abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74975077
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Nou zeg, net een mailtje, er is iets met mijn CC. De bank heeft hun aanvraag afgewezen.

Lekker is dat, net voor ik op vakantie ga. En het kan ook niet, mijn saldo is hoog genoeg (en ik mag rood staan) en daarbij heb ik hem vorige week nog gebruikt en niks aant handje.
Dus maar meteen gebeld en gevraagd of ze het wel goed hebben ingevoerd. Want zij willen meteen dat ik mijn bank bel en dat gaat dus voorlopig niet lukken.
Leest ze mijn CC nummer voor: totaal ander nummer! Nogmaals mijn eigen nummer doorgegeven en nu afwachten of de betaling wel doorkomt.

Wat zul je geschrokken zijn!! Wat een puinhoop is het toch daar... Stel je voor dat ze per ongeluk iemand anders zn order van jouw cc afschrijven
pi_74975410
En de betaling is nogmaals aangevraagd, met het goede nummer (2 keer gecontroleerd) en weer fout!

Ik snap er echt geen bal van, en de infolijn is nu niet te bereiken. Toch maar interhelp bellen, dit bevalt me niks....

Damn, en ook zo fijn de avond voor ik vertrek.

Edit: volgens interhelp is hij niet geblokkeerd. Da's wel prettig om te horen, morgenvroeg maar eens bellen wat er met die aanvraag aan de hand is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74975481
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
En de betaling is nogmaals aangevraagd, met het goede nummer (2 keer gecontroleerd) en weer fout!

Ik snap er echt geen bal van, en de infolijn is nu niet te bereiken. Toch maar interhelp bellen, dit bevalt me niks....

Damn, en ook zo fijn de avond voor ik vertrek.
Oh wat erg!! Is je pas nog wel actief? Kun je evt. even naar een pin automaat om dat te checken?
pi_74975684
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh wat erg!! Is je pas nog wel actief? Kun je evt. even naar een pin automaat om dat te checken?
Niet geblokkeerd volgens Interhelp. En toevallig deze week gepind om te checken of ik de pincode nog wel wist. Pincode was goed, geld kwam uit de automaat.

Dus ik ga er nu vanuit dat er kloterij bij Lush is en mijn kaart gewoon goed. Ze weten dat ik een week weg ben en dat was geen probleem, ik kan evt. via iemand anders haar CC betalen dus het zal wel goed komen. Maar vervelend is het wel! Ik heb een keer dubieuze afschrijvingen gehad waarna ik gebeld werd door de Rabo, de kaart geblokkeerd en ik mijn geld terug, maar nu heb ik van niemand een belletje gehad.

Maar goed dat ik in de UK bij vrienden op vakantie ben, kan ik teminste lokaal bellen, als het moet.

En mijn bankpas doet het anders ook prima, alleen vervelend met een paar reserveringen waar ik mijn CC voor heb opgegeven. Maar dat zien we ter plekke dan wel.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74976113
Nou je bent er wel cool onder, ik zou helemaal de pan uit flippen ik hoop dat het snel wordt opgelost!!
pi_74976436
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef Dipkip het volgende:
Nou je bent er wel cool onder, ik zou helemaal de pan uit flippen ik hoop dat het snel wordt opgelost!!
Nou, ik wilde op tijd naar bed, dat gaat niet meer lukken.

Maar ik denk maar zo: de betaalpas staat los van de CC, die doet het gewoon nog dus hooguit moet ik meer cash pinnen. En daarbij overnacht ik bij vrienden, dus ik kan altijd aan geld komen als het nodig is. Als ik echt in mijn eentje ging dan was ik wel een stuk zenuwachtiger. Als ik morgenvroeg tijd heb pin ik nog eens met mijn CC , kijken wat hij dan doet. En anders wordt het spannend op Stansted, of ik daar mijn gereserveerde treinkaartjes uit de automaat krijg.

Het ding is niet geblokkeerd dus in principe zou alles moeten werken. En als iemand anders meelift op mijn CC weet ik uit ervaring dat de bank dat netjes oplost. In feite is het wellicht goed dat ik er nu achter kom (al was vanmiddag 'iets' handiger geweest). Als ik op het vliegveld met een niet werkende CC geconfronteerd was zou ik een stuk minder blij zijn geweest.
pi_74977017
Ja dat is ook wel zo. En heel waarschijnlijk is Lush gewoon aan het klunzen. Heb je ook internet daar, krijgen we een live verslag?
pi_74977993
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef Dipkip het volgende:
Ja dat is ook wel zo. En heel waarschijnlijk is Lush gewoon aan het klunzen. Heb je ook internet daar, krijgen we een live verslag?
Ramptoerist.

Ik kan vast wel op the internetz (wat is mijn WW ook alweer?) dus houd je op de hoogte.
Als mijn CC morgen gewoon werkt en de bank er niet uitkomt mag Lush lekker een weekje wachten tot ik betaal. Die parfums maken ze toch in overvloed.
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 09:48:24 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_74984785
Ben benieuwd wat voor oplossing er gaat komen voor jouw bedorven bestelling Dip!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_74986147
Ik weet niet of jullie hier (actief) lid zijn, maar als je deze maand 3 reviews hebt geschreven of schrijft kun je hier een Lush pakket winnen!
pi_75008403
Nou, voor zover bekend is Lush dus aan het klooien met mijn CC. Want de Rabo heeft gisteren geen enkele aanvraag gehad vanuit Poole en mijn CC is prima in orde, vandaag al meerdere malen kunnen testen.

Vandaag had ik geen tijd er nogmaals achteraan te bellen, dat wordt morgen of vrijdag, maar gelukkig wel een interlokaal telefoontje. Ik heb al zo'n anderhalve kilo lush gekocht (en helemaal niks voor mezelf!) en een kadootje gekregen omdat het party was. Mooi ingepakt doosje, ik heb het nog even zo gelaten. Maar weet wel dat het vol badprodukten zit, waaronder een Christmas Eve.

In de winkel ook Fabulous |Mrs Fox geroken: heerlijk! Warme anijsmelk, maar dan zonder de melk! Ik ben blij dat ik die ook bij de party heb besteld (als ik dat ooit betaald krijg. )
pi_75017716
Ze zitten dus kortom weer bij een verkeerd CC nummer te proberen het geld er af te halen

Customer service krijgt het druk... Nog geen reactie gehad trouwens, niet eens een bevestiging dat er vervangende producten worden gestuurd.
pi_75019243
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze niet
zo klote is dat
Wil je samen bestellen?

(ik wil graag drie dingetjes, dus misschien is het goedkoper om samen te bestellen)
pi_75020850
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wil je samen bestellen?

(ik wil graag drie dingetjes, dus misschien is het goedkoper om samen te bestellen)
*meldt*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75020865
is taai taai douchegel enkel in nederland verkrijgbaar?

zie het niet op de engelse lush site
pi_75024112
Taaitaai is erg Hollands dus ik gok van wel
pi_75025446
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:26 schreef heaven7 het volgende:
Taaitaai is erg Hollands dus ik gok van wel
ik dácht ergens gelezen te hebben dat ze het in de UK ook gingen verkopen, maar dat zal ik wel verkeerd gezien hebbend an
pi_75025682
Nee, heb je niet, dat is eerst gezegd van wel en toen toch maar niet. Maar het is er dus niet, nee.

Ik heb een lange email gehad van customer service - ze sturen die order die ik hier had laten zien opnieuw plus wat extra's als goedmakertje en het spijt ze heul erg. Kijk, dat is tenminste klantenservice oh en meneer hoge pief van klantenservice gaat het hoogstpersoonlijk voor me inpakken en alles uit de hatbox halen en apart verpakken enzo *belangrijk voelt*
  donderdag 26 november 2009 @ 19:41:05 #70
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75030462
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze niet
zo klote is dat
waarom schaf je geen cc aan dan?

ik heb t ook gedaan speciaal voor betalingen over het internet. Gebruik m verder ook niet
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75031631
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:10 schreef Dipkip het volgende:
Nee, heb je niet, dat is eerst gezegd van wel en toen toch maar niet. Maar het is er dus niet, nee.

Ik heb een lange email gehad van customer service - ze sturen die order die ik hier had laten zien opnieuw plus wat extra's als goedmakertje en het spijt ze heul erg. Kijk, dat is tenminste klantenservice oh en meneer hoge pief van klantenservice gaat het hoogstpersoonlijk voor me inpakken en alles uit de hatbox halen en apart verpakken enzo *belangrijk voelt*
*buigt voor belangrijkheid*
Wie gaat inpakken? Harry of Tony?

Ik heb al 3 Lushen gezien, vier badprodukten kado gekregen en heel veel Endless Fairytale boxes gezien!
En Lush maar weer eens gebeld over mijn CC gedoe, de fout ligt toch echt bij hun want de kaart is in orde en de bank heeft van Lush nooit een authorisatieverzoek gehad. Nog een keer geprobeerd: weer niks.
Waarop ik voorstelde om een hele nieuwe order in te voeren, wie weet helpt dat. Order ingevoerd, CC nummer er achteraan en tadaaaa! Het werkt!

Maar goed dat MO mij heeft om creatief mee te denken. En gelukkig belde ik dit keer niet internationaal.
Hopelijk heeft ze alles goed ingevoerd, want ik had de lijst niet bij me.
pi_75035257
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

waarom schaf je geen cc aan dan?

ik heb t ook gedaan speciaal voor betalingen over het internet. Gebruik m verder ook niet
dat kost toch geld enzo?
maar ik mag met daph meebestellen dit keer
  donderdag 26 november 2009 @ 21:56:53 #73
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75035783
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat kost toch geld enzo?
Niet per se. Die van mij is gratis. Ik kan er ook rood mee staan en dan betaal je natuurlijk rente, maar dat doe ik niet. Nu gaat het gewoon van mijn lopende rekening af
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75064292
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat kost toch geld enzo?

Ligt eraan wat voor card je hebt, die van mij kost wel geld maar that's no biggy

Ik heb mijn eerste lushbestelling ooit geplaatst
pi_75065382
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor card je hebt, die van mij kost wel geld maar that's no biggy

Ik heb mijn eerste lushbestelling ooit geplaatst
hoezee
pi_75066451
Dipkip; fijn dat ze het goed gaan maken!

Ik mag van een cadeau uitzoeken! Hij zei; ik wil die grote gouden voor je kopen (Legends). Maar ik twijfel tussen die en de Christmas Eve gift.
Hmmmmm, luxeprobleem dus
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 20:28:42 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_75067658
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef LeNeHe het volgende:
Dipkip; fijn dat ze het goed gaan maken!

Ik mag van een cadeau uitzoeken! Hij zei; ik wil die grote gouden voor je kopen (Legends). Maar ik twijfel tussen die en de Christmas Eve gift.
Hmmmmm, luxeprobleem dus
De legend uiteraard dat is het meest complete pakket dat bestaat, zit zowat de hele winkel in en als je hem nou bij mij in de winkel haalt krijg ik ook een cadeau
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_75068176
quote:
Lush heeft de perfecte manier gevonden om cadeautjes bijzonder in te pakken én ruim 11 ton aan papier per jaar te besparen. Goed voor het milieu dus, met het bijkomende voordeel dat je cadeau lekker opvalt onder de kerstboom door het fab vintage sjaaltje waarin het verpakt zit!

De traditionele techniek van het inpakken, Furoshiki, komt uit Japan. Furoshiki is een vierkant stukje stof en betekent letterlijk ‘doek voor het baden’. Dus perfect om je net geshopte zeepjes en bruisballen in te verpakken.

Helaas doet Lush dit nog niet in Nederland, maar verwacht wordt dat dat wel snel gaat gebeuren. Dus tot die tijd nog even zelf vintage sjaaltjes shoppen om daar je cadeautjes fashionable in te knopen.

Helaas doet Lush dit nog niet in Nederland, maar verwacht wordt dat dat wel snel gaat gebeuren. Dus tot die tijd nog even zelf vintage sjaaltjes shoppen om daar je cadeautjes fashionable in te knopen.
bron
pi_75080885
Wel een duur grapje, die knotwrap.

En mijn dupes zijn binnen en ze zijn he-le-maal goed.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_75081562
Gewoon een sjaaltje nemen van de markt of van de Action .
pi_75082100
Ik vind het echt he-le-maal niks die furoshikishit.
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:17 schreef Cat22 het volgende:
*buigt voor belangrijkheid*
Wie gaat inpakken? Harry of Tony?
Harry heeft het ingepakt ik probeerde je trouwens terug te smsen Cat maar ik krijg steeds delivery fails maar ik wou dus zeggen jeej dat het opgelost is en heb je het leuk en naar welke musicals ga je deze keer?
pi_75082962
Voor sinterklaas wat cadeautjes online besteld bij lush
Zometeen voor het eerst zelf een proefstukje proberen wat er bij zat
pi_75087617
Karma soap is goed bevallen alleen was het wel een erg klein stukje
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2009 @ 19:01:11 #84
43556 miss_dynastie
pi_75090973
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:49 schreef shmoopy het volgende:

Ik wou al zeggen, ze vergeten het 'én wij verdienen er lekker aan '
Van welke site komen die dupes ?
pi_75092703
www.sensoryperfection.co.uk

Prima service, en een heleboel leuk spul als je zelf dingen maakt.
pi_75095641
dit krijgen mijn vriendinnen met kerst
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75114645
vanochtend uitgebreid gebadderd met cinders. Ik ruik nog steeds lekker Ik knapper nog net niet meer
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  maandag 30 november 2009 @ 11:18:01 #88
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75137313
Cinders is tof!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_75148622
Mijn pakketjes met vervangend spul + extra's zijn de 27ste gepost door Lush. Ik heb de track & trace gehad en eentje staat nog steeds op het vliegveld in de UK (outbound gateway blaat blaat) en de andere wordt niet herkend als zijnde een bestaand pakketje.

Kortom het zelfde als wat er gebeurde met het pakket wat hier arriveerde met een groot gat er in en de helft van de items er uit. Goftedomme, het zal toch niet he
pi_75148684
Ik wil eigenlijk wel weer kopen in de winkel, maar ik word altijd overweldigt door alles wat ze hebben. :|
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 30 november 2009 @ 17:19:19 #91
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75149736
Ik ga binnenkort weer wat bestellen. Iemand nog aanraders die ik niet mag missen?
  maandag 30 november 2009 @ 17:42:00 #92
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75150702
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie lush top 3

Ik koop alles online, en met een aantal dingen ben ik bekend. Maar de meeste dingen ken ik niet, weet niet hoe ze ruiken, wat het doet etc. Dus heel vaak koop ik dingen op de gok. Leuk om verrast te worden natuurlijk, maar ik gebruik de lush site ook steeds vaker om cadeautjes op te sturen, dus dan wil ik wel echt de lekkerste producten weten.

Mijn eigen top 3 is in ieder geval:
1) Angels on bare skin, vanwege de geweldig zachte huid die je ervan krijgt. Ben al aan m'n derde potje en doe het echt iedereen cadeau
2) Big, ruikt lekker en m'n haar vind t fijn
3) Honey I washed the kids, omdat het zo lekker zoetig ruikt
pi_75151194
Ik heb vrijdag besteld via Lush UK, wanneer mag ik het pakket dan verwachten?

[/lushn00bie]
  maandag 30 november 2009 @ 18:02:24 #94
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75151489
bij mij duurt het meestal zo'n 7 a 8 werkdagen
pi_75157608
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb vrijdag besteld via Lush UK, wanneer mag ik het pakket dan verwachten?

[/lushn00bie]
Gemiddeld 3-5 werkdagen.

8 werkdagen is echt extreem lang hoor!
pi_75158922
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef -Mellow- het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie lush top 3
Ik kan niet meer zonder:
1) Trichomania
2) Jungle
3) Fever
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 20:42:58 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_75159212
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:49 schreef shmoopy het volgende:

en dat is precies de reden waarom het in nederland niet gaat werken, we zijn hier niet gewend om te betalen om iets in te laten pakken. Het idee is dat het inpakpapier helemaal gaat verdwijnen, dat wordt echt een ramp als dat gaat gebeuren
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_75159454
Als het echt mooi zou worden ingepakt, vergelijkbaar met de pre-wrapped gifts, zou ik daar best een paar euro voor over hebben. Immers een mooi mandje van de Xenos, cadeaupapier etc. kost ook geld. Maar voor een verrot tweedehands sjaaltje heb ik geen geld over nee. Bovendien zijn de sjaaltjes dan veel duurder dan als je ze gewoon tweedehands koopt en die knoop leggen duurt een minuut. Ik ga geen x euro betalen voor 1 minuut werk. Ik snap niet wat er mis is met ecovriendelijk cadeaupapier, gerecycled karton etc., als het voor pre-wrapped gifts kan kan het ook voor samengestelde cadeaus uit de winkel.
pi_75160709
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Gemiddeld 3-5 werkdagen.
dat zou mooi zijn, ik moet donderdag toch even in amsterdam zijn
  maandag 30 november 2009 @ 21:16:41 #100
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75160777
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Gemiddeld 3-5 werkdagen.

8 werkdagen is echt extreem lang hoor!
oh
pi_75161003
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:16 schreef -Mellow- het volgende:
oh
Soms heb je gelijk hoor, maar dan is er een probleem mee geweest bijv. DHL raakt wel eens wat kwijt. Zoals nu bij mij. Mopper. Moppermopper.
pi_75161050
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat zou mooi zijn, ik moet donderdag toch even in amsterdam zijn
Waarom nou niet woensdag, dan ben ik er ook even.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')