abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75260327
Ruim? Ik heb kasten gehad die groter waren dan Lush Haarlem het is 8 m2 ofzo
  donderdag 3 december 2009 @ 21:24:31 #155
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_75261352

Ben ik in de war met een andere winkel dan?
De winkels vind ik altijd al wel vol maar dat vind ik er juist ook wel weer leuk aan.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 21:31:26 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_75261648
Ik heb er vorige week ook gewerkt het is een stuk kleiner dan de kalverstraat maar 8m2 is wel wat overdreven vond het leuk om te werken, de klanten zijn er een stuk vriendelijker dan in amsterdam
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_75275710
* duimt dat DHL mannetje hier vandaag is *
pi_75275727
*duimt mee*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75276041
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:07 schreef Mirjam het volgende:
*duimt mee*

Ik hoop dattie er voor 14.00 is, want dan moet ik weg en ben pas zondag weer thuis..
pi_75278022
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:24 schreef mmascha het volgende:

Ben ik in de war met een andere winkel dan?
De winkels vind ik altijd al wel vol maar dat vind ik er juist ook wel weer leuk aan.
Ik weet niet hoe de andere winkels zijn, ken alleen die in Haarlem. Maar Haarlem is een soort pijpenla, de bak met verse maskers staat bij de ingang voor het raam, en dan heb je langs beide wanden stellingen en in het midden een tafel met de zepen. Die zal denk ik 2 of 2,5 meter lang zijn, en naast de tafel kun je net iemand 'inhalen'. Achterin heb je aan de ene kant de trap (maar die is alleen voor personeel, de winkel is alleen op de begane grond) en daarnaast de kassa. Het is wel wat meer dan 8m2 maar het voelt erg klein vind ik. Als er nog een paar mensen aan het winkelen zijn en je wil een rondje lopen langs de producten is het constant pardon, sorry, mag ik er even langs, sorry, etc.
pi_75278089
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
* duimt dat DHL mannetje hier vandaag is *
JAAAAAAAAA HEBBE! HEBBE! HEBBE!

Mijne komt meestal rond 15:00 dus nog even geduld voor ik sip uit het raam ga kijken. Ik hop zo dat ie komt, kan wel een opkikkertje gebruiken. Alleen had ik net zo mn stash opgeruimd dat alle douchegels pasten, dus dat is dan weer een beetje vervelend dat er dan weer 3 bij in moeten
pi_75279644
Fotoverslag van de Spa:

Je komt binnen in de winkel en wordt dan meegenomen naar beneden. Daar kom je in deze ruimte.

Samen bekijk je dan welke behandeling je wil (zie verslag vorige pagina)

Uit deze rij flesjes moet je het flesje kiezen wat past binnen je gekozen woord en waarvan de vorm je het meeste aanspreekt.

Daarna ga je naar de behandelruimte. Ik had geel licht, maar dit komt beter uit op de foto.

Na afloop kun je douchen en je opfrissen in de toiletruimte. B never for grabs!

Ik kreeg de MB en een everlasting BBS mee in een tin. Helaas is de BBS onderweg in tweeën gebroken.

Sinds deze week doen ze ook gezichtsbehandelingen. Uiteraard met maskers. Kijk eens naar deze twee!

Cathastrophe Cosmetic links en Love Lettuce rechts.

In Lush Covent Garden kon ik het niet nalaten een foto te maken van de grote hatboxes en blikken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75280191
Wow Cat het ziet er echt super uit. Wat raar die everlasting BBS! Al getest?
pi_75280480
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Dipkip het volgende:
Wow Cat het ziet er echt super uit. Wat raar die everlasting BBS! Al getest?
Nog niet, wilde ik vandaag doen maar ik moet nog naar de stad en ik wacht op de post. Want wie weet komt mijn party pakje vandaag.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75280662
Ik heb net gecheckt maar het geld is nog niet van mn kaart af. Ik was even helemaal maar dat is op 19 nov. afgeschreven dus dat zal dan van mn gewone order geweest zijn

Oh ik doe trouwens mee aan een wedstrijd op het forum, je moest kerstversiering maken van gerecycled spul en de mooiste wint 12 flessen van 500 gr. Snowfairy en iedereen die meedoet krijgt een kleinigheidje. Het moest vandaag binnen zijn en gelukkig is die van mij op tijd binnengekomen

Zie hier mijn craptastic kerstkaartenhouder aan de muur van Lush en al in gebruik genomen:

Ik heb hem gemaakt van een Lush papieren tasje, paperclips, restjes lint en wat kralen die overwaren van een knutselproject toen ik een dag ging oppassen op een meisje van 6
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:47:48 #166
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_75286121
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
Komt iemand van jullie wel eens bij de Lush in haarlem? Moet er morgen werken
haha! Wat leuk! moet je er vaker werken? Ik werk er sinds woensdag om met de kerst te helpen
pi_75311014
De everlasting BBS valt tegen.

Ik heb hem volgens instructie in bad gegooid, er kwam wat schuim maar totaal geen geur. Toen de BBS eruit gehaald, het was gewoon een prutje geworden en zeker de helft was opgelost. Eigenlijk is het net een gewone BBS die je niet onder de stromende kraan verkruimelt. Maar dan zonder geur.
Eens kijken hoe hij opdroogt en anders ga ik Customer Service eens mailen. Want dit vind ik toch niet zoals hij bij me aangeprezen is.
pi_75311561
Ik heb aanraden van geloof ik Isabeau een stukje coalface gekocht gisteren, omdat ik maar niet van de onzuiverheden op mijn kin afkom, hoewel ik inmiddels al weer een tijdje verder best een goede huid heb.

De enthousaiste post van Isabeau was al weer even geleden, maar ik woon nu eenmaal niet echt in de buurt van een lush.

Ik heb ook taaitaai, snow fairy geloof ik en Strawberry Santa gescored. Sweeheeet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_75312470
@Cat ja ik zou idd even emailen want voor mij zou zo'n everlasting BBS nou net een doorslaggevende reden zijn om die massage te nemen, zo van je houdt er ook wat aan over... Echt balen

@Fiep lekkerlekker!! Hoop dat de coalface goed werkt. Taai taai vind ik echt heerlijk, die strawberry santa is mij echt te zoet, heb mijne te ruil / koop gezet...
pi_75313310
Ik vind dat wel een lekkertje hoor! Maar ik doe dan ook braaf een stukje in een puff ipv een heel bakje in mijn (niet bestaande) bad te flikkeren
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 14:45:57 #171
163650 Greys
pi_75314203
Ik heb gister voor het eerst het monstertje geprobeerd om je gezicht te cleanen.
Dat pikzwarte. Ik schrok me kapot toen ik het op mijn hoofd smeerde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75314770
Dark angels Greys?

Die gebruik ik alleen nog onder de douche zodat ik goed alle zwarte prut uit mn wenkbrauwen kan spoelen
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat wel een lekkertje hoor! Maar ik doe dan ook braaf een stukje in een puff ipv een heel bakje in mijn (niet bestaande) bad te flikkeren
ik gebruik af en toe ook stukjes jelly om me mee te wassen, vooral nu mn huid vervelend doet, vind die erg goed tegen uitgedroogde huid. Maar meestal tief ik inderdaad een half bakje snowshowers oid in het bad

Maar die strawberrynachtmerrie is gewoon te zoet, stukje of bakje maakt niet uit, ik hou ook niet van aardbeiengeur.
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:09:27 #173
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75314774
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister voor het eerst het monstertje geprobeerd om je gezicht te cleanen.
Dat pikzwarte. Ik schrok me kapot toen ik het op mijn hoofd smeerde
dark angel?

die had ik een keer als proefje gekregen. Het werkt ongeveer hetzelfde als Angels on bare skin, maar die tweede vind ik veel fijner van geur en structuur.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75315073
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
pi_75315739
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

JAAAAAAAAA HEBBE! HEBBE! HEBBE!

Mijne komt meestal rond 15:00 dus nog even geduld voor ik sip uit het raam ga kijken. Ik hop zo dat ie komt, kan wel een opkikkertje gebruiken. Alleen had ik net zo mn stash opgeruimd dat alle douchegels pasten, dus dat is dan weer een beetje vervelend dat er dan weer 3 bij in moeten
Het is er nog steeds niet
pi_75315889
Bij mij ook niet

Hoewel als het volgende week komt het natuurlijk nog steeds heel snel is. Maar het idee dat anderen het al hebben maakt zo hebberig
pi_75315982
True.. Maar het duurt nu al meer dan een week dus ik word ongeduldig
pi_75315997
Ik krijg puistjes van DA en AOBS. Mijn gevoelige huid gaat dan ineens heel veel troep produceren als protest, heerlijk Gebruik nu Aqua Marina dagelijks en dat gaat wel goed.
Heb donderdag met vrijwilligerswerk een flauw gezellig avondje, of ik al mijn onnodige spullen ingepakt mee wil nemen. Volgens mij heb ik nog een flinke proef van the gothmother liggen , heb ik daar ook weer een bestemming voor gevonden.
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:59:43 #179
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75316008
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
Ja idd, AOBS gebruk ik ook elke dag. Van Aqua marina werd mijn huid heel stroef
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75316126
Aqua marina krijg ik juist een heel zacht velletje van, dat is mijn voor iedere dag reiniger tenzij ik veel make-up op heb gehad, dan ultrabland.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:06:34 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75316170
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit in dubio tussen die 2! Maar hoe lang is Dark angels houdbaar? Ik heb m namelijk nu al zo'n..2 maanden (volle pot trouwens, geen proef), vond m altijd heerlijk ruiken, maar ineens stinkt het vreselijk! Geen lekkere dropgeur maar gewoon..puke-in-a-pot!
pi_75316502
Officieel geloof ik 3 of 6 maanden? Maar mijn sample is al 4 maanden goed iig... Zou er mee terug gaan.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:41:35 #183
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75317021
dropgeur? dat had ik er niet uitgehaald.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:47:25 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75317228
Ik, na 2 maanden lang 2 a 3x per week te hebben gebruikt, wel .
En ik denk idd maar dat ik ermee terugga.
  zondag 6 december 2009 @ 12:28:07 #185
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75333846
daph, ik ben zo beniuewd of onze lush al binnen is

gisteren trouwens zo'n fairytale suikerscrub gekregen
pi_75334394
Ik heb Lush gemaild over mijn everlasting BBS. Met foto erbij.
Het is gewoon precies een normale BBS (minus geur), als je zou vergeten die onder de stromende kraan te verbrokkelen en hem gewoon in bad plonkt terwijl het volloopt. Is op zich niks mis mee maar dan moet hij wel geur hebben en moeten ze het niet doen voorkomen dat je er heel vaak mee kunt doen.
Na één keer is de helft al op, dan is het makkelijk uitrekenen hoe vaak je ermee doet. En als ik het prutje niet uit bad geschept had, was alles door het afvoerputje verdwenen.
pi_75334559
Hmm het is me niet helemaal duidelijk, kan ik die coal face gewoon als dagelijk sopje voor mn gezicht gebruiken?
pi_75337936
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm het is me niet helemaal duidelijk, kan ik die coal face gewoon als dagelijk sopje voor mn gezicht gebruiken?
Volgens mij is dat vooral afhankelijk van hoe je huid daarop reageert. Sommige producten voor iedere dag kan ik niet eens eens in de week gebruiken (gevoelige huid) terwijl ik 2x per dag ultrabland kan gebruiken en anderen daarvan puistjes krijgen. Probeer het gewoon uit zou ik zeggen
  zondag 6 december 2009 @ 22:11:27 #189
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75351913
mijn bestelling is nog niet eens binnen of ik ben alweer een verlanglijstje aan t maken

maar ik heb hulp nodig
is dat H'suan wen hua ook geschikt voor stijl en glad haar?
bestaat er zeep dat naar godiva ruikt? Ik vind het zo goddelijk ruiken, maar het is als shampoo echt niet ideaal voor mij
En Buffy, is dat wat?
pi_75352514
Ik heb hetzelfde met Godiva, Mellow, dus nu gebruik ik 'm onder de douche als zeep.
Als je van een sterke jasmijngeur houdt, probeer dan eens de Joy of Jelly, die is minstens zo goddelijk.

*net daarmee gedouched heeft*

Plus dat jellies gewoon té leuk zijn.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_75352908
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef Mirjam het volgende:
daph, ik ben zo beniuewd of onze lush al binnen is

gisteren trouwens zo'n fairytale suikerscrub gekregen
Nee.. Ik hóóp zo dat het pakket morgen of anders dinsdag komt!

Is dat wat, zo'n fiarytale suikerscrub? Die heb ik ook onderweg
pi_75353049
ik ga denk ik morgen of ergens deze week even kerstcadeautjes shoppen voor lieve vrienden. Ik twijfel alleen nog even over naar welke stad ik ga. Ik kan naar amsterdam of den haag, waar is de leukste/mooiste/grootste assortiment ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 6 december 2009 @ 22:47:31 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75353588
Amsterdam, meerdere winkels enzo
  zondag 6 december 2009 @ 22:49:15 #194
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75353660
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee.. Ik hóóp zo dat het pakket morgen of anders dinsdag komt!

Is dat wat, zo'n fiarytale suikerscrub? Die heb ik ook onderweg
ik vind 'm niet heel lekker ruiken
verder nog niet uitgeprobeerd
  zondag 6 december 2009 @ 22:50:04 #195
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_75353699
den haag heeft wel een relaxt grote winkel, kun je heerlijk rustig rondsnuffelen zonder steeds uit de weg te moeten stappen
  zondag 6 december 2009 @ 22:54:13 #196
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75353877
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Mirjam het volgende:
den haag heeft wel een relaxt grote winkel, kun je heerlijk rustig rondsnuffelen zonder steeds uit de weg te moeten stappen
Dat is wel zo En Mandy (verkoopster met lang, zwart haar) is zo lief!
pi_75354025
Ooooh de winkel in Den haag is geweldig!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75354230
ok het wordt den haag

ik heb op de nederlandse website wat kant en klaar cadeautjes uitgezocht. staan die ook gewoon kant en klaar ingepakt in de winkel ( heb er best veel nodig ) of moet ik ze dan nog bij elkaar gaan zoeken? want dan moet ik even een lijstje maken

ik moet sowieso een lijstje en niet meer meenemen dan dat gaat lastig worden
pi_75354342
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ok het wordt den haag

ik heb op de nederlandse website wat kant en klaar cadeautjes uitgezocht. staan die ook gewoon kant en klaar ingepakt in de winkel ( heb er best veel nodig ) of moet ik ze dan nog bij elkaar gaan zoeken? want dan moet ik even een lijstje maken

ik moet sowieso een lijstje en niet meer meenemen dan dat gaat lastig worden
Die kadootjes staan ook zo in de winkel.

Maar mijn eerlijke mening: koop de produkten los. Waarom?
- Je kunt het precies op maat maken
- Het is goedkoper
- Je krijgt onbeschadigde produkten die niet aangetast zijn door de popcorn of ecoflow waar de kadoos mee gevuld worden.

Ik heb kadoboxen gezien die je echt aan niemand kado wil geven. Vlekken van het ene op het andere produkt, uit elkaar vallende BBSen, lekkende jellies, zepen die vol zitten met popcorn etc. Not nice.
pi_75354411
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die kadootjes staan ook zo in de winkel.

Maar mijn eerlijke mening: koop de produkten los. Waarom?
- Je kunt het precies op maat maken
- Het is goedkoper
- Je krijgt onbeschadigde produkten die niet aangetast zijn door de popcorn of ecoflow waar de kadoos mee gevuld worden.

Ik heb kadoboxen gezien die je echt aan niemand kado wil geven. Vlekken van het ene op het andere produkt, uit elkaar vallende BBSen, lekkende jellies, zepen die vol zitten met popcorn etc. Not nice.
maar worden ze dan wel leuk ingepakt , of gewoon in die kartonnen doosjes?
pi_75354682
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

maar worden ze dan wel leuk ingepakt , of gewoon in die kartonnen doosjes?
Je kunt een sjaal kopen voor een euro of 4 en het daarin laten verpakken. Of je koopt een mandje bij de Action of Xenos en wat papier en maakt er zelf een mooi kadootje van.

De doosjes en hatboxes zijn prachtig maar als de produkten tot troep zijn geworden word ik er niet blij van.
pi_75354994
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je kunt een sjaal kopen voor een euro of 4 en het daarin laten verpakken. Of je koopt een mandje bij de Action of Xenos en wat papier en maakt er zelf een mooi kadootje van.

De doosjes en hatboxes zijn prachtig maar als de produkten tot troep zijn geworden word ik er niet blij van.
die sjaals zag ik hier ergens voorbij komen, maar die vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg leuk dus dan ga ik zelf maar aan de slag. Ik ga daar geen 200 e ofzo uitgeven om dan achteraf te horen dat iedereen prut in een doosje kreeg. Dus dan maar zelfs wat inpakskills gaan ontwikkelen.. morgen op zoek naar mooi lint en papier
  zondag 6 december 2009 @ 23:23:35 #203
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75355100
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb hetzelfde met Godiva, Mellow, dus nu gebruik ik 'm onder de douche als zeep.
Als je van een sterke jasmijngeur houdt, probeer dan eens de Joy of Jelly, die is minstens zo goddelijk.

*net daarmee gedouched heeft*

Plus dat jellies gewoon té leuk zijn.
ja, het laatste restje van het monstertje dat ik had heb ik ook gebruikt als zeep onder de douche.

Thx, zal die jelly ook eens proberen dan, hoewel ik het niet meteen een aantrekkelijk product vind. Ik hou helemaal niet van puddingachtige substanties. Wat maakt die jellies zo anders dan een zeep of douchegel eigenlijk?
pi_75355448
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

die sjaals zag ik hier ergens voorbij komen, maar die vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg leuk dus dan ga ik zelf maar aan de slag. Ik ga daar geen 200 e ofzo uitgeven om dan achteraf te horen dat iedereen prut in een doosje kreeg. Dus dan maar zelfs wat inpakskills gaan ontwikkelen.. morgen op zoek naar mooi lint en papier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')