Ik weet niet hoe de andere winkels zijn, ken alleen die in Haarlem. Maar Haarlem is een soort pijpenla, de bak met verse maskers staat bij de ingang voor het raam, en dan heb je langs beide wanden stellingen en in het midden een tafel met de zepen. Die zal denk ik 2 of 2,5 meter lang zijn, en naast de tafel kun je net iemand 'inhalen'. Achterin heb je aan de ene kant de trap (maar die is alleen voor personeel, de winkel is alleen op de begane grond) en daarnaast de kassa. Het is wel wat meer dan 8m2 maar het voelt erg klein vind ik. Als er nog een paar mensen aan het winkelen zijn en je wil een rondje lopen langs de producten is het constant pardon, sorry, mag ik er even langs, sorry, etc.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:24 schreef mmascha het volgende:![]()
![]()
Ben ik in de war met een andere winkel dan?
De winkels vind ik altijd al wel vol maar dat vind ik er juist ook wel weer leuk aan.
JAAAAAAAAA HEBBE! HEBBE! HEBBE!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
* duimt dat DHL mannetje hier vandaag is *
Nog niet, wilde ik vandaag doen maar ik moet nog naar de stad en ik wacht op de post. Want wie weet komt mijn party pakje vandaag.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Dipkip het volgende:
Wow Cat het ziet er echt super uit. Wat raar die everlasting BBS! Al getest?
haha! Wat leuk! moet je er vaker werken? Ik werk er sinds woensdag om met de kerst te helpenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
Komt iemand van jullie wel eens bij de Lush in haarlem? Moet er morgen werken
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat wel een lekkertje hoor! Maar ik doe dan ook braaf een stukje in een puff ipv een heel bakje in mijn (niet bestaande) bad te flikkeren
dark angel?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb gister voor het eerst het monstertje geprobeerd om je gezicht te cleanen.
Dat pikzwarte. Ik schrok me kapot toen ik het op mijn hoofd smeerde![]()
Het is er nog steeds nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA HEBBE! HEBBE! HEBBE!
Mijne komt meestal rond 15:00 dus nog even geduld voor ik sip uit het raam ga kijken. Ik hop zo dat ie komt, kan wel een opkikkertje gebruiken. Alleen had ik net zo mn stash opgeruimd dat alle douchegels pasten, dus dat is dan weer een beetje vervelend dat er dan weer 3 bij in moeten
Ja idd, AOBS gebruk ik ook elke dag. Van Aqua marina werd mijn huid heel stroefquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
Ik zit in dubio tussen die 2! Maar hoe lang is Dark angels houdbaar? Ik heb m namelijk nu al zo'n..2 maanden (volle pot trouwens, geen proef), vond m altijd heerlijk ruiken, maar ineens stinkt het vreselijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dark angels fijner als je echt goed wil scrubben bijv. eens in de week en dan de andere dagen een gewone reiniger zoals aqua marina. Angels on bare skin vind ik meer voor iedere dag een beetje scruben als je daarvan houdt.
Volgens mij is dat vooral afhankelijk van hoe je huid daarop reageert. Sommige producten voor iedere dag kan ik niet eens eens in de week gebruiken (gevoelige huid) terwijl ik 2x per dag ultrabland kan gebruiken en anderen daarvan puistjes krijgen. Probeer het gewoon uit zou ik zeggenquote:Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm het is me niet helemaal duidelijk, kan ik die coal face gewoon als dagelijk sopje voor mn gezicht gebruiken?
Nee..quote:Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef Mirjam het volgende:
daph, ik ben zo beniuewd of onze lush al binnen is![]()
gisteren trouwens zo'n fairytale suikerscrub gekregen
ik vind 'm niet heel lekker ruikenquote:Op zondag 6 december 2009 22:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee..Ik hóóp zo dat het pakket morgen of anders dinsdag komt!
Is dat wat, zo'n fiarytale suikerscrub? Die heb ik ook onderweg
Dat is wel zoquote:Op zondag 6 december 2009 22:50 schreef Mirjam het volgende:
den haag heeft wel een relaxt grote winkel, kun je heerlijk rustig rondsnuffelen zonder steeds uit de weg te moeten stappen
Die kadootjes staan ook zo in de winkel.quote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ok het wordt den haag![]()
ik heb op de nederlandse website wat kant en klaar cadeautjes uitgezocht. staan die ook gewoon kant en klaar ingepakt in de winkel ( heb er best veel nodig) of moet ik ze dan nog bij elkaar gaan zoeken? want dan moet ik even een lijstje maken
ik moet sowieso een lijstje en niet meer meenemen dan datgaat lastig worden
maar worden ze dan wel leuk ingepaktquote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die kadootjes staan ook zo in de winkel.
Maar mijn eerlijke mening: koop de produkten los. Waarom?
- Je kunt het precies op maat maken
- Het is goedkoper
- Je krijgt onbeschadigde produkten die niet aangetast zijn door de popcorn of ecoflow waar de kadoos mee gevuld worden.
Ik heb kadoboxen gezien die je echt aan niemand kado wil geven.Vlekken van het ene op het andere produkt, uit elkaar vallende BBSen, lekkende jellies, zepen die vol zitten met popcorn etc. Not nice.
Je kunt een sjaal kopen voor een euro of 4 en het daarin laten verpakken. Of je koopt een mandje bij de Action of Xenos en wat papier en maakt er zelf een mooi kadootje van.quote:Op zondag 6 december 2009 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar worden ze dan wel leuk ingepakt, of gewoon in die kartonnen doosjes?
die sjaals zag ik hier ergens voorbij komen, maar die vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg leukquote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt een sjaal kopen voor een euro of 4 en het daarin laten verpakken. Of je koopt een mandje bij de Action of Xenos en wat papier en maakt er zelf een mooi kadootje van.
De doosjes en hatboxes zijn prachtig maar als de produkten tot troep zijn geworden word ik er niet blij van.
ja, het laatste restje van het monstertje dat ik had heb ik ook gebruikt als zeep onder de douche.quote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb hetzelfde met Godiva, Mellow, dus nu gebruik ik 'm onder de douche als zeep.
Als je van een sterke jasmijngeur houdt, probeer dan eens de Joy of Jelly, die is minstens zo goddelijk.
*net daarmee gedouched heeft*
Plus dat jellies gewoon té leuk zijn.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die sjaals zag ik hier ergens voorbij komen, maar die vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg leukdus dan ga ik zelf maar aan de slag. Ik ga daar geen 200 e ofzo uitgeven
om dan achteraf te horen dat iedereen prut in een doosje kreeg. Dus dan maar zelfs wat inpakskills gaan ontwikkelen.. morgen op zoek naar mooi lint en papier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |