quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Nou zeg, net een mailtje, er is iets met mijn CC. De bank heeft hun aanvraag afgewezen.
Lekker is dat, net voor ik op vakantie ga.En het kan ook niet, mijn saldo is hoog genoeg (en ik mag rood staan) en daarbij heb ik hem vorige week nog gebruikt en niks aant handje.
Dus maar meteen gebeld en gevraagd of ze het wel goed hebben ingevoerd. Want zij willen meteen dat ik mijn bank bel en dat gaat dus voorlopig niet lukken.
Leest ze mijn CC nummer voor: totaal ander nummer! Nogmaals mijn eigen nummer doorgegeven en nu afwachten of de betaling wel doorkomt.
Oh wat erg!! Is je pas nog wel actief? Kun je evt. even naar een pin automaat om dat te checken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
En de betaling is nogmaals aangevraagd, met het goede nummer (2 keer gecontroleerd) en weer fout!
Ik snap er echt geen bal van, en de infolijn is nu niet te bereiken. Toch maar interhelp bellen, dit bevalt me niks....
Damn, en ook zo fijn de avond voor ik vertrek.
Niet geblokkeerd volgens Interhelp. En toevallig deze week gepind om te checken of ik de pincode nog wel wist. Pincode was goed, geld kwam uit de automaat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh wat erg!! Is je pas nog wel actief? Kun je evt. even naar een pin automaat om dat te checken?
Nou, ik wilde op tijd naar bed, dat gaat niet meer lukken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef Dipkip het volgende:
Nou je bent er wel cool onder, ik zou helemaal de pan uit flippenik hoop dat het snel wordt opgelost!!
Ramptoerist.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef Dipkip het volgende:
Ja dat is ook wel zo. En heel waarschijnlijk is Lush gewoon aan het klunzen. Heb je ook internet daar, krijgen we een live verslag?
Wil je samen bestellen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze niet
zo klote is dat
*meldt*quote:Op donderdag 26 november 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wil je samen bestellen?![]()
(ik wil graag drie dingetjes, dus misschien is het goedkoper om samen te bestellen)
ik dácht ergens gelezen te hebben dat ze het in de UK ook gingen verkopen, maar dat zal ik wel verkeerd gezien hebbend anquote:Op donderdag 26 november 2009 16:26 schreef heaven7 het volgende:
Taaitaai is erg Hollands dus ik gok van wel
waarom schaf je geen cc aan dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze niet
zo klote is dat
*buigt voor belangrijkheid*quote:Op donderdag 26 november 2009 17:10 schreef Dipkip het volgende:
Nee, heb je niet, dat is eerst gezegd van wel en toen toch maar niet. Maar het is er dus niet, nee.
Ik heb een lange email gehad van customer service - ze sturen die order die ik hier had laten zien opnieuw plus wat extra's als goedmakertje en het spijt ze heul erg. Kijk, dat is tenminste klantenserviceoh en meneer hoge pief van klantenservice gaat het hoogstpersoonlijk voor me inpakken en alles uit de hatbox halen en apart verpakken enzo
*belangrijk voelt*
dat kost toch geld enzo?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
waarom schaf je geen cc aan dan?
ik heb t ook gedaan speciaal voor betalingen over het internet. Gebruik m verder ook niet
Niet per se. Die van mij is gratis. Ik kan er ook rood mee staan en dan betaal je natuurlijk rente, maar dat doe ik niet. Nu gaat het gewoon van mijn lopende rekening afquote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat kost toch geld enzo?
maar ik mag met daph meebestellen dit keer
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat kost toch geld enzo?
maar ik mag met daph meebestellen dit keer
hoezeequote:Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor card je hebt, die van mij kost wel geld maar that's no biggy![]()
Ik heb mijn eerste lushbestelling ooit geplaatst![]()
De legend uiteraardquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef LeNeHe het volgende:
Dipkip; fijn dat ze het goed gaan maken!
Ik mag vaneen cadeau uitzoeken!
![]()
Hij zei; ik wil die grote gouden voor je kopen (Legends). Maar ik twijfel tussen die en de Christmas Eve gift.
Hmmmmm, luxeprobleem dus
bronquote:Lush heeft de perfecte manier gevonden om cadeautjes bijzonder in te pakken én ruim 11 ton aan papier per jaar te besparen. Goed voor het milieu dus, met het bijkomende voordeel dat je cadeau lekker opvalt onder de kerstboom door het fab vintage sjaaltje waarin het verpakt zit!
De traditionele techniek van het inpakken, Furoshiki, komt uit Japan. Furoshiki is een vierkant stukje stof en betekent letterlijk ‘doek voor het baden’. Dus perfect om je net geshopte zeepjes en bruisballen in te verpakken.
Helaas doet Lush dit nog niet in Nederland, maar verwacht wordt dat dat wel snel gaat gebeuren. Dus tot die tijd nog even zelf vintage sjaaltjes shoppen om daar je cadeautjes fashionable in te knopen.
Helaas doet Lush dit nog niet in Nederland, maar verwacht wordt dat dat wel snel gaat gebeuren. Dus tot die tijd nog even zelf vintage sjaaltjes shoppen om daar je cadeautjes fashionable in te knopen.
Harry heeft het ingepaktquote:Op donderdag 26 november 2009 20:17 schreef Cat22 het volgende:
*buigt voor belangrijkheid*
Wie gaat inpakken? Harry of Tony?
Ik wou al zeggen, ze vergeten het 'én wij verdienen er lekker aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:49 schreef shmoopy het volgende:
Wel een duur grapje, die knotwrap.
En mijn dupes zijn binnen en ze zijn he-le-maal goed.
Gemiddeld 3-5 werkdagen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb vrijdag besteld via Lush UK, wanneer mag ik het pakket dan verwachten?
[/lushn00bie]
Ik kan niet meer zonder:quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef -Mellow- het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie lush top 3
en dat is precies de reden waarom het in nederland niet gaat werken, we zijn hier niet gewend om te betalen om iets in te laten pakken. Het idee is dat het inpakpapier helemaal gaat verdwijnen, dat wordt echt een ramp als dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:49 schreef shmoopy het volgende:
Wel een duur grapje, die knotwrap.
En mijn dupes zijn binnen en ze zijn he-le-maal goed.
ohquote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Gemiddeld 3-5 werkdagen.
8 werkdagen is echt extreem lang hoor!
Soms heb je gelijk hoor, maar dan is er een probleem mee geweestquote:
Waarom nou niet woensdag, dan ben ik er ook even.quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn, ik moet donderdag toch even in amsterdam zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |