quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:02 schreef amaranta het volgende:
Dat met die gast van Dallas was mega cringe.
En toen ze in Graceland waren ook. JM met z’n return to sandan. En dat ze daar dan ere burgers werden gemaakt.
Maar goed JM is nou eenmaal heel groot daar. En derhalve zijn gezin dus ook.Tja, Guus Hiddink was de nationale bondscoach van het Zuid-Koreaanse nationaal elftal. Onder zijn leiding haalden ze hun beste resultaat ooit op een WK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Ik heb laatst zitten rekenen. Ze zei afgelopen week op zeker moment dat Bruce 4 maanden was, dus dat moet eind november 2006 zijn geweest. Fay is van 10 september 2007, dus de conceptie is een kwestie van weken!quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zit eigenlijk weer te wachten op de aflevering waarin Lyndsey en Dave bekend gaan maken dat Lyndsey zwanger is van de tweede. Kan me herinneren dat ze haar kinderen vrij kort op elkaar kreeg.
Ik ben nu bij de aankondiging van de eerste, Bruce dus.(Verschrikkelijke naam overigens, vooral zoals zij dat uitspreken op z’n Vlaams)quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb laatst zitten rekenen. Ze zei afgelopen week op zeker moment dat Bruce 4 maanden was, dus dat moet eind november 2006 zijn geweest. Fay is van 10 september 2007, dus de conceptie is een kwestie van weken!
Alleen geen idee hoe de serie liep, dus misschien vallen we er bij een volgende serie ineens in dat ze al een paar maanden zwanger is.
Oehh leuk!quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb laatst zitten rekenen. Ze zei afgelopen week op zeker moment dat Bruce 4 maanden was, dus dat moet eind november 2006 zijn geweest. Fay is van 10 september 2007, dus de conceptie is een kwestie van weken!
Alleen geen idee hoe de serie liep, dus misschien vallen we er bij een volgende serie ineens in dat ze al een paar maanden zwanger is.
Ze sliepen in een hotel niet? Sex met een baby in dezelfde kamer lijkt me wat vreemd. Of ligt dat aan mijquote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik neem op van rtl5 (want dan kan ik reclame en oninteressante stukken doorspoelen) en heb net de aflevering gehad dat Lyndsey en Dave naar een kerstmarkt gaan, met een nacht in een hotel. Na de rekensom van laatst vermoed ik dat Fay toen verwekt is.
Daar slaapt dat kind wel doorheen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze sliepen in een hotel niet? Sex met een baby in dezelfde kamer lijkt me wat vreemd. Of ligt dat aan mij
Kan makkelijk hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze sliepen in een hotel niet? Sex met een baby in dezelfde kamer lijkt me wat vreemd. Of ligt dat aan mij
Tuurlijk kan dat, maar voor mij persoonlijk zou dat wel een mood killer zijn in de zin van niet goed kunnen focussen op de sex.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |