Ja ik kom er regelmatigquote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
Komt iemand van jullie wel eens bij de Lush in haarlem? Moet er morgen werken
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet hoe de andere winkels zijn, ken alleen die in Haarlem. Maar Haarlem is een soort pijpenla, de bak met verse maskers staat bij de ingang voor het raam, en dan heb je langs beide wanden stellingen en in het midden een tafel met de zepen. Die zal denk ik 2 of 2,5 meter lang zijn, en naast de tafel kun je net iemand 'inhalen'. Achterin heb je aan de ene kant de trap (maar die is alleen voor personeel, de winkel is alleen op de begane grond) en daarnaast de kassa. Het is wel wat meer dan 8m2 maar het voelt erg klein vind ik. Als er nog een paar mensen aan het winkelen zijn en je wil een rondje lopen langs de producten is het constant pardon, sorry, mag ik er even langs, sorry, etc.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:24 schreef mmascha het volgende:![]()
![]()
Ben ik in de war met een andere winkel dan?
De winkels vind ik altijd al wel vol maar dat vind ik er juist ook wel weer leuk aan.
JAAAAAAAAA HEBBE! HEBBE! HEBBE!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
* duimt dat DHL mannetje hier vandaag is *
Nog niet, wilde ik vandaag doen maar ik moet nog naar de stad en ik wacht op de post. Want wie weet komt mijn party pakje vandaag.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Dipkip het volgende:
Wow Cat het ziet er echt super uit. Wat raar die everlasting BBS! Al getest?
haha! Wat leuk! moet je er vaker werken? Ik werk er sinds woensdag om met de kerst te helpenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat wel een lekkertje hoor! Maar ik doe dan ook braaf een stukje in een puff ipv een heel bakje in mijn (niet bestaande) bad te flikkeren
dark angel?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister voor het eerst het monstertje geprobeerd om je gezicht te cleanen.
Dat pikzwarte. Ik schrok me kapot toen ik het op mijn hoofd smeerde![]()
Het is er nog steeds nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA HEBBE! HEBBE! HEBBE!
Mijne komt meestal rond 15:00 dus nog even geduld voor ik sip uit het raam ga kijken. Ik hop zo dat ie komt, kan wel een opkikkertje gebruiken. Alleen had ik net zo mn stash opgeruimd dat alle douchegels pasten, dus dat is dan weer een beetje vervelend dat er dan weer 3 bij in moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |