abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76429964

Jean-Marie & Carmen

Nicolas, Debby, Keano, Liam.

Sam, Kelly, Shania, Kenji.

Dave, Lindsay, Bruce, Fay.

Bompa

Elke werkdag op RTL7 rond de klok van 19:50 uur
En elke vrijdagavond nieuwe afleveringen op RTL4 rond 22:30 uur

Vorige topic: De Pfaffs #10 Met een stoute Bruce

[ Bericht 44% gewijzigd door Urquhart op 05-01-2010 10:58:20 ]
pi_76430481
TerugVindPfaffertjes

In mijn gids staat dat het vrijdag wéér om 23:45 komt, krijg nou toch echt de *#* met dat klote tijdstip. Feestdagen zijn voorbij en weer blijven ze het zo laat gooien
En wat er dan om 21:30 komt staat er niet, alleen "onbekend". Ik hoop dat het gewoon een foute programmering van de gids zelf is
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_76430579
Meld me ook weer.
Wil graag die aflevering zien waar Lindsey dat hondje koopt, maar via rtl gemist moet ik ervoor betalen????
Waar kan ik die nog zien.
pi_76430700
tvp
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76430832
terug vind pfaff
pi_76430850
iedere keer weer als ik de pfaffs op tv zie, draait mijn maag zich weer om van lindsey, jesus wat is zij lelijk
pi_76431517
Dave en Lindsey, brr zo gemaakt
All good things are wild and free.
pi_76431612
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef sherezade het volgende:
iedere keer weer als ik de pfaffs op tv zie, draait mijn maag zich weer om van lindsey, jesus wat is zij lelijk
ik vind haar niet lelijk alswel lompig..

wat ik mij wel eens afvraag of fay gezond is... op de een of andere manier zit er iets vreemds in haar gezicht.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76431850
tja smaken verschillen, ik vind haar gewoon afgeleefd uitzien en lelijk...
pi_76432021
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:47 schreef sherezade het volgende:
tja smaken verschillen, ik vind haar gewoon afgeleefd uitzien en lelijk...
kheb het ook al een tijdje niet gezien op vrijdag dus geen idee hoe ze er nu uitziet. en terugkijken op rtl kost geld dus dat doe ik niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76432063
nee zeker niet, zou ik er ook niet voor over hebben
geldklopperij
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:56:25 #12
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76436243
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat ik mij wel eens afvraag of fay gezond is... op de een of andere manier zit er iets vreemds in haar gezicht.
Nou dat viel ons ook al op... mijn vriend zei het ook, volgens mij is ze niet helemaal "goed"...
Het het nieuwe seizoen is ze wel erg grappig!
pi_76437670
Ik denk ook dat Fay wat cellen mist. Heeft de uitstraling van een dode paling ....
pi_76437994
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik denk ook dat Fay wat cellen mist. Heeft de uitstraling van een dode paling ....
Dode paling?
pi_76438598
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dode paling?
All good things are wild and free.
pi_76445556
Zie nu pas deze reeks, vindt het een erg grappige serie.....
pi_76446421
Seizen 9 is op de Belgische VTM afgelopen. Boze tongen beweren al dat er geen Seizoen 10 meer komt
pi_76447267
tvp
Willem-Jan van Puffelen
pi_76447470
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Seizen 9 is op de Belgische VTM afgelopen. Boze tongen beweren al dat er geen Seizoen 10 meer komt
Hoop het niet....
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:45:10 #20
208890 June.
Seriously?
pi_76448325
quote:
Echt? Ik vind Fay echt een schattig meisje.
Shine bright like a diamond.
pi_76448500
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef June. het volgende:

[..]

Echt? Ik vind Fay echt een schattig meisje.
Ik zie gewoon de mannelijke versie van Bruce Ik zie er ook weinig vreemds aan (lijkt ook gewoon op beide ouders )

pi_76449739
Terug Vind Pfaff!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_76451625
kijk kelly treedt tenminste op, Lyndsey en Dave roepen altijd alleen maar nee voor mijn gevoel..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 00:55:23 #24
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_76467014
Kelly is een scheetje
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_76473568
Er is niks met Fay hoor, gewoon de looks van papa
En in België is seizoen 10 al besteld door VTM , dat wordt waarschijnlijk het allerlaatste seizoen want de Pfaffs hebben niet meer zoveel kijkers(van ruim 1 miljoen naar zo'n 550.000 kijkers)
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 12:23 schreef Daisy_Blue het volgende:
He leuk een Pfaff topic

Ik weet niet of dit al in de Pfaff topics is geplaatst maar Debby Pfaff is gestopt met haar zonnebankcentrum Sun Set Boulevard.Ze wil meer tijd vrijmaken voor haar gezin.
[ afbeelding ]
Debby is gestopt met de zonnebankcentre daar komt nu een bloemenwinkel.Op de 2e etage heeft ze nog haar nagelsalon.

En het ouderlijk huis is nog niet verkocht,dus dat is minder voor Jean-Marie.Wie is daar eens geweest? ik kom regelmatig in België en wil in het voorjaar weer eens naar Knokke ,wie weet ga ik ook nog even langs Braschaat lijkt me wel lachen om te zien hoe de Pfaffs wonen.
pi_76475116
Dave die zegt (en gebaart) dat Lindsey zo'n "lekkere natuurlijke bouw" heeft
pi_76483275
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dave die zegt (en gebaart) dat Lindsey zo'n "lekkere natuurlijke bouw" heeft
waarschijnllijk bedoelt hij een ''uitbouw set''
pi_76483925
Een Pfaff topic

Ik kijk de afleveringen van 2 seizoenen (rtl7 en de nieuwe op rtl4) en het is best moeilijk om soms alles uit elkaar te houden wat er gebeurde, of het nou herhaling of het nieuwe seizoen was.
BTW het zijn allemaal van die verwende poespluizen man. Gisteren moet mevrouw Pfaff Lindsay komen ophalen omdat ze geen zin had om alleen terug te fietsen. En hoe zit dat nu met die belastingfraude van El Sympatico?
Trouwens, je moet eens opletten op Carmen, altijd aan het werk voor J.M. of iets aan het doen met de kinderen, OF aan de zuip.
pi_76484051
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Refurb het volgende:
Een Pfaff topic

Ik kijk de afleveringen van 2 seizoenen (rtl7 en de nieuwe op rtl4) en het is best moeilijk om soms alles uit elkaar te houden wat er gebeurde, of het nou herhaling of het nieuwe seizoen was.
BTW het zijn allemaal van die verwende poespluizen man. Gisteren moet mevrouw Pfaff Lindsay komen ophalen omdat ze geen zin had om alleen terug te fietsen. En hoe zit dat nu met die belastingfraude van El Sympatico?
Trouwens, je moet eens opletten op Carmen, altijd aan het werk voor J.M. of iets aan het doen met de kinderen, OF aan de zuip.
Je hebt inderdaad moeite om alles uit elkaar te houden
Debby was aan het fietsen.
pi_76484282
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Refurb het volgende:

Jij ziet niet aan alle mensen zelf of het jaren oud is of nieuw?
pi_76484370
Ja dat zie ik wel hoor als ik het bekijk.
Maar als je dan Sam en Kelly op de vrijdag op vakantie ziet gaan. Denk je daar ook automatisch aan als het maandag op rtl 7 is... Want je wist dat ze op vakantie waren..

En tja, Debby ja die vrouw van Nicolas
pi_76484632
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef Refurb het volgende:

Maar als je dan Sam en Kelly op de vrijdag op vakantie ziet gaan. Denk je daar ook automatisch aan als het maandag op rtl 7 is... Want je wist dat ze op vakantie waren..
Nou succes ermee maar dan
pi_76486337
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nou dat viel ons ook al op... mijn vriend zei het ook, volgens mij is ze niet helemaal "goed"...
Het het nieuwe seizoen is ze wel erg grappig!
Zelfde als toen onze nieuwe kroonprinses een baby was. Gewoon zo'n dikke kop met ingedrukte ogen waardoor ze een soort van syndroom van down uitstraling krijgen, maar goed, als je bekend bent moet je altijd blijven
ontkennen natuurlijk.
pi_76486531
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zelfde als toen onze nieuwe kroonprinses een baby was. Gewoon zo'n dikke kop met ingedrukte ogen waardoor ze een soort van syndroom van down uitstraling krijgen, maar goed, als je bekend bent moet je altijd blijven
ontkennen natuurlijk.
pi_76486673
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Saphia het volgende:
En in België is seizoen 10 al besteld door VTM , dat wordt waarschijnlijk het allerlaatste seizoen want de Pfaffs hebben niet meer zoveel kijkers(van ruim 1 miljoen naar zo'n 550.000 kijkers)
[..]

Debby is gestopt met de zonnebankcentre daar komt nu een bloemenwinkel.Op de 2e etage heeft ze nog haar nagelsalon.

En het ouderlijk huis is nog niet verkocht,dus dat is minder voor Jean-Marie.Wie is daar eens geweest? ik kom regelmatig in België en wil in het voorjaar weer eens naar Knokke ,wie weet ga ik ook nog even langs Braschaat lijkt me wel lachen om te zien hoe de Pfaffs wonen.
Ben wel in Braschaat geweest alleen niet voor de Pfaffs uiteraard ik moest op de lokale middelbare school zijn. Enorm complex btw is gewoon een halve kathedraal of burcht het St Michiels College.

Maar goed ik vind die Sam en Kelly altijd zo'n enorm toneelstuk opvoeren. Dat is pas gemaakt, ik vind Lindsey en die Dave gedrochten, maar ze acteren tenminste een heel stuk minder. En een pluim voor die Debby en Nicolas die worden bijna alleen maar gefilmd buiten hun huis, dat jongste geval van hun btw is echt wel de wilde, de oudste heeft iets zachters.

Maar blijf me wel afvragen waar ze toch met z'n allen al dat geld vandaan halen. Ok een goede keeper en hij krijgt vast wel geld maar dat raakt toch ook wel een keer op, en als je die kasten bekijkt van die Kelly en Lindsey, die Sam is een mislukte zanger en die Dave een autodealer volgens mij moeten ze dadelijk allemaal hun huis gaan verkopen, grappig slotseizoen, leven ze weer bij elkaar op straat haha.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:25:19 #36
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76486962
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ben wel in Braschaat geweest alleen niet voor de Pfaffs uiteraard ik moest op de lokale middelbare school zijn. Enorm complex btw is gewoon een halve kathedraal of burcht het St Michiels College.

Maar goed ik vind die Sam en Kelly altijd zo'n enorm toneelstuk opvoeren. Dat is pas gemaakt, ik vind Lindsey en die Dave gedrochten, maar ze acteren tenminste een heel stuk minder. En een pluim voor die Debby en Nicolas die worden bijna alleen maar gefilmd buiten hun huis, dat jongste geval van hun btw is echt wel de wilde, de oudste heeft iets zachters.

Maar blijf me wel afvragen waar ze toch met z'n allen al dat geld vandaan halen. Ok een goede keeper en hij krijgt vast wel geld maar dat raakt toch ook wel een keer op, en als je die kasten bekijkt van die Kelly en Lindsey, die Sam is een mislukte zanger en die Dave een autodealer volgens mij moeten ze dadelijk allemaal hun huis gaan verkopen, grappig slotseizoen, leven ze weer bij elkaar op straat haha.
We kunnen van Debby zeggen wat we willen maar die voert in elk geval geen toneelstuk op, die is gewoon altijd vreselijk chagrijnig, nou ja bijna altijd! Haar oudste zoon heeft inderdaad een zachter karakter maar volgens mij is het gewoon een geboren homo... (niets mis mee hoor)!

Ben ook weleens benieuwd waar ze al het geld vandaan halen, maar goed de huizen zijn in België natuurlijk ook goedkoper, en Kelly & Sam hebben zelf hun huis gebouwd (met hulp natuurlijk) en het huis van Lynday & Dave was volgens mij een soort bouwval dat ze hebben opgeknapt, en ze zullen voor de serie ook wel genoeg geld krijgen.

Zou het wel jammer vinden als seizoen 10 het laatste seizoen is, ben benieuwd hoe ze dat gaan invullen, op een jankende Carmen na dan!
pi_76487189
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Liam de wilde?! Dat is het luiste kind dat ik ooit heb gezien, dat knulletje ligt altijd te pitten, zelfs op het toilet

Waar ze dat geld vandaan halen? Let eens op de kraag van JM
En bedenk ook dat huizen in België veel goedkoper zijn. Toen Kelly en Sam op zoek waren zeiden ze nog dat ze 3 ton te besteden hadden. Blijkbaar kun je in België zo'n kast voor 3 ton bouwen. Bovendien is Sam niet echt mislukt in België, hij schijnt aardig te verdienen. En ze zullen ook wel een spaarpot van JM gekregen hebben.
pi_76487374
En vergeet de overhemdreclame van Jean-Marie niet
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:53:27 #39
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_76488293
quote:
Lelijk zijn ze wel ja, die Volders-kinderen
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:55:30 #40
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76488418
In belgie heb je voor 2 ton inderdaad al een kast van een huis. Vrijstaand.
pi_76488698
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Liam de wilde?! Dat is het luiste kind dat ik ooit heb gezien, dat knulletje ligt altijd te pitten, zelfs op het toilet
Hij zat toch te vertellen dat hij een vriendinnetje had en "hola chica", die oudste zat heel lief aan tafel, ik vind Keano ook veel zachter overkomen en rustiger.
Liam is wel lui, maar op de momenten dat hij niet lui is is het een wildebras (als je vergelijkt met de broer).
Voor zover wij het geheel kunnen beoordelen, die paar tv momenten die we per week zien
De jongste in een gezin is toch altijd de wilde Benjamin Maar kan ook de leeftijd zijn bij Liam.
Kenji stuitert pas echt door het beeld bij die oude afleveringen en nu hij ouder is kan hij er nog steeds wat van.
pi_76489058
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef amaranta het volgende:
In belgie heb je voor 2 ton inderdaad al een kast van een huis. Vrijstaand.
moet je goed zoeken tegenwoordig hoor, zeker aan de grens.. Zelfs in Belgie staat de tijd niet stil
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76489120
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

moet je goed zoeken tegenwoordig hoor, zeker aan de grens.. Zelfs in Belgie staat de tijd niet stil
Maar die huizen hebben ze dus nu een jaar of zes geleden gekocht, dat is wel mogelijk.
pi_76489203
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar die huizen hebben ze dus nu een jaar of zes geleden gekocht, dat is wel mogelijk.
ja hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76489984
Of die oudste een geboren homo is wil ik niet zeggen, maar ik kan niet ontkennen dat het de revue gepasseerd heeft, haha maja wat zou het he. Niettemin is zijn moeder op dit moment de knapste van de 3 zussen. De andere twee zijn in mijn ogen ver aan het aftakelen en aan het inzakken. Maar goed, ik word toch altijd wel jaloers op dat bourgondische leventje, haha veel eten en altijd gezellig (uiteraard net dat beetje mooier gemaakt dan het in de realiteit zal zijn).
pi_76494319
Er was toch iets met belastingfraude en vreemdgaan omtrand "El Sympatico"?
pi_76494561
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef Refurb het volgende:
Er was toch iets met belastingfraude en vreemdgaan omtrand "El Sympatico"?
De serie bevredigt nog niet al je nieuwsgierigheid?
pi_76496829
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Saphia het volgende:
[..]

Ik ben er afgelopen zomer langs gereden, op weg naar Antwerpen, kon het niet laten

Ook bij het huis van Kelly en Sam:

Was eigenlijk niet zo heel bijzonder toen we er waren
Wie is daar?
pi_76497251
ze hebben wel een leuke dag zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76497730
Een "geheime afspraak bij de gynaecoloog"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: