Voor de duidelijkheid :quote:Op zondag 17 januari 2010 22:41 schreef mastauser het volgende:
kent iemand hier mensen die zeer rijk zijn of die hele rijke ouders hebben? hoe gaan zij daar mee om?
idem hier daarom vind ik het interessantquote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef Dropdown het volgende:
Ja ken iemand die in de Quote 500 staat met iets meer dan 100 miljoen. Zijn zoon is een verwend kreng.
En nog iemand uit mijn klas zijn ouders staan er ook in, maar stuk lager. Is ook een verwend nest, en als je er wat van zegt doet ie huilie.
Idd, en de laatste 200 zijn losers.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef mastauser het volgende:
[..]
nou de eerste 300 of zo van de q500 vind ik toch wel aardig rijk
Hmmm... ff checken waar ik staquote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef mastauser het volgende:
nou de eerste 300 of zo van de q500 vind ik toch wel aardig rijk
En hoerijk ben je?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Er zijn vast wel een hoop mensen die mij kennen ja.
Was ik de laatste op de lijst maar..quote:Op zondag 17 januari 2010 23:01 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Yeah... Nummer 1............ ehhhh van de onderste 500 misschien ???
Inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2010 23:04 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Was ik de laatste op de lijst maar..
Ik welquote:
Joh partypooper!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:15 schreef beware_reageerd het volgende:
Welk gedeelte van de ONDERSTE 500 zou ik bedoelen ???
Niet die van de rijkste 500 hoor. Was toch wel duidelijk hoop ik ???
Ben daar niet bang van, ik gun het iedereen hoor. Inclusief mezelf en mijn gezin.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:16 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Joh partypooper!!!
Gun ons ook eens wat!!
dubbel post!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Ben daar niet bang van, ik gun het iedereen hoor. Inclusief mezelf en mijn gezin.
Maar met beide beentjes op de grond blijven is ook wat waard.![]()
En tsja, ik ben redelijk rijk. Heb een bloedmooie dochter die lief en zorgzaam is. Een vrouw die lief en zorgzaam is. En qua gezondhied hebben we weinig te klagen. Als dat geen echte rijkdom is ???
Geld is relatief, gezondheid niet en liefde ook niet.
Daar is geen quote voor, maar toch zijn er dan ineens meer mensen rijk.
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig is er geld.
Mee eens!!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Ben daar niet bang van, ik gun het iedereen hoor. Inclusief mezelf en mijn gezin.
Maar met beide beentjes op de grond blijven is ook wat waard.![]()
En tsja, ik ben redelijk rijk. Heb een bloedmooie dochter die lief en zorgzaam is. Een vrouw die lief en zorgzaam is. En qua gezondhied hebben we weinig te klagen. Als dat geen echte rijkdom is ???
Geld is relatief, gezondheid niet en liefde ook niet.
Daar is geen quote voor, maar toch zijn er dan ineens meer mensen rijk.
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig is er geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |