abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74938713

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153,154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht en Den Haag.
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Het make-up zusje van Lush: bnevertoobusytobebeautiful.com, topic: B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUp
Meetings: Lush Meets #5

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 23-11-2009 16:57:33 ]
pi_74938824
Wat een blije titel als je zo'n kutlevering hebt gehad net.

Niet te gleuve dat ze het alweer verknallen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 november 2009 @ 15:41:42 #3
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74938909
Sjonge jij hebt echt pech elke keer, Dipkip! Zouden ze het expres doen?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 15:44:29 #4
43556 miss_dynastie
pi_74939024
Ik wou ook al zeggen, het is alsof ze het erom doen zeg, pfff
pi_74939071
Tja, op de UK forum haten sommigen haar al, dus wie weet.....
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74939126
Ow... Dip... jij had ook hot Toddie besteld he? Is die nog enigsins goed en zo ja, hoe ruikt hij? Hij klinkt zoooo lekker!
pi_74939832
Tja om nou een hele titel te wijden aan mijn order is een beetje ego he
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:46 schreef Cat22 het volgende:
Ow... Dip... jij had ook hot Toddie besteld he? Is die nog enigsins goed en zo ja, hoe ruikt hij? Hij klinkt zoooo lekker!
Hij ruikt lekker, maar je gaat lachen als ik straks de foto's post. Ze zijn volkomen uit elkaar gevallen. Helemaal nat. Van alles in mn order was nat, de toddies nog het meest, terwijl ze apart in zakjes zaten en in ecoflow zaten.
pi_74939908
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Tja om nou een hele titel te wijden aan mijn order is een beetje ego he
[..]

Hij ruikt lekker, maar je gaat lachen als ik straks de foto's post. Ze zijn volkomen uit elkaar gevallen. Helemaal nat. Van alles in mn order was nat, de toddies nog het meest, terwijl ze apart in zakjes zaten en in ecoflow zaten.
Wet Toddie dus.
  maandag 23 november 2009 @ 16:15:29 #9
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74940089
Misschien lekt het dak van de DHL opslagplaats
pi_74940151
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:15 schreef -Peach het volgende:
Misschien lekt het dak van de DHL opslagplaats
Of doen ze nu watervoetbal.
pi_74940159

Volkomen natte en verkrummelde toddies, en vochtige maar nog net niet uit elkaar gevallen christmas eves (wel met barsten en een zonder maan, maar ze vallen nog net niet uit elkaar). Mn christmas kisses waren trouwens perfect, terwijl die als enige niet individueel verpakt waren.

Hot toddy ruikt trouwens echt heel lekker, lijkt op christmas kisses maar complexer en met meer een sinaasappel / drankig geurtje er bij. Denk alleen dat het water een piskleur krijgt.

Een zwarte en smerig ruikende sweetie pie (normaal paars en zoet). Duidelijk bedorven dus, ook al is de datum nog ok. Deze kwam uit een cadeau voor een familielid voor kerst....

De inhoud van mn christmas eve hatbox. Vrijwel alles is nat en heeft op elkaar afgegeven of is gewoon afgebrokkeld.

Father frost, bedekt in stof en dat groene is afkomstig van lush pud... En je ziet hier dus hoe nat het is.

Afgebrokkelde candy cane, half gesmolten en smerige star melt, sexy boy bedekt in kruimels bubble bar. Maar wat is dat gele snot dan vraag je? Er zit toch geen gele bubble bar in je pakket. Nee inderdaad. Dat is gesmolten EcoFlow.

Moderator maandag 23 november 2009 @ 16:21:07 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_74940299

Stuur die foto's ook maar mee, dit kan echt niet...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_74940428
Dipkip, wat een drama! Niet normaal zeg, dat dit zo bij de klant aankomt. Zeker die gifts, die waren duidelijk al niet in orde voordat ze opgestuurd werden.

En dat ecospul lijkt ook niet al te best te zijn dus. Als dat zo vies snotterig slijmerig wordt.

Hot toddie klinkt trouwens *gaat bestellijstje ophogen*
pi_74940750
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip, wat een drama! Niet normaal zeg, dat dit zo bij de klant aankomt. Zeker die gifts, die waren duidelijk al niet in orde voordat ze opgestuurd werden.

En dat ecospul lijkt ook niet al te best te zijn dus. Als dat zo vies snotterig slijmerig wordt.

Hot toddie klinkt trouwens *gaat bestellijstje ophogen*
Precies, want de gifts waren echt super verpakt. Er zat ecoflow in de hatbox en popcorn in de kleine gift, om de gifts zat dan weer bubble wrap, en dan dat weer in een grotere doos met nog meer ecoflow. Dus daar heeft het niet aan gelegen, en ik kan natuurlijk ook niet zomaar een jelly laten bederven, die moet al bedorven zijn geweest, zo snel gaat dat niet. Volgens mij ligt het niet aan de ecoflow zelf, want die in de doos was prima, niet snotterig, en daar lagen ook nakende christmas kisses in en die zijn echt perfect. Volgens mij was een groot deel van de producten erg nat toen ze verpakt werden en ja ecoflow lost op in water....

Hot toddie is ook ik heb de grootste brokken bij elkaar in een boterhamzakje gedaan om aan te snuffelen en het is echt een kerstgeurtje, het doet me denken aan kerst geurkaarsen.

Eggsnog trouwens, is minder een succes, maar dat ligt aan mijn voorkeuren, het was in een prima staat maar gewoon vies.
pi_74940895
Ugh dipkip... bah! Je zou het maar als een cadeau krijgen zeg.
pi_74941018
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ugh dipkip... bah! Je zou het maar als een cadeau krijgen zeg.
Kun je nagaan als mn vriend het zelf had besteld. Die had er echt niet in gekeken, nou dat was een leuke kerst geworden. Brokkelende knalroze bathmelt over het overpriced karpet van mn schoonouders schoonzus uitleggen dat ze dat bakje zwarte slijm over zich heen moet smeren in de douche
  maandag 23 november 2009 @ 17:04:15 #17
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74941775
Nou Dipkip toch! Tref jij dat!
Goed dat het allemaal hebt opengemaakt. Wat een narigheid. Dit is niet wat je verwacht van een fijne Lushbestelling uitpakken.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74942156
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Kun je nagaan als mn vriend het zelf had besteld. Die had er echt niet in gekeken, nou dat was een leuke kerst geworden. Brokkelende knalroze bathmelt over het overpriced karpet van mn schoonouders schoonzus uitleggen dat ze dat bakje zwarte slijm over zich heen moet smeren in de douche
Daar ging je statement... right out the window.

Daarom bestel ik nooit gifts. Ik vind ze te duur en je krijgt vaak deze ellenede. Was ook al zo met die gratis gifts van vorig jaar. Marzibain die helemaal verbrokkeld is, jelly all over the place..

Ik ben benieuwd wat Lush deze keer zegt.

Waarschijnlijk komen ze weer niet verder als 'sorry en we sturen vervanging'. Zonder naar de oorzaak te kijken.
pi_74942267
Ik ben zelfs lichtelijk geirriteerd over de reactie. Ik emailde ze dit verhaal, met de foto's die jullie zien, en sloot af met 'ik hoop dat jullie voor kerst vervangende producten opsturen, want dit zijn kerstcadeaus'.

De reactie was 'oh wat vervelend dat het je in zo'n slechte staat bereikt. Als je wil dat we vervangende producten sturen moet je het even laten weten'

Hallo. Wat zeg ik nou net.
pi_74942288
Oooooh, tvp en ik wil ook zulke lekkere dingetjes. :3
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74942382
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben zelfs lichtelijk geirriteerd over de reactie. Ik emailde ze dit verhaal, met de foto's die jullie zien, en sloot af met 'ik hoop dat jullie voor kerst vervangende producten opsturen, want dit zijn kerstcadeaus'.

De reactie was 'oh wat vervelend dat het je in zo'n slechte staat bereikt. Als je wil dat we vervangende producten sturen moet je het even laten weten'

quote:
Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Tamashii het volgende:
Oooooh, tvp en ik wil ook zulke lekkere dingetjes. :3
Fijn dat je, ondanks de foto's van Dipkips bestelling, niet bent afgehaakt. Lush spul is echt lekker hoor. Het moet alleen niet verkruimeld/gesmolten/door elkaar liggend/ bedorven zijn.
pi_74942535
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hahaha ik zie het helemaal voor me Maar dat Ecosnot is dan wel geweldig spul zeg, lol. Nu maar weer afwachten wat Lush deze keer naar je op gaat sturen als vervanging.
pi_74943955
tvp

Nou ben ik benieuwd he, zo'n bedorven jelly....hoe ruikt dat Zit er nog wel een beetje lush geurtje aan of is het niet om te ruiken?
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_74944467
Jemig Dipkip; wat een zootje zeg! Echt zonde.
En die reactie...
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 19:05:20 #25
43556 miss_dynastie
pi_74944700
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:

Are you kidding me? Dat pakketje had direct met wat extra's op de post gemoeten
pi_74945894
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:13 schreef saskiia het volgende:
Nou ben ik benieuwd he, zo'n bedorven jelly....hoe ruikt dat Zit er nog wel een beetje lush geurtje aan of is het niet om te ruiken?
Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?
pi_74946229
Ach, Dippie, ik ga je PechKip noemen, hoor.
Wat een schandalige levering.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_74948435
ooh, dipkip
vreselijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74949981
Hopelijk gaat de parfum bestelling wel goed. Gelukkig wel veel minder risico want alles zit in flessen, maar toch. En hopen dat ze snel nasturen en dat het dan wel ok is. Er is een topic op het IF met allemaal verrotte cadeaus. Blijkbaar hebben er meer last van vocht - beschimmelde producten enzo. Tis echt sneu om te zien.
pi_74950268
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?
Hmmmm Nah, al deden ze een beetje vaag, je krijg toch je spulletjes nog nageleverd! Hopen dat die wel ok zijn
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_74955040
OK, parfum party.

Zijn er nog dingen die ik moet weten voor morgen? Last minute toegevoegde specials, zijn er limited editions zodat ik als een gek op die redial toets moet drukken. Of kan ik gewoon rustig afwachten tot het eind van de middag?
pi_74956600

Zie ik toch net een topicje op het IF dat Lush Portobello Road een forum party heeft a.s woensdag!
De eerste zes klanten na 6 uur krijgen een goody box bij besteding van 25 pond. Moet lukken. Ik ga alvast in de rij staan.
pi_74965422
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
OK, parfum party.

Zijn er nog dingen die ik moet weten voor morgen? Last minute toegevoegde specials, zijn er limited editions zodat ik als een gek op die redial toets moet drukken. Of kan ik gewoon rustig afwachten tot het eind van de middag?
Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellen
pi_74966714
Ik hbe stiekem ook besteld
- Cinders perfume
- So White perfume
- Uluru SG

en ga morgen naar sint VIP in de leidse
pi_74966838
Ik moet tot vanavond wachten, mn vriend heeft de creditcard meegenomen naar zn werk
pi_74966861
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellen
Ik heb rond half 2 gebeld: meteen erdoor!
Of ik nog speciale wensen had tav verpakken en versturen: nou.... dat er geen voetbal mee gespeeld wordt, dat het niet opengescheurd wordt en dat er geen vochtige producten in zitten. Dawast zo'n beetje.
pi_74966987
ik was er ook meteen door heb rond half 4 pas gebeld, had alleen zoiets van als ze dan nog Uluru hebben daar n fles van en anders jammer, dus heb me niet gehaast
pi_74968653
Het hoofd van de klantenservice van Lush UK heeft mijn posts gevonden en gaat het nu bespreken met het hoofd van het mailorder team omdat ze vindt dat het echt niet kan zo

Kijk, mijn eeuwige geklaag werpt eindelijk vruchten af ben benieuwd waar ze mee komen.
pi_74968812
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:59 schreef Dipkip het volgende:
Het hoofd van de klantenservice van Lush UK heeft mijn posts gevonden en gaat het nu bespreken met het hoofd van het mailorder team omdat ze vindt dat het echt niet kan zo

Kijk, mijn eeuwige geklaag werpt eindelijk vruchten af ben benieuwd waar ze mee komen.
Dat mag ook wel,na die lel van een post.

Echt slap gezeik daar: 'geef ons ajb feedback, want wij kunnen het niet in ons eentje veranderen en hebben jullie info nodig.' Er wordt al een jaar of langer hetzelfde geroepen.

En weet je wat het ergste is? Dat morgen in Portobello Road de Endless Fairytale wordt verkocht en ik er even over dacht die toch te halen. Omdat hij zo speciaaaaal is. Maar ik doe het niet, koop het spul (voor zover vandaag niet al besteld) wel los.

Dipkip: 4 hot toddies hier!
pi_74968891
Hot toddy hot toddy oooh die ga je heel lekker vinden denk ik.
pi_74969169
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef Dipkip het volgende:
Hot toddy hot toddy oooh die ga je heel lekker vinden denk ik.
Als hij is zoals Christmas Kisses en dan nog wat extra, dan komt dat helemaal goed. Heb dit keer zelfs geen verse CK besteld, want ik heb er nog 3 van vorig jaar. Die goodiebag ruilactie in Haarlem was best effectief.

Oeh!!! Morgen naar de shop party in Portobello en dinsdag naar de Spa in Kings Road! Zin an!
pi_74969392
Hij is wel anders dan christmas kisses hoor. Christmas kisses is echt zo van KANEEL.

Hot toddy is complexer, meer zoals taai taai waarbij je de ene keer denkt ik ruik kaneel, en de andere keer ruik je koekjes, en dan weer kruidnagel, en dan weer mandarijn. Bij hot toddy rook ik kaneel als een van de noten, niet eens de hoofdnoot. Er is niet een duidelijke hoofdnoot vind ik. Het is kaneel maar ook andere kruiden, het is drank maar ook een soort zoetigheid (rietsuiker ofzo), er zit iets van sinaasappel in maar niet heel duidelijk. Het is echt zo'n mengsel van alles wat kerstig is. Nou ja behalve chocola dan
pi_74970796
Ik heb besteld TOB, meer TOB, Snowcake en nog veeeeel meer Snowcake. Njamnjam.
pi_74971518
Ik ben afgelopen maand in de VS geweest, en daar liep ik om de haverklap tegen Lushwinkels aan. Ik kende het nog helemaal niet, volgens mij zit er in de buurt van Nijmegen geen Lush. In ieder geval, d'r is van alles aan me blijven plakken. Mocht bij de douane uitleggen wat Lush was (er gingen weer allerlei alarmen af, en vervolgens werd er een brok zeep uit mijn tas opgediept).
pi_74972580
WTF.

In Amerika betaalde ik nog geen zeven dollar voor een lippenbalsem.

Hier kosten ze dik zeven euro?!
pi_74972613
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
WTF.

In Amerika betaalde ik nog geen zeven dollar voor een lippenbalsem.

Hier kosten ze dik zeven euro?!
mjah.
lush hier is helaas achterlijk duur.
bestellen uit bijv. de UK is echt véél goedkoper

wanneer voeren ze nou eens paypal in, eigenwijze drollen
pi_74972968
Nou, ik denk dat mijn lushverslaving dan maar blijft steken in dit nog prille stadium. Ik ga niet zowat de helft meer betalen voor iets, en bestellen uit het buitenland lijkt me nogal gedoe. En dan ben je het wel weer kwijt aan verzendkosten.
pi_74972969
Ja je moet echt uit de UK bestellen hoor, al bij 1 pot bodylotion ben je goedkoper uit....
pi_74973026
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Dipkip het volgende:
Ja je moet echt uit de UK bestellen hoor, al bij 1 pot bodylotion ben je goedkoper uit....
ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze niet
zo klote is dat
pi_74973172
Same for me, ik heb alleen paypal.
en ik kan niet zonder, dus heb maar gewoon bij lush.nl besteld.
morgen binnen.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_74974533
Nou zeg, net een mailtje, er is iets met mijn CC. De bank heeft hun aanvraag afgewezen.

Lekker is dat, net voor ik op vakantie ga. En het kan ook niet, mijn saldo is hoog genoeg (en ik mag rood staan) en daarbij heb ik hem vorige week nog gebruikt en niks aant handje.
Dus maar meteen gebeld en gevraagd of ze het wel goed hebben ingevoerd. Want zij willen meteen dat ik mijn bank bel en dat gaat dus voorlopig niet lukken.
Leest ze mijn CC nummer voor: totaal ander nummer! Nogmaals mijn eigen nummer doorgegeven en nu afwachten of de betaling wel doorkomt.
pi_74975077
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Nou zeg, net een mailtje, er is iets met mijn CC. De bank heeft hun aanvraag afgewezen.

Lekker is dat, net voor ik op vakantie ga. En het kan ook niet, mijn saldo is hoog genoeg (en ik mag rood staan) en daarbij heb ik hem vorige week nog gebruikt en niks aant handje.
Dus maar meteen gebeld en gevraagd of ze het wel goed hebben ingevoerd. Want zij willen meteen dat ik mijn bank bel en dat gaat dus voorlopig niet lukken.
Leest ze mijn CC nummer voor: totaal ander nummer! Nogmaals mijn eigen nummer doorgegeven en nu afwachten of de betaling wel doorkomt.

Wat zul je geschrokken zijn!! Wat een puinhoop is het toch daar... Stel je voor dat ze per ongeluk iemand anders zn order van jouw cc afschrijven
pi_74975410
En de betaling is nogmaals aangevraagd, met het goede nummer (2 keer gecontroleerd) en weer fout!

Ik snap er echt geen bal van, en de infolijn is nu niet te bereiken. Toch maar interhelp bellen, dit bevalt me niks....

Damn, en ook zo fijn de avond voor ik vertrek.

Edit: volgens interhelp is hij niet geblokkeerd. Da's wel prettig om te horen, morgenvroeg maar eens bellen wat er met die aanvraag aan de hand is.
pi_74975481
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
En de betaling is nogmaals aangevraagd, met het goede nummer (2 keer gecontroleerd) en weer fout!

Ik snap er echt geen bal van, en de infolijn is nu niet te bereiken. Toch maar interhelp bellen, dit bevalt me niks....

Damn, en ook zo fijn de avond voor ik vertrek.
Oh wat erg!! Is je pas nog wel actief? Kun je evt. even naar een pin automaat om dat te checken?
pi_74975684
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh wat erg!! Is je pas nog wel actief? Kun je evt. even naar een pin automaat om dat te checken?
Niet geblokkeerd volgens Interhelp. En toevallig deze week gepind om te checken of ik de pincode nog wel wist. Pincode was goed, geld kwam uit de automaat.

Dus ik ga er nu vanuit dat er kloterij bij Lush is en mijn kaart gewoon goed. Ze weten dat ik een week weg ben en dat was geen probleem, ik kan evt. via iemand anders haar CC betalen dus het zal wel goed komen. Maar vervelend is het wel! Ik heb een keer dubieuze afschrijvingen gehad waarna ik gebeld werd door de Rabo, de kaart geblokkeerd en ik mijn geld terug, maar nu heb ik van niemand een belletje gehad.

Maar goed dat ik in de UK bij vrienden op vakantie ben, kan ik teminste lokaal bellen, als het moet.

En mijn bankpas doet het anders ook prima, alleen vervelend met een paar reserveringen waar ik mijn CC voor heb opgegeven. Maar dat zien we ter plekke dan wel.
pi_74976113
Nou je bent er wel cool onder, ik zou helemaal de pan uit flippen ik hoop dat het snel wordt opgelost!!
pi_74976436
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef Dipkip het volgende:
Nou je bent er wel cool onder, ik zou helemaal de pan uit flippen ik hoop dat het snel wordt opgelost!!
Nou, ik wilde op tijd naar bed, dat gaat niet meer lukken.

Maar ik denk maar zo: de betaalpas staat los van de CC, die doet het gewoon nog dus hooguit moet ik meer cash pinnen. En daarbij overnacht ik bij vrienden, dus ik kan altijd aan geld komen als het nodig is. Als ik echt in mijn eentje ging dan was ik wel een stuk zenuwachtiger. Als ik morgenvroeg tijd heb pin ik nog eens met mijn CC , kijken wat hij dan doet. En anders wordt het spannend op Stansted, of ik daar mijn gereserveerde treinkaartjes uit de automaat krijg.

Het ding is niet geblokkeerd dus in principe zou alles moeten werken. En als iemand anders meelift op mijn CC weet ik uit ervaring dat de bank dat netjes oplost. In feite is het wellicht goed dat ik er nu achter kom (al was vanmiddag 'iets' handiger geweest). Als ik op het vliegveld met een niet werkende CC geconfronteerd was zou ik een stuk minder blij zijn geweest.
pi_74977017
Ja dat is ook wel zo. En heel waarschijnlijk is Lush gewoon aan het klunzen. Heb je ook internet daar, krijgen we een live verslag?
pi_74977993
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef Dipkip het volgende:
Ja dat is ook wel zo. En heel waarschijnlijk is Lush gewoon aan het klunzen. Heb je ook internet daar, krijgen we een live verslag?
Ramptoerist.

Ik kan vast wel op the internetz (wat is mijn WW ook alweer?) dus houd je op de hoogte.
Als mijn CC morgen gewoon werkt en de bank er niet uitkomt mag Lush lekker een weekje wachten tot ik betaal. Die parfums maken ze toch in overvloed.
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 09:48:24 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_74984785
Ben benieuwd wat voor oplossing er gaat komen voor jouw bedorven bestelling Dip!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_74986147
Ik weet niet of jullie hier (actief) lid zijn, maar als je deze maand 3 reviews hebt geschreven of schrijft kun je hier een Lush pakket winnen!
pi_75008403
Nou, voor zover bekend is Lush dus aan het klooien met mijn CC. Want de Rabo heeft gisteren geen enkele aanvraag gehad vanuit Poole en mijn CC is prima in orde, vandaag al meerdere malen kunnen testen.

Vandaag had ik geen tijd er nogmaals achteraan te bellen, dat wordt morgen of vrijdag, maar gelukkig wel een interlokaal telefoontje. Ik heb al zo'n anderhalve kilo lush gekocht (en helemaal niks voor mezelf!) en een kadootje gekregen omdat het party was. Mooi ingepakt doosje, ik heb het nog even zo gelaten. Maar weet wel dat het vol badprodukten zit, waaronder een Christmas Eve.

In de winkel ook Fabulous |Mrs Fox geroken: heerlijk! Warme anijsmelk, maar dan zonder de melk! Ik ben blij dat ik die ook bij de party heb besteld (als ik dat ooit betaald krijg. )
pi_75017716
Ze zitten dus kortom weer bij een verkeerd CC nummer te proberen het geld er af te halen

Customer service krijgt het druk... Nog geen reactie gehad trouwens, niet eens een bevestiging dat er vervangende producten worden gestuurd.
pi_75019243
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze niet
zo klote is dat
Wil je samen bestellen?

(ik wil graag drie dingetjes, dus misschien is het goedkoper om samen te bestellen)
pi_75020850
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wil je samen bestellen?

(ik wil graag drie dingetjes, dus misschien is het goedkoper om samen te bestellen)
*meldt*
pi_75020865
is taai taai douchegel enkel in nederland verkrijgbaar?

zie het niet op de engelse lush site
pi_75024112
Taaitaai is erg Hollands dus ik gok van wel
pi_75025446
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:26 schreef heaven7 het volgende:
Taaitaai is erg Hollands dus ik gok van wel
ik dácht ergens gelezen te hebben dat ze het in de UK ook gingen verkopen, maar dat zal ik wel verkeerd gezien hebbend an
pi_75025682
Nee, heb je niet, dat is eerst gezegd van wel en toen toch maar niet. Maar het is er dus niet, nee.

Ik heb een lange email gehad van customer service - ze sturen die order die ik hier had laten zien opnieuw plus wat extra's als goedmakertje en het spijt ze heul erg. Kijk, dat is tenminste klantenservice oh en meneer hoge pief van klantenservice gaat het hoogstpersoonlijk voor me inpakken en alles uit de hatbox halen en apart verpakken enzo *belangrijk voelt*
  donderdag 26 november 2009 @ 19:41:05 #70
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75030462
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zo klote is dat
waarom schaf je geen cc aan dan?

ik heb t ook gedaan speciaal voor betalingen over het internet. Gebruik m verder ook niet
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75031631
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:10 schreef Dipkip het volgende:
Nee, heb je niet, dat is eerst gezegd van wel en toen toch maar niet. Maar het is er dus niet, nee.

Ik heb een lange email gehad van customer service - ze sturen die order die ik hier had laten zien opnieuw plus wat extra's als goedmakertje en het spijt ze heul erg. Kijk, dat is tenminste klantenservice oh en meneer hoge pief van klantenservice gaat het hoogstpersoonlijk voor me inpakken en alles uit de hatbox halen en apart verpakken enzo *belangrijk voelt*
*buigt voor belangrijkheid*
Wie gaat inpakken? Harry of Tony?

Ik heb al 3 Lushen gezien, vier badprodukten kado gekregen en heel veel Endless Fairytale boxes gezien!
En Lush maar weer eens gebeld over mijn CC gedoe, de fout ligt toch echt bij hun want de kaart is in orde en de bank heeft van Lush nooit een authorisatieverzoek gehad. Nog een keer geprobeerd: weer niks.
Waarop ik voorstelde om een hele nieuwe order in te voeren, wie weet helpt dat. Order ingevoerd, CC nummer er achteraan en tadaaaa! Het werkt!

Maar goed dat MO mij heeft om creatief mee te denken. En gelukkig belde ik dit keer niet internationaal.
Hopelijk heeft ze alles goed ingevoerd, want ik had de lijst niet bij me.
pi_75035257
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

waarom schaf je geen cc aan dan?

ik heb t ook gedaan speciaal voor betalingen over het internet. Gebruik m verder ook niet
dat kost toch geld enzo?
maar ik mag met daph meebestellen dit keer
  donderdag 26 november 2009 @ 21:56:53 #73
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75035783
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat kost toch geld enzo?
Niet per se. Die van mij is gratis. Ik kan er ook rood mee staan en dan betaal je natuurlijk rente, maar dat doe ik niet. Nu gaat het gewoon van mijn lopende rekening af
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75064292
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat kost toch geld enzo?

Ligt eraan wat voor card je hebt, die van mij kost wel geld maar that's no biggy

Ik heb mijn eerste lushbestelling ooit geplaatst
pi_75065382
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor card je hebt, die van mij kost wel geld maar that's no biggy

Ik heb mijn eerste lushbestelling ooit geplaatst
hoezee
pi_75066451
Dipkip; fijn dat ze het goed gaan maken!

Ik mag van een cadeau uitzoeken! Hij zei; ik wil die grote gouden voor je kopen (Legends). Maar ik twijfel tussen die en de Christmas Eve gift.
Hmmmmm, luxeprobleem dus
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 20:28:42 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_75067658
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef LeNeHe het volgende:
Dipkip; fijn dat ze het goed gaan maken!

Ik mag van een cadeau uitzoeken! Hij zei; ik wil die grote gouden voor je kopen (Legends). Maar ik twijfel tussen die en de Christmas Eve gift.
Hmmmmm, luxeprobleem dus
De legend uiteraard dat is het meest complete pakket dat bestaat, zit zowat de hele winkel in en als je hem nou bij mij in de winkel haalt krijg ik ook een cadeau
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_75068176
quote:
Lush heeft de perfecte manier gevonden om cadeautjes bijzonder in te pakken én ruim 11 ton aan papier per jaar te besparen. Goed voor het milieu dus, met het bijkomende voordeel dat je cadeau lekker opvalt onder de kerstboom door het fab vintage sjaaltje waarin het verpakt zit!

De traditionele techniek van het inpakken, Furoshiki, komt uit Japan. Furoshiki is een vierkant stukje stof en betekent letterlijk ‘doek voor het baden’. Dus perfect om je net geshopte zeepjes en bruisballen in te verpakken.

Helaas doet Lush dit nog niet in Nederland, maar verwacht wordt dat dat wel snel gaat gebeuren. Dus tot die tijd nog even zelf vintage sjaaltjes shoppen om daar je cadeautjes fashionable in te knopen.

Helaas doet Lush dit nog niet in Nederland, maar verwacht wordt dat dat wel snel gaat gebeuren. Dus tot die tijd nog even zelf vintage sjaaltjes shoppen om daar je cadeautjes fashionable in te knopen.
bron
pi_75080885
Wel een duur grapje, die knotwrap.

En mijn dupes zijn binnen en ze zijn he-le-maal goed.
pi_75081562
Gewoon een sjaaltje nemen van de markt of van de Action .
pi_75082100
Ik vind het echt he-le-maal niks die furoshikishit.
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:17 schreef Cat22 het volgende:
*buigt voor belangrijkheid*
Wie gaat inpakken? Harry of Tony?
Harry heeft het ingepakt ik probeerde je trouwens terug te smsen Cat maar ik krijg steeds delivery fails maar ik wou dus zeggen jeej dat het opgelost is en heb je het leuk en naar welke musicals ga je deze keer?
pi_75082962
Voor sinterklaas wat cadeautjes online besteld bij lush
Zometeen voor het eerst zelf een proefstukje proberen wat er bij zat
pi_75087617
Karma soap is goed bevallen alleen was het wel een erg klein stukje
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2009 @ 19:01:11 #84
43556 miss_dynastie
pi_75090973
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:49 schreef shmoopy het volgende:

Ik wou al zeggen, ze vergeten het 'én wij verdienen er lekker aan '
Van welke site komen die dupes ?
pi_75092703
www.sensoryperfection.co.uk

Prima service, en een heleboel leuk spul als je zelf dingen maakt.
pi_75095641
dit krijgen mijn vriendinnen met kerst
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75114645
vanochtend uitgebreid gebadderd met cinders. Ik ruik nog steeds lekker Ik knapper nog net niet meer
  maandag 30 november 2009 @ 11:18:01 #88
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75137313
Cinders is tof!
pi_75148622
Mijn pakketjes met vervangend spul + extra's zijn de 27ste gepost door Lush. Ik heb de track & trace gehad en eentje staat nog steeds op het vliegveld in de UK (outbound gateway blaat blaat) en de andere wordt niet herkend als zijnde een bestaand pakketje.

Kortom het zelfde als wat er gebeurde met het pakket wat hier arriveerde met een groot gat er in en de helft van de items er uit. Goftedomme, het zal toch niet he
pi_75148684
Ik wil eigenlijk wel weer kopen in de winkel, maar ik word altijd overweldigt door alles wat ze hebben. :|
  maandag 30 november 2009 @ 17:19:19 #91
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75149736
Ik ga binnenkort weer wat bestellen. Iemand nog aanraders die ik niet mag missen?
  maandag 30 november 2009 @ 17:42:00 #92
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75150702
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie lush top 3

Ik koop alles online, en met een aantal dingen ben ik bekend. Maar de meeste dingen ken ik niet, weet niet hoe ze ruiken, wat het doet etc. Dus heel vaak koop ik dingen op de gok. Leuk om verrast te worden natuurlijk, maar ik gebruik de lush site ook steeds vaker om cadeautjes op te sturen, dus dan wil ik wel echt de lekkerste producten weten.

Mijn eigen top 3 is in ieder geval:
1) Angels on bare skin, vanwege de geweldig zachte huid die je ervan krijgt. Ben al aan m'n derde potje en doe het echt iedereen cadeau
2) Big, ruikt lekker en m'n haar vind t fijn
3) Honey I washed the kids, omdat het zo lekker zoetig ruikt
pi_75151194
Ik heb vrijdag besteld via Lush UK, wanneer mag ik het pakket dan verwachten?

[/lushn00bie]
  maandag 30 november 2009 @ 18:02:24 #94
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75151489
bij mij duurt het meestal zo'n 7 a 8 werkdagen
pi_75157608
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb vrijdag besteld via Lush UK, wanneer mag ik het pakket dan verwachten?

[/lushn00bie]
Gemiddeld 3-5 werkdagen.

8 werkdagen is echt extreem lang hoor!
pi_75158922
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef -Mellow- het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie lush top 3
Ik kan niet meer zonder:
1) Trichomania
2) Jungle
3) Fever
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 20:42:58 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_75159212
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:49 schreef shmoopy het volgende:

en dat is precies de reden waarom het in nederland niet gaat werken, we zijn hier niet gewend om te betalen om iets in te laten pakken. Het idee is dat het inpakpapier helemaal gaat verdwijnen, dat wordt echt een ramp als dat gaat gebeuren
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_75159454
Als het echt mooi zou worden ingepakt, vergelijkbaar met de pre-wrapped gifts, zou ik daar best een paar euro voor over hebben. Immers een mooi mandje van de Xenos, cadeaupapier etc. kost ook geld. Maar voor een verrot tweedehands sjaaltje heb ik geen geld over nee. Bovendien zijn de sjaaltjes dan veel duurder dan als je ze gewoon tweedehands koopt en die knoop leggen duurt een minuut. Ik ga geen x euro betalen voor 1 minuut werk. Ik snap niet wat er mis is met ecovriendelijk cadeaupapier, gerecycled karton etc., als het voor pre-wrapped gifts kan kan het ook voor samengestelde cadeaus uit de winkel.
pi_75160709
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Gemiddeld 3-5 werkdagen.
dat zou mooi zijn, ik moet donderdag toch even in amsterdam zijn
  maandag 30 november 2009 @ 21:16:41 #100
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75160777
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Gemiddeld 3-5 werkdagen.

8 werkdagen is echt extreem lang hoor!
oh
pi_75161003
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:16 schreef -Mellow- het volgende:
oh
Soms heb je gelijk hoor, maar dan is er een probleem mee geweest bijv. DHL raakt wel eens wat kwijt. Zoals nu bij mij. Mopper. Moppermopper.
pi_75161050
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Waarom nou niet woensdag, dan ben ik er ook even.
pi_75161217
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Waarom nou niet woensdag, dan ben ik er ook even.
danmoetikwerkenenhebikgeenenergiemeer
pi_75162454
Whoei dan kan het er deze week nog zijn!!
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Kun jij ook niet wachten?
pi_75185919
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef Daph_ het volgende:
Whoei dan kan het er deze week nog zijn!!
[..]

Kun jij ook niet wachten?
nee, ik zit vol spanning te wachten
pi_75186033
Bezorging van een pakket van Lush net gemist, kwartier voor ik thuiskwam waren ze er

Hoop zo dat het stiekum twee pakketten zijn, anders is er weer een vermist. Oh en de eerste engelse dames hebben hun parfum spul binnen, dus dat zit er ook aan te komen!!!
pi_75188361
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:19 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, ik zit vol spanning te wachten

Ik kan niet inloggen op lush.co.uk
pi_75188977
geld voor parfumparty is van mn CC afgeschreven, dus ik wacht (on)geduldig af
pi_75190165
ik kan niet inloggen op het lush forum Vet stom...ik had met mijn eerste email al een inlognaam etc aangevraagd, maar nooit een bevestiging ontvangen. Daarna nog maar eens met een ander email adres geprobeerd, maar lukte ook niet Ach dan doe ik het maar met het fok forum he
  Moderator dinsdag 1 december 2009 @ 18:55:03 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_75191546
We hebben vandaag de knot wraps ontvangen, ben benieuwd wanneer we daarmee gaan beginnen in nederland
pi_75196315
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
We hebben vandaag de knot wraps ontvangen, ben benieuwd wanneer we daarmee gaan beginnen in nederland
Ik heb de knotwraps gezien in Londen. Ik vond de kleuren en de patronen niet echt geweldig. Voor dat geld pak ik het zelf wel in.

Ik ben vandaag naar de Spa geweest!

Een geweldige ervaring. Je komt binnen, gaat gezellig met je therapeut aan de keukentafel zitten en krijgt een lijstje met woorden waarvan je er eentje uit moet kiezen. Bij voorbeeld Zelfvertrouwen, energie, ontspanning etc. Ik koos humor. Daarna moest je op een krijtbord een aantal woorden schrijven die in je opkwamen, tekenen mocht ook. En vervolgens de massage met humor. Het ging vooral om de soort massage, denk ik, deze gebruikte grote bewegingen en de kamer was geel verlicht, maar het was evengoed heel ontspannend. Ik werd er niet slaperig van, heb ik normaal wel. Nu had ik juist meer energie.

Naast het woord moest ik uit een rij flesjes ook een flesje kiezen waarvan de naam paste bij mijn woord en waarvan de vorm me aansprak (alle flesjes waren anders gevormd) . Ik pakte Happy, lekker frisse geur. Die ging in een vernevelaartje op de kamer en toen begon het massagefeest.

Eerst omkleden:
Kleren op een VERWARMD rek
Douchecabine met alle Lush shampoos, douchegels, en lotions. En twee soorten douchekoppen.
Daarna op de tafel, als je klaarlag mocht je bellen met zo'n ouderwets tafelbelletje en kwam de massagemadam.

De massage was ruim een uur, alle onderdelen werden onder handen genomen. Ze gebruikte de bijpassende MB (citroengeur, lekker!) en hot en coldstones.

Daarna afdouchen en een kopje thee met een babbeltje.
En uiteraard kreeg ik mijn MB mee en de eeuwigdurende BBS.

Ik was zo relaxed dat ik bijna vergat af te rekenen.

De rest van mijn vakantie was trouwens ook leuk.
pi_75196447
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind het echt he-le-maal niks die furoshikishit.
[..]

Harry heeft het ingepakt ik probeerde je trouwens terug te smsen Cat maar ik krijg steeds delivery fails maar ik wou dus zeggen jeej dat het opgelost is en heb je het leuk en naar welke musicals ga je deze keer?
Hopelijk ben je morgen (morgen toch?) thuis voor je pakketje(s).

Londen was leuk, het weekend heb ik verkleed rondgerend in Somerset. Ben net thuis gekomen.
Ik ben naar Nation (niet zo bekend) geweest en La cage aux Folles. Die is briljant! Aanrader! Hoop mannen op naaldhakken en in panties maar op de achtergrond een verhaal over acceptatie van anders geaarden en drag queens. Briljant stuk en heel goed gespeeld en gezongen.
pi_75196581
oh, wat klinkt dat heerlijk zeg *jaloers*
pi_75196669
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef Mirjam het volgende:
oh, wat klinkt dat heerlijk zeg *jaloers*
Ik heb foto´s!

Maar die ga ik nu niet uploaden. Geen zin om stekkertje en zo te zoeken, de bank ligt veel te lekker.
pi_75203328
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:18 schreef saskiia het volgende:
ik kan niet inloggen op het lush forum Vet stom...ik had met mijn eerste email al een inlognaam etc aangevraagd, maar nooit een bevestiging ontvangen. Daarna nog maar eens met een ander email adres geprobeerd, maar lukte ook niet Ach dan doe ik het maar met het fok forum he
Als je daarmee bedoelt dat je nooit een bevestigings e-mail ontvangt dan hoef je bij deze nog niet te wanhopen. Zo'n bevestigings e-mail schijnt vaker niet dan wel verstuurd te worden en nadat ik dat eenmaal ergens las heb ik maar op goed geluk geprobeerd in te loggen met opgegeven inlognaam en wachtwoord. Bleek gewoon te werken dus.

Oooh Cat, die Spa klinkt echt heerlijk!!
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_75203798
Oh Cat ik wil ook!!! Jeetje wat klinkt dat geweldig zeg, je krijgt er helemaal fantasieen over rijk zijn en iedere week gaan van

Gister pakket gemist op een kwartiertje, dus nu zit ik klaar om het in ontvangst te nemen (hoewel ze denk ik weer 's middags zullen komen, maar ik neem geen risico's).
  woensdag 2 december 2009 @ 12:44:40 #117
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75208685
ruikt de karma zeep hetzelfde als de karma bubble bar?
pi_75208900
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:44 schreef -Mellow- het volgende:
ruikt de karma zeep hetzelfde als de karma bubble bar?
Ja natuurlijk ruikt het wel net even anders omdat de geur door een andere basis is gedaan, maar het is wel echt de karmageur ja. Ik vind m als BBS iets zachter ruiken en als zeep iets frisser, maar dat kan aan mijn neus liggen
pi_75209313
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja natuurlijk ruikt het wel net even anders omdat de geur door een andere basis is gedaan, maar het is wel echt de karmageur ja. Ik vind m als BBS iets zachter ruiken en als zeep iets frisser, maar dat kan aan mijn neus liggen
Nog geen pakketje Dipkip?
  woensdag 2 december 2009 @ 13:29:48 #120
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75209910
Zo, net weer een uur zoet geweest op de lush.uk site en meer dan 50 euro armer

voor mijzelf:
-karma zeep
-nieuw vooraadje angels on bare skin
-aromaco deodorant
-miranda zeep

cadeautje voor een vriendin in Italië:
-think pink bruisbal
-godiva shampoo
-yummy yummy yummy douchegel
-angels on bare skin

cadeautje voor collega:
-rock star
-yummy yummy yummy
pi_75210132
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:29 schreef -Mellow- het volgende:
Zo, net weer een uur zoet geweest op de lush.uk site en meer dan 50 euro armer

voor mijzelf:
-karma zeep
-nieuw vooraadje angels on bare skin
-aromaco deodorant
-miranda zeep

cadeautje voor een vriendin in Italië:
-think pink bruisbal
-godiva shampoo
-yummy yummy yummy douchegel
-angels on bare skin

cadeautje voor collega:
-rock star
-yummy yummy yummy
Geen kerst gekocht?

Ik heb gisteren zo ongeveer het volgende meegesleept uit de UK: (allemaal op bestelling of als kadootje)
- Miranda
- Soap Stack
- Snowfairy SP
- Candy Cane
- Snowfairy
- Strawberry Santa
- Snow Showers
- Ma bar
- Pop in the bath

Kadootje gekregen omdat het party was:
- Christmas Eve
- Jacko
- Star melt
- Father Frost zeep

Voor elke besteding boven de 25 pond kreeg je dat mee (er was ook een douchepakketje). Ik had 43 pond uitgegeven. En had van hen 2 pakjes mogen menemen als ik 7 pond meer uitgaf. Maar dat vond ik wel erg brutaal en had never nooit gepast in mijn koffer. Die knapte nu al bij de naden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 13:48:58 #122
163650 Greys
pi_75210439
Wat is 'Miranda'?

En de Spa klinkt fijn zeg!
Hoe werkt zo'n eeuwig durende BBS? Of moet ik dan hier even teruglezen ergens?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75210643
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Wat is 'Miranda'?

En de Spa klinkt fijn zeg!
Hoe werkt zo'n eeuwig durende BBS? Of moet ik dan hier even teruglezen ergens?
Miranda = zeep. Lekker fruitig. Maar ik zag gisteravond dat het labeltje na één weekend al zwart aan het verkleuren is. Dat papier werkt echt voor geen meter tegen uitdrogen. En het ziet niet uit, niet leuk om kado te geven iig.

Blijkbaar is de eeuwigdurende BBS een kruising tussen BBS en ballistic. Je gooit hem in het water, hij geeft geur en een beetje schuim af en als je genoeg geur hebt haal je hem eruit, laat je hem drogen en kun je hem weer gebruiken.

Resultaten van dit experiument kunt u binnenkort vinden op Fok.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:07:03 #124
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75210913
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geen kerst gekocht?
Niet aan gedacht eigenlijk, ik heb niks met kerst. Of zijn er kerst dingen die ik niet mag missen?

En dat gebruik van afkortingen hier.... poe, ik ben nog een beetje een lushn00b geloof ik vergeleken met jullie
pi_75211440
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:07 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Niet aan gedacht eigenlijk, ik heb niks met kerst. Of zijn er kerst dingen die ik niet mag missen?

En dat gebruik van afkortingen hier.... poe, ik ben nog een beetje een lushn00b geloof ik vergeleken met jullie
Ligt eraan waar je van houdt.

Als je van heel zoet of heel kruidig houdt dan mag je kerst niet missen. Maar het gewone assortiment heeft ook fijne dingen hoor.

Tis meer dat je ze nu nog 20 dagen kunt bestellen en daarna is het op voor een jaar.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:35:44 #126
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75211760
ik hou idd van zoet en kruidig. Maar goed, bestelling is al gedaan.
pi_75211848
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef -Mellow- het volgende:
ik hou idd van zoet en kruidig. Maar goed, bestelling is al gedaan.
Houd dan de site in de gaten na kerst. Vaak hebben zowel Lush NL als Lush UK hele mooie nieuwjaarsaanbiedingen waarbij ze van het kerstpul af moeten.

Lush UK heeft uiteraard de beste aanbiedingen.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:49:12 #128
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75212206
Oe, nice... want ik heb net stiekem toch naar de kerstdingen gegluurd en wil graag snowshowers proberen: cognac en sinaasappel, dat kan alleen maar goed zijn.
pi_75212248
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef -Mellow- het volgende:
Oe, nice... want ik heb net stiekem toch naar de kerstdingen gegluurd en wil graag snowshowers proberen: cognac en sinaasappel, dat kan alleen maar goed zijn.
Snowshowers = good. En zit vaak bij de kerstactie.
pi_75212978
Jaaaaa ik heb mn pakketjes alletwee net gehad Harry heeft bijna alles opnieuw opgestuurd (alleen mn christmas kisses niet maar die waren ook perfect dus dat hoefde niet opnieuw) en hij heeft echt heel veel extraatjes er bij gedaan ik heb een fles Ghost douchegel gehad, een Jacko ballistic, een Snowdrops, een stuk Bob zeep, een stuk Orange Spice and all things nice zeep (ruikt exact als Taai Taai trouwens), een Fabulous Mrs Fox (citronella en mint zijn niet mijn ding zo blijkt) en een potje Randy Butter. En dat is echt SMERIG

Denk dus dat hoe ondankbaar het ook klinkt toch het een en ander in de ruil gaat. Ik had ook Eggsnog besteld vorige keer en dat vond ik toch geen fijn luchtje voor een lipbalm, en die heeft hij ook weer nagestuurd ook al was er niks mis mee, dus nu heb ik er twee. En het zelfde met de Let them eat Cake uit mn kerstcadeau. En de zeep. Wordt een flinke ruillijst dus

Maar ik ben echt blij met mn spulletjes, hij had alles zo goed ingepakt, alles in de hatbox zat in papieren zakjes of zelfs in bubble wrap. Alle losse BBSen enzo ook. De hot toddies had hij zelfs een papieren zakje EN een bubble wrap gegeven. En ze waren nog steeds kapot - die dingen zijn zo extreem vochtig dat ze gewoon uit elkaar vallen hoe je ze ook inpakt. Ik heb ze heel voorzichtig overgeheveld naar cellofaan, maar als cadeautje kunnen ze gewoon niet, dus geef ik maar wat anders.
pi_75213106
ik heb mn parfummetjes

Cinders is echt mjum, wel een vrij foody geurtje.
So White doet me denken aan WC luchtverfrisser zo op de eerste snif, die is even wennen dus

en Uluru showergel een tweede fles
  woensdag 2 december 2009 @ 15:24:42 #132
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75213440
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaa ik heb mn pakketjes alletwee net gehad Harry heeft bijna alles opnieuw opgestuurd (alleen mn christmas kisses niet maar die waren ook perfect dus dat hoefde niet opnieuw) en hij heeft echt heel veel extraatjes er bij gedaan ik heb een fles Ghost douchegel gehad, een Jacko ballistic, een Snowdrops, een stuk Bob zeep, een stuk Orange Spice and all things nice zeep (ruikt exact als Taai Taai trouwens), een Fabulous Mrs Fox (citronella en mint zijn niet mijn ding zo blijkt) en een potje Randy Butter. En dat is echt SMERIG

Denk dus dat hoe ondankbaar het ook klinkt toch het een en ander in de ruil gaat. Ik had ook Eggsnog besteld vorige keer en dat vond ik toch geen fijn luchtje voor een lipbalm, en die heeft hij ook weer nagestuurd ook al was er niks mis mee, dus nu heb ik er twee. En het zelfde met de Let them eat Cake uit mn kerstcadeau. En de zeep. Wordt een flinke ruillijst dus

Maar ik ben echt blij met mn spulletjes, hij had alles zo goed ingepakt, alles in de hatbox zat in papieren zakjes of zelfs in bubble wrap. Alle losse BBSen enzo ook. De hot toddies had hij zelfs een papieren zakje EN een bubble wrap gegeven. En ze waren nog steeds kapot - die dingen zijn zo extreem vochtig dat ze gewoon uit elkaar vallen hoe je ze ook inpakt. Ik heb ze heel voorzichtig overgeheveld naar cellofaan, maar als cadeautje kunnen ze gewoon niet, dus geef ik maar wat anders.
Happy end!
pi_75213449
Oh wat gaaf!!! Hoe laat had je besteld als ik vragen mag?
pi_75213613
Dipkip wat goed dat ook je andere pakketje er is! Netjes al die andere spulletjes erbij

Ik wil ook Lush..
quote:
Order Status: Pending
pi_75213642
Niet vroeg, pas om 15.15-15.30uur, wel was er dus een fout gemaakt bij het opnemen van de bestelling ipv cinders was er tob besteld dat heeft Harry wel veranderd en daarvoor de order geprint en daar handgeschreven op aangepast, geen idee of dta er iets mee te maken had dat ik hoger op de te af te handelen stapel kwam ofzo
pi_75213837
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:

Ahem... je wil van Randy butter af, zei je? Mij lijkt hij wel lekker.

En Mrs Fox vind ik heerlijk ruiken. Echt anijs en de voetafdrukjes zijn zo lief.
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn parfummetjes

Cinders is echt mjum, wel een vrij foody geurtje.
So White doet me denken aan WC luchtverfrisser zo op de eerste snif, die is even wennen dus

en Uluru showergel een tweede fles

Da's vlot!

Hopelijk komen ze bij mij morgen pas voor het eerst. Want als ze vnadaag komen mag ik vrijdag 80 kilometer retour gaan doen.

Geen idee hoe hoog mijn order ligt, ik heb hem afgelopen donderdag opnieuw moeten laten invoeren omdat mijn CC telkens geweigerd werd.
pi_75213886
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Dipkip wat goed dat ook je andere pakketje er is! Netjes al die andere spulletjes erbij

Ik wil ook Lush..
[..]
Niet naar kijken.
Mijn vorige party norders (2008-2009) zijn allang gearriveerd maar volgens het systeem nog steeds pending. Vautje in het systeem. Als je hem wil volgen (en via DHL verstuurt) kun je beter de T&T vragen. Gewoon je ordernummer mailen naar MO en hopen dat ze snel antwoorden.
pi_75213925
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:

Ik wil ook Lush..
[..]
dat pending zegt niks dat staat er altijd als je echt wilt weten of het verzonden is etc moet je orders@lush.co.uk mailen voor een pakketnummer als je het niet met royal mail hebt laten versturen dan.

Ik had trouwens geluk, was op weg naar college en zag de dhl man bij de deur bij de bellen staan en ik dacht het zal toch niet, ik loop even naar mn brievenbus die leeg was en vervolgens door de flat op weg naar college en toen zag ik de dhl meneer daar staan met wat pakjes en formulieren van: niet thuis, toen dacht ik lushtape te herkennen en liep er naartoe om te zeggen dat dat pakje wel eens voor mij kon zijn wat dus klopte hoef ik iig niet naar dat stomme depot want morgen zou ik er ook niet geweest zijn
pi_75213984
Ah okee, het kan dus ook zo zijn dat de DHL meneer van de week voor de deur staat?
pi_75214223
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:42 schreef Daph_ het volgende:
Ah okee, het kan dus ook zo zijn dat de DHL meneer van de week voor de deur staat?
pi_75215207
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:37 schreef Cat22 het volgende:

Ahem... je wil van Randy butter af, zei je? Mij lijkt hij wel lekker.

En Mrs Fox vind ik heerlijk ruiken. Echt anijs en de voetafdrukjes zijn zo lief.
Nou graag, want ik vind het echt afschuwelijk ruiken en het is volgens mij ook nog meer dan 100 gr.. Hield je niet ook van Snowrops ik ga denk ik vanavond maar eens door mn stash en alles wat ik wil ruilen apart zetten, ik ruil normaal nooit omdat ik het zo'n gedoe vind voor een dingetje maar daardoor heb ik intussen een aanzienlijke stapel dingen die eigenlijk alleen maar plek bezet houden omdat ik ze uiteindelijk toch niet gebruik (glitter massage bars, overload aan zeep, roze geurtjes etc.). Dan zet ik het binnenkort op het nederlandse lush forum, kun je kijken of je nog meer wil ruilen
pi_75215395
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nou graag, want ik vind het echt afschuwelijk ruiken en het is volgens mij ook nog meer dan 100 gr.. Hield je niet ook van Snowrops ik ga denk ik vanavond maar eens door mn stash en alles wat ik wil ruilen apart zetten, ik ruil normaal nooit omdat ik het zo'n gedoe vind voor een dingetje maar daardoor heb ik intussen een aanzienlijke stapel dingen die eigenlijk alleen maar plek bezet houden omdat ik ze uiteindelijk toch niet gebruik (glitter massage bars, overload aan zeep, roze geurtjes etc.). Dan zet ik het binnenkort op het nederlandse lush forum, kun je kijken of je nog meer wil ruilen
Snowdrops is ook

Ik hoor wel wat je kwijt wil. Waarschijnlijk heb ik ook wel wat te ruil. Als het geen Lush is heb ik ook nog zat wax tarts.
pi_75215978
Daarom, daar komen we wel uit
pi_75247652
Ruiltopic staat op het andere forum... Men, wat een lijst
pi_75250534
Nog geen mannetje van DHL hier.. *hoopvol*

Ik kan nog steeds niet op het Lush forum, is het normaal dat het zo lang duurt?
pi_75251351
*wacht vol spanning af*

pi_75252951
Hier ook nog niks!!

Je kan het beste even naar Lush emailen als je niet op het forum kan. Was bij mij ook nodig.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 18:34:46 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_75255153
Ben benieuwd wanneer we de parfums krijgen
pi_75255352
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef Mirjam het volgende:
*wacht vol spanning af*

Ik zit iedere keer te luisteren of er iemand aan de deur is/busje voor de deur stopt/buurman roept dat we niet thuis zijn en dat hij het pakket wel aanneemt
pi_75255398
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Dipkip het volgende:
Hier ook nog niks!!

Je kan het beste even naar Lush emailen als je niet op het forum kan. Was bij mij ook nodig.
Zal ik doen, thanks!
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 18:44:47 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_75255496
Komt iemand van jullie wel eens bij de Lush in haarlem? Moet er morgen werken
pi_75257782
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
Ja ik kom er regelmatig maar morgen moet ik bij de brievenbus zitten en mn kortingsbonnen zijn niet geldig dus eigenlijk mag ik van mezelf pas in januari weer shoppen
  donderdag 3 december 2009 @ 20:16:57 #153
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_75258657
quote:

Leuke, ruim opgezette winkel. Jouw vaste plek is de Kalverstraat toch? Ruime winkel dan vooral
Ik vind de Kalverstraat de leukste die ik ken. Met die trappetjes, dat maakt het zo knus. Volgende week de Lush in Maastricht eens verkennen. Snowfairy sp is nog wel te krijgen he?

Veel plezier morgen!
Leuk dat je ook eens ergens anders staat/mag staan eigenlijk.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_75260327
Ruim? Ik heb kasten gehad die groter waren dan Lush Haarlem het is 8 m2 ofzo
  donderdag 3 december 2009 @ 21:24:31 #155
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_75261352

Ben ik in de war met een andere winkel dan?
De winkels vind ik altijd al wel vol maar dat vind ik er juist ook wel weer leuk aan.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 21:31:26 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_75261648
Ik heb er vorige week ook gewerkt het is een stuk kleiner dan de kalverstraat maar 8m2 is wel wat overdreven vond het leuk om te werken, de klanten zijn er een stuk vriendelijker dan in amsterdam
pi_75275710
* duimt dat DHL mannetje hier vandaag is *
pi_75275727
*duimt mee*
pi_75276041
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:07 schreef Mirjam het volgende:
*duimt mee*

Ik hoop dattie er voor 14.00 is, want dan moet ik weg en ben pas zondag weer thuis..
pi_75278022
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:24 schreef mmascha het volgende:

Ben ik in de war met een andere winkel dan?
De winkels vind ik altijd al wel vol maar dat vind ik er juist ook wel weer leuk aan.
Ik weet niet hoe de andere winkels zijn, ken alleen die in Haarlem. Maar Haarlem is een soort pijpenla, de bak met verse maskers staat bij de ingang voor het raam, en dan heb je langs beide wanden stellingen en in het midden een tafel met de zepen. Die zal denk ik 2 of 2,5 meter lang zijn, en naast de tafel kun je net iemand 'inhalen'. Achterin heb je aan de ene kant de trap (maar die is alleen voor personeel, de winkel is alleen op de begane grond) en daarnaast de kassa. Het is wel wat meer dan 8m2 maar het voelt erg klein vind ik. Als er nog een paar mensen aan het winkelen zijn en je wil een rondje lopen langs de producten is het constant pardon, sorry, mag ik er even langs, sorry, etc.
pi_75278089
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
* duimt dat DHL mannetje hier vandaag is *
JAAAAAAAAA HEBBE! HEBBE! HEBBE!

Mijne komt meestal rond 15:00 dus nog even geduld voor ik sip uit het raam ga kijken. Ik hop zo dat ie komt, kan wel een opkikkertje gebruiken. Alleen had ik net zo mn stash opgeruimd dat alle douchegels pasten, dus dat is dan weer een beetje vervelend dat er dan weer 3 bij in moeten
pi_75279644
Fotoverslag van de Spa:

Je komt binnen in de winkel en wordt dan meegenomen naar beneden. Daar kom je in deze ruimte.

Samen bekijk je dan welke behandeling je wil (zie verslag vorige pagina)

Uit deze rij flesjes moet je het flesje kiezen wat past binnen je gekozen woord en waarvan de vorm je het meeste aanspreekt.

Daarna ga je naar de behandelruimte. Ik had geel licht, maar dit komt beter uit op de foto.

Na afloop kun je douchen en je opfrissen in de toiletruimte. B never for grabs!

Ik kreeg de MB en een everlasting BBS mee in een tin. Helaas is de BBS onderweg in tweeën gebroken.

Sinds deze week doen ze ook gezichtsbehandelingen. Uiteraard met maskers. Kijk eens naar deze twee!

Cathastrophe Cosmetic links en Love Lettuce rechts.

In Lush Covent Garden kon ik het niet nalaten een foto te maken van de grote hatboxes en blikken.
pi_75280191
Wow Cat het ziet er echt super uit. Wat raar die everlasting BBS! Al getest?
pi_75280480
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Dipkip het volgende:
Wow Cat het ziet er echt super uit. Wat raar die everlasting BBS! Al getest?
Nog niet, wilde ik vandaag doen maar ik moet nog naar de stad en ik wacht op de post. Want wie weet komt mijn party pakje vandaag.
pi_75280662
Ik heb net gecheckt maar het geld is nog niet van mn kaart af. Ik was even helemaal maar dat is op 19 nov. afgeschreven dus dat zal dan van mn gewone order geweest zijn

Oh ik doe trouwens mee aan een wedstrijd op het forum, je moest kerstversiering maken van gerecycled spul en de mooiste wint 12 flessen van 500 gr. Snowfairy en iedereen die meedoet krijgt een kleinigheidje. Het moest vandaag binnen zijn en gelukkig is die van mij op tijd binnengekomen

Zie hier mijn craptastic kerstkaartenhouder aan de muur van Lush en al in gebruik genomen:

Ik heb hem gemaakt van een Lush papieren tasje, paperclips, restjes lint en wat kralen die overwaren van een knutselproject toen ik een dag ging oppassen op een meisje van 6
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:47:48 #166
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_75286121
quote:
haha! Wat leuk! moet je er vaker werken? Ik werk er sinds woensdag om met de kerst te helpen
pi_75311014
De everlasting BBS valt tegen.

Ik heb hem volgens instructie in bad gegooid, er kwam wat schuim maar totaal geen geur. Toen de BBS eruit gehaald, het was gewoon een prutje geworden en zeker de helft was opgelost. Eigenlijk is het net een gewone BBS die je niet onder de stromende kraan verkruimelt. Maar dan zonder geur.
Eens kijken hoe hij opdroogt en anders ga ik Customer Service eens mailen. Want dit vind ik toch niet zoals hij bij me aangeprezen is.
pi_75311561
Ik heb aanraden van geloof ik Isabeau een stukje coalface gekocht gisteren, omdat ik maar niet van de onzuiverheden op mijn kin afkom, hoewel ik inmiddels al weer een tijdje verder best een goede huid heb.

De enthousaiste post van Isabeau was al weer even geleden, maar ik woon nu eenmaal niet echt in de buurt van een lush.

Ik heb ook taaitaai, snow fairy geloof ik en Strawberry Santa gescored. Sweeheeet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_75312470
@Cat ja ik zou idd even emailen want voor mij zou zo'n everlasting BBS nou net een doorslaggevende reden zijn om die massage te nemen, zo van je houdt er ook wat aan over... Echt balen

@Fiep lekkerlekker!! Hoop dat de coalface goed werkt. Taai taai vind ik echt heerlijk, die strawberry santa is mij echt te zoet, heb mijne te ruil / koop gezet...
pi_75313310
Ik vind dat wel een lekkertje hoor! Maar ik doe dan ook braaf een stukje in een puff ipv een heel bakje in mijn (niet bestaande) bad te flikkeren
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 14:45:57 #171
163650 Greys
pi_75314203
Ik heb gister voor het eerst het monstertje geprobeerd om je gezicht te cleanen.
Dat pikzwarte. Ik schrok me kapot toen ik het op mijn hoofd smeerde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75314770
Dark angels Greys?

Die gebruik ik alleen nog onder de douche zodat ik goed alle zwarte prut uit mn wenkbrauwen kan spoelen
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat wel een lekkertje hoor! Maar ik doe dan ook braaf een stukje in een puff ipv een heel bakje in mijn (niet bestaande) bad te flikkeren
ik gebruik af en toe ook stukjes jelly om me mee te wassen, vooral nu mn huid vervelend doet, vind die erg goed tegen uitgedroogde huid. Maar meestal tief ik inderdaad een half bakje snowshowers oid in het bad

Maar die strawberrynachtmerrie is gewoon te zoet, stukje of bakje maakt niet uit, ik hou ook niet van aardbeiengeur.
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:09:27 #173
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75314774
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister voor het eerst het monstertje geprobeerd om je gezicht te cleanen.
Dat pikzwarte. Ik schrok me kapot toen ik het op mijn hoofd smeerde
dark angel?

die had ik een keer als proefje gekregen. Het werkt ongeveer hetzelfde als Angels on bare skin, maar die tweede vind ik veel fijner van geur en structuur.
pi_75315073
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
pi_75315739
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

JAAAAAAAAA HEBBE! HEBBE! HEBBE!

Mijne komt meestal rond 15:00 dus nog even geduld voor ik sip uit het raam ga kijken. Ik hop zo dat ie komt, kan wel een opkikkertje gebruiken. Alleen had ik net zo mn stash opgeruimd dat alle douchegels pasten, dus dat is dan weer een beetje vervelend dat er dan weer 3 bij in moeten
Het is er nog steeds niet
pi_75315889
Bij mij ook niet

Hoewel als het volgende week komt het natuurlijk nog steeds heel snel is. Maar het idee dat anderen het al hebben maakt zo hebberig
pi_75315982
True.. Maar het duurt nu al meer dan een week dus ik word ongeduldig
pi_75315997
Ik krijg puistjes van DA en AOBS. Mijn gevoelige huid gaat dan ineens heel veel troep produceren als protest, heerlijk Gebruik nu Aqua Marina dagelijks en dat gaat wel goed.
Heb donderdag met vrijwilligerswerk een flauw gezellig avondje, of ik al mijn onnodige spullen ingepakt mee wil nemen. Volgens mij heb ik nog een flinke proef van the gothmother liggen , heb ik daar ook weer een bestemming voor gevonden.
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:59:43 #179
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75316008
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
Ja idd, AOBS gebruk ik ook elke dag. Van Aqua marina werd mijn huid heel stroef
pi_75316126
Aqua marina krijg ik juist een heel zacht velletje van, dat is mijn voor iedere dag reiniger tenzij ik veel make-up op heb gehad, dan ultrabland.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:06:34 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75316170
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit in dubio tussen die 2! Maar hoe lang is Dark angels houdbaar? Ik heb m namelijk nu al zo'n..2 maanden (volle pot trouwens, geen proef), vond m altijd heerlijk ruiken, maar ineens stinkt het vreselijk! Geen lekkere dropgeur maar gewoon..puke-in-a-pot!
pi_75316502
Officieel geloof ik 3 of 6 maanden? Maar mijn sample is al 4 maanden goed iig... Zou er mee terug gaan.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:41:35 #183
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75317021
dropgeur? dat had ik er niet uitgehaald.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:47:25 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75317228
Ik, na 2 maanden lang 2 a 3x per week te hebben gebruikt, wel .
En ik denk idd maar dat ik ermee terugga.
  zondag 6 december 2009 @ 12:28:07 #185
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75333846
daph, ik ben zo beniuewd of onze lush al binnen is

gisteren trouwens zo'n fairytale suikerscrub gekregen
pi_75334394
Ik heb Lush gemaild over mijn everlasting BBS. Met foto erbij.
Het is gewoon precies een normale BBS (minus geur), als je zou vergeten die onder de stromende kraan te verbrokkelen en hem gewoon in bad plonkt terwijl het volloopt. Is op zich niks mis mee maar dan moet hij wel geur hebben en moeten ze het niet doen voorkomen dat je er heel vaak mee kunt doen.
Na één keer is de helft al op, dan is het makkelijk uitrekenen hoe vaak je ermee doet. En als ik het prutje niet uit bad geschept had, was alles door het afvoerputje verdwenen.
pi_75334559
Hmm het is me niet helemaal duidelijk, kan ik die coal face gewoon als dagelijk sopje voor mn gezicht gebruiken?
pi_75337936
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm het is me niet helemaal duidelijk, kan ik die coal face gewoon als dagelijk sopje voor mn gezicht gebruiken?
Volgens mij is dat vooral afhankelijk van hoe je huid daarop reageert. Sommige producten voor iedere dag kan ik niet eens eens in de week gebruiken (gevoelige huid) terwijl ik 2x per dag ultrabland kan gebruiken en anderen daarvan puistjes krijgen. Probeer het gewoon uit zou ik zeggen
  zondag 6 december 2009 @ 22:11:27 #189
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75351913
mijn bestelling is nog niet eens binnen of ik ben alweer een verlanglijstje aan t maken

maar ik heb hulp nodig
is dat H'suan wen hua ook geschikt voor stijl en glad haar?
bestaat er zeep dat naar godiva ruikt? Ik vind het zo goddelijk ruiken, maar het is als shampoo echt niet ideaal voor mij
En Buffy, is dat wat?
pi_75352514
Ik heb hetzelfde met Godiva, Mellow, dus nu gebruik ik 'm onder de douche als zeep.
Als je van een sterke jasmijngeur houdt, probeer dan eens de Joy of Jelly, die is minstens zo goddelijk.

*net daarmee gedouched heeft*

Plus dat jellies gewoon té leuk zijn.
pi_75352908
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef Mirjam het volgende:
daph, ik ben zo beniuewd of onze lush al binnen is

gisteren trouwens zo'n fairytale suikerscrub gekregen
Nee.. Ik hóóp zo dat het pakket morgen of anders dinsdag komt!

Is dat wat, zo'n fiarytale suikerscrub? Die heb ik ook onderweg
pi_75353049
ik ga denk ik morgen of ergens deze week even kerstcadeautjes shoppen voor lieve vrienden. Ik twijfel alleen nog even over naar welke stad ik ga. Ik kan naar amsterdam of den haag, waar is de leukste/mooiste/grootste assortiment ?
  zondag 6 december 2009 @ 22:47:31 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75353588
Amsterdam, meerdere winkels enzo
  zondag 6 december 2009 @ 22:49:15 #194
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75353660
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee.. Ik hóóp zo dat het pakket morgen of anders dinsdag komt!

Is dat wat, zo'n fiarytale suikerscrub? Die heb ik ook onderweg
ik vind 'm niet heel lekker ruiken
verder nog niet uitgeprobeerd
  zondag 6 december 2009 @ 22:50:04 #195
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75353699
den haag heeft wel een relaxt grote winkel, kun je heerlijk rustig rondsnuffelen zonder steeds uit de weg te moeten stappen
  zondag 6 december 2009 @ 22:54:13 #196
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75353877
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Mirjam het volgende:
den haag heeft wel een relaxt grote winkel, kun je heerlijk rustig rondsnuffelen zonder steeds uit de weg te moeten stappen
Dat is wel zo En Mandy (verkoopster met lang, zwart haar) is zo lief!
pi_75354025
Ooooh de winkel in Den haag is geweldig!
pi_75354230
ok het wordt den haag

ik heb op de nederlandse website wat kant en klaar cadeautjes uitgezocht. staan die ook gewoon kant en klaar ingepakt in de winkel ( heb er best veel nodig ) of moet ik ze dan nog bij elkaar gaan zoeken? want dan moet ik even een lijstje maken

ik moet sowieso een lijstje en niet meer meenemen dan dat gaat lastig worden
pi_75354342
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ok het wordt den haag

ik heb op de nederlandse website wat kant en klaar cadeautjes uitgezocht. staan die ook gewoon kant en klaar ingepakt in de winkel ( heb er best veel nodig ) of moet ik ze dan nog bij elkaar gaan zoeken? want dan moet ik even een lijstje maken

ik moet sowieso een lijstje en niet meer meenemen dan dat gaat lastig worden
Die kadootjes staan ook zo in de winkel.

Maar mijn eerlijke mening: koop de produkten los. Waarom?
- Je kunt het precies op maat maken
- Het is goedkoper
- Je krijgt onbeschadigde produkten die niet aangetast zijn door de popcorn of ecoflow waar de kadoos mee gevuld worden.

Ik heb kadoboxen gezien die je echt aan niemand kado wil geven. Vlekken van het ene op het andere produkt, uit elkaar vallende BBSen, lekkende jellies, zepen die vol zitten met popcorn etc. Not nice.
pi_75354411
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die kadootjes staan ook zo in de winkel.

Maar mijn eerlijke mening: koop de produkten los. Waarom?
- Je kunt het precies op maat maken
- Het is goedkoper
- Je krijgt onbeschadigde produkten die niet aangetast zijn door de popcorn of ecoflow waar de kadoos mee gevuld worden.

Ik heb kadoboxen gezien die je echt aan niemand kado wil geven. Vlekken van het ene op het andere produkt, uit elkaar vallende BBSen, lekkende jellies, zepen die vol zitten met popcorn etc. Not nice.
maar worden ze dan wel leuk ingepakt , of gewoon in die kartonnen doosjes?
pi_75354682
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

maar worden ze dan wel leuk ingepakt , of gewoon in die kartonnen doosjes?
Je kunt een sjaal kopen voor een euro of 4 en het daarin laten verpakken. Of je koopt een mandje bij de Action of Xenos en wat papier en maakt er zelf een mooi kadootje van.

De doosjes en hatboxes zijn prachtig maar als de produkten tot troep zijn geworden word ik er niet blij van.
pi_75354994
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je kunt een sjaal kopen voor een euro of 4 en het daarin laten verpakken. Of je koopt een mandje bij de Action of Xenos en wat papier en maakt er zelf een mooi kadootje van.

De doosjes en hatboxes zijn prachtig maar als de produkten tot troep zijn geworden word ik er niet blij van.
die sjaals zag ik hier ergens voorbij komen, maar die vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg leuk dus dan ga ik zelf maar aan de slag. Ik ga daar geen 200 e ofzo uitgeven om dan achteraf te horen dat iedereen prut in een doosje kreeg. Dus dan maar zelfs wat inpakskills gaan ontwikkelen.. morgen op zoek naar mooi lint en papier
  zondag 6 december 2009 @ 23:23:35 #203
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75355100
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb hetzelfde met Godiva, Mellow, dus nu gebruik ik 'm onder de douche als zeep.
Als je van een sterke jasmijngeur houdt, probeer dan eens de Joy of Jelly, die is minstens zo goddelijk.

*net daarmee gedouched heeft*

Plus dat jellies gewoon té leuk zijn.
ja, het laatste restje van het monstertje dat ik had heb ik ook gebruikt als zeep onder de douche.

Thx, zal die jelly ook eens proberen dan, hoewel ik het niet meteen een aantrekkelijk product vind. Ik hou helemaal niet van puddingachtige substanties. Wat maakt die jellies zo anders dan een zeep of douchegel eigenlijk?
pi_75355448
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

die sjaals zag ik hier ergens voorbij komen, maar die vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg leuk dus dan ga ik zelf maar aan de slag. Ik ga daar geen 200 e ofzo uitgeven om dan achteraf te horen dat iedereen prut in een doosje kreeg. Dus dan maar zelfs wat inpakskills gaan ontwikkelen.. morgen op zoek naar mooi lint en papier
pi_75356015
ok, nog een vraagje dan

wat vinden jullie nou echt het ideale lush cadeau, wat vind iedereen wel leuk/lekker? ga denk ik iets van 10/ 15 e pp uitgeven denk ik
pi_75356101
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:23 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

ja, het laatste restje van het monstertje dat ik had heb ik ook gebruikt als zeep onder de douche.

Thx, zal die jelly ook eens proberen dan, hoewel ik het niet meteen een aantrekkelijk product vind. Ik hou helemaal niet van puddingachtige substanties. Wat maakt die jellies zo anders dan een zeep of douchegel eigenlijk?
Hij is zo gezellig wiebelig.

Het is handig om een puff te hebben, daar doe je een heel klein stukje op en poert 'm d'r helemaal in, en dan krijg je schuim, zo overdadig heerlijk...
Jij koopt alleen via internet, hé?
Je zou een proefje kunnen vragen nl, maar voor de prijs van die jellies (in de UK vind ik ze echt spotgoedkoop) hoef je het eigenlijk niet te laten. Of je geeft het door aan iemand anders.
pi_75356140
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
ok, nog een vraagje dan

wat vinden jullie nou echt het ideale lush cadeau, wat vind iedereen wel leuk/lekker? ga denk ik iets van 10/ 15 e pp uitgeven denk ik
Er zijn maar weinig mensen die Honey I washed the kids-zeep niet lekker vinden, dat is ook hun best verkopende zeep.
En dan een redelijk neutrale massagebar erbij? Weet even niet zo snel welke, ik ben van de heftige geuren.
pi_75356363
Therapy massage bar.

The Olive Branch douchegel is ook een gezellig, niet te specifieke geur.
pi_75360588
Cat22, thnx voor de info. Ik wilde kei graag zo'n lush cadeau box vragen voor kerst of voor iemand met kerst kopen, Maar nu doe ik wel alle favorieten zelf in een mandje.
  maandag 7 december 2009 @ 11:02:07 #210
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75363719
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:51 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Hij is zo gezellig wiebelig.

Het is handig om een puff te hebben, daar doe je een heel klein stukje op en poert 'm d'r helemaal in, en dan krijg je schuim, zo overdadig heerlijk...
Jij koopt alleen via internet, hé?
Je zou een proefje kunnen vragen nl, maar voor de prijs van die jellies (in de UK vind ik ze echt spotgoedkoop) hoef je het eigenlijk niet te laten. Of je geeft het door aan iemand anders.
Ok, ik ben om
Maare, een puff?
  maandag 7 december 2009 @ 11:04:35 #211
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75363795
Ik heb trouwens al eens een jelly geprobeerd in een winkel.

Ik vroeg er niet eens om, werd praktisch gewoon meegesleurd door een verkoopster die mijn hand onder smeerde met zo'n blauwe jelly en zei hoeveel zachter mijn ene hand wel niet was.
Maar ik vond er toen maar weinig speciaals aan.
pi_75364164
Ik heb de Think Pink doos gekregen van Sinterklaas
Er zitten ook van die grote bruisballen bij, kan je die gewoon door de midden breken? Want lijkt me een beetje veel voor 1x.
pi_75364944
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb de Think Pink doos gekregen van Sinterklaas
Er zitten ook van die grote bruisballen bij, kan je die gewoon door de midden breken? Want lijkt me een beetje veel voor 1x.
Zijn toch gewoon normale? Je kunt het proberen maar het kan dat je met gruis eindigt. Het is wel bedoelt voor 1x.
  maandag 7 december 2009 @ 11:43:42 #214
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75365060
Misschien handiger om m in z'n geheel in bad te gooien en er uit halen voordat ie op is?
pi_75365159
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Zijn toch gewoon normale? Je kunt het proberen maar het kan dat je met gruis eindigt. Het is wel bedoelt voor 1x.
Oke als het zo bedoelt is dan doen we het gewoon zo
Zag ook al niet hoe je hem netjes zou kunnen breken.
  maandag 7 december 2009 @ 11:48:34 #216
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75365232
Lush scrub met cacao boter
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_75365306
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oke als het zo bedoelt is dan doen we het gewoon zo
Zag ook al niet hoe je hem netjes zou kunnen breken.
Het is mij wel eens gelukt, in mijn zuinige dagen.
Een schroevendraaier of mesje op het ribbeltje zetten, tikje met de hamer en met een beetje geluk valt hij netjes in tweeën. Maar gooi hem toch lekker in één keer erin!

In bad gooien en halverwege eruit halen zou ik niet doen. Door het water blijft hij doorbruisen en ben je alsnog driekwart bruisbal kwijt.
pi_75365877
Er uithalen werkt idd niet, hij gaat gewoon verder als er eenmaal vocht bijkomt.
  maandag 7 december 2009 @ 12:08:21 #219
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75365984
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
Lush scrub met cacao boter
welke is dat? Buffy?
  maandag 7 december 2009 @ 12:09:25 #220
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75366025
Welke bruisballen vinden jullie het tofst?

Ik heb nu de sexbomb op mijn wishlist. Maar die think pink lijkt mij ook wel leuk, dat je bad dan roze wordt enzo
pi_75366253
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef -Mellow- het volgende:

Ik heb nu de sexbomb op mijn wishlist. Maar die think pink lijkt mij ook wel leuk, dat je bad dan roze wordt enzo
Sex bomb is tof, avobath vind ik ook lekker. Honey bee vind ik vreselijk omdat ie zo afschuwelijk vlekt en geel is ook geen leuke kleur voor badwater. Die blauwe met zeewier moet ik steeds nog testen maar vergeet ik steeds.
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 13:56:23 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_75370129
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef -Mellow- het volgende:

Ik vond Youki-hi altijd erg lekker, maar volgens mij is die er al even niet meer?
pi_75370351
Youki-Hi is niet meer te koop nee.
pi_75372069
Avobath is heel fijn (alleen niet vergeten het bad na te spoelen, mn huisgenootjes waren niet zo blij met de subtiele glitter, hehe), So White is heerlijk maar mijn favoriet blijft toch Supernova
pi_75372780
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik vind 'm niet heel lekker ruiken
verder nog niet uitgeprobeerd
Oh, nou ja, smaken verschillen hopen we dan maar?

Nog steeds geen teken van DHL en/of een pakketje overigens.
pi_75374172
Net voor 100 euro besteld.
pi_75379201
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef Tamashii het volgende:
Net voor 100 euro besteld.
wat wat wat?
pi_75381753
Net een geheel roze bad gehad
Met stardust lekker
pi_75395165
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb Lush gemaild over mijn everlasting BBS. Met foto erbij.
Het is gewoon precies een normale BBS (minus geur), als je zou vergeten die onder de stromende kraan te verbrokkelen en hem gewoon in bad plonkt terwijl het volloopt. Is op zich niks mis mee maar dan moet hij wel geur hebben en moeten ze het niet doen voorkomen dat je er heel vaak mee kunt doen.
Na één keer is de helft al op, dan is het makkelijk uitrekenen hoe vaak je ermee doet. En als ik het prutje niet uit bad geschept had, was alles door het afvoerputje verdwenen.
Lush stuurt me een nieuwe everlasting BBS en wat goodies om het goed te maken.

Met als instructie de BBS onder de stromende kraan te houden ipv in bad te mikken. Apart, de sticker onder de tin zegt iets anders. Maar ja, we zullen maar niet meer klagen.
pi_75396319
Tenzij wederom geurloos uiteraard.
  dinsdag 8 december 2009 @ 02:00:58 #231
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75397434
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:16 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]

Volkomen natte en verkrummelde toddies, en vochtige maar nog net niet uit elkaar gevallen christmas eves (wel met barsten en een zonder maan, maar ze vallen nog net niet uit elkaar). Mn christmas kisses waren trouwens perfect, terwijl die als enige niet individueel verpakt waren.

Hot toddy ruikt trouwens echt heel lekker, lijkt op christmas kisses maar complexer en met meer een sinaasappel / drankig geurtje er bij. Denk alleen dat het water een piskleur krijgt.

[ afbeelding ]

Een zwarte en smerig ruikende sweetie pie (normaal paars en zoet). Duidelijk bedorven dus, ook al is de datum nog ok. Deze kwam uit een cadeau voor een familielid voor kerst....

[ afbeelding ]

De inhoud van mn christmas eve hatbox. Vrijwel alles is nat en heeft op elkaar afgegeven of is gewoon afgebrokkeld.

[ afbeelding ]

Father frost, bedekt in stof en dat groene is afkomstig van lush pud... En je ziet hier dus hoe nat het is.

[ afbeelding ]

Afgebrokkelde candy cane, half gesmolten en smerige star melt, sexy boy bedekt in kruimels bubble bar. Maar wat is dat gele snot dan vraag je? Er zit toch geen gele bubble bar in je pakket. Nee inderdaad. Dat is gesmolten EcoFlow.

Deze post ziet mij zowaar van een bestelling af, ik denk dat ik maar gewoon langs ga.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75410285
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:26 schreef Dipkip het volgende:
Tenzij wederom geurloos uiteraard.
Da's de uitzondering idd.
pi_75410922
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:46 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat wat wat?
2915 Fairy Tale Sugar Scrub 1 ¤ 4,90
1455 Dreamwash 250g 1 ¤ 14,95
803 Sea Vegetable 100g 1 ¤ 5,25
220 Eau Roma Water 250g 1 ¤ 10,95
2127 Buffy 200g 1 ¤ 15,95
9972 Body Butter Tin 1 ¤ 0,00
2169 You Snap the Whip 95g 1 ¤ 10,20
2012 Rehab 500g 1 ¤ 25,40
2709 It's a Wrap 1 ¤ 19,90
2052 Snowcake Zeep 100g 1 ¤ 4,75
2356 Smitten 100g 1 ¤ 11,75
pi_75411037
Ik kon ergens naartoe mailen voor mijn tracking code toch? Waarnaartoe kan dat? Ik heb nog steeds niks ontvangen .
pi_75411561
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:28 schreef Tamashii het volgende:

[..]

2915 Fairy Tale Sugar Scrub 1 ¤ 4,90
1455 Dreamwash 250g 1 ¤ 14,95
803 Sea Vegetable 100g 1 ¤ 5,25
220 Eau Roma Water 250g 1 ¤ 10,95
2127 Buffy 200g 1 ¤ 15,95
9972 Body Butter Tin 1 ¤ 0,00
2169 You Snap the Whip 95g 1 ¤ 10,20
2012 Rehab 500g 1 ¤ 25,40
2709 It's a Wrap 1 ¤ 19,90
2052 Snowcake Zeep 100g 1 ¤ 4,75
2356 Smitten 100g 1 ¤ 11,75
nijs
pi_75411710
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik kon ergens naartoe mailen voor mijn tracking code toch? Waarnaartoe kan dat? Ik heb nog steeds niks ontvangen .
orders@lush.co.uk
pi_75411872
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

orders@lush.co.uk
Thanks
pi_75412769
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef Daph_ het volgende:
Vrijwel niemand heeft iets ontvangen. Op het IF forum maar 3 mensen. 90% zal nog niet verstuurd zijn nu. Je moet gewoon afwachten ben ik bang. Die paar vroege pakketjes geven de indruk dat het langer duurt maar eigenlijk is het nog heel vroeg om wat te ontvangen.
pi_75413323
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Vrijwel niemand heeft iets ontvangen. Op het IF forum maar 3 mensen. 90% zal nog niet verstuurd zijn nu. Je moet gewoon afwachten ben ik bang. Die paar vroege pakketjes geven de indruk dat het langer duurt maar eigenlijk is het nog heel vroeg om wat te ontvangen.
Na anderhalve week nog niks verzonden?
pi_75413695
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:28 schreef Daph_ het volgende:
Na anderhalve week nog niks verzonden?
Normaal duurt het 3-4 weken voor de eerste pakketjes worden verstuurd. Het moest nog gemaakt worden nadat je bestelde. Ze konden niet eens garanderen dat het er met kerst zou zijn.
pi_75413961
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Normaal duurt het 3-4 weken voor de eerste pakketjes worden verstuurd. Het moest nog gemaakt worden nadat je bestelde. Ze konden niet eens garanderen dat het er met kerst zou zijn.
Oh, dat wist ik niet? Nu je het zegt denk ik "DOH!"

Er zitten voor mij geen kerstkadootjes in, ik weet niet of Mirjam iets voor kerst heeft besteld?

Afwachten maar dus .
pi_75413981
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:46 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet? Nu je het zegt denk ik "DOH!"

Er zitten voor mij geen kerstkadootjes in, ik weet niet of Mirjam iets voor kerst heeft besteld?

Afwachten maar dus .
nee, niks speciaals, enkel voor mezelf lekkers.
wel stom dat het zo lang duurt
pi_75414287
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:46 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, niks speciaals, enkel voor mezelf lekkers.
wel stom dat het zo lang duurt
Ja mja fresh handmade cosmetics... Drong pas tot me door toen Dipkip het zei *fail*

Gelukkig dat je er geen kerstspulletjes in hebt zitten, anders had je wss op zoek kunnen gaan naar andere kadootjes..
pi_75415299
Dat is alleen met party orders zo hoor, met je gewone producten niet, die liggen gewoon klaar meestal en dus sturen ze dat vrijwel meteen. Maar met parties is het made to order omdat ze niet weten hoeveel er besteld gaat worden. Dus duurt het dan altijd weken.
pi_75415385
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:22 schreef Dipkip het volgende:
Dat is alleen met party orders zo hoor, met je gewone producten niet, die liggen gewoon klaar meestal en dus sturen ze dat vrijwel meteen. Maar met parties is het made to order omdat ze niet weten hoeveel er besteld gaat worden. Dus duurt het dan altijd weken.
het was een gewoner order
toch maar ff mailen daph, of had je dat al gedaan?
pi_75415626
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

het was een gewoner order
toch maar ff mailen daph, of had je dat al gedaan?
Heb ik al gedaan. Ik weet niet wat er allemaal onder de christmas dingen valt, maar de bestelling bestaat uit:
Snow Fairy
Fairy Tail
Lemony Flutter
Karma Atomiser
Helping Hands
Rub Rub Rub
Handy Gurugu
pi_75415908
Oooooh, dan heb ik niks gezegd, dan moet je ze zeker mailen. Ik dacht dat jullie ook een party order hadden.
pi_75416006
Ik heb geen idee wat er wel en niet onder valt, n00bie here ! Ik heb een mailtje gestuurd vanmiddag, hoop dat ik snel antwoord heb
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:04:25 #249
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75416542
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lush stuurt me een nieuwe everlasting BBS en wat goodies om het goed te maken.

Met als instructie de BBS onder de stromende kraan te houden ipv in bad te mikken. Apart, de sticker onder de tin zegt iets anders. Maar ja, we zullen maar niet meer klagen.
met BBS bedoel je bubble bar toch?

Die van mij heb ik elke keer een derde afgehaald en verkuimeld in het bad, en dat ging prima, was ook genoeg. Maar het moet dus anders? Jij gebruikt een hele per keer?
pi_75416569
nou mijn kerstcadeautjes zijn gekocht schade iets van 140 e

8x cinders
2x lush pud
2x sexy boy
8x ruby red slippers
1x demon in the dark
1x kiwi zeep
4x toner tabs
1x prince shaving cream
1x sugar scrub
1x stapeltje zeep

en toen ik ging betalen kreeg ik er nog 1 sexy boy bij, twee jelly's ( taai taai en sweety pie) en een stukje honey i washed the kids lieve verkoopsters daar
pi_75416637
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Die van mij heb ik elke keer een derde afgehaald en verkuimeld in het bad, en dat ging prima, was ook genoeg. Maar het moet dus anders? Jij gebruikt een hele per keer?
Dit is een speciale EVERLASTING BBS. Niet in de winkel te krijgen.

Ik heb hem gekregen toen ik naar de Lush Spa ging. En die BBS schijn je een aantal keren te kunnen gebruiken zonder dat hij opgaat. De mijne was na één keer gebruik volgens gebruiksaanwijzing met de helft gekrompen en een prutje geworden. Zonder dat ik iets van geur kon ruiken aan mijn badje.

Met gewone BBSen doe ik precies wat jij doet. Geur+schuim: prima in orde!
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:09:11 #252
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75416669
ah ok
pi_75416672
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nou mijn kerstcadeautjes zijn gekocht schade iets van 140 e

8x cinders
2x lush pud
2x sexy boy
8x ruby red slippers
1x demon in the dark
1x kiwi zeep
4x toner tabs
1x prince shaving cream
1x sugar scrub
1x stapeltje zeep

en toen ik ging betalen kreeg ik er nog 1 sexy boy bij, twee jelly's ( taai taai en sweety pie) en een stukje honey i washed the kids lieve verkoopsters daar
Lekker lijstje!

In NL gekocht? Da's gemakkelijk om te snuffelen maar voor het geld zou ik in het vervolg in de UK bestellen. Zou je makkelijk 40 of meer euro kunnen schelen.
pi_75417041
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lekker lijstje!

In NL gekocht? Da's gemakkelijk om te snuffelen maar voor het geld zou ik in het vervolg in de UK bestellen. Zou je makkelijk 40 of meer euro kunnen schelen.
was een beetje bang dat ik net als dipkip alles kappot en onder de vlekken zou krijgen en geen tijd meer zou hebben om nieuwe te bestellen.

mn hele huis luikt naar lush
pi_75417373
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef -Mellow- het volgende:

Je doet het goed hoor! Alleen heeft Cat een speciaal soort BBS gehad die niet in de winkel te koop is, en dat werkt blijkbaar anders.

Hoeveel je gebruikt ligt natuurlijk ook aan je bad, wij hebben een heel groot tweepersoonsbad en ik gooi er dus een hele BBS in (bubble bar slice inderdaad) of een hele bruisbal plus een halve BBS.
pi_75417398
Oh. Er was al een nieuwe pagina met exact wat ik zei er op. Hmpf.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:00:39 #257
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75442483
Een week geleden besteld en nog steeds niks

Grrr
pi_75443124
Maar je kan toch alleen in de UK bestellen met creditcard ofzo?
pi_75443163
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:19 schreef Tamashii het volgende:
Maar je kan toch alleen in de UK bestellen met creditcard ofzo?
yup
pi_75443506
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

yup
Balen.
pi_75444101
Ik heb een track&trace code ontvangen

Alleen zegt ie dat ie geen gegevens kan vinden/het niet doet, dus volgens mij doe ik iets verkeerd
pi_75444621
Nee, dan kan het zijn dat ie nog niet zo ver is. Moet je het vanavond of morgen weer proberen.
pi_75444776
Het troostprijsje van de kerstversieringswedstrijd schijnt te zijn een snowshowers jelly, een klein potje Dream Cream en een kleine HIWTK dus als het goed is krijg ik die
pi_75445354
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef Tamashii het volgende:
Nee, dan kan het zijn dat ie nog niet zo ver is. Moet je het vanavond of morgen weer proberen.
Zou dat niet vreemd zijn als het al op 30 november verzonden is?
pi_75446014
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
Het troostprijsje van de kerstversieringswedstrijd schijnt te zijn een snowshowers jelly, een klein potje Dream Cream en een kleine HIWTK dus als het goed is krijg ik die

*ziet ontplofte Dream Cream en verschrompelde HIWTK voor zich*

pi_75446112
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Zou dat niet vreemd zijn als het al op 30 november verzonden is?
Ja, een beetje vreemd wel.
pi_75446741
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:34 schreef Cat22 het volgende:

*ziet ontplofte Dream Cream en verschrompelde HIWTK voor zich*

Is altijd nog 1/5 masker dan *geen regen op parade toestaat*

ik hou sowieso niet zo van HIWTK, en ik gok trouwens op lekkende jelly niet ontplofte lotion
pi_75446786
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een track&trace code ontvangen

Alleen zegt ie dat ie geen gegevens kan vinden/het niet doet, dus volgens mij doe ik iets verkeerd
Is het een UK order?

Waar ben je aan het tracken? Want je moet niet de normale tracker hebben van DHL. Je moet een van de internationale hebben, als je naar meer opties gaat staat er ergens een lijst en dan kun je de juiste selecteren, ze hebben namelijk wel 6 trackers ofzo en als je het in de verkeerde typt gebeurd er niks.
pi_75447498
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Is het een UK order?

Waar ben je aan het tracken? Want je moet niet de normale tracker hebben van DHL. Je moet een van de internationale hebben, als je naar meer opties gaat staat er ergens een lijst en dan kun je de juiste selecteren, ze hebben namelijk wel 6 trackers ofzo en als je het in de verkeerde typt gebeurd er niks.

Ooooooh *lampje* *proberen gaat*..
quote:
Track event
Date Status
Information of Delivery 2009-12-02 11:31 Unsuccessful delivery, consignee closed
quote:
Last track event: Unsuccessful delivery, consignee closed(Information of Delivery): Amsterdam / NL, 2009-12-03 16:28

Euh? *confused*
  woensdag 9 december 2009 @ 15:30:17 #270
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75448256
Euuuhh... het DHL depot was dicht?

Of ze zijn al 2x langs geweest en je was dr niet?
pi_75448331
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef -Peach het volgende:
Euuuhh... het DHL depot was dicht?

Of ze zijn al 2x langs geweest en je was dr niet?
Kan dat? Twee dagen na verzenden vanuit de UK? En wat moet ik nu doen dan, bellen?

Ik had dit graag uitgezocht via de helpknop bij track en trace, maar die doet het niet
  woensdag 9 december 2009 @ 15:34:24 #272
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75448406
Ik heb geen idee, bestel nooit uit de UK (iig niet zelf), dus zou maar ff bellen. Was je die 2 dagen wel de hele dag thuis? Dan ligt het iig niet aan jou!
pi_75448412
Volgens mij staat daar dat er 1 mislukte poging is geweest. Bel ze anders even voor de zekerheid.
pi_75448449
Op de tijd van de "tweede levering" was er sowieso iemand thuis Hmpf. Ik ga even bellen. Als ik het telefoonnummer kan vinden
  woensdag 9 december 2009 @ 15:41:03 #275
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75448620
Wat een ontzettende poepsite trouwens. Hoe maak ik mijn site zo onduidelijk mogelijk!
pi_75448715
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef -Peach het volgende:
Wat een ontzettende poepsite trouwens. Hoe maak ik mijn site zo onduidelijk mogelijk!
Dat dus Het belsysteem is ook al prut, na drie keer proberen eindelijk iemand aan de lijn die gebrekkig Nederlands spreekt
pi_75448754
Volgens ie knaap staat het pakket in de vrachtwagen van de koerier en komt ie dus vandaag nog
pi_75448824
Gelukkig!
pi_75448850
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
Volgens ie knaap staat het pakket in de vrachtwagen van de koerier en komt ie dus vandaag nog
pi_75448937
Nu zit ik dus te luisteren of ik al een busje/vrachtwagentje de straat in hoor komen
pi_75448969
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
Nu zit ik dus te luisteren of ik al een busje/vrachtwagentje de straat in hoor komen
haha, zó herkenbaar
vanmorgen hoorde ik een bus, ik omkijken
en toen zag ik een stukje oranje in de hoe van het keukenraam, dus liep ik maar meteen naar de deur *:*
  woensdag 9 december 2009 @ 15:51:53 #282
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75448996
wanneer had jij besteld Daph?
pi_75449138
Mirjam ja erg he Ik hoop dattie hier is voor half 6, dan moet ik weg namelijk.. Maar dan zijn mijn ouders weer thuis dus er is de hele tijd iemand om het pakket in ontvangst te nemen Bring it on!!
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:51 schreef -Mellow- het volgende:
wanneer had jij besteld Daph?
27 november
pi_75450629
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Dat dus Het belsysteem is ook al prut, na drie keer proberen eindelijk iemand aan de lijn die gebrekkig Nederlands spreekt
Bij mijn laatste pakket hielden ze vol dat ze het niet hadden. Ik had een track and trace die al 4 dagen aangaf dat het pakje nog op het vliegveld stond. En die man zei steeds we hebben geen pakje van u. Terwijl hij geen gegevens van me had (niet de track and trace, geen adres, ik had gewoon gezegd hallo ik zie dit en dat in julie track and trace systeem en ik wil weten waarom mijn spullen op het vliegveld blijven staan). Bizar.
pi_75450766
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bij mijn laatste pakket hielden ze vol dat ze het niet hadden. Ik had een track and trace die al 4 dagen aangaf dat het pakje nog op het vliegveld stond. En die man zei steeds we hebben geen pakje van u. Terwijl hij geen gegevens van me had (niet de track and trace, geen adres, ik had gewoon gezegd hallo ik zie dit en dat in julie track and trace systeem en ik wil weten waarom mijn spullen op het vliegveld blijven staan). Bizar.
Whut Raar figuur. Hij kon niet even bedenken dat ie meer nodig had om te kunnen zien waar je pakket uithangt?

Ik hoorde trouwens al die andere telefoonmadammen en meneren op de achtergrond, ontzettend irritant want soms praatte die jongen zijn buurvrouw harder dan hij zelf
pi_75450905
Is gewoon een supercheap callcenter daar. Heb er ook in een gewerkt en ik had ook collega's die maar gewoon wat zeiden omdat ze ondertussen op de pc aan het patiencen waren.
pi_75462827
Geen pakket dus he
  woensdag 9 december 2009 @ 22:19:44 #288
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75462996
wtf?
  woensdag 9 december 2009 @ 22:54:55 #289
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75464723
wat vinden jullie van de 13 soap?

zeep met oregano er in, lijkt mij wel wat en het is typisch iets voor mijn lief
pi_75465865
Dit is bijzonder.....
quote:
Thank you for your order and email. Your order was dispatched yesterday
with Royal Mail so should be with you within 10 working days (22nd December)
Ik heb (zo uit mijn hoofd) 2 flessen Snowcake, een stuk of 8 BBSen en 6 flesjes parfum besteld. Heb bij het bestellen nog nagevraagd of het met RM kon, maar het pakje was te zwaar. Logisch.

En nu lijkt het toch onder de 2 kilo te zitten. Zal mij benieuwen. Keilly heeft de order een paar dagen later opnieuw moeten invoeren, ik hoop dat ze niet de helft vergeten is.

Maar lalalala.... we blijven positief! Versturen via RM is goeoeoeoed!
pi_75465902
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef Daph_ het volgende:
Geen pakket dus he
pi_75466114
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef -Mellow- het volgende:
wat vinden jullie van de 13 soap?

zeep met oregano er in, lijkt mij wel wat en het is typisch iets voor mijn lief
Ik vind hem vreselijk... Net zoals die andere nieuwe zepen. Noubar vind ik ook niet naar nootjes ruiken (eerder naar avocado/gras) en Vanilla in the Mist is ook niet mijn ding. Gelukkig heb ik nog genoeg Bscentzeep liggen om de komende tig jaren mee te wassen
  donderdag 10 december 2009 @ 00:30:52 #293
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75468311
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik vind hem vreselijk... Net zoals die andere nieuwe zepen. Noubar vind ik ook niet naar nootjes ruiken (eerder naar avocado/gras) en Vanilla in the Mist is ook niet mijn ding. Gelukkig heb ik nog genoeg Bscentzeep liggen om de komende tig jaren mee te wassen
Maar ruikt ie wel naar oregano?
Ik vind oregano namelijk echt heerlijk ruiken
pi_75479013
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik ga zo nog een keer bellen hoor, vind dit niet leuk meer..

Track en Trace is ook niet bijgewerkt, dus die knaap van gisteren zal wel wat verzonnen hebben..
pi_75479412
Wat balen zeg het is echt zo'n stel prutsers daar, bij mij bleven ze tot een uur voor het bezorgd werd nog volhouden dat ze nooit iets ontvangen hadden. Kan het niet dat jouw pakket weer in een bezorgbus ligt en vandaag wordt gebracht?
pi_75479617
Pakket staat bij verzenddepot voor de vijfde werkdag, vanavond gaat het pakket weg ofzo? WTF nu moet ik dus nog daarheen. Fijn. Ik voel me belabberd maar heb ook geen zin om langer te wachten op dat stomme pakket..

Volgens de telefoniste heb ik al twee kaartjes in mijn brievenbus gehad dat het pakket is aangeboden, maar ik heb nooit wat gezien
pi_75480137
Dat gebeurt vaker, sommige DHL bezorgers doen het gewoon niet ik email meestal 2-3 dagen na het bestellen om de codes zodat ik bij de deur kan wachten zeg maar.
pi_75482164
HAAAAAAAAA! Raad eens wat ik heb opgehaald bij het DHL depot! HA! Suckers!

Ik was onwijs pissig dat het allemaal zo lang duurde, maar nu ben ik weer blij

Alles is heel Ik ben weer helemaal blij Ook al is de helft niet van mij
pi_75482420
Mijn pakket is er ook alles ruikt superlekker, alleen 1 fles is niet helemaal afgevuld, maar ik weet niet of ik daarover zal mailen of niet. Ik heb al zoveel extra's gehad.
pi_75484542
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:28 schreef Dipkip het volgende:
Mijn pakket is er ook alles ruikt superlekker, alleen 1 fles is niet helemaal afgevuld, maar ik weet niet of ik daarover zal mailen of niet. Ik heb al zoveel extra's gehad.
Je party order!?
pi_75489205
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
HAAAAAAAAA! Raad eens wat ik heb opgehaald bij het DHL depot! HA! Suckers!

Ik was onwijs pissig dat het allemaal zo lang duurde, maar nu ben ik weer blij

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alles is heel Ik ben weer helemaal blij Ook al is de helft niet van mij
ah, foto's!
pi_75489216
kak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo