Dat zagen we 20 jaar geleden al aankomen volgens mijquote:Op dinsdag 24 september 2024 07:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Debby en Nicolas gaan scheiden.
Paywall:
https://www.hln.be/bv/exc(...)uwelijk-br~ada91e80/
Jep. Verbaasd me nog dat het zo lang stand heeft gehouden. Ben overigens wel benieuwd wat zo'n Nicolas nu voor werk doet/gaat doen, was in de serie altijd bezig me voor mijn idee vage dingen en hield ook nooit lang stand. Dave was gewoon autoverkoper en Sam zanger, hun inkomsten waren in die zin gewoon duidelijk plus de inkomsten van de serie die toch behoorlijk hoog waren dacht ik. Kan me herinneren dat ik als 18-jarige nog eens naar een verkoopding ben geweest voor Youphony of zoiets waar Nicolas bij betrokken was, was achteraf gezien zo'n piramideding. Maarja, de spanning van het ontmoeten van een bekend iemand. Overigens wel aardige vent.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat zagen we 20 jaar geleden al aankomen volgens mij
Wat ik me van Nicolas herinner is dat hij altijd an het rondhangen was in die nagelstudio van Debby.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:58 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Jep. Verbaasd me nog dat het zo lang stand heeft gehouden. Ben overigens wel benieuwd wat zo'n Nicolas nu voor werk doet/gaat doen, was in de serie altijd bezig me voor mijn idee vage dingen en hield ook nooit lang stand. Dave was gewoon autoverkoper en Sam zanger, hun inkomsten waren in die zin gewoon duidelijk plus de inkomsten van de serie die toch behoorlijk hoog waren dacht ik. Kan me herinneren dat ik als 18-jarige nog eens naar een verkoopding ben geweest voor Youphony of zoiets waar Nicolas bij betrokken was, was achteraf gezien zo'n piramideding. Maarja, de spanning van het ontmoeten van een bekend iemand. Overigens wel aardige vent.
Dat is geen verrassing.quote:Op dinsdag 24 september 2024 07:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Debby en Nicolas gaan scheiden.
Paywall:
https://www.hln.be/bv/exc(...)uwelijk-br~ada91e80/
Sinds tien jaar werkt hij in de pipe repairing voor de industrie, zoals raffinaderijen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:58 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Jep. Verbaasd me nog dat het zo lang stand heeft gehouden. Ben overigens wel benieuwd wat zo'n Nicolas nu voor werk doet/gaat doen, was in de serie altijd bezig me voor mijn idee vage dingen en hield ook nooit lang stand. Dave was gewoon autoverkoper en Sam zanger, hun inkomsten waren in die zin gewoon duidelijk plus de inkomsten van de serie die toch behoorlijk hoog waren dacht ik. Kan me herinneren dat ik als 18-jarige nog eens naar een verkoopding ben geweest voor Youphony of zoiets waar Nicolas bij betrokken was, was achteraf gezien zo'n piramideding. Maarja, de spanning van het ontmoeten van een bekend iemand. Overigens wel aardige vent.
Hij had toch zelf een modellenbureau/castingbureau? Ik heb die serie destijds heel trouw gekeken, maar wat hij voor werk deed werd nooit echt helemaal duidelijkquote:
Dit inderdaad!quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik me van Nicolas herinner is dat hij altijd an het rondhangen was in die nagelstudio van Debby.
Van alles geprobeerd dus en alleen dat arbeider in de petrochemische industrie houdt stand. Of zou het nu een moetje zijn, na al die fancy banen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:07 schreef Anosmie het volgende:
Ok, een rondje zoeken leverde het volgende op:
- model
- vertegenwoordiger
- huisman
- zaakvoerder modellenbureau
- huisman
- café baas (in een door Debby gekocht danscafé)
- sinds 2014 parttime arbeider in de petrochemische industrie
En tussendoor dus ook nog eens ‘tv-persoonlijkheid’.
Beetje lullig dat hij in praktisch elk artikel ‘de luierik van de Pfaff’s’ genoemd wordt. Superdruk baasje als je dit zo leest
Is hij die gast die Britney Spearse ontmoette ? Laatst trouwens iemand die altijd naar die serie keek en niet wist dat Pfaff doelman is geweest. De beste ter wereld nog wel in zijn tijd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik me van Nicolas herinner is dat hij altijd an het rondhangen was in die nagelstudio van Debby.
’Mensen vergeten dat ik zelf heel veel gewerkt heb in ons zonnebankcenter. Niemand zag dat en het werd nooit gefilmd.’quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zag een casting mevrouw voor de commerciële omroepen. Net zo'n eng type als Hummie van de Tonnekreek. Ze zochten vooral kandidaten die niet nadachten als ze iets zeiden. Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Makers van zo’n real life soap zijn natuurlijk ook alleen maar bezig met elk “karakter” op een bepaalde manier te framen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |