Op zich is er natuurlijk voor iedereen een plekje aan boord, maar ik vind het wel zo gezellig om naast mijn vent te zitten als we samen vliegenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef neen het volgende:
Ik heb er een keer mee gevlogen en dat vond ik ook niet zo fantastischik wacht wel tot er nog maar een paar mensen voor me staan bij het boarden een stoeltje is er toch wel vrij. Maar goed, als je goed oplet is het echt goedkoop en dat is aantrekkelijk voor een arme student
slechter dan die van gisteren en beter dan die van woensdagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
hoe ging t voor je gevoel mootje? beetje blijer dan na de vorige tentamens?
Fijn dat ernaar gekeken wordt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de gyn gebeld en moet vanmiddag om 2 uur op het spoedspreekuur komen..
klopt! Maar heb iig nu wel al mijn herkansingen erop zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Dad, wat snel!! Dat is wel een beetje eng... Sterkte morgen.
Mo, je kan niet veel anders dan afwachten he??
Lijst:
O/L: 2 boterhammen met volvette kaas en mosterd, beschuit jam, roggebrood met schenkstroopappel, sinaasappel, yoghurt
T: ?? straks naar mijn moeder dan naar schoonouders dus zal wel koekjes worden.
D: BROCCOLI, gekookt aardappeltje, gegrild tartaartje met gegrilde reuzechampignons en ui.
Misschien heb je 't al verteld, maar hoe ging Het Tentamen? Dat was toch gisteren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister:
O: cruesli
T: appel
L: cruesli
D: spareribs, frietjes, salade, knoflooksaus en een kriek biertje
Not so good.
Geen flauw idee, het was gewoon een boek van 350 blz letterlijk in je kop stampen. 1 open vraag ging wel aardig, hoop dat ik daar nu wat beter op scoor... (vorige keer had ik een 3 voor dat gedeelte). De andere... mwah.... ik vind sowieso dat de docent zijn vragen erg raar formuleert en je moet echt letterlijk ZIJN definities lerenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien heb je 't al verteld, maar hoe ging Het Tentamen? Dat was toch gisteren?
Goed. We zullen je deze crappy lijst voor de gelegenheid vergeven. Mits je nu met een stralende lijst voor vandaag komt
Hihi, dat was ook ongeveer mijn avondeten, maar dan met witte wijn. Wel lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje van gister:
O: cruesli
T: appel
L: cruesli
D: spareribs, frietjes, salade, knoflooksaus en een kriek biertje
Not so good.
Mijn vriend heeft 10 jaar woonduur bij woningnet, daarmee moet je toch wel wat kunnen vinden. Bovendien kan hij, als we naar een woning van dezelfde woningcorporatie waar hij nu huurt verhuizen, ook nog eens een flinke tegemoetkoming krijgen als we naar een duurdere woning gaan (in totaal wordt 18 x het verschil in de huurprijs vergoed, aangezien hij nu 200,- per maand oid betaalt zal dat toch wel aardig oplopen, denk aan 3000-4000 euro). Ook fijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hihi, dat was ook ongeveer mijn avondeten, maar dan met witte wijn. Wel lekker.![]()
Leuk dat jullie ook gaan samenwonen! Succes met woningzoeken, of denk je dat dat wel lukt?
DaD, da's snel! Misschien kunnen ze dan toch iets voor je doen.
Dat inderdaad!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijn dat ernaar gekeken wordt!
En sterkte
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zag "Mini" staan en dacht aan Mini_Rulez, maar dat was niet zo logisch gezien de rest vh verhaal.
Dat doen heel veel katten hoor, ze zijn over het algemeen erg evenwichtig. Mijn oude kat bij mijn ouders thuis deed dat ook en dat beest had 2 stijve achterpoten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef Mini_rulez het volgende:Over de schoot van Ewelina's vriend lopen en m'n staart in zijn gezicht zwaaien? Hmm, nee.
Leuke kattenplaatjes/-verhalen weer. Ik zou ook wel een kat willen, maar aangezien ik eerst een half jaar naar de VS ga wacht ik daar nog maar even mee.Heeft iemand trouwens ervaring met balkon + kat? Wordt dat angstvallig de balkondeur dichthouden, of snapt zo'n beest zelf dat ze daar niet vanaf moeten springen? Die van m'n ouders komt rustig over de vensterbank mijn kamer op de eerste verdieping in, ik twijfel nog steeds of ze nou zo'n goed inzicht heeft in haar eigen skills of dat het gewoon domheid is...
Al langs de dok geweest? Misschien zit er wel een naar ontstekinkje ergens wat de boel een beetje verziekt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx Mo. Zou wel fijn zijn om me weer eens lekker te voelen. Ben al maand aan het kwakkelen. Niet fijn
.
Hoe gaat het studeren / tentamens vandaag?
Oh dat vind ik echt zo lief!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef anna82 het volgende:
Maar nu kom ik, als niet-Fokker, even uit mijn comfortabele lurk-stand om
Merel veel sterkte te wensen. Je lijkt me zo leuk en volgens mij verdien je een heel
fijn en mooi en gezellig 2010!
Ik zal het proberen! Ik weet nooit zo goed of ik iets toe te voegen hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Anna82, ga je vanaf nu vaker meeposten?
Je eerste post voegde al gelijk wel iets toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen! Ik weet nooit zo goed of ik iets toe te voegen heb![]()
Meestal lees ik gewoon een heel topic 's avonds in bed als mijn meneer () een boek leest (hoe verantwoord).
Maar soms denk ik wel: nu wil ik ook iets zeggen!!! Zoals vandaag
In ieder geval bedankt voor het welkom!
Zolang je zorgt dat je niet de 300e post in een topic hebt, hoef je niet te weten hoe je een nieuwe opent.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:07 schreef anna82 het volgende:
Misschien moet ik eerst een spoedcursus forummen! Voor het openen van een
nieuw topic etc. etc.
Ik ben in ieder geval al geslaagd voor de module "Hoe breng ik een topic om zeil"
Ben niet zo 'dokterig'... maar als het aanhoudt, misschien wel een ideetje jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Al langs de dok geweest? Misschien zit er wel een naar ontstekinkje ergens wat de boel een beetje verziekt?
Tentamens gaan 'geen idee'. Alleen die van gisteren ging echt goeddie heb ik zeker wel gehaald denk ik, maar de rest is afwachten of en zo ja met welk cijfer. Over die van vandaag kan ik niets zeggen eigenlijk, en grammatica denk ik verpest te hebben. Vocab 1 ging wel redelijk, Vocab 2 minder, en Writing zou ik dénken dat ik 'm gehaald heb, maar dat weet ik ook niet zeker
Dus kortom: F5en op Kizz.nl
daar komen de cijfers in de loop van de komende 2 weken binnen.
Nu wel al mijn herkansingen erop zitten, dus nu alleen nog maar tentamens waar ik nog 2 kansen voor heb, dus dat neemt de druk al wel wat weg, maar heb besloten vandaag helemaal NIETSmeer te doen, want ik ben op! Stond woensdag op instorten en heb me er doorheen gesleept, dus gaat inmiddels wel weer beter.. dus even de rust pakken en dan weer door, want alles wat ik nu haal is natuurlijk geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |