abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75315889
Bij mij ook niet

Hoewel als het volgende week komt het natuurlijk nog steeds heel snel is. Maar het idee dat anderen het al hebben maakt zo hebberig
pi_75315982
True.. Maar het duurt nu al meer dan een week dus ik word ongeduldig
pi_75315997
Ik krijg puistjes van DA en AOBS. Mijn gevoelige huid gaat dan ineens heel veel troep produceren als protest, heerlijk Gebruik nu Aqua Marina dagelijks en dat gaat wel goed.
Heb donderdag met vrijwilligerswerk een flauw gezellig avondje, of ik al mijn onnodige spullen ingepakt mee wil nemen. Volgens mij heb ik nog een flinke proef van the gothmother liggen , heb ik daar ook weer een bestemming voor gevonden.
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:59:43 #179
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75316008
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
Ja idd, AOBS gebruk ik ook elke dag. Van Aqua marina werd mijn huid heel stroef
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75316126
Aqua marina krijg ik juist een heel zacht velletje van, dat is mijn voor iedere dag reiniger tenzij ik veel make-up op heb gehad, dan ultrabland.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:06:34 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75316170
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
Ik zit in dubio tussen die 2! Maar hoe lang is Dark angels houdbaar? Ik heb m namelijk nu al zo'n..2 maanden (volle pot trouwens, geen proef), vond m altijd heerlijk ruiken, maar ineens stinkt het vreselijk! Geen lekkere dropgeur maar gewoon..puke-in-a-pot!
pi_75316502
Officieel geloof ik 3 of 6 maanden? Maar mijn sample is al 4 maanden goed iig... Zou er mee terug gaan.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:41:35 #183
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75317021
dropgeur? dat had ik er niet uitgehaald.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:47:25 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75317228
Ik, na 2 maanden lang 2 a 3x per week te hebben gebruikt, wel .
En ik denk idd maar dat ik ermee terugga.
  zondag 6 december 2009 @ 12:28:07 #185
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75333846
daph, ik ben zo beniuewd of onze lush al binnen is

gisteren trouwens zo'n fairytale suikerscrub gekregen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75334394
Ik heb Lush gemaild over mijn everlasting BBS. Met foto erbij.
Het is gewoon precies een normale BBS (minus geur), als je zou vergeten die onder de stromende kraan te verbrokkelen en hem gewoon in bad plonkt terwijl het volloopt. Is op zich niks mis mee maar dan moet hij wel geur hebben en moeten ze het niet doen voorkomen dat je er heel vaak mee kunt doen.
Na één keer is de helft al op, dan is het makkelijk uitrekenen hoe vaak je ermee doet. En als ik het prutje niet uit bad geschept had, was alles door het afvoerputje verdwenen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75334559
Hmm het is me niet helemaal duidelijk, kan ik die coal face gewoon als dagelijk sopje voor mn gezicht gebruiken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_75337936
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm het is me niet helemaal duidelijk, kan ik die coal face gewoon als dagelijk sopje voor mn gezicht gebruiken?
Volgens mij is dat vooral afhankelijk van hoe je huid daarop reageert. Sommige producten voor iedere dag kan ik niet eens eens in de week gebruiken (gevoelige huid) terwijl ik 2x per dag ultrabland kan gebruiken en anderen daarvan puistjes krijgen. Probeer het gewoon uit zou ik zeggen
  zondag 6 december 2009 @ 22:11:27 #189
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75351913
mijn bestelling is nog niet eens binnen of ik ben alweer een verlanglijstje aan t maken

maar ik heb hulp nodig
is dat H'suan wen hua ook geschikt voor stijl en glad haar?
bestaat er zeep dat naar godiva ruikt? Ik vind het zo goddelijk ruiken, maar het is als shampoo echt niet ideaal voor mij
En Buffy, is dat wat?
pi_75352514
Ik heb hetzelfde met Godiva, Mellow, dus nu gebruik ik 'm onder de douche als zeep.
Als je van een sterke jasmijngeur houdt, probeer dan eens de Joy of Jelly, die is minstens zo goddelijk.

*net daarmee gedouched heeft*

Plus dat jellies gewoon té leuk zijn.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_75352908
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef Mirjam het volgende:
daph, ik ben zo beniuewd of onze lush al binnen is

gisteren trouwens zo'n fairytale suikerscrub gekregen
Nee.. Ik hóóp zo dat het pakket morgen of anders dinsdag komt!

Is dat wat, zo'n fiarytale suikerscrub? Die heb ik ook onderweg
pi_75353049
ik ga denk ik morgen of ergens deze week even kerstcadeautjes shoppen voor lieve vrienden. Ik twijfel alleen nog even over naar welke stad ik ga. Ik kan naar amsterdam of den haag, waar is de leukste/mooiste/grootste assortiment ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 6 december 2009 @ 22:47:31 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75353588
Amsterdam, meerdere winkels enzo
  zondag 6 december 2009 @ 22:49:15 #194
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75353660
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee.. Ik hóóp zo dat het pakket morgen of anders dinsdag komt!

Is dat wat, zo'n fiarytale suikerscrub? Die heb ik ook onderweg
ik vind 'm niet heel lekker ruiken
verder nog niet uitgeprobeerd
  zondag 6 december 2009 @ 22:50:04 #195
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75353699
den haag heeft wel een relaxt grote winkel, kun je heerlijk rustig rondsnuffelen zonder steeds uit de weg te moeten stappen
  zondag 6 december 2009 @ 22:54:13 #196
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75353877
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Mirjam het volgende:
den haag heeft wel een relaxt grote winkel, kun je heerlijk rustig rondsnuffelen zonder steeds uit de weg te moeten stappen
Dat is wel zo En Mandy (verkoopster met lang, zwart haar) is zo lief!
pi_75354025
Ooooh de winkel in Den haag is geweldig!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75354230
ok het wordt den haag

ik heb op de nederlandse website wat kant en klaar cadeautjes uitgezocht. staan die ook gewoon kant en klaar ingepakt in de winkel ( heb er best veel nodig ) of moet ik ze dan nog bij elkaar gaan zoeken? want dan moet ik even een lijstje maken

ik moet sowieso een lijstje en niet meer meenemen dan dat gaat lastig worden
pi_75354342
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ok het wordt den haag

ik heb op de nederlandse website wat kant en klaar cadeautjes uitgezocht. staan die ook gewoon kant en klaar ingepakt in de winkel ( heb er best veel nodig ) of moet ik ze dan nog bij elkaar gaan zoeken? want dan moet ik even een lijstje maken

ik moet sowieso een lijstje en niet meer meenemen dan dat gaat lastig worden
Die kadootjes staan ook zo in de winkel.

Maar mijn eerlijke mening: koop de produkten los. Waarom?
- Je kunt het precies op maat maken
- Het is goedkoper
- Je krijgt onbeschadigde produkten die niet aangetast zijn door de popcorn of ecoflow waar de kadoos mee gevuld worden.

Ik heb kadoboxen gezien die je echt aan niemand kado wil geven. Vlekken van het ene op het andere produkt, uit elkaar vallende BBSen, lekkende jellies, zepen die vol zitten met popcorn etc. Not nice.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75354411
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die kadootjes staan ook zo in de winkel.

Maar mijn eerlijke mening: koop de produkten los. Waarom?
- Je kunt het precies op maat maken
- Het is goedkoper
- Je krijgt onbeschadigde produkten die niet aangetast zijn door de popcorn of ecoflow waar de kadoos mee gevuld worden.

Ik heb kadoboxen gezien die je echt aan niemand kado wil geven. Vlekken van het ene op het andere produkt, uit elkaar vallende BBSen, lekkende jellies, zepen die vol zitten met popcorn etc. Not nice.
maar worden ze dan wel leuk ingepakt , of gewoon in die kartonnen doosjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')