Ik vond het ook erg vreemdquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat is die debby toch een kutwijf. Als ik haar man was geweest had ik haar eens flink de waarheid verteld met haar 'je mag het niet weten'. Vorige keer wilde ze ook al het alleenrecht mbt het geslacht. Ik had gezegd 'tot jij mij verteld wat het geslacht is doe je thuis alles maar alleen'. Het kind is toch van beiden, bah ik heb zo'n hekel aan dit soort gedrag.
Oh ja, daar heb ik me de vorige keer ook zo vreselijk aan ge-ergerd, kutwijf is idd de juiste benaming.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat is die debby toch een kutwijf. Als ik haar man was geweest had ik haar eens flink de waarheid verteld met haar 'je mag het niet weten'. Vorige keer wilde ze ook al het alleenrecht mbt het geslacht. Ik had gezegd 'tot jij mij verteld wat het geslacht is doe je thuis alles maar alleen'. Het kind is toch van beiden, bah ik heb zo'n hekel aan dit soort gedrag.
quote:
Dat is dan toch net zo achterlijk? Als hij zich bedacht heeft en het wel wil weten, dan zeg je dat toch gewoon?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:43 schreef frensje het volgende:
Nicolas wilde bij het 1e kind toch zelf niet weten wat het geslacht zou worden??
en toen Debby het wist en hij ging vragen wat het geslacht was, zei ze dat ook tegen hem
dat hij het niet wilde weten....
Ik dacht in eerste ook dat het Lyndsey was in het voorstukjequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef DarkElf het volgende:
je zag net trouwens heel duidelijk dat Kelly en Lyndsey op elkaar lijken.. toen die man haar hoofd vast had.
Wat is er leuk aan om te delen als hij zo onvolwassen is en het geslacht meteen aan de wereld bekend maakt? Waarom kan hij het niet respecteren om het geheim te houden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:10 schreef Grunsfan het volgende:
Ik snap sowieso al niet dat je dit soort dingen niet zou willen delen met de man van wie je 'houdt"...als dat al zo is natuurlijk...![]()
Oh Puhlease zeg!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan om te delen als hij zo onvolwassen is en het geslacht meteen aan de wereld bekend maakt? Waarom kan hij het niet respecteren om het geheim te houden?
Hoe leuk is dat, als je het een verrassing wilt houden al die maanden en iemand flapt het gegarandeerd er meteen uit.![]()
Ik snap niet dat hij niet gewoon z'n mond kan houden, dan weet hij het geslacht en blijft het geheim, probleem opgelost
Of heb ik nou verkeerd opgepikt waarom Debby zo moeilijk doet?Ik heb alleen een stukje gezien van gisteravond...
Dat ze bitchy doet is toch niks nieuws, dat is in elke aflevering, áltijd een humeur en hij pikt alles van haar. Ik begrijp dat ook niet, maar ja er moet er eentje de broek aan hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh Puhlease zeg!Waarom wil zij het dan wel weten en mag! hij t niet weten? Weet het dan allebei niet. Maar ze doet zo ontzettend bitchy tegen hem, afschuwelijk gewoon. Dat hij dat pikt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef amaranta het volgende:
Wat mij het meeste stoort is het tenenkrommende Engels wat ze te pas en onpas gebruiken. Vooral lindsey heeft daar een handje van.
Maar volgens mij heb ik Nicolas ook zelf nog geen 1 keer horen zeggen dat hij het zal verklappen, dat zegt zij alleen maar steeds.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ze bitchy doet is toch niks nieuws, dat is in elke aflevering, áltijd een humeur en hij pikt alles van haar. Ik begrijp dat ook niet, maar ja er moet er eentje de broek aan hebben
Het slaat ook nergens op, op de manier hóe ze dit aanpakt en zegt (maar ja Debby hè) alleen dat ze het graag geheim wilt houden voor de familie begrijp ik volkomen.
Bij genoeg stellen is er eentje die het wel wilt delen en dan kan het alsnog geheim blijven, waarom kan hij dat niet.
Nee dat kan ik me ook niet herinneren, maar goed wie weet is dat wel zonder de camera's besproken dat hij het gaat verklappen, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat doet! Het is toch ook zijn kind hij mag toch zeker wel weten wat het wordt, ze heeft niet het alleenrecht! Maar ik zal het verklappen... het wordt een jongetjequote:Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb ik Nicolas ook zelf nog geen 1 keer horen zeggen dat hij het zal verklappen, dat zegt zij alleen maar steeds.
Het zal toch wel ergens vandaan komen lijkt me, alsof ze voor jan joker 20 keer meldt dat hij dat wel doetquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me ook niet herinneren, maar goed wie weet is dat wel zonder de camera's besproken dat hij het gaat verklappen, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat doet!
Het gaat me niet eens om dát engels, maar om al dat huis tui en keuken engels wat ze tussendoor gebruiken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:18 schreef Grunsfan het volgende:
Nee, Nicolas heeft nog nooit gezegd dat hij het zal doorvertellen!![]()
En dat Engels inderdaad! Dat stukje met JM bij Graceland.
DIe gids; "does your house look like this?"
JM:"hahahaha"
JM: tegen Sam: 'Wat zegt ie??"
Bedoel je ook van Vrijdag waar ze bij dat interview met woordjes er doorheen kwam (doen ze zei dat de familie al jaren zwart gemaakt wordt) of dat dan niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om dát engels, maar om al dat huis tui en keuken engels wat ze tussendoor gebruiken.
Ik bedoel. Waarom zingen ze in hemelsnaam: happy birthday en niet gewoon lang zal ze leven?
Ik heb het vrijdag niet gezien, maar ik bedoel gewoon al het overbodige engels waar ook Nederlandse woorden voor zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je ook van Vrijdag waar ze bij dat interview met woordjes er doorheen kwam (doen ze zei dat de familie al jaren zwart gemaakt wordt) of dat dan niet?
Daar viel het mij ineens op, kwam een beetje treurig over
doen heel veel vlamingen (dat liedje)quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om dát engels, maar om al dat huis tui en keuken engels wat ze tussendoor gebruiken.
Ik bedoel. Waarom zingen ze in hemelsnaam: happy birthday en niet gewoon lang zal ze leven?
Waar maak jij je dan weer druk om? Wij zingen met de kleine kinderen van me broer ook happy birthday omdat ze dat leuk vinden om in een andere taal iets te zingen, er gebruiken zoveel mensen Engelse woorden voor iets.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het vrijdag niet gezien, maar ik bedoel gewoon al het overbodige engels waar ook Nederlandse woorden voor zijn.
Ik heb zo even (behalve die happy birthday) geen concreet voorbeeld.
Ohja, nog een voorbeeld. Toen Lindsey de 2de zwangerschap ging aankondigen, maakte ze een romper voor bruce waar big brother opstond. Ofja, er stond broter ofzoiets op, fout geschreven ook nog.
Ze had ook'grote broer' kunnen op schrijven.
Wat maakt dát nou weer uitquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef amaranta het volgende:
Ohja, nog een voorbeeld. Toen Lindsey de 2de zwangerschap ging aankondigen, maakte ze een romper voor bruce waar big brother opstond. Ofja, er stond broter ofzoiets op, fout geschreven ook nog.
Ze had ook'grote broer' kunnen op schrijven.
Mja, verloedering van de Nederlandse taal. Maar dat is mijn gebrek. Zoals ik al zei. Ieder zn ding.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat maakt dát nou weer uitIk zou zelf ook geen 'grote broer' broer kiezen omdat ik dat net zo niks vind als teksten met "lief" op de romper. Maar dat is gewoon persoonlijk, lekker boeiend wat iemand kiest, je kiest het omdat je het zelf toch leuk vindt?
En of je nou broer/brother/menneke kiest, prima toch
Moeten we soms allemaal in het oer-Nederlands blijven hangen.
Wat vind je dan van de namen van alle Pfaff kinderen, moeten we ook allemaal verplicht een Nederlandse naam uit de Top 10-namenlijst?
En Happy birthday wordt op elke school tegenwoordig wel gezongen, en thuis.
Kelly heeft er idd ook een handje van.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:33 schreef Koningin het volgende:
Dat engels is vooral bij Kelly en Sam, tenminste dat is mijn idee.
Alles beter dan die paupernamen die hun kinderen nu hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vind je dan van de namen van alle Pfaff kinderen, moeten we ook allemaal verplicht een Nederlandse naam uit de Top 10-namenlijst?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:38 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Alles beter dan die paupernamen die hun kinderen nu hebben.
Keanu, Shania, Kenji....ga toch weg
Doen we ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:
Laten we er aub geen ruzie om maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |