Dat van die vetten vind ik dus ook niks. Hij slikt pillen voor z'n cholesterolquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dit dieet pusht ook heel erg het gebruik van eiwitshakes erbij. verder is het gewoon strikt no/low carb. je mag ook geen fruit enzo. alleen jammer dat de vetten die er in zitten niet allemaal even gezond zijn...
Dat moeten we ook maar weer eens doen! Maar niet met de erwten die we nog in de voorraadkast hebben staan.....quote:
hmmmm ik zou heel erg uitkijken. zo'n soort dieet kán wel, en hóeft niet slecht te zijn, maar als je erbij smokkelt, dus vlaai eet, of yoghurt met suikers, dan kan dat heul erg tegenwerken...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat van die vetten vind ik dus ook niks. Hij slikt pillen voor z'n cholesterol![]()
Maar had vandaag wel een stuk vlaai gegeten beweerde hij.
Hij kan beter normaal blijven eten en de glaasjes wijn en de zak chips in het weekend laten.
Hij staat nu een potje yogurt van Topfit te bestuderen dat we hem hebben aangesmeerd om nog te etenmaar daar staan geen kcals op (heb er zelf ook eentje op).
Oh wat naar! Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is met je zus!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Hello en welkom Anna !!!
Syrena, succes met het overtuigen van je vader dat dit niet echt goed is...
Mijn vriend is mijn zus aan het ophalen, die belde in paniek op of ze vanacht hier mag blijven, ze wilde niet vertellen waarom dus ik maak me grote zorgen. Bah
Ga nu koken want vriend moet zo wel eten, heeft nachtdienst...
Dat dus!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh wat naar! Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is met je zus!
Geen geweldige tips voor iemand met een TIA. De eieren zijn wel ok, mits zacht. En vette vis is goed! Statines (de medicijnen die het cholesterol omlaag helpen) pakken ook het 'goede' cholesterol aan. Inmiddels is duidelijk dat de omega-3 vetzuren juist goed zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:20 schreef Syrena het volgende:
*binnenvalt, lees zo wel bij*
Ik ben echt zo KWAAD. Mijn vader is weer met 1 of ander achterlijk dieet bezigHij krijgt elke dag een mail van ene Dr. Frank (die ze bij deze aan de hoogste boom mogen opknopen
). En mijn vader krijgt dalijk slaag van me
Serieus, dit is zijn eten van vandaag:
O: 2 eieren en 8 plakjes rookvlees
L: 150 gram gemengde sla, 75 gram kaas in blokjes, olie, azijn, peper, zoiut
D: 225 gram zuurkool, 1/2 rode paprika, 1 uitje. 200 gram shoarmavlees. 1-2 eetlepels olie/braadprodukt.
Totaal aantal kcals wat ik net heb uitgerekend: 841 !!!!!
W.T.F. We hebben het over een volwassen MAN, van 59. Die al eens een TIA heeft gehad. Ik zal jullie de rest van de "recepten" besparen![]()
Nu gaat bijlezen
Welkom ex-lurkertquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef anna82 het volgende:![]()
Hier meldt zich een fanatieke lurker! Ik lees al een maand of twee met jullie mee, op zoek
naar slanke tips. Maar nu kom ik, als niet-Fokker, even uit mijn comfortabele lurk-stand om
Merel veel sterkte te wensen. Je lijkt me zo leuk en volgens mij verdien je een heel
fijn en mooi en gezellig 2010!
En nu ik hier toch ben ook sterkte voor DaD, want dat lijkt me behoorlijk spannend!
En nou ja, vooruit, dan ook maar een lijstje. Dankzij tips en interessante voedings-weetjes
hier ben ik trouwens vier kilo afgevallen. Ik wil er nog vijf, maar dat lukt nog niet zo goed.
O: havermout
T: boterham appelstroop
T: stroopwafel (traktatie op het werk)
L: boterham ei en boterham pindakaas
D: stokbrood met lekkers en wijn (niet op het stokbrood), want het is vrijdag!
plus een salade.
tot lurks
Alleen de smeuiige dingen natuurlijk. Over lijstjes lees ik heen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef Laureline het volgende:
O Jezus, jij onthoudt echt alles! Dat moet ik onthouden![]()
Ik hoop het ook Uniekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh wat naar! Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is met je zus!
Dat is te zien aan het viezige plaatje onder je naam!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef neen het volgende:
Sinds ik in Arnhem woon heb ik nog nooit Broccoli gegeten.
Dankzij je geweldige D vergeef ik het je!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef _Calimero_ het volgende:
lijstje!
O:muesliebol met banaan & pindakaas, een vitamine C tablet en multivitamine![]()
T: appel
L:muesliebol
T:mueslibol
T:mueslibol
D:pasta met broccoli, champs en carbonarasaus
T:mango
Valt het op dat ik vanochtend te lui was om iets klaar te maken en mijn zakje mueslibollen meenam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |