Hoe ziet hij er tegenwoordig uit? Iets zegt me dat hij ka(a)l(end) is, of is dat stiekeme hoopquote:Op zondag 19 juli 2026 20:46 schreef Sarabi het volgende:
Wat is Nicholas een naar ventje, dat had ik vroeger helemaal niet door. Als jonge puber vond ik hem alleen maar knap.
Hoe hij ook even een paar biertjes wegtikt voor zijn motorexamen.....
Die is natuurlijk al in Turkije geweest.quote:Op maandag 20 juli 2026 17:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Hoe ziet hij er tegenwoordig uit? Iets zegt me dat hij ka(a)l(end) is, of is dat stiekeme hoop
Ach ja, vast. Maar als dat zo is dan zegt dat genoegquote:Op maandag 20 juli 2026 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is natuurlijk al in Turkije geweest.
Je bedoelt Lindsey, denk ikquote:Op dinsdag 21 juli 2026 05:42 schreef amaranta het volgende:
Staat mij bij dat hij indd een haartransplantatie heeft gehad.
Ik vind zowel hem richting haar als haar richting hem (excuse me, hem verbieden het geslacht van de baby te mogen weten) behoorlijk liefdeloos.
Hij had het alleen maar over sex steeds en zij is constant zuur.
Maar hij was ook maar begin 20 volgens mij.
Kelly en Sam daarentegen praten ook vnl over sex maar zijn overduidelijk stapel op elkaar.
Debby vind ik nu leuker dan de eerste keer dat ik keek. Erg lief voor dn bompa.
Voor mijn gevoel erg snel in het huwelijksbootje gestapt. Volgens mij na nog geen jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |