ik vind haar niet lelijk alswel lompig..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef sherezade het volgende:
iedere keer weer als ik de pfaffs op tv zie, draait mijn maag zich weer om van lindsey, jesus wat is zij lelijk
kheb het ook al een tijdje niet gezien op vrijdag dus geen idee hoe ze er nu uitziet. en terugkijken op rtl kost geld dus dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:47 schreef sherezade het volgende:
tja smaken verschillen, ik vind haar gewoon afgeleefd uitzien en lelijk...
Nou dat viel ons ook al op... mijn vriend zei het ook, volgens mij is ze niet helemaal "goed"...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat ik mij wel eens afvraag of fay gezond is... op de een of andere manier zit er iets vreemds in haar gezicht.
Dode paling?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik denk ook dat Fay wat cellen mist. Heeft de uitstraling van een dode paling ....
Hoop het niet....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Seizen 9 is op de Belgische VTM afgelopen. Boze tongen beweren al dat er geen Seizoen 10 meer komt
Echt? Ik vind Fay echt een schattig meisje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik denk ook dat Fay wat cellen mist. Heeft de uitstraling van een dode paling ....
Ik zie gewoon de mannelijke versie van Brucequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef June. het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Fay echt een schattig meisje.
Debby is gestopt met de zonnebankcentre daar komt nu een bloemenwinkel.Op de 2e etage heeft ze nog haar nagelsalon.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:23 schreef Daisy_Blue het volgende:
He leuk een Pfaff topic![]()
Ik weet niet of dit al in de Pfaff topics is geplaatst maar Debby Pfaff is gestopt met haar zonnebankcentrum Sun Set Boulevard.Ze wil meer tijd vrijmaken voor haar gezin.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |