Hij ruikt lekker, maar je gaat lachen als ik straks de foto's post. Ze zijn volkomen uit elkaar gevallen. Helemaal nat. Van alles in mn order was nat, de toddies nog het meest, terwijl ze apart in zakjes zaten en in ecoflow zaten.quote:Op maandag 23 november 2009 15:46 schreef Cat22 het volgende:
Ow... Dip... jij had ook hot Toddie besteld he? Is die nog enigsins goed en zo ja, hoe ruikt hij?Hij klinkt zoooo lekker!
Wet Toddie dus.quote:Op maandag 23 november 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Tja om nou een hele titel te wijden aan mijn order is een beetje ego he![]()
[..]
Hij ruikt lekker, maar je gaat lachen als ik straks de foto's post. Ze zijn volkomen uit elkaar gevallen. Helemaal nat. Van alles in mn order was nat, de toddies nog het meest, terwijl ze apart in zakjes zaten en in ecoflow zaten.
Of doen ze nu watervoetbal.quote:Op maandag 23 november 2009 16:15 schreef -Peach het volgende:
Misschien lekt het dak van de DHL opslagplaats
Precies, want de gifts waren echt super verpakt. Er zat ecoflow in de hatbox en popcorn in de kleine gift, om de gifts zat dan weer bubble wrap, en dan dat weer in een grotere doos met nog meer ecoflow. Dus daar heeft het niet aan gelegen, en ik kan natuurlijk ook niet zomaar een jelly laten bederven, die moet al bedorven zijn geweest, zo snel gaat dat niet. Volgens mij ligt het niet aan de ecoflow zelf, want die in de doos was prima, niet snotterig, en daar lagen ook nakende christmas kisses in en die zijn echt perfect. Volgens mij was een groot deel van de producten erg nat toen ze verpakt werden en ja ecoflow lost op in water....quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip, wat een drama!Niet normaal zeg, dat dit zo bij de klant aankomt. Zeker die gifts, die waren duidelijk al niet in orde voordat ze opgestuurd werden.
En dat ecospul lijkt ook niet al te best te zijn dus. Als dat zo vies snotterig slijmerig wordt.![]()
Hot toddie klinkt trouwens![]()
*gaat bestellijstje ophogen*
Kun je nagaan als mn vriend het zelf had besteld. Die had er echt niet in gekeken, nou dat was een leuke kerst geworden. Brokkelende knalroze bathmelt over het overpriced karpet van mn schoonoudersquote:Op maandag 23 november 2009 16:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ugh dipkip... bah! Je zou het maar als een cadeau krijgen zeg.
Daar ging je statement... right out the window.quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kun je nagaan als mn vriend het zelf had besteld. Die had er echt niet in gekeken, nou dat was een leuke kerst geworden. Brokkelende knalroze bathmelt over het overpriced karpet van mn schoonoudersschoonzus uitleggen dat ze dat bakje zwarte slijm over zich heen moet smeren in de douche
quote:Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben zelfs lichtelijk geirriteerd over de reactie. Ik emailde ze dit verhaal, met de foto's die jullie zien, en sloot af met 'ik hoop dat jullie voor kerst vervangende producten opsturen, want dit zijn kerstcadeaus'.
De reactie was 'oh wat vervelend dat het je in zo'n slechte staat bereikt. Als je wil dat we vervangende producten sturen moet je het even laten weten'
Hallo. Wat zeg ik nou net.
Fijn dat je, ondanks de foto's van Dipkips bestelling, niet bent afgehaakt. Lush spul is echt lekker hoor. Het moet alleen niet verkruimeld/gesmolten/door elkaar liggend/ bedorven zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Tamashii het volgende:
Oooooh, tvp en ik wil ook zulke lekkere dingetjes. :3
Hahaha ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kun je nagaan als mn vriend het zelf had besteld. Die had er echt niet in gekeken, nou dat was een leuke kerst geworden. Brokkelende knalroze bathmelt over het overpriced karpet van mn schoonoudersschoonzus uitleggen dat ze dat bakje zwarte slijm over zich heen moet smeren in de douche
Are you kidding me? Dat pakketje had direct met wat extra's op de post gemoetenquote:Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben zelfs lichtelijk geirriteerd over de reactie. Ik emailde ze dit verhaal, met de foto's die jullie zien, en sloot af met 'ik hoop dat jullie voor kerst vervangende producten opsturen, want dit zijn kerstcadeaus'.
De reactie was 'oh wat vervelend dat het je in zo'n slechte staat bereikt. Als je wil dat we vervangende producten sturen moet je het even laten weten'
Hallo. Wat zeg ik nou net.
Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?quote:Op maandag 23 november 2009 18:13 schreef saskiia het volgende:
Nou ben ik benieuwd he, zo'n bedorven jelly....hoe ruikt datZit er nog wel een beetje lush geurtje aan of is het niet om te ruiken?
Hmmmmquote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?
Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellenquote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
OK, parfum party.
Zijn er nog dingen die ik moet weten voor morgen? Last minute toegevoegde specials, zijn er limited editions zodat ik als een gek op die redial toets moet drukken. Of kan ik gewoon rustig afwachten tot het eind van de middag?
Ik heb rond half 2 gebeld: meteen erdoor!quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellen
Dat mag ook wel,na die lel van een post.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:59 schreef Dipkip het volgende:
Het hoofd van de klantenservice van Lush UK heeft mijn posts gevonden en gaat het nu bespreken met het hoofd van het mailorder team omdat ze vindt dat het echt niet kan zo![]()
Kijk, mijn eeuwige geklaag werpt eindelijk vruchten afben benieuwd waar ze mee komen.
Als hij is zoals Christmas Kisses en dan nog wat extra, dan komt dat helemaal goed.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef Dipkip het volgende:
Hot toddy hot toddyoooh die ga je heel lekker vinden denk ik.
mjah.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
WTF.
In Amerika betaalde ik nog geen zeven dollar voor een lippenbalsem.
Hier kosten ze dik zeven euro?!
ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Dipkip het volgende:
Ja je moet echt uit de UK bestellen hoor, al bij 1 pot bodylotion ben je goedkoper uit....
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Nou zeg, net een mailtje, er is iets met mijn CC. De bank heeft hun aanvraag afgewezen.
Lekker is dat, net voor ik op vakantie ga.En het kan ook niet, mijn saldo is hoog genoeg (en ik mag rood staan) en daarbij heb ik hem vorige week nog gebruikt en niks aant handje.
Dus maar meteen gebeld en gevraagd of ze het wel goed hebben ingevoerd. Want zij willen meteen dat ik mijn bank bel en dat gaat dus voorlopig niet lukken.
Leest ze mijn CC nummer voor: totaal ander nummer! Nogmaals mijn eigen nummer doorgegeven en nu afwachten of de betaling wel doorkomt.
Oh wat erg!! Is je pas nog wel actief? Kun je evt. even naar een pin automaat om dat te checken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
En de betaling is nogmaals aangevraagd, met het goede nummer (2 keer gecontroleerd) en weer fout!
Ik snap er echt geen bal van, en de infolijn is nu niet te bereiken. Toch maar interhelp bellen, dit bevalt me niks....
Damn, en ook zo fijn de avond voor ik vertrek.
Niet geblokkeerd volgens Interhelp. En toevallig deze week gepind om te checken of ik de pincode nog wel wist. Pincode was goed, geld kwam uit de automaat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh wat erg!! Is je pas nog wel actief? Kun je evt. even naar een pin automaat om dat te checken?
Nou, ik wilde op tijd naar bed, dat gaat niet meer lukken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef Dipkip het volgende:
Nou je bent er wel cool onder, ik zou helemaal de pan uit flippenik hoop dat het snel wordt opgelost!!
Ramptoerist.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef Dipkip het volgende:
Ja dat is ook wel zo. En heel waarschijnlijk is Lush gewoon aan het klunzen. Heb je ook internet daar, krijgen we een live verslag?
Wil je samen bestellen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze niet
zo klote is dat
*meldt*quote:Op donderdag 26 november 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wil je samen bestellen?![]()
(ik wil graag drie dingetjes, dus misschien is het goedkoper om samen te bestellen)
ik dácht ergens gelezen te hebben dat ze het in de UK ook gingen verkopen, maar dat zal ik wel verkeerd gezien hebbend anquote:Op donderdag 26 november 2009 16:26 schreef heaven7 het volgende:
Taaitaai is erg Hollands dus ik gok van wel
waarom schaf je geen cc aan dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze niet
zo klote is dat
*buigt voor belangrijkheid*quote:Op donderdag 26 november 2009 17:10 schreef Dipkip het volgende:
Nee, heb je niet, dat is eerst gezegd van wel en toen toch maar niet. Maar het is er dus niet, nee.
Ik heb een lange email gehad van customer service - ze sturen die order die ik hier had laten zien opnieuw plus wat extra's als goedmakertje en het spijt ze heul erg. Kijk, dat is tenminste klantenserviceoh en meneer hoge pief van klantenservice gaat het hoogstpersoonlijk voor me inpakken en alles uit de hatbox halen en apart verpakken enzo
*belangrijk voelt*
dat kost toch geld enzo?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
waarom schaf je geen cc aan dan?
ik heb t ook gedaan speciaal voor betalingen over het internet. Gebruik m verder ook niet
Niet per se. Die van mij is gratis. Ik kan er ook rood mee staan en dan betaal je natuurlijk rente, maar dat doe ik niet. Nu gaat het gewoon van mijn lopende rekening afquote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat kost toch geld enzo?
maar ik mag met daph meebestellen dit keer
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat kost toch geld enzo?
maar ik mag met daph meebestellen dit keer
hoezeequote:Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor card je hebt, die van mij kost wel geld maar that's no biggy![]()
Ik heb mijn eerste lushbestelling ooit geplaatst![]()
De legend uiteraardquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef LeNeHe het volgende:
Dipkip; fijn dat ze het goed gaan maken!
Ik mag vaneen cadeau uitzoeken!
![]()
Hij zei; ik wil die grote gouden voor je kopen (Legends). Maar ik twijfel tussen die en de Christmas Eve gift.
Hmmmmm, luxeprobleem dus
bronquote:Lush heeft de perfecte manier gevonden om cadeautjes bijzonder in te pakken én ruim 11 ton aan papier per jaar te besparen. Goed voor het milieu dus, met het bijkomende voordeel dat je cadeau lekker opvalt onder de kerstboom door het fab vintage sjaaltje waarin het verpakt zit!
De traditionele techniek van het inpakken, Furoshiki, komt uit Japan. Furoshiki is een vierkant stukje stof en betekent letterlijk ‘doek voor het baden’. Dus perfect om je net geshopte zeepjes en bruisballen in te verpakken.
Helaas doet Lush dit nog niet in Nederland, maar verwacht wordt dat dat wel snel gaat gebeuren. Dus tot die tijd nog even zelf vintage sjaaltjes shoppen om daar je cadeautjes fashionable in te knopen.
Helaas doet Lush dit nog niet in Nederland, maar verwacht wordt dat dat wel snel gaat gebeuren. Dus tot die tijd nog even zelf vintage sjaaltjes shoppen om daar je cadeautjes fashionable in te knopen.
Harry heeft het ingepaktquote:Op donderdag 26 november 2009 20:17 schreef Cat22 het volgende:
*buigt voor belangrijkheid*
Wie gaat inpakken? Harry of Tony?
Ik wou al zeggen, ze vergeten het 'én wij verdienen er lekker aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:49 schreef shmoopy het volgende:
Wel een duur grapje, die knotwrap.
En mijn dupes zijn binnen en ze zijn he-le-maal goed.
Gemiddeld 3-5 werkdagen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb vrijdag besteld via Lush UK, wanneer mag ik het pakket dan verwachten?
[/lushn00bie]
Ik kan niet meer zonder:quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef -Mellow- het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie lush top 3
en dat is precies de reden waarom het in nederland niet gaat werken, we zijn hier niet gewend om te betalen om iets in te laten pakken. Het idee is dat het inpakpapier helemaal gaat verdwijnen, dat wordt echt een ramp als dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:49 schreef shmoopy het volgende:
Wel een duur grapje, die knotwrap.
En mijn dupes zijn binnen en ze zijn he-le-maal goed.
ohquote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gemiddeld 3-5 werkdagen.
8 werkdagen is echt extreem lang hoor!
Soms heb je gelijk hoor, maar dan is er een probleem mee geweestquote:
Waarom nou niet woensdag, dan ben ik er ook even.quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn, ik moet donderdag toch even in amsterdam zijn![]()
danmoetikwerkenenhebikgeenenergiemeerquote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Waarom nou niet woensdag, dan ben ik er ook even.
Kun jij ook niet wachten?quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn, ik moet donderdag toch even in amsterdam zijn![]()
nee, ik zit vol spanning te wachtenquote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef Daph_ het volgende:
Whoei dan kan het er deze week nog zijn!!![]()
![]()
[..]
Kun jij ook niet wachten?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik zit vol spanning te wachten
Ik heb de knotwraps gezien in Londen. Ik vond de kleuren en de patronen niet echt geweldig. Voor dat geld pak ik het zelf wel in.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
We hebben vandaag de knot wraps ontvangen, ben benieuwd wanneer we daarmee gaan beginnen in nederland
Hopelijk ben je morgen (morgen toch?) thuis voor je pakketje(s).quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het echt he-le-maal niks die furoshikishit.
[..]
Harry heeft het ingepaktik probeerde je trouwens terug te smsen Cat maar ik krijg steeds delivery fails maar ik wou dus zeggen jeej dat het opgelost is en heb je het leuk en naar welke musicals ga je deze keer?
Ik heb foto´s!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef Mirjam het volgende:
oh, wat klinkt dat heerlijk zeg *jaloers*
Als je daarmee bedoelt dat je nooit een bevestigings e-mail ontvangt dan hoef je bij deze nog niet te wanhopen. Zo'n bevestigings e-mail schijnt vaker niet dan wel verstuurd te worden en nadat ik dat eenmaal ergens las heb ik maar op goed geluk geprobeerd in te loggen met opgegeven inlognaam en wachtwoord. Bleek gewoon te werken dus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:18 schreef saskiia het volgende:
ik kan niet inloggen op het lush forumVet stom...ik had met mijn eerste email al een inlognaam etc aangevraagd, maar nooit een bevestiging ontvangen. Daarna nog maar eens met een ander email adres geprobeerd, maar lukte ook niet
Ach dan doe ik het maar met het fok forum he
Jaquote:Op woensdag 2 december 2009 12:44 schreef -Mellow- het volgende:
ruikt de karma zeep hetzelfde als de karma bubble bar?
Nog geen pakketje Dipkip?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Janatuurlijk ruikt het wel net even anders omdat de geur door een andere basis is gedaan, maar het is wel echt de karmageur ja. Ik vind m als BBS iets zachter ruiken en als zeep iets frisser, maar dat kan aan mijn neus liggen
Geen kerst gekocht?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:29 schreef -Mellow- het volgende:
Zo, net weer een uur zoet geweest op de lush.uk site en meer dan 50 euro armer
voor mijzelf:
-karma zeep
-nieuw vooraadje angels on bare skin
-aromaco deodorant
-miranda zeep
cadeautje voor een vriendin in Italië:
-think pink bruisbal
-godiva shampoo
-yummy yummy yummy douchegel
-angels on bare skin
cadeautje voor collega:
-rock star
-yummy yummy yummy
Miranda = zeep. Lekker fruitig.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Wat is 'Miranda'?
En de Spa klinkt fijn zeg!
Hoe werkt zo'n eeuwig durende BBS? Of moet ik dan hier even teruglezen ergens?
Niet aan gedacht eigenlijk, ik heb niks met kerst. Of zijn er kerst dingen die ik niet mag missen?quote:
Ligt eraan waar je van houdt.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Niet aan gedacht eigenlijk, ik heb niks met kerst. Of zijn er kerst dingen die ik niet mag missen?
En dat gebruik van afkortingen hier.... poe, ik ben nog een beetje een lushn00b geloof ik vergeleken met jullie
Houd dan de site in de gaten na kerst. Vaak hebben zowel Lush NL als Lush UK hele mooie nieuwjaarsaanbiedingen waarbij ze van het kerstpul af moeten.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef -Mellow- het volgende:
ik hou idd van zoet en kruidig. Maar goed, bestelling is al gedaan.
Snowshowers = good.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef -Mellow- het volgende:
Oe, nice... want ik heb net stiekem toch naar de kerstdingen gegluurd en wil graag snowshowers proberen: cognac en sinaasappel, dat kan alleen maar goed zijn.
Happy end!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaa ik heb mn pakketjes alletwee net gehadHarry heeft bijna alles opnieuw opgestuurd (alleen mn christmas kisses niet maar die waren ook perfect dus dat hoefde niet opnieuw) en hij heeft echt heel veel extraatjes er bij gedaan
ik heb een fles Ghost douchegel gehad, een Jacko ballistic, een Snowdrops, een stuk Bob zeep, een stuk Orange Spice and all things nice zeep (ruikt exact als Taai Taai trouwens), een Fabulous Mrs Fox (citronella en mint zijn niet mijn ding zo blijkt) en een potje Randy Butter. En dat is echt SMERIG
![]()
Denk dus dat hoe ondankbaar het ook klinkt toch het een en ander in de ruil gaat. Ik had ook Eggsnog besteld vorige keer en dat vond ik toch geen fijn luchtje voor een lipbalm, en die heeft hij ook weer nagestuurd ook al was er niks mis mee, dus nu heb ik er twee. En het zelfde met de Let them eat Cake uit mn kerstcadeau. En de zeep. Wordt een flinke ruillijst dus![]()
Maar ik ben echt blij met mn spulletjes, hij had alles zo goed ingepakt, alles in de hatbox zat in papieren zakjes of zelfs in bubble wrap. Alle losse BBSen enzo ook. De hot toddies had hij zelfs een papieren zakje EN een bubble wrap gegeven. En ze waren nog steeds kapot - die dingen zijn zo extreem vochtig dat ze gewoon uit elkaar vallen hoe je ze ook inpakt. Ik heb ze heel voorzichtig overgeheveld naar cellofaan, maar als cadeautje kunnen ze gewoon niet, dus geef ik maar wat anders.
quote:Order Status: Pending
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaa ik heb mn pakketjes alletwee net gehadHarry heeft bijna alles opnieuw opgestuurd (alleen mn christmas kisses niet maar die waren ook perfect dus dat hoefde niet opnieuw) en hij heeft echt heel veel extraatjes er bij gedaan
ik heb een fles Ghost douchegel gehad, een Jacko ballistic, een Snowdrops, een stuk Bob zeep, een stuk Orange Spice and all things nice zeep (ruikt exact als Taai Taai trouwens), een Fabulous Mrs Fox (citronella en mint zijn niet mijn ding zo blijkt) en een potje Randy Butter. En dat is echt SMERIG
![]()
Denk dus dat hoe ondankbaar het ook klinkt toch het een en ander in de ruil gaat. Ik had ook Eggsnog besteld vorige keer en dat vond ik toch geen fijn luchtje voor een lipbalm, en die heeft hij ook weer nagestuurd ook al was er niks mis mee, dus nu heb ik er twee. En het zelfde met de Let them eat Cake uit mn kerstcadeau. En de zeep. Wordt een flinke ruillijst dus![]()
Maar ik ben echt blij met mn spulletjes, hij had alles zo goed ingepakt, alles in de hatbox zat in papieren zakjes of zelfs in bubble wrap. Alle losse BBSen enzo ook. De hot toddies had hij zelfs een papieren zakje EN een bubble wrap gegeven. En ze waren nog steeds kapot - die dingen zijn zo extreem vochtig dat ze gewoon uit elkaar vallen hoe je ze ook inpakt. Ik heb ze heel voorzichtig overgeheveld naar cellofaan, maar als cadeautje kunnen ze gewoon niet, dus geef ik maar wat anders.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn parfummetjes![]()
Cinders is echt mjum, wel een vrij foody geurtje.
So White doet me denken aan WC luchtverfrisser zo op de eerste snif, die is even wennen dus
en Uluru showergeleen tweede fles
Niet naar kijken.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Dipkip wat goed dat ook je andere pakketje er is! Netjes al die andere spulletjes erbij
Ik wil ook Lush..
[..]
dat pending zegt niks dat staat er altijd als je echt wilt weten of het verzonden is etc moet je orders@lush.co.uk mailen voor een pakketnummer als je het niet met royal mail hebt laten versturen dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Dipkip wat goed dat ook je andere pakketje er is! Netjes al die andere spulletjes erbij
Ik wil ook Lush..
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:42 schreef Daph_ het volgende:
Ah okee, het kan dus ook zo zijn dat de DHL meneer van de week voor de deur staat?
Nou graag, want ik vind het echt afschuwelijk ruiken en het is volgens mij ook nog meer dan 100 gr.. Hield je niet ook van Snowropsquote:Op woensdag 2 december 2009 15:37 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahem... je wil van Randy butter af, zei je? Mij lijkt hij wel lekker.![]()
En Mrs Fox vind ik heerlijk ruiken.Echt anijs en de voetafdrukjes zijn zo lief.
Snowdrops is ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou graag, want ik vind het echt afschuwelijk ruiken en het is volgens mij ook nog meer dan 100 gr.. Hield je niet ook van Snowropsik ga denk ik vanavond maar eens door mn stash en alles wat ik wil ruilen apart zetten, ik ruil normaal nooit omdat ik het zo'n gedoe vind voor een dingetje maar daardoor heb ik intussen een aanzienlijke stapel dingen die eigenlijk alleen maar plek bezet houden omdat ik ze uiteindelijk toch niet gebruik (glitter massage bars, overload aan zeep, roze geurtjes etc.). Dan zet ik het binnenkort op het nederlandse lush forum, kun je kijken of je nog meer wil ruilen
quote:
Zal ik doen, thanks!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Dipkip het volgende:
Hier ook nog niks!!
Je kan het beste even naar Lush emailen als je niet op het forum kan. Was bij mij ook nodig.
Ja ik kom er regelmatigquote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
Komt iemand van jullie wel eens bij de Lush in haarlem? Moet er morgen werken
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet hoe de andere winkels zijn, ken alleen die in Haarlem. Maar Haarlem is een soort pijpenla, de bak met verse maskers staat bij de ingang voor het raam, en dan heb je langs beide wanden stellingen en in het midden een tafel met de zepen. Die zal denk ik 2 of 2,5 meter lang zijn, en naast de tafel kun je net iemand 'inhalen'. Achterin heb je aan de ene kant de trap (maar die is alleen voor personeel, de winkel is alleen op de begane grond) en daarnaast de kassa. Het is wel wat meer dan 8m2 maar het voelt erg klein vind ik. Als er nog een paar mensen aan het winkelen zijn en je wil een rondje lopen langs de producten is het constant pardon, sorry, mag ik er even langs, sorry, etc.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:24 schreef mmascha het volgende:![]()
![]()
Ben ik in de war met een andere winkel dan?
De winkels vind ik altijd al wel vol maar dat vind ik er juist ook wel weer leuk aan.
JAAAAAAAAA HEBBE! HEBBE! HEBBE!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
* duimt dat DHL mannetje hier vandaag is *
Nog niet, wilde ik vandaag doen maar ik moet nog naar de stad en ik wacht op de post. Want wie weet komt mijn party pakje vandaag.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Dipkip het volgende:
Wow Cat het ziet er echt super uit. Wat raar die everlasting BBS! Al getest?
haha! Wat leuk! moet je er vaker werken? Ik werk er sinds woensdag om met de kerst te helpenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat wel een lekkertje hoor! Maar ik doe dan ook braaf een stukje in een puff ipv een heel bakje in mijn (niet bestaande) bad te flikkeren
dark angel?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister voor het eerst het monstertje geprobeerd om je gezicht te cleanen.
Dat pikzwarte. Ik schrok me kapot toen ik het op mijn hoofd smeerde![]()
Het is er nog steeds nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA HEBBE! HEBBE! HEBBE!
Mijne komt meestal rond 15:00 dus nog even geduld voor ik sip uit het raam ga kijken. Ik hop zo dat ie komt, kan wel een opkikkertje gebruiken. Alleen had ik net zo mn stash opgeruimd dat alle douchegels pasten, dus dat is dan weer een beetje vervelend dat er dan weer 3 bij in moeten
Ja idd, AOBS gebruk ik ook elke dag. Van Aqua marina werd mijn huid heel stroefquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
Ik zit in dubio tussen die 2! Maar hoe lang is Dark angels houdbaar? Ik heb m namelijk nu al zo'n..2 maanden (volle pot trouwens, geen proef), vond m altijd heerlijk ruiken, maar ineens stinkt het vreselijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
Volgens mij is dat vooral afhankelijk van hoe je huid daarop reageert. Sommige producten voor iedere dag kan ik niet eens eens in de week gebruiken (gevoelige huid) terwijl ik 2x per dag ultrabland kan gebruiken en anderen daarvan puistjes krijgen. Probeer het gewoon uit zou ik zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm het is me niet helemaal duidelijk, kan ik die coal face gewoon als dagelijk sopje voor mn gezicht gebruiken?
Nee..quote:Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef Mirjam het volgende:
daph, ik ben zo beniuewd of onze lush al binnen is![]()
gisteren trouwens zo'n fairytale suikerscrub gekregen
ik vind 'm niet heel lekker ruikenquote:Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee..Ik hóóp zo dat het pakket morgen of anders dinsdag komt!
Is dat wat, zo'n fiarytale suikerscrub? Die heb ik ook onderweg
Dat is wel zoquote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Mirjam het volgende:
den haag heeft wel een relaxt grote winkel, kun je heerlijk rustig rondsnuffelen zonder steeds uit de weg te moeten stappen
Die kadootjes staan ook zo in de winkel.quote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ok het wordt den haag![]()
ik heb op de nederlandse website wat kant en klaar cadeautjes uitgezocht. staan die ook gewoon kant en klaar ingepakt in de winkel ( heb er best veel nodig) of moet ik ze dan nog bij elkaar gaan zoeken? want dan moet ik even een lijstje maken
ik moet sowieso een lijstje en niet meer meenemen dan datgaat lastig worden
maar worden ze dan wel leuk ingepaktquote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die kadootjes staan ook zo in de winkel.
Maar mijn eerlijke mening: koop de produkten los. Waarom?
- Je kunt het precies op maat maken
- Het is goedkoper
- Je krijgt onbeschadigde produkten die niet aangetast zijn door de popcorn of ecoflow waar de kadoos mee gevuld worden.
Ik heb kadoboxen gezien die je echt aan niemand kado wil geven.Vlekken van het ene op het andere produkt, uit elkaar vallende BBSen, lekkende jellies, zepen die vol zitten met popcorn etc. Not nice.
Je kunt een sjaal kopen voor een euro of 4 en het daarin laten verpakken. Of je koopt een mandje bij de Action of Xenos en wat papier en maakt er zelf een mooi kadootje van.quote:Op zondag 6 december 2009 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar worden ze dan wel leuk ingepakt, of gewoon in die kartonnen doosjes?
die sjaals zag ik hier ergens voorbij komen, maar die vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg leukquote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt een sjaal kopen voor een euro of 4 en het daarin laten verpakken. Of je koopt een mandje bij de Action of Xenos en wat papier en maakt er zelf een mooi kadootje van.
De doosjes en hatboxes zijn prachtig maar als de produkten tot troep zijn geworden word ik er niet blij van.
ja, het laatste restje van het monstertje dat ik had heb ik ook gebruikt als zeep onder de douche.quote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb hetzelfde met Godiva, Mellow, dus nu gebruik ik 'm onder de douche als zeep.
Als je van een sterke jasmijngeur houdt, probeer dan eens de Joy of Jelly, die is minstens zo goddelijk.
*net daarmee gedouched heeft*
Plus dat jellies gewoon té leuk zijn.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die sjaals zag ik hier ergens voorbij komen, maar die vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg leukdus dan ga ik zelf maar aan de slag. Ik ga daar geen 200 e ofzo uitgeven
om dan achteraf te horen dat iedereen prut in een doosje kreeg. Dus dan maar zelfs wat inpakskills gaan ontwikkelen.. morgen op zoek naar mooi lint en papier
Hij is zo gezellig wiebelig.quote:Op zondag 6 december 2009 23:23 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja, het laatste restje van het monstertje dat ik had heb ik ook gebruikt als zeep onder de douche.
Thx, zal die jelly ook eens proberen dan, hoewel ik het niet meteen een aantrekkelijk product vind. Ik hou helemaal niet van puddingachtige substanties. Wat maakt die jellies zo anders dan een zeep of douchegel eigenlijk?
Er zijn maar weinig mensen die Honey I washed the kids-zeep niet lekker vinden, dat is ook hun best verkopende zeep.quote:Op zondag 6 december 2009 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ok, nog een vraagje dan![]()
wat vinden jullie nou echt het ideale lush cadeau, wat vind iedereen wel leuk/lekker? ga denk ik iets van 10/ 15 e pp uitgeven denk ik
Ok, ik ben omquote:Op zondag 6 december 2009 23:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hij is zo gezellig wiebelig.
Het is handig om een puff te hebben, daar doe je een heel klein stukje op en poert 'm d'r helemaal in, en dan krijg je schuim, zo overdadig heerlijk...
Jij koopt alleen via internet, hé?
Je zou een proefje kunnen vragen nl, maar voor de prijs van die jellies (in de UK vind ik ze echt spotgoedkoop) hoef je het eigenlijk niet te laten. Of je geeft het door aan iemand anders.
Zijn toch gewoon normale? Je kunt het proberen maar het kan dat je met gruis eindigt. Het is wel bedoelt voor 1x.quote:Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb de Think Pink doos gekregen van Sinterklaas
Er zitten ook van die grote bruisballen bij, kan je die gewoon door de midden breken? Want lijkt me een beetje veel voor 1x.
Okequote:Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zijn toch gewoon normale? Je kunt het proberen maar het kan dat je met gruis eindigt. Het is wel bedoelt voor 1x.
Het is mij wel eens gelukt, in mijn zuinige dagen.quote:Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Okeals het zo bedoelt is dan doen we het gewoon zo
Zag ook al niet hoe je hem netjes zou kunnen breken.
welke is dat? Buffy?quote:
Sex bomb is tof, avobath vind ik ook lekker. Honey bee vind ik vreselijk omdat ie zo afschuwelijk vlekt en geel is ook geen leuke kleur voor badwater. Die blauwe met zeewier moet ik steeds nog testen maar vergeet ik steeds.quote:Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef -Mellow- het volgende:
Welke bruisballen vinden jullie het tofst?
Ik heb nu de sexbomb op mijn wishlist. Maar die think pink lijkt mij ook wel leuk, dat je bad dan roze wordt enzo
Ik vond Youki-hi altijd erg lekker, maar volgens mij is die er al even niet meer?quote:Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef -Mellow- het volgende:
Welke bruisballen vinden jullie het tofst?
Ik heb nu de sexbomb op mijn wishlist. Maar die think pink lijkt mij ook wel leuk, dat je bad dan roze wordt enzo
Oh, nou ja, smaken verschillen hopen we dan maar?quote:Op zondag 6 december 2009 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind 'm niet heel lekker ruiken![]()
verder nog niet uitgeprobeerd
Lush stuurt me een nieuwe everlasting BBS en wat goodies om het goed te maken.quote:Op zondag 6 december 2009 12:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb Lush gemaild over mijn everlasting BBS. Met foto erbij.
Het is gewoon precies een normale BBS (minus geur), als je zou vergeten die onder de stromende kraan te verbrokkelen en hem gewoon in bad plonkt terwijl het volloopt. Is op zich niks mis mee maar dan moet hij wel geur hebben en moeten ze het niet doen voorkomen dat je er heel vaak mee kunt doen.
Na één keer is de helft al op, dan is het makkelijk uitrekenen hoe vaak je ermee doet. En als ik het prutje niet uit bad geschept had, was alles door het afvoerputje verdwenen.
Deze post ziet mij zowaar van een bestelling af, ik denk dat ik maar gewoon langs ga.quote:Op maandag 23 november 2009 16:16 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Volkomen natte en verkrummelde toddies, en vochtige maar nog net niet uit elkaar gevallen christmas eves (wel met barsten en een zonder maan, maar ze vallen nog net niet uit elkaar). Mn christmas kisses waren trouwens perfect, terwijl die als enige niet individueel verpakt waren.
Hot toddy ruikt trouwens echt heel lekker, lijkt op christmas kisses maar complexer en met meer een sinaasappel / drankig geurtje er bij. Denk alleen dat het water een piskleur krijgt.
[ afbeelding ]
Een zwarte en smerig ruikende sweetie pie (normaal paars en zoet). Duidelijk bedorven dus, ook al is de datum nog ok. Deze kwam uit een cadeau voor een familielid voor kerst....
[ afbeelding ]
De inhoud van mn christmas eve hatbox. Vrijwel alles is nat en heeft op elkaar afgegeven of is gewoon afgebrokkeld.
[ afbeelding ]
Father frost, bedekt in stof en dat groene is afkomstig van lush pud... En je ziet hier dus hoe nat het is.
[ afbeelding ]
Afgebrokkelde candy cane, half gesmolten en smerige star melt, sexy boy bedekt in kruimels bubble bar. Maar wat is dat gele snot dan vraag je? Er zit toch geen gele bubble bar in je pakket. Nee inderdaad. Dat is gesmolten EcoFlow.
quote:
2915 Fairy Tale Sugar Scrub 1 ¤ 4,90quote:
nijsquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
2915 Fairy Tale Sugar Scrub 1 ¤ 4,90
1455 Dreamwash 250g 1 ¤ 14,95
803 Sea Vegetable 100g 1 ¤ 5,25
220 Eau Roma Water 250g 1 ¤ 10,95
2127 Buffy 200g 1 ¤ 15,95
9972 Body Butter Tin 1 ¤ 0,00
2169 You Snap the Whip 95g 1 ¤ 10,20
2012 Rehab 500g 1 ¤ 25,40
2709 It's a Wrap 1 ¤ 19,90
2052 Snowcake Zeep 100g 1 ¤ 4,75
2356 Smitten 100g 1 ¤ 11,75
orders@lush.co.ukquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik kon ergens naartoe mailen voor mijn tracking code toch? Waarnaartoe kan dat?Ik heb nog steeds niks ontvangen
.
Vrijwel niemand heeft iets ontvangen. Op het IF forum maar 3 mensen. 90% zal nog niet verstuurd zijn nu. Je moet gewoon afwachten ben ik bang. Die paar vroege pakketjes geven de indruk dat het langer duurt maar eigenlijk is het nog heel vroeg om wat te ontvangen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik kon ergens naartoe mailen voor mijn tracking code toch? Waarnaartoe kan dat?Ik heb nog steeds niks ontvangen
.
Na anderhalve week nog niks verzonden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vrijwel niemand heeft iets ontvangen. Op het IF forum maar 3 mensen. 90% zal nog niet verstuurd zijn nu. Je moet gewoon afwachten ben ik bang. Die paar vroege pakketjes geven de indruk dat het langer duurt maar eigenlijk is het nog heel vroeg om wat te ontvangen.
Normaal duurt het 3-4 weken voor de eerste pakketjes worden verstuurd. Het moest nog gemaakt worden nadat je bestelde. Ze konden niet eens garanderen dat het er met kerst zou zijn.quote:
Oh, dat wist ik niet? Nu je het zegt denk ik "DOH!"quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Normaal duurt het 3-4 weken voor de eerste pakketjes worden verstuurd. Het moest nog gemaakt worden nadat je bestelde. Ze konden niet eens garanderen dat het er met kerst zou zijn.
nee, niks speciaals, enkel voor mezelf lekkers.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet? Nu je het zegt denk ik "DOH!"![]()
Er zitten voor mij geen kerstkadootjes in, ik weet niet of Mirjam iets voor kerst heeft besteld?
Afwachten maar dus.
Ja mja fresh handmade cosmetics... Drong pas tot me door toen Dipkip het zei *fail*quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, niks speciaals, enkel voor mezelf lekkers.
wel stom dat het zo lang duurt
het was een gewoner orderquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:22 schreef Dipkip het volgende:
Dat is alleen met party orders zo hoor, met je gewone producten niet, die liggen gewoon klaar meestal en dus sturen ze dat vrijwel meteen. Maar met parties is het made to order omdat ze niet weten hoeveel er besteld gaat worden. Dus duurt het dan altijd weken.
Heb ik al gedaan. Ik weet niet wat er allemaal onder de christmas dingen valt, maar de bestelling bestaat uit:quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het was een gewoner order
toch maar ff mailen daph, of had je dat al gedaan?
met BBS bedoel je bubble bar toch?quote:Op maandag 7 december 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lush stuurt me een nieuwe everlasting BBS en wat goodies om het goed te maken.![]()
Met als instructie de BBS onder de stromende kraan te houden ipv in bad te mikken. Apart, de sticker onder de tin zegt iets anders. Maar ja, we zullen maar niet meer klagen.
Dit is een speciale EVERLASTING BBS. Niet in de winkel te krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
met BBS bedoel je bubble bar toch?
Die van mij heb ik elke keer een derde afgehaald en verkuimeld in het bad, en dat ging prima, was ook genoeg. Maar het moet dus anders?Jij gebruikt een hele per keer?
Lekker lijstje!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nou mijn kerstcadeautjes zijn gekochtschade iets van 140 e
8x cinders
2x lush pud
2x sexy boy
8x ruby red slippers
1x demon in the dark
1x kiwi zeep
4x toner tabs
1x prince shaving cream
1x sugar scrub
1x stapeltje zeep
en toen ik ging betalen kreeg ik er nog 1 sexy boy bij, twee jelly's ( taai taai en sweety pie) en een stukje honey i washed the kidslieve verkoopsters daar
was een beetje bang dat ik net als dipkip alles kappot en onder de vlekken zou krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker lijstje!
In NL gekocht? Da's gemakkelijk om te snuffelen maar voor het geld zou ik in het vervolg in de UK bestellen. Zou je makkelijk 40 of meer euro kunnen schelen.
Je doet het goed hoor! Alleen heeft Cat een speciaal soort BBS gehad die niet in de winkel te koop is, en dat werkt blijkbaar anders.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef -Mellow- het volgende:
met BBS bedoel je bubble bar toch?
Die van mij heb ik elke keer een derde afgehaald en verkuimeld in het bad, en dat ging prima, was ook genoeg. Maar het moet dus anders?Jij gebruikt een hele per keer?
yupquote:Op woensdag 9 december 2009 13:19 schreef Tamashii het volgende:
Maar je kan toch alleen in de UK bestellen met creditcard ofzo?
Zou dat niet vreemd zijn als het al op 30 november verzonden is?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef Tamashii het volgende:
Nee, dan kan het zijn dat ie nog niet zo ver is. Moet je het vanavond of morgen weer proberen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
Het troostprijsje van de kerstversieringswedstrijd schijnt te zijn een snowshowers jelly, een klein potje Dream Cream en een kleine HIWTKdus als het goed is krijg ik die
Ja, een beetje vreemd wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou dat niet vreemd zijn als het al op 30 november verzonden is?
Is altijd nog 1/5 masker danquote:Op woensdag 9 december 2009 14:34 schreef Cat22 het volgende:
![]()
*ziet ontplofte Dream Cream en verschrompelde HIWTK voor zich*![]()
Is het een UK order?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een track&trace code ontvangen
Alleen zegt ie dat ie geen gegevens kan vinden/het niet doet, dus volgens mij doe ik iets verkeerd
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is het een UK order?
Waar ben je aan het tracken? Want je moet niet de normale tracker hebben van DHL. Je moet een van de internationale hebben, als je naar meer opties gaat staat er ergens een lijst en dan kun je de juiste selecteren, ze hebben namelijk wel 6 trackers ofzo en als je het in de verkeerde typt gebeurd er niks.
quote:Track event
Date Status
Information of Delivery 2009-12-02 11:31 Unsuccessful delivery, consignee closed
quote:Last track event: Unsuccessful delivery, consignee closed(Information of Delivery): Amsterdam / NL, 2009-12-03 16:28
Kan dat?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef -Peach het volgende:
Euuuhh... het DHL depot was dicht?
Of ze zijn al 2x langs geweest en je was dr niet?
Dat dusquote:Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef -Peach het volgende:
Wat een ontzettende poepsite trouwens. Hoe maak ik mijn site zo onduidelijk mogelijk!
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
Volgens ie knaap staat het pakket in de vrachtwagen van de koerier en komt ie dus vandaag nog
haha, zó herkenbaarquote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
Nu zit ik dus te luisteren of ik al een busje/vrachtwagentje de straat in hoor komen
27 novemberquote:
Bij mijn laatste pakket hielden ze vol dat ze het niet hadden. Ik had een track and trace die al 4 dagen aangaf dat het pakje nog op het vliegveld stond. En die man zei steeds we hebben geen pakje van u. Terwijl hij geen gegevens van me had (niet de track and trace, geen adres, ik had gewoon gezegd hallo ik zie dit en dat in julie track and trace systeem en ik wil weten waarom mijn spullen op het vliegveld blijven staan). Bizar.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Dat dusHet belsysteem is ook al prut, na drie keer proberen eindelijk iemand aan de lijn die gebrekkig Nederlands spreekt
Whutquote:Op woensdag 9 december 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij mijn laatste pakket hielden ze vol dat ze het niet hadden. Ik had een track and trace die al 4 dagen aangaf dat het pakje nog op het vliegveld stond. En die man zei steeds we hebben geen pakje van u. Terwijl hij geen gegevens van me had (niet de track and trace, geen adres, ik had gewoon gezegd hallo ik zie dit en dat in julie track and trace systeem en ik wil weten waarom mijn spullen op het vliegveld blijven staan). Bizar.
Ik heb (zo uit mijn hoofd) 2 flessen Snowcake, een stuk of 8 BBSen en 6 flesjes parfum besteld. Heb bij het bestellen nog nagevraagd of het met RM kon, maar het pakje was te zwaar. Logisch.quote:Thank you for your order and email. Your order was dispatched yesterday
with Royal Mail so should be with you within 10 working days (22nd December)
Ik vind hem vreselijk... Net zoals die andere nieuwe zepen. Noubar vind ik ook niet naar nootjes ruiken (eerder naar avocado/gras) en Vanilla in the Mist is ook niet mijn ding. Gelukkig heb ik nog genoeg Bscentzeep liggen om de komende tig jaren mee te wassenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef -Mellow- het volgende:
wat vinden jullie van de 13 soap?
zeep met oregano er in, lijkt mij wel wat en het is typisch iets voor mijn lief
Maar ruikt ie wel naar oregano?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind hem vreselijk... Net zoals die andere nieuwe zepen. Noubar vind ik ook niet naar nootjes ruiken (eerder naar avocado/gras) en Vanilla in the Mist is ook niet mijn ding. Gelukkig heb ik nog genoeg Bscentzeep liggen om de komende tig jaren mee te wassen
Ik ga zo nog een keer bellen hoor, vind dit niet leuk meer..quote:
Je party order!?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:28 schreef Dipkip het volgende:
Mijn pakket is er ookalles ruikt superlekker, alleen 1 fles is niet helemaal afgevuld, maar ik weet niet of ik daarover zal mailen of niet. Ik heb al zoveel extra's gehad.
ah, foto's!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
HAAAAAAAAA! Raad eens wat ik heb opgehaald bij het DHL depot! HA! Suckers!
Ik was onwijs pissig dat het allemaal zo lang duurde, maar nu ben ik weer blij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles is heelIk ben weer helemaal blij
Ook al is de helft niet van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |