Ja idd, AOBS gebruk ik ook elke dag. Van Aqua marina werd mijn huid heel stroefquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
Ik zit in dubio tussen die 2! Maar hoe lang is Dark angels houdbaar? Ik heb m namelijk nu al zo'n..2 maanden (volle pot trouwens, geen proef), vond m altijd heerlijk ruiken, maar ineens stinkt het vreselijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
Volgens mij is dat vooral afhankelijk van hoe je huid daarop reageert. Sommige producten voor iedere dag kan ik niet eens eens in de week gebruiken (gevoelige huid) terwijl ik 2x per dag ultrabland kan gebruiken en anderen daarvan puistjes krijgen. Probeer het gewoon uit zou ik zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm het is me niet helemaal duidelijk, kan ik die coal face gewoon als dagelijk sopje voor mn gezicht gebruiken?
Nee..quote:Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef Mirjam het volgende:
daph, ik ben zo beniuewd of onze lush al binnen is![]()
gisteren trouwens zo'n fairytale suikerscrub gekregen
ik vind 'm niet heel lekker ruikenquote:Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee..Ik hóóp zo dat het pakket morgen of anders dinsdag komt!
Is dat wat, zo'n fiarytale suikerscrub? Die heb ik ook onderweg
Dat is wel zoquote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Mirjam het volgende:
den haag heeft wel een relaxt grote winkel, kun je heerlijk rustig rondsnuffelen zonder steeds uit de weg te moeten stappen
Die kadootjes staan ook zo in de winkel.quote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ok het wordt den haag![]()
ik heb op de nederlandse website wat kant en klaar cadeautjes uitgezocht. staan die ook gewoon kant en klaar ingepakt in de winkel ( heb er best veel nodig) of moet ik ze dan nog bij elkaar gaan zoeken? want dan moet ik even een lijstje maken
ik moet sowieso een lijstje en niet meer meenemen dan datgaat lastig worden
maar worden ze dan wel leuk ingepaktquote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die kadootjes staan ook zo in de winkel.
Maar mijn eerlijke mening: koop de produkten los. Waarom?
- Je kunt het precies op maat maken
- Het is goedkoper
- Je krijgt onbeschadigde produkten die niet aangetast zijn door de popcorn of ecoflow waar de kadoos mee gevuld worden.
Ik heb kadoboxen gezien die je echt aan niemand kado wil geven.Vlekken van het ene op het andere produkt, uit elkaar vallende BBSen, lekkende jellies, zepen die vol zitten met popcorn etc. Not nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |