloeractie ().
Kortom: ik hoop dat het niet al te vervelend was, de medicatie snel aanslaat, je iets heel leuks geshopt hebt, en over 1 weekje dan eindelijk extra onbezorgd pret kan maken met DO2. Oh ja, en dat je je verdiende kado'tjes krijgt.
En als ik ooit een taart kan gebruiken kom ik er een bestellen bij je, want ik heb nog nooit zo mooie taarten gezien als de jouwe.
Aww. Ik vind je zo lief, sigme.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk moet ik nu de lijst van MUUS opzoeken, waarin staat opgesomd dat je steeds kado'tjes dient te krijgen na iedere stomme gynaecologische koekeloeractie ().
Kortom: ik hoop dat het niet al te vervelend was, de medicatie snel aanslaat, je iets heel leuks geshopt hebt, en over 1 weekje dan eindelijk extra onbezorgd pret kan maken met DO2. Oh ja, en dat je je verdiende kado'tjes krijgt.
En als ik ooit een taart kan gebruiken kom ik er een bestellen bij je, want ik heb nog nooit zo mooie taarten gezien als de jouwe.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef MUUS het volgende:
Belangrijke regels!!!!Na een uitstrijkje moet je een kadootje, want uitstrijkjes laten maken is stom. Tijdens de twee weken wachten moet je een kadootje, want wachten en stress is stom. Bij een goede uitslag moet je een kadootje, want dat moet gevierd worden. Bij een vervelende uitslag moet je een kadootje, want je moet getroost worden.
Kadootjes kunnen ook troostvoer zijn, maar kadootjes én troostvoer mag ook.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:41 schreef sigme het volgende:
Hmpf. Ik ben niet lief hoor. Al doe ik online wel een beetje mijn best
![]()
Ik heb wel een goed geheugen. En ik kan aardig zoeken.
[..]
En volgens mijn niet al te professionele blik, waar zijn alle vezels? Dit lijkt wel Montignac oid!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, ik denk dat je berekening te bescheiden is, zou wel rond de 1300 uit moeten komen. Maar da's nog te weinig, en shoarmavlees en kaas, dat zijn nou niet bepaald gezonde vetten. Wat een bullshitdieet
dit dieet pusht ook heel erg het gebruik van eiwitshakes erbij. verder is het gewoon strikt no/low carb. je mag ook geen fruit enzo. alleen jammer dat de vetten die er in zitten niet allemaal even gezond zijn...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wolve, dit lijkt meer op Atkins, volgens mij. Koolhydraten minimaliseren. Maar ik denk dat je met 200 gram kool wel flink aan de vezels zit.
Dat van die vetten vind ik dus ook niks. Hij slikt pillen voor z'n cholesterolquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dit dieet pusht ook heel erg het gebruik van eiwitshakes erbij. verder is het gewoon strikt no/low carb. je mag ook geen fruit enzo. alleen jammer dat de vetten die er in zitten niet allemaal even gezond zijn...
Dat moeten we ook maar weer eens doen! Maar niet met de erwten die we nog in de voorraadkast hebben staan.....quote:
hmmmm ik zou heel erg uitkijken. zo'n soort dieet kán wel, en hóeft niet slecht te zijn, maar als je erbij smokkelt, dus vlaai eet, of yoghurt met suikers, dan kan dat heul erg tegenwerken...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat van die vetten vind ik dus ook niks. Hij slikt pillen voor z'n cholesterol![]()
Maar had vandaag wel een stuk vlaai gegeten beweerde hij.
Hij kan beter normaal blijven eten en de glaasjes wijn en de zak chips in het weekend laten.
Hij staat nu een potje yogurt van Topfit te bestuderen dat we hem hebben aangesmeerd om nog te etenmaar daar staan geen kcals op (heb er zelf ook eentje op).
Oh wat naar! Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is met je zus!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Hello en welkom Anna !!!
Syrena, succes met het overtuigen van je vader dat dit niet echt goed is...
Mijn vriend is mijn zus aan het ophalen, die belde in paniek op of ze vanacht hier mag blijven, ze wilde niet vertellen waarom dus ik maak me grote zorgen. Bah
Ga nu koken want vriend moet zo wel eten, heeft nachtdienst...
Dat dus!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh wat naar! Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is met je zus!
Geen geweldige tips voor iemand met een TIA. De eieren zijn wel ok, mits zacht. En vette vis is goed! Statines (de medicijnen die het cholesterol omlaag helpen) pakken ook het 'goede' cholesterol aan. Inmiddels is duidelijk dat de omega-3 vetzuren juist goed zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:20 schreef Syrena het volgende:
*binnenvalt, lees zo wel bij*
Ik ben echt zo KWAAD. Mijn vader is weer met 1 of ander achterlijk dieet bezigHij krijgt elke dag een mail van ene Dr. Frank (die ze bij deze aan de hoogste boom mogen opknopen
). En mijn vader krijgt dalijk slaag van me
Serieus, dit is zijn eten van vandaag:
O: 2 eieren en 8 plakjes rookvlees
L: 150 gram gemengde sla, 75 gram kaas in blokjes, olie, azijn, peper, zoiut
D: 225 gram zuurkool, 1/2 rode paprika, 1 uitje. 200 gram shoarmavlees. 1-2 eetlepels olie/braadprodukt.
Totaal aantal kcals wat ik net heb uitgerekend: 841 !!!!!
W.T.F. We hebben het over een volwassen MAN, van 59. Die al eens een TIA heeft gehad. Ik zal jullie de rest van de "recepten" besparen![]()
Nu gaat bijlezen
Welkom ex-lurkertquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef anna82 het volgende:![]()
Hier meldt zich een fanatieke lurker! Ik lees al een maand of twee met jullie mee, op zoek
naar slanke tips. Maar nu kom ik, als niet-Fokker, even uit mijn comfortabele lurk-stand om
Merel veel sterkte te wensen. Je lijkt me zo leuk en volgens mij verdien je een heel
fijn en mooi en gezellig 2010!
En nu ik hier toch ben ook sterkte voor DaD, want dat lijkt me behoorlijk spannend!
En nou ja, vooruit, dan ook maar een lijstje. Dankzij tips en interessante voedings-weetjes
hier ben ik trouwens vier kilo afgevallen. Ik wil er nog vijf, maar dat lukt nog niet zo goed.
O: havermout
T: boterham appelstroop
T: stroopwafel (traktatie op het werk)
L: boterham ei en boterham pindakaas
D: stokbrood met lekkers en wijn (niet op het stokbrood), want het is vrijdag!
plus een salade.
tot lurks
Alleen de smeuiige dingen natuurlijk. Over lijstjes lees ik heen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Laureline het volgende:
O Jezus, jij onthoudt echt alles! Dat moet ik onthouden![]()
Ik hoop het ook Uniekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh wat naar! Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is met je zus!
Dat is te zien aan het viezige plaatje onder je naam!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef neen het volgende:
Sinds ik in Arnhem woon heb ik nog nooit Broccoli gegeten.
Dankzij je geweldige D vergeef ik het je!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef _Calimero_ het volgende:
lijstje!
O:muesliebol met banaan & pindakaas, een vitamine C tablet en multivitamine![]()
L:muesliebol
T:mueslibol
T:mueslibol
D:pasta met broccoli, champs en carbonarasaus
T:mango
Valt het op dat ik vanochtend te lui was om iets klaar te maken en mijn zakje mueslibollen meenam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |