Voor de duidelijkheid :quote:Op zondag 17 januari 2010 22:41 schreef mastauser het volgende:
kent iemand hier mensen die zeer rijk zijn of die hele rijke ouders hebben? hoe gaan zij daar mee om?
idem hier daarom vind ik het interessantquote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef Dropdown het volgende:
Ja ken iemand die in de Quote 500 staat met iets meer dan 100 miljoen. Zijn zoon is een verwend kreng.
En nog iemand uit mijn klas zijn ouders staan er ook in, maar stuk lager. Is ook een verwend nest, en als je er wat van zegt doet ie huilie.
Idd, en de laatste 200 zijn losers.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef mastauser het volgende:
[..]
nou de eerste 300 of zo van de q500 vind ik toch wel aardig rijk
Hmmm... ff checken waar ik staquote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef mastauser het volgende:
nou de eerste 300 of zo van de q500 vind ik toch wel aardig rijk
En hoerijk ben je?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Er zijn vast wel een hoop mensen die mij kennen ja.
Was ik de laatste op de lijst maar..quote:Op zondag 17 januari 2010 23:01 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Yeah... Nummer 1............ ehhhh van de onderste 500 misschien ???
Inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Was ik de laatste op de lijst maar..
Ik welquote:
Joh partypooper!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:15 schreef beware_reageerd het volgende:
Welk gedeelte van de ONDERSTE 500 zou ik bedoelen ???
Niet die van de rijkste 500 hoor. Was toch wel duidelijk hoop ik ???
Ben daar niet bang van, ik gun het iedereen hoor. Inclusief mezelf en mijn gezin.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:16 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Joh partypooper!!!
Gun ons ook eens wat!!
dubbel post!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Ben daar niet bang van, ik gun het iedereen hoor. Inclusief mezelf en mijn gezin.
Maar met beide beentjes op de grond blijven is ook wat waard.![]()
En tsja, ik ben redelijk rijk. Heb een bloedmooie dochter die lief en zorgzaam is. Een vrouw die lief en zorgzaam is. En qua gezondhied hebben we weinig te klagen. Als dat geen echte rijkdom is ???
Geld is relatief, gezondheid niet en liefde ook niet.
Daar is geen quote voor, maar toch zijn er dan ineens meer mensen rijk.
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig is er geld.
Mee eens!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Ben daar niet bang van, ik gun het iedereen hoor. Inclusief mezelf en mijn gezin.
Maar met beide beentjes op de grond blijven is ook wat waard.![]()
En tsja, ik ben redelijk rijk. Heb een bloedmooie dochter die lief en zorgzaam is. Een vrouw die lief en zorgzaam is. En qua gezondhied hebben we weinig te klagen. Als dat geen echte rijkdom is ???
Geld is relatief, gezondheid niet en liefde ook niet.
Daar is geen quote voor, maar toch zijn er dan ineens meer mensen rijk.
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig is er geld.
Tja potten potten potten..quote:Op zondag 17 januari 2010 23:44 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Wat versta je ten eerste onder zeer rijke mensen? Je hebt de nouveau riche die er erg mee loopt te pochen maar je hebt ook mensen die er bescheiden mee omgaan.
Mijn oom en tante zijn niet al te arm (alhoewel ze ook niet in de Q500 staan). Ondanks dat zijn ze toch behoorlijk bescheiden. Het enige waaraan ik ze soms als rijk ervaar is dat mijn tante vaak onnodig lastige synoniemen gebruikt. Mijn oom heeft daar gelukkig geen last van. Hun zoon is eveneens miljonair alhoewel hij dat wel op een wat dubieuze manier geworden is. Hij leeft extreem sober.Al zijn geld stopt hij in de beurs, zijn kleding koopt hij bij kringloopwinkels voor zo min mogelijk geld. Zo stelt hij bepaalde budgets vast per kledingstuk bijvoorbeeld ¤5 voor een spijkerbroek. Luxeartikelen koopt hij ook niet, alleen de krant. Zeg maar een soort jonge Dagobert Duck.
Luzac college.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef Skiet het volgende:
Ik zat op het Luzac College (Havo 14000 euro per jaar) en daar zaten zat rijke mensen. Verder in de familie en vrienden behoorlijk veel rijke mensen. Maar allemaal normale mensen verder.
Faalhazen ja, maar rijk niet echt. Ken wel een paar tuinderszonen die daar ook heengingen nadat VWO 5 teveel bleek.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Luzac college.
Dat is toch die school voor rijke faalhazen waarbij MBO niet echt in het plaatje past dus de kinderen koste wat kost havo moeten halen.
Het is gewoon je diploma afbetalen. Rekening courant of hoe je 't ook wilt zien. Mensen die twee keer blijven zitten in havo vier maar dan wel opeens op het Luzac vwo vijf en zes in één jaar mogen doen. Dus ik doe zes (eigenlijk zeven) jaar over mijn atheneum voor de kat zijn kut. Dikke later.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Luzac college.
Dat is toch die school voor rijke faalhazen waarbij MBO niet echt in het plaatje past dus de kinderen koste wat kost havo moeten halen.
Oud geld kan heel vervelend zijn idd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef beware_reageerd het volgende:
Ja, ken er een aantal.
Verschil zit hem in of ze zelf rijk zijn geworden, of erven.
De laatste hebben poeha en zijn nogal ehhhhhh............
Hoe moet je het zeggen, zelfgericht zonder te beseffen dat er nog een wereld buiten het hek is.
De eerste groep, en daar ken ik de meeste van, zijn gewoon.
Sterker, wij gaan elke vrijdag, als groep, gewoon wat drinken met elkaar.
Ja, soms heeft iemand een probleem. Dat lossen we dan ook op. Maar wel met zijn allen.
De 1 wat meer maar we doen allemaal mee. En zo werkt het ook soms bij de ander.
En onder deze zijn er een aantal die in de quote staan. Maar dat zeg je echt niet.
1 is van alles naar niets gegaan. Ok was een foute inschatting, nogal zacht gezegt. Maar ook hij leeft nog steeds.
En komt eigenlijk ook niets te kort.
Ligt er ook aan hoe je zelf met de mensen omgaat. (Bij ons in de flat bijv. helpt ook iedereen elkaar. En dat zijn echt geen rijke mensen, althans vandaag nog niet.)
Denk dat elke vorm van vraag nu wel duidelijk is voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |