abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76429964

Jean-Marie & Carmen

Nicolas, Debby, Keano, Liam.

Sam, Kelly, Shania, Kenji.

Dave, Lindsay, Bruce, Fay.

Bompa

Elke werkdag op RTL7 rond de klok van 19:50 uur
En elke vrijdagavond nieuwe afleveringen op RTL4 rond 22:30 uur

Vorige topic: De Pfaffs #10 Met een stoute Bruce

[ Bericht 44% gewijzigd door Urquhart op 05-01-2010 10:58:20 ]
pi_76430481
TerugVindPfaffertjes

In mijn gids staat dat het vrijdag wéér om 23:45 komt, krijg nou toch echt de *#* met dat klote tijdstip. Feestdagen zijn voorbij en weer blijven ze het zo laat gooien
En wat er dan om 21:30 komt staat er niet, alleen "onbekend". Ik hoop dat het gewoon een foute programmering van de gids zelf is
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_76430579
Meld me ook weer.
Wil graag die aflevering zien waar Lindsey dat hondje koopt, maar via rtl gemist moet ik ervoor betalen????
Waar kan ik die nog zien.
pi_76430700
tvp
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76430832
terug vind pfaff
pi_76430850
iedere keer weer als ik de pfaffs op tv zie, draait mijn maag zich weer om van lindsey, jesus wat is zij lelijk
pi_76431517
Dave en Lindsey, brr zo gemaakt
All good things are wild and free.
pi_76431612
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef sherezade het volgende:
iedere keer weer als ik de pfaffs op tv zie, draait mijn maag zich weer om van lindsey, jesus wat is zij lelijk
ik vind haar niet lelijk alswel lompig..

wat ik mij wel eens afvraag of fay gezond is... op de een of andere manier zit er iets vreemds in haar gezicht.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76431850
tja smaken verschillen, ik vind haar gewoon afgeleefd uitzien en lelijk...
pi_76432021
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:47 schreef sherezade het volgende:
tja smaken verschillen, ik vind haar gewoon afgeleefd uitzien en lelijk...
kheb het ook al een tijdje niet gezien op vrijdag dus geen idee hoe ze er nu uitziet. en terugkijken op rtl kost geld dus dat doe ik niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76432063
nee zeker niet, zou ik er ook niet voor over hebben
geldklopperij
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:56:25 #12
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76436243
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat ik mij wel eens afvraag of fay gezond is... op de een of andere manier zit er iets vreemds in haar gezicht.
Nou dat viel ons ook al op... mijn vriend zei het ook, volgens mij is ze niet helemaal "goed"...
Het het nieuwe seizoen is ze wel erg grappig!
pi_76437670
Ik denk ook dat Fay wat cellen mist. Heeft de uitstraling van een dode paling ....
pi_76437994
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik denk ook dat Fay wat cellen mist. Heeft de uitstraling van een dode paling ....
Dode paling?
pi_76438598
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dode paling?
pi_76445556
Zie nu pas deze reeks, vindt het een erg grappige serie.....
pi_76446421
Seizen 9 is op de Belgische VTM afgelopen. Boze tongen beweren al dat er geen Seizoen 10 meer komt
pi_76447267
tvp
Willem-Jan van Puffelen
pi_76447470
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Seizen 9 is op de Belgische VTM afgelopen. Boze tongen beweren al dat er geen Seizoen 10 meer komt
Hoop het niet....
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:45:10 #20
208890 June.
Seriously?
pi_76448325
quote:
Echt? Ik vind Fay echt een schattig meisje.
Shine bright like a diamond.
pi_76448500
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef June. het volgende:

[..]

Echt? Ik vind Fay echt een schattig meisje.
Ik zie gewoon de mannelijke versie van Bruce Ik zie er ook weinig vreemds aan (lijkt ook gewoon op beide ouders )

pi_76449739
Terug Vind Pfaff!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_76451625
kijk kelly treedt tenminste op, Lyndsey en Dave roepen altijd alleen maar nee voor mijn gevoel..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 00:55:23 #24
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_76467014
Kelly is een scheetje
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_76473568
Er is niks met Fay hoor, gewoon de looks van papa
En in België is seizoen 10 al besteld door VTM , dat wordt waarschijnlijk het allerlaatste seizoen want de Pfaffs hebben niet meer zoveel kijkers(van ruim 1 miljoen naar zo'n 550.000 kijkers)
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 12:23 schreef Daisy_Blue het volgende:
He leuk een Pfaff topic

Ik weet niet of dit al in de Pfaff topics is geplaatst maar Debby Pfaff is gestopt met haar zonnebankcentrum Sun Set Boulevard.Ze wil meer tijd vrijmaken voor haar gezin.
[ afbeelding ]
Debby is gestopt met de zonnebankcentre daar komt nu een bloemenwinkel.Op de 2e etage heeft ze nog haar nagelsalon.

En het ouderlijk huis is nog niet verkocht,dus dat is minder voor Jean-Marie.Wie is daar eens geweest? ik kom regelmatig in België en wil in het voorjaar weer eens naar Knokke ,wie weet ga ik ook nog even langs Braschaat lijkt me wel lachen om te zien hoe de Pfaffs wonen.
pi_76475116
Dave die zegt (en gebaart) dat Lindsey zo'n "lekkere natuurlijke bouw" heeft
pi_76483275
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dave die zegt (en gebaart) dat Lindsey zo'n "lekkere natuurlijke bouw" heeft
waarschijnllijk bedoelt hij een ''uitbouw set''
pi_76483925
Een Pfaff topic

Ik kijk de afleveringen van 2 seizoenen (rtl7 en de nieuwe op rtl4) en het is best moeilijk om soms alles uit elkaar te houden wat er gebeurde, of het nou herhaling of het nieuwe seizoen was.
BTW het zijn allemaal van die verwende poespluizen man. Gisteren moet mevrouw Pfaff Lindsay komen ophalen omdat ze geen zin had om alleen terug te fietsen. En hoe zit dat nu met die belastingfraude van El Sympatico?
Trouwens, je moet eens opletten op Carmen, altijd aan het werk voor J.M. of iets aan het doen met de kinderen, OF aan de zuip.
pi_76484051
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Refurb het volgende:
Een Pfaff topic

Ik kijk de afleveringen van 2 seizoenen (rtl7 en de nieuwe op rtl4) en het is best moeilijk om soms alles uit elkaar te houden wat er gebeurde, of het nou herhaling of het nieuwe seizoen was.
BTW het zijn allemaal van die verwende poespluizen man. Gisteren moet mevrouw Pfaff Lindsay komen ophalen omdat ze geen zin had om alleen terug te fietsen. En hoe zit dat nu met die belastingfraude van El Sympatico?
Trouwens, je moet eens opletten op Carmen, altijd aan het werk voor J.M. of iets aan het doen met de kinderen, OF aan de zuip.
Je hebt inderdaad moeite om alles uit elkaar te houden
Debby was aan het fietsen.
pi_76484282
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Refurb het volgende:

Jij ziet niet aan alle mensen zelf of het jaren oud is of nieuw?
pi_76484370
Ja dat zie ik wel hoor als ik het bekijk.
Maar als je dan Sam en Kelly op de vrijdag op vakantie ziet gaan. Denk je daar ook automatisch aan als het maandag op rtl 7 is... Want je wist dat ze op vakantie waren..

En tja, Debby ja die vrouw van Nicolas
pi_76484632
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef Refurb het volgende:

Maar als je dan Sam en Kelly op de vrijdag op vakantie ziet gaan. Denk je daar ook automatisch aan als het maandag op rtl 7 is... Want je wist dat ze op vakantie waren..
Nou succes ermee maar dan
pi_76486337
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nou dat viel ons ook al op... mijn vriend zei het ook, volgens mij is ze niet helemaal "goed"...
Het het nieuwe seizoen is ze wel erg grappig!
Zelfde als toen onze nieuwe kroonprinses een baby was. Gewoon zo'n dikke kop met ingedrukte ogen waardoor ze een soort van syndroom van down uitstraling krijgen, maar goed, als je bekend bent moet je altijd blijven
ontkennen natuurlijk.
pi_76486531
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zelfde als toen onze nieuwe kroonprinses een baby was. Gewoon zo'n dikke kop met ingedrukte ogen waardoor ze een soort van syndroom van down uitstraling krijgen, maar goed, als je bekend bent moet je altijd blijven
ontkennen natuurlijk.
pi_76486673
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Saphia het volgende:
En in België is seizoen 10 al besteld door VTM , dat wordt waarschijnlijk het allerlaatste seizoen want de Pfaffs hebben niet meer zoveel kijkers(van ruim 1 miljoen naar zo'n 550.000 kijkers)
[..]

Debby is gestopt met de zonnebankcentre daar komt nu een bloemenwinkel.Op de 2e etage heeft ze nog haar nagelsalon.

En het ouderlijk huis is nog niet verkocht,dus dat is minder voor Jean-Marie.Wie is daar eens geweest? ik kom regelmatig in België en wil in het voorjaar weer eens naar Knokke ,wie weet ga ik ook nog even langs Braschaat lijkt me wel lachen om te zien hoe de Pfaffs wonen.
Ben wel in Braschaat geweest alleen niet voor de Pfaffs uiteraard ik moest op de lokale middelbare school zijn. Enorm complex btw is gewoon een halve kathedraal of burcht het St Michiels College.

Maar goed ik vind die Sam en Kelly altijd zo'n enorm toneelstuk opvoeren. Dat is pas gemaakt, ik vind Lindsey en die Dave gedrochten, maar ze acteren tenminste een heel stuk minder. En een pluim voor die Debby en Nicolas die worden bijna alleen maar gefilmd buiten hun huis, dat jongste geval van hun btw is echt wel de wilde, de oudste heeft iets zachters.

Maar blijf me wel afvragen waar ze toch met z'n allen al dat geld vandaan halen. Ok een goede keeper en hij krijgt vast wel geld maar dat raakt toch ook wel een keer op, en als je die kasten bekijkt van die Kelly en Lindsey, die Sam is een mislukte zanger en die Dave een autodealer volgens mij moeten ze dadelijk allemaal hun huis gaan verkopen, grappig slotseizoen, leven ze weer bij elkaar op straat haha.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:25:19 #36
125420 Starlie
pi_76486962
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ben wel in Braschaat geweest alleen niet voor de Pfaffs uiteraard ik moest op de lokale middelbare school zijn. Enorm complex btw is gewoon een halve kathedraal of burcht het St Michiels College.

Maar goed ik vind die Sam en Kelly altijd zo'n enorm toneelstuk opvoeren. Dat is pas gemaakt, ik vind Lindsey en die Dave gedrochten, maar ze acteren tenminste een heel stuk minder. En een pluim voor die Debby en Nicolas die worden bijna alleen maar gefilmd buiten hun huis, dat jongste geval van hun btw is echt wel de wilde, de oudste heeft iets zachters.

Maar blijf me wel afvragen waar ze toch met z'n allen al dat geld vandaan halen. Ok een goede keeper en hij krijgt vast wel geld maar dat raakt toch ook wel een keer op, en als je die kasten bekijkt van die Kelly en Lindsey, die Sam is een mislukte zanger en die Dave een autodealer volgens mij moeten ze dadelijk allemaal hun huis gaan verkopen, grappig slotseizoen, leven ze weer bij elkaar op straat haha.
We kunnen van Debby zeggen wat we willen maar die voert in elk geval geen toneelstuk op, die is gewoon altijd vreselijk chagrijnig, nou ja bijna altijd! Haar oudste zoon heeft inderdaad een zachter karakter maar volgens mij is het gewoon een geboren homo... (niets mis mee hoor)!

Ben ook weleens benieuwd waar ze al het geld vandaan halen, maar goed de huizen zijn in België natuurlijk ook goedkoper, en Kelly & Sam hebben zelf hun huis gebouwd (met hulp natuurlijk) en het huis van Lynday & Dave was volgens mij een soort bouwval dat ze hebben opgeknapt, en ze zullen voor de serie ook wel genoeg geld krijgen.

Zou het wel jammer vinden als seizoen 10 het laatste seizoen is, ben benieuwd hoe ze dat gaan invullen, op een jankende Carmen na dan!
pi_76487189
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Liam de wilde?! Dat is het luiste kind dat ik ooit heb gezien, dat knulletje ligt altijd te pitten, zelfs op het toilet

Waar ze dat geld vandaan halen? Let eens op de kraag van JM
En bedenk ook dat huizen in België veel goedkoper zijn. Toen Kelly en Sam op zoek waren zeiden ze nog dat ze 3 ton te besteden hadden. Blijkbaar kun je in België zo'n kast voor 3 ton bouwen. Bovendien is Sam niet echt mislukt in België, hij schijnt aardig te verdienen. En ze zullen ook wel een spaarpot van JM gekregen hebben.
pi_76487374
En vergeet de overhemdreclame van Jean-Marie niet
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:53:27 #39
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_76488293
quote:
Lelijk zijn ze wel ja, die Volders-kinderen
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:55:30 #40
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76488418
In belgie heb je voor 2 ton inderdaad al een kast van een huis. Vrijstaand.
pi_76488698
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Liam de wilde?! Dat is het luiste kind dat ik ooit heb gezien, dat knulletje ligt altijd te pitten, zelfs op het toilet
Hij zat toch te vertellen dat hij een vriendinnetje had en "hola chica", die oudste zat heel lief aan tafel, ik vind Keano ook veel zachter overkomen en rustiger.
Liam is wel lui, maar op de momenten dat hij niet lui is is het een wildebras (als je vergelijkt met de broer).
Voor zover wij het geheel kunnen beoordelen, die paar tv momenten die we per week zien
De jongste in een gezin is toch altijd de wilde Benjamin Maar kan ook de leeftijd zijn bij Liam.
Kenji stuitert pas echt door het beeld bij die oude afleveringen en nu hij ouder is kan hij er nog steeds wat van.
pi_76489058
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef amaranta het volgende:
In belgie heb je voor 2 ton inderdaad al een kast van een huis. Vrijstaand.
moet je goed zoeken tegenwoordig hoor, zeker aan de grens.. Zelfs in Belgie staat de tijd niet stil
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76489120
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

moet je goed zoeken tegenwoordig hoor, zeker aan de grens.. Zelfs in Belgie staat de tijd niet stil
Maar die huizen hebben ze dus nu een jaar of zes geleden gekocht, dat is wel mogelijk.
pi_76489203
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar die huizen hebben ze dus nu een jaar of zes geleden gekocht, dat is wel mogelijk.
ja hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76489984
Of die oudste een geboren homo is wil ik niet zeggen, maar ik kan niet ontkennen dat het de revue gepasseerd heeft, haha maja wat zou het he. Niettemin is zijn moeder op dit moment de knapste van de 3 zussen. De andere twee zijn in mijn ogen ver aan het aftakelen en aan het inzakken. Maar goed, ik word toch altijd wel jaloers op dat bourgondische leventje, haha veel eten en altijd gezellig (uiteraard net dat beetje mooier gemaakt dan het in de realiteit zal zijn).
pi_76494319
Er was toch iets met belastingfraude en vreemdgaan omtrand "El Sympatico"?
pi_76494561
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef Refurb het volgende:
Er was toch iets met belastingfraude en vreemdgaan omtrand "El Sympatico"?
De serie bevredigt nog niet al je nieuwsgierigheid?
pi_76496829
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Saphia het volgende:
[..]

Ik ben er afgelopen zomer langs gereden, op weg naar Antwerpen, kon het niet laten

Ook bij het huis van Kelly en Sam:

Was eigenlijk niet zo heel bijzonder toen we er waren
Wie is daar?
pi_76497251
ze hebben wel een leuke dag zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76497730
Een "geheime afspraak bij de gynaecoloog"
pi_76497839
je zag net trouwens heel duidelijk dat Kelly en Lyndsey op elkaar lijken.. toen die man haar hoofd vast had.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:25:41 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76498038
*aflevering van gisteren kijkt...

Slechte tvp.
pi_76499152
Wat is die debby toch een kutwijf. Als ik haar man was geweest had ik haar eens flink de waarheid verteld met haar 'je mag het niet weten'. Vorige keer wilde ze ook al het alleenrecht mbt het geslacht. Ik had gezegd 'tot jij mij verteld wat het geslacht is doe je thuis alles maar alleen'. Het kind is toch van beiden, bah ik heb zo'n hekel aan dit soort gedrag.
pi_76499710
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat is die debby toch een kutwijf. Als ik haar man was geweest had ik haar eens flink de waarheid verteld met haar 'je mag het niet weten'. Vorige keer wilde ze ook al het alleenrecht mbt het geslacht. Ik had gezegd 'tot jij mij verteld wat het geslacht is doe je thuis alles maar alleen'. Het kind is toch van beiden, bah ik heb zo'n hekel aan dit soort gedrag.
Ik vond het ook erg vreemd , ergens kan ik het wel begrijpen, dat ze niet wil dat iedereen het weet. Maar hij is de vader, beetje triest .
pi_76500047
ja belachelijk he? ze behandelde hem als een kind
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:13:42 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76500485
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh ja, daar heb ik me de vorige keer ook zo vreselijk aan ge-ergerd, kutwijf is idd de juiste benaming.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:25:42 #57
125420 Starlie
pi_76501065
Ik vraag me ook wel eens af wat Debby van zichzelf vindt als ze de afleveringen terug kijkt, dan schaam je je toch kapot lijkt mij!
pi_76502089
Nee starlie.
Dat is apart volk.. niet zoals jij en ik.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:47:01 #59
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_76502165
het blijven diep van binnen over het paard getilde kampers
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_76502325
Als JM al zo'n sleutel van Memphis krijgt, dan zal er vast een grote sleutelfabriek staan
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:43:22 #61
216508 frensje
VI Hooligans
pi_76505160
Nicolas wilde bij het 1e kind toch zelf niet weten wat het geslacht zou worden??
en toen Debby het wist en hij ging vragen wat het geslacht was, zei ze dat ook tegen hem
dat hij het niet wilde weten....
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
pi_76508343
Irritante Kelly gister met haar "Ik WIL een champagneontbijt. Ik wil dit ik wil dat"
Gatverdamme
En van die Debby krijg je al helemaal spontane racekak
Toen Nicholas gister moest werken: Je gaat die machines toch niet aanzetten ?? Keano slaapt!
WTF neem je je kind mee naar zoiets! Je bent de koningin toch niet
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_76510358
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:06 schreef DjinN het volgende:
Je bent de koningin toch niet
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:53:11 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76512134
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:43 schreef frensje het volgende:
Nicolas wilde bij het 1e kind toch zelf niet weten wat het geslacht zou worden??
en toen Debby het wist en hij ging vragen wat het geslacht was, zei ze dat ook tegen hem
dat hij het niet wilde weten....
Dat is dan toch net zo achterlijk? Als hij zich bedacht heeft en het wel wil weten, dan zeg je dat toch gewoon?
En ze deed toen ook al zo bitcherig.
pi_76512391
Inderdaad, dat gedrag van Debby! Ik snap sowieso al niet dat je dit soort dingen niet zou willen delen met de man van wie je 'houdt"...als dat al zo is natuurlijk...

En Sam die op een normale tijd uit bed moest... 'het is midden in de nacht!! "

Ik heb alle afleveringen volgens mij al 2 keer gezien maar het blijft smullen
pi_76512459
Ik wist niet dat Debby het bij de vorige zwangerschap wel wist. Beetje raar dan.

En inderdaad, Kelly leek sprekend op lindsey toen ze in die stoel lag.

Ik vind trouwens dat Debby echt prachtige ogen heeft.
pi_76512907
En die hebben Keano en Liam van haar, wat een knappe ventjes zijn dat met die prachtige ogen!
pi_76513839
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef DarkElf het volgende:
je zag net trouwens heel duidelijk dat Kelly en Lyndsey op elkaar lijken.. toen die man haar hoofd vast had.
Ik dacht in eerste ook dat het Lyndsey was in het voorstukje
pi_76514159
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:10 schreef Grunsfan het volgende:
Ik snap sowieso al niet dat je dit soort dingen niet zou willen delen met de man van wie je 'houdt"...als dat al zo is natuurlijk...
Wat is er leuk aan om te delen als hij zo onvolwassen is en het geslacht meteen aan de wereld bekend maakt? Waarom kan hij het niet respecteren om het geheim te houden?
Hoe leuk is dat, als je het een verrassing wilt houden al die maanden en iemand flapt het gegarandeerd er meteen uit.

Ik snap niet dat hij niet gewoon z'n mond kan houden, dan weet hij het geslacht en blijft het geheim, probleem opgelost

Of heb ik nou verkeerd opgepikt waarom Debby zo moeilijk doet? Ik heb alleen een stukje gezien van gisteravond...

[ Bericht 4% gewijzigd door Pisces29 op 07-01-2010 10:34:55 ]
pi_76514732
Wat mij het meeste stoort is het tenenkrommende Engels wat ze te pas en onpas gebruiken. Vooral lindsey heeft daar een handje van.
pi_76514890
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat is er leuk aan om te delen als hij zo onvolwassen is en het geslacht meteen aan de wereld bekend maakt? Waarom kan hij het niet respecteren om het geheim te houden?
Hoe leuk is dat, als je het een verrassing wilt houden al die maanden en iemand flapt het gegarandeerd er meteen uit.

Ik snap niet dat hij niet gewoon z'n mond kan houden, dan weet hij het geslacht en blijft het geheim, probleem opgelost

Of heb ik nou verkeerd opgepikt waarom Debby zo moeilijk doet? Ik heb alleen een stukje gezien van gisteravond...
Oh Puhlease zeg! Waarom wil zij het dan wel weten en mag! hij t niet weten? Weet het dan allebei niet. Maar ze doet zo ontzettend bitchy tegen hem, afschuwelijk gewoon. Dat hij dat pikt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76515351
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Oh Puhlease zeg! Waarom wil zij het dan wel weten en mag! hij t niet weten? Weet het dan allebei niet. Maar ze doet zo ontzettend bitchy tegen hem, afschuwelijk gewoon. Dat hij dat pikt.
Dat ze bitchy doet is toch niks nieuws, dat is in elke aflevering, áltijd een humeur en hij pikt alles van haar. Ik begrijp dat ook niet, maar ja er moet er eentje de broek aan hebben

Het slaat ook nergens op, op de manier hóe ze dit aanpakt en zegt (maar ja Debby hè ) alleen dat ze het graag geheim wilt houden voor de familie begrijp ik volkomen.
Bij genoeg stellen is er eentje die het wel wilt delen en dan kan het alsnog geheim blijven, waarom kan hij dat niet.
pi_76515357
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef amaranta het volgende:
Wat mij het meeste stoort is het tenenkrommende Engels wat ze te pas en onpas gebruiken. Vooral lindsey heeft daar een handje van.

Dat viel me afgelopen Vrijdag ineens op ja
pi_76517005
Lindsey zal nu ook wel snel zwanger zijn, Liam en Bruce schelen maar twee maanden.
Willem-Jan van Puffelen
pi_76520332
Ik kan me ook zo vreselijk ergeren aan debby. Uptight vrouwmens, bah

Maar ja, dat ergeren is ook wel lekker ergens
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:44:20 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76520991
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat ze bitchy doet is toch niks nieuws, dat is in elke aflevering, áltijd een humeur en hij pikt alles van haar. Ik begrijp dat ook niet, maar ja er moet er eentje de broek aan hebben

Het slaat ook nergens op, op de manier hóe ze dit aanpakt en zegt (maar ja Debby hè ) alleen dat ze het graag geheim wilt houden voor de familie begrijp ik volkomen.
Bij genoeg stellen is er eentje die het wel wilt delen en dan kan het alsnog geheim blijven, waarom kan hij dat niet.
Maar volgens mij heb ik Nicolas ook zelf nog geen 1 keer horen zeggen dat hij het zal verklappen, dat zegt zij alleen maar steeds.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:58:29 #77
125420 Starlie
pi_76521468
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar volgens mij heb ik Nicolas ook zelf nog geen 1 keer horen zeggen dat hij het zal verklappen, dat zegt zij alleen maar steeds.
Nee dat kan ik me ook niet herinneren, maar goed wie weet is dat wel zonder de camera's besproken dat hij het gaat verklappen, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat doet! Het is toch ook zijn kind hij mag toch zeker wel weten wat het wordt, ze heeft niet het alleenrecht! Maar ik zal het verklappen... het wordt een jongetje
pi_76521535
wat flauw starlie!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76522215
Nee, Nicolas heeft nog nooit gezegd dat hij het zal doorvertellen!

En dat Engels inderdaad! Dat stukje met JM bij Graceland.
DIe gids; "does your house look like this?"
JM:"hahahaha"
JM: tegen Sam: 'Wat zegt ie?? "
pi_76522318
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nee dat kan ik me ook niet herinneren, maar goed wie weet is dat wel zonder de camera's besproken dat hij het gaat verklappen, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat doet!
Het zal toch wel ergens vandaan komen lijkt me, alsof ze voor jan joker 20 keer meldt dat hij dat wel doet Sommige mensen kunnen nooit iets geheim houden, zelfs niet voor een paar dagen (bv een cadeautje), laat staan voor een zwangerschap van maanden... Ze zal hem wel goed kennen lijkt me

Maar het blijft een gezellige dame, Debby
pi_76522516
Kenji spuugt vanavond letterlijk op Lindsey
pi_76522980
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:18 schreef Grunsfan het volgende:
Nee, Nicolas heeft nog nooit gezegd dat hij het zal doorvertellen!

En dat Engels inderdaad! Dat stukje met JM bij Graceland.
DIe gids; "does your house look like this?"
JM:"hahahaha"
JM: tegen Sam: 'Wat zegt ie?? "
Het gaat me niet eens om dát engels, maar om al dat huis tui en keuken engels wat ze tussendoor gebruiken.
Ik bedoel. Waarom zingen ze in hemelsnaam: happy birthday en niet gewoon lang zal ze leven?
pi_76523037
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het gaat me niet eens om dát engels, maar om al dat huis tui en keuken engels wat ze tussendoor gebruiken.
Ik bedoel. Waarom zingen ze in hemelsnaam: happy birthday en niet gewoon lang zal ze leven?
Bedoel je ook van Vrijdag waar ze bij dat interview met woordjes er doorheen kwam (doen ze zei dat de familie al jaren zwart gemaakt wordt) of dat dan niet?
Daar viel het mij ineens op, kwam een beetje treurig over
pi_76523238
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bedoel je ook van Vrijdag waar ze bij dat interview met woordjes er doorheen kwam (doen ze zei dat de familie al jaren zwart gemaakt wordt) of dat dan niet?
Daar viel het mij ineens op, kwam een beetje treurig over
Ik heb het vrijdag niet gezien, maar ik bedoel gewoon al het overbodige engels waar ook Nederlandse woorden voor zijn.
Ik heb zo even (behalve die happy birthday) geen concreet voorbeeld.

Ohja, nog een voorbeeld. Toen Lindsey de 2de zwangerschap ging aankondigen, maakte ze een romper voor bruce waar big brother opstond. Ofja, er stond broter ofzoiets op, fout geschreven ook nog.
Ze had ook'grote broer' kunnen op schrijven.
pi_76523261
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

doen heel veel vlamingen (dat liedje)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76523345
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb het vrijdag niet gezien, maar ik bedoel gewoon al het overbodige engels waar ook Nederlandse woorden voor zijn.
Ik heb zo even (behalve die happy birthday) geen concreet voorbeeld.

Ohja, nog een voorbeeld. Toen Lindsey de 2de zwangerschap ging aankondigen, maakte ze een romper voor bruce waar big brother opstond. Ofja, er stond broter ofzoiets op, fout geschreven ook nog.
Waar maak jij je dan weer druk om? Wij zingen met de kleine kinderen van me broer ook happy birthday omdat ze dat leuk vinden om in een andere taal iets te zingen, er gebruiken zoveel mensen Engelse woorden voor iets.
pi_76523650
Nou precies. Dat Happy Birthday vind ik echt helemaal niet storend, volgens mij zingen ze dat op de basisschool ook allemaal!
Maar die 'engelse' uitdrukkingen die ze te pas en, vooral, te onpas door hun gesprekken gooien zijn soms wel tenenkrommend.
pi_76523672
ik merk dat niet eens op?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76523730
Dat happy birthday was maar een voorbeeld. HEt gaat me meer om die andere dingen.
Maargoed, zo heeft ieder wat. De een ergert zich aan Debby, ik erger me aan het engels.
pi_76523887
ik ga er eens op letten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76524060
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef amaranta het volgende:

Wat maakt dát nou weer uit Ik zou zelf ook geen 'grote broer' broer kiezen omdat ik dat net zo niks vind als teksten met "lief" op de romper. Maar dat is gewoon persoonlijk, lekker boeiend wat iemand kiest, je kiest het omdat je het zelf toch leuk vindt? En of je nou broer/brother/menneke kiest, prima toch
Moeten we soms allemaal in het oer-Nederlands blijven hangen.
Wat vind je dan van de namen van alle Pfaff kinderen, moeten we ook allemaal verplicht een Nederlandse naam uit de Top 10-namenlijst?

En Happy birthday wordt op elke school tegenwoordig wel gezongen, en thuis.
pi_76524076
happy birthday to you,
in de wei staat een koe...

niet helemaal de engelse versie he

ik heb het vrijdag ook niet gezien, dus ik ga er maar eens op letten
pi_76524143
Ik zal er ook eens opletten, wat die Engelse uitspraken zijn mij eerlijk gezegd niet echt opgevallen.
pi_76524651
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat maakt dát nou weer uit Ik zou zelf ook geen 'grote broer' broer kiezen omdat ik dat net zo niks vind als teksten met "lief" op de romper. Maar dat is gewoon persoonlijk, lekker boeiend wat iemand kiest, je kiest het omdat je het zelf toch leuk vindt? En of je nou broer/brother/menneke kiest, prima toch
Moeten we soms allemaal in het oer-Nederlands blijven hangen.
Wat vind je dan van de namen van alle Pfaff kinderen, moeten we ook allemaal verplicht een Nederlandse naam uit de Top 10-namenlijst?

En Happy birthday wordt op elke school tegenwoordig wel gezongen, en thuis.
Mja, verloedering van de Nederlandse taal. Maar dat is mijn gebrek. Zoals ik al zei. Ieder zn ding.
Laten we er aub geen ruzie om maken.
pi_76524973
Verloedering van de Nederlandse taal? Het zijn niet eens nederlanders, en als ze dan al iets verloederen is het de engelse taal
pi_76524980
Dat engels is vooral bij Kelly en Sam, tenminste dat is mijn idee.
pi_76525103
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:33 schreef Koningin het volgende:
Dat engels is vooral bij Kelly en Sam, tenminste dat is mijn idee.
Kelly heeft er idd ook een handje van.

Ehm. Vlaamse taal dan

Laat ook maar. Laten we het er maar op houden dat ik me weer druk maak om ondingen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:38:23 #98
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_76525188
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:

Alles beter dan die paupernamen die hun kinderen nu hebben.
Keanu, Shania, Kenji....ga toch weg
pi_76525703
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:38 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Alles beter dan die paupernamen die hun kinderen nu hebben.
Keanu, Shania, Kenji....ga toch weg

Die vind ik ook vreselijk Maar ik doelde op de Engelse, aangezien het over Engels/Nederlands ging Dus Debby, Kelly, Lindsey
pi_76525721
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:

Laten we er aub geen ruzie om maken.
Doen we ook niet Ik vind het al leuk dat het topic weer wat extra in beweging is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')