ik vind haar niet lelijk alswel lompig..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef sherezade het volgende:
iedere keer weer als ik de pfaffs op tv zie, draait mijn maag zich weer om van lindsey, jesus wat is zij lelijk
kheb het ook al een tijdje niet gezien op vrijdag dus geen idee hoe ze er nu uitziet. en terugkijken op rtl kost geld dus dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:47 schreef sherezade het volgende:
tja smaken verschillen, ik vind haar gewoon afgeleefd uitzien en lelijk...
Nou dat viel ons ook al op... mijn vriend zei het ook, volgens mij is ze niet helemaal "goed"...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat ik mij wel eens afvraag of fay gezond is... op de een of andere manier zit er iets vreemds in haar gezicht.
Dode paling?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik denk ook dat Fay wat cellen mist. Heeft de uitstraling van een dode paling ....
Hoop het niet....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Seizen 9 is op de Belgische VTM afgelopen. Boze tongen beweren al dat er geen Seizoen 10 meer komt
Echt? Ik vind Fay echt een schattig meisje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik denk ook dat Fay wat cellen mist. Heeft de uitstraling van een dode paling ....
Ik zie gewoon de mannelijke versie van Brucequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef June. het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Fay echt een schattig meisje.
Debby is gestopt met de zonnebankcentre daar komt nu een bloemenwinkel.Op de 2e etage heeft ze nog haar nagelsalon.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:23 schreef Daisy_Blue het volgende:
He leuk een Pfaff topic![]()
Ik weet niet of dit al in de Pfaff topics is geplaatst maar Debby Pfaff is gestopt met haar zonnebankcentrum Sun Set Boulevard.Ze wil meer tijd vrijmaken voor haar gezin.
[ afbeelding ]
waarschijnllijk bedoelt hij een ''uitbouw set''quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dave die zegt (en gebaart) dat Lindsey zo'n "lekkere natuurlijke bouw" heeft
Je hebt inderdaad moeite om alles uit elkaar te houdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Refurb het volgende:
Een Pfaff topic
Ik kijk de afleveringen van 2 seizoenen (rtl7 en de nieuwe op rtl4) en het is best moeilijk om soms alles uit elkaar te houden wat er gebeurde, of het nou herhaling of het nieuwe seizoen was.
BTW het zijn allemaal van die verwende poespluizen man. Gisteren moet mevrouw Pfaff Lindsay komen ophalen omdat ze geen zin had om alleen terug te fietsen. En hoe zit dat nu met die belastingfraude van El Sympatico?
Trouwens, je moet eens opletten op Carmen, altijd aan het werk voor J.M. of iets aan het doen met de kinderen, OF aan de zuip.
Jij ziet niet aan alle mensen zelf of het jaren oud is of nieuw?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Refurb het volgende:
Ik kijk de afleveringen van 2 seizoenen (rtl7 en de nieuwe op rtl4) en het is best moeilijk om soms alles uit elkaar te houden wat er gebeurde, of het nou herhaling of het nieuwe seizoen was.
Nou succes ermee maar danquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef Refurb het volgende:
Maar als je dan Sam en Kelly op de vrijdag op vakantie ziet gaan. Denk je daar ook automatisch aan als het maandag op rtl 7 is... Want je wist dat ze op vakantie waren..
Zelfde als toen onze nieuwe kroonprinses een baby was. Gewoon zo'n dikke kop met ingedrukte ogen waardoor ze een soort van syndroom van down uitstraling krijgen, maar goed, als je bekend bent moet je altijd blijvenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dat viel ons ook al op... mijn vriend zei het ook, volgens mij is ze niet helemaal "goed"...
Het het nieuwe seizoen is ze wel erg grappig!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zelfde als toen onze nieuwe kroonprinses een baby was. Gewoon zo'n dikke kop met ingedrukte ogen waardoor ze een soort van syndroom van down uitstraling krijgen, maar goed, als je bekend bent moet je altijd blijven
ontkennen natuurlijk.
Ben wel in Braschaat geweest alleen niet voor de Pfaffs uiteraard ik moest op de lokale middelbare school zijn. Enorm complex btw is gewoon een halve kathedraal of burcht het St Michiels College.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Saphia het volgende:
Er is niks met Fay hoor, gewoon de looks van papa![]()
En in België is seizoen 10 al besteld door VTM , dat wordt waarschijnlijk het allerlaatste seizoen want de Pfaffs hebben niet meer zoveel kijkers(van ruim 1 miljoen naar zo'n 550.000 kijkers)
[..]
Debby is gestopt met de zonnebankcentre daar komt nu een bloemenwinkel.Op de 2e etage heeft ze nog haar nagelsalon.
En het ouderlijk huis is nog niet verkocht,dus dat is minder voor Jean-Marie.Wie is daar eens geweest? ik kom regelmatig in België en wil in het voorjaar weer eens naar Knokke ,wie weet ga ik ook nog even langs Braschaatlijkt me wel lachen om te zien hoe de Pfaffs wonen.
We kunnen van Debby zeggen wat we willen maar die voert in elk geval geen toneelstuk op, die is gewoon altijd vreselijk chagrijnig, nou ja bijna altijd! Haar oudste zoon heeft inderdaad een zachter karakter maar volgens mij is het gewoon een geboren homo... (niets mis mee hoor)!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben wel in Braschaat geweest alleen niet voor de Pfaffs uiteraard ik moest op de lokale middelbare school zijn. Enorm complex btw is gewoon een halve kathedraal of burcht het St Michiels College.
Maar goed ik vind die Sam en Kelly altijd zo'n enorm toneelstuk opvoeren. Dat is pas gemaakt, ik vind Lindsey en die Dave gedrochten, maar ze acteren tenminste een heel stuk minder. En een pluim voor die Debby en Nicolas die worden bijna alleen maar gefilmd buiten hun huis, dat jongste geval van hun btw is echt wel de wilde, de oudste heeft iets zachters.
Maar blijf me wel afvragen waar ze toch met z'n allen al dat geld vandaan halen. Ok een goede keeper en hij krijgt vast wel geld maar dat raakt toch ook wel een keer op, en als je die kasten bekijkt van die Kelly en Lindsey, die Sam is een mislukte zanger en die Dave een autodealer volgens mij moeten ze dadelijk allemaal hun huis gaan verkopen, grappig slotseizoen, leven ze weer bij elkaar op straat haha.
Liam de wilde?! Dat is het luiste kind dat ik ooit heb gezien, dat knulletje ligt altijd te pitten, zelfs op het toiletquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben wel in Braschaat geweest alleen niet voor de Pfaffs uiteraard ik moest op de lokale middelbare school zijn. Enorm complex btw is gewoon een halve kathedraal of burcht het St Michiels College.
Maar goed ik vind die Sam en Kelly altijd zo'n enorm toneelstuk opvoeren. Dat is pas gemaakt, ik vind Lindsey en die Dave gedrochten, maar ze acteren tenminste een heel stuk minder. En een pluim voor die Debby en Nicolas die worden bijna alleen maar gefilmd buiten hun huis, dat jongste geval van hun btw is echt wel de wilde, de oudste heeft iets zachters.
Maar blijf me wel afvragen waar ze toch met z'n allen al dat geld vandaan halen. Ok een goede keeper en hij krijgt vast wel geld maar dat raakt toch ook wel een keer op, en als je die kasten bekijkt van die Kelly en Lindsey, die Sam is een mislukte zanger en die Dave een autodealer volgens mij moeten ze dadelijk allemaal hun huis gaan verkopen, grappig slotseizoen, leven ze weer bij elkaar op straat haha.
Lelijk zijn ze wel ja, die Volders-kinderenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hij zat toch te vertellen dat hij een vriendinnetje had en "hola chica", die oudste zat heel lief aan tafel, ik vind Keano ook veel zachter overkomen en rustiger.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Liam de wilde?! Dat is het luiste kind dat ik ooit heb gezien, dat knulletje ligt altijd te pitten, zelfs op het toilet
moet je goed zoeken tegenwoordig hoor, zeker aan de grens.. Zelfs in Belgie staat de tijd niet stilquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef amaranta het volgende:
In belgie heb je voor 2 ton inderdaad al een kast van een huis. Vrijstaand.
Maar die huizen hebben ze dus nu een jaar of zes geleden gekocht, dat is wel mogelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
moet je goed zoeken tegenwoordig hoor, zeker aan de grens.. Zelfs in Belgie staat de tijd niet stil
ja hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar die huizen hebben ze dus nu een jaar of zes geleden gekocht, dat is wel mogelijk.
De serie bevredigt nog niet al je nieuwsgierigheid?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef Refurb het volgende:
Er was toch iets met belastingfraude en vreemdgaan omtrand "El Sympatico"?
Ik ben er afgelopen zomer langs gereden, op weg naar Antwerpen, kon het niet latenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Saphia het volgende:
Er is niks met Fay hoor, gewoon de looks van papa![]()
En in België is seizoen 10 al besteld door VTM , dat wordt waarschijnlijk het allerlaatste seizoen want de Pfaffs hebben niet meer zoveel kijkers(van ruim 1 miljoen naar zo'n 550.000 kijkers)
[..]
Debby is gestopt met de zonnebankcentre daar komt nu een bloemenwinkel.Op de 2e etage heeft ze nog haar nagelsalon.
En het ouderlijk huis is nog niet verkocht,dus dat is minder voor Jean-Marie.Wie is daar eens geweest? ik kom regelmatig in België en wil in het voorjaar weer eens naar Knokke ,wie weet ga ik ook nog even langs Braschaatlijkt me wel lachen om te zien hoe de Pfaffs wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |