quote:Op maandag 7 september 2026 17:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik herinner me ons huishouden dat in 2002(!) voor het eerst naar De Pfaffs keek, toen het nog bij de AVRO op Nederland 2 kwam. Was echt een sleeper-hit, niet veel kijkers toen en slechts één keer per week. Een jaar of 3 later was het ineens weer terug in Nederland, toen bij RTL 7. En toen kwam het echt in een heerlijke dagelijkse vibe, waardoor het echt ook hier een cult following kreeg.
Maar goed, ik vergeet het punt dat ik bijna wilde maken. Al vanaf het begin zei mijn moeder, wat een kwal die NicolasEn naarmate de series vorderde kwam steeds meer en meer naar voren dat Debby inderdaad gewoon zuur was, altijd
Ergste was toen mijn moeder toen een keer medelijden kreeg met Nicolas
Begint op RTL5 even na 19.00 uur.quote:Op maandag 7 september 2026 17:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat een waardeloze OP is dit nu tegenwoordig zegAlso, ik heb een fout gemaakt in de TT, want die stamt nog uit 2015
Inmiddels zijn herhalingen van De Pfaffs weer elke werkdag om 19:45 te zien op RTL 5, en dus ook op Videoland![]()
Laatste post uit vorige deel:
[..]
Pfffff, oké ik werd even bespeeld door de TV-gids site, die keihard aangaf 19:45 - blijkbaar zijn het twee afleveringen na elkaarquote:Op maandag 7 september 2026 18:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Begint op RTL5 even na 19.00 uur.
En als je dan toch de OP verbetert, het is Lyndsey, niet Lindsey.
In seizoen 1 moest ze voor een fotoshoot en daar had ze toen heel veel moeite meequote:Op dinsdag 8 september 2026 17:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy shit wat heeft Debby sowieso met haar gezicht laten doen, amai
[ afbeelding ]
Ik zag laatst een podcast van Shania en Kelly waarin Kelly vertelt geen fan te zijn van plastische chirurgie.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:57 schreef Lienekien het volgende:
Ze had dezelfde ogen als haar moeder, waarbij de buitenste ooghoeken een beetje naar beneden hingen. Dat zie ik nu niet meer.
Inmiddels hebben volgens mij alle vrouwen (moeder en dochters) het nodige laten doen.
Klopt. Ze ziet er ook best naturel uit.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een podcast van Shania en Kelly waarin Kelly vertelt geen fan te zijn van plastische chirurgie.
En ook niet van prikken, zo te lezen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een podcast van Shania en Kelly waarin Kelly vertelt geen fan te zijn van plastische chirurgie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |