abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74945894
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:13 schreef saskiia het volgende:
Nou ben ik benieuwd he, zo'n bedorven jelly....hoe ruikt dat Zit er nog wel een beetje lush geurtje aan of is het niet om te ruiken?
Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?
pi_74946229
Ach, Dippie, ik ga je PechKip noemen, hoor.
Wat een schandalige levering.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_74948435
ooh, dipkip
vreselijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74949981
Hopelijk gaat de parfum bestelling wel goed. Gelukkig wel veel minder risico want alles zit in flessen, maar toch. En hopen dat ze snel nasturen en dat het dan wel ok is. Er is een topic op het IF met allemaal verrotte cadeaus. Blijkbaar hebben er meer last van vocht - beschimmelde producten enzo. Tis echt sneu om te zien.
pi_74950268
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?
Hmmmm Nah, al deden ze een beetje vaag, je krijg toch je spulletjes nog nageleverd! Hopen dat die wel ok zijn
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_74955040
OK, parfum party.

Zijn er nog dingen die ik moet weten voor morgen? Last minute toegevoegde specials, zijn er limited editions zodat ik als een gek op die redial toets moet drukken. Of kan ik gewoon rustig afwachten tot het eind van de middag?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74956600

Zie ik toch net een topicje op het IF dat Lush Portobello Road een forum party heeft a.s woensdag!
De eerste zes klanten na 6 uur krijgen een goody box bij besteding van 25 pond. Moet lukken. Ik ga alvast in de rij staan.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74965422
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
OK, parfum party.

Zijn er nog dingen die ik moet weten voor morgen? Last minute toegevoegde specials, zijn er limited editions zodat ik als een gek op die redial toets moet drukken. Of kan ik gewoon rustig afwachten tot het eind van de middag?
Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellen
pi_74966714
Ik hbe stiekem ook besteld
- Cinders perfume
- So White perfume
- Uluru SG

en ga morgen naar sint VIP in de leidse
pi_74966838
Ik moet tot vanavond wachten, mn vriend heeft de creditcard meegenomen naar zn werk
pi_74966861
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellen
Ik heb rond half 2 gebeld: meteen erdoor!
Of ik nog speciale wensen had tav verpakken en versturen: nou.... dat er geen voetbal mee gespeeld wordt, dat het niet opengescheurd wordt en dat er geen vochtige producten in zitten. Dawast zo'n beetje.
pi_74966987
ik was er ook meteen door heb rond half 4 pas gebeld, had alleen zoiets van als ze dan nog Uluru hebben daar n fles van en anders jammer, dus heb me niet gehaast
pi_74968653
Het hoofd van de klantenservice van Lush UK heeft mijn posts gevonden en gaat het nu bespreken met het hoofd van het mailorder team omdat ze vindt dat het echt niet kan zo

Kijk, mijn eeuwige geklaag werpt eindelijk vruchten af ben benieuwd waar ze mee komen.
pi_74968812
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:59 schreef Dipkip het volgende:
Het hoofd van de klantenservice van Lush UK heeft mijn posts gevonden en gaat het nu bespreken met het hoofd van het mailorder team omdat ze vindt dat het echt niet kan zo

Kijk, mijn eeuwige geklaag werpt eindelijk vruchten af ben benieuwd waar ze mee komen.
Dat mag ook wel,na die lel van een post.

Echt slap gezeik daar: 'geef ons ajb feedback, want wij kunnen het niet in ons eentje veranderen en hebben jullie info nodig.' Er wordt al een jaar of langer hetzelfde geroepen.

En weet je wat het ergste is? Dat morgen in Portobello Road de Endless Fairytale wordt verkocht en ik er even over dacht die toch te halen. Omdat hij zo speciaaaaal is. Maar ik doe het niet, koop het spul (voor zover vandaag niet al besteld) wel los.

Dipkip: 4 hot toddies hier!
pi_74968891
Hot toddy hot toddy oooh die ga je heel lekker vinden denk ik.
pi_74969169
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef Dipkip het volgende:
Hot toddy hot toddy oooh die ga je heel lekker vinden denk ik.
Als hij is zoals Christmas Kisses en dan nog wat extra, dan komt dat helemaal goed. Heb dit keer zelfs geen verse CK besteld, want ik heb er nog 3 van vorig jaar. Die goodiebag ruilactie in Haarlem was best effectief.

Oeh!!! Morgen naar de shop party in Portobello en dinsdag naar de Spa in Kings Road! Zin an!
pi_74969392
Hij is wel anders dan christmas kisses hoor. Christmas kisses is echt zo van KANEEL.

Hot toddy is complexer, meer zoals taai taai waarbij je de ene keer denkt ik ruik kaneel, en de andere keer ruik je koekjes, en dan weer kruidnagel, en dan weer mandarijn. Bij hot toddy rook ik kaneel als een van de noten, niet eens de hoofdnoot. Er is niet een duidelijke hoofdnoot vind ik. Het is kaneel maar ook andere kruiden, het is drank maar ook een soort zoetigheid (rietsuiker ofzo), er zit iets van sinaasappel in maar niet heel duidelijk. Het is echt zo'n mengsel van alles wat kerstig is. Nou ja behalve chocola dan
pi_74970796
Ik heb besteld TOB, meer TOB, Snowcake en nog veeeeel meer Snowcake. Njamnjam.
pi_74971518
Ik ben afgelopen maand in de VS geweest, en daar liep ik om de haverklap tegen Lushwinkels aan. Ik kende het nog helemaal niet, volgens mij zit er in de buurt van Nijmegen geen Lush. In ieder geval, d'r is van alles aan me blijven plakken. Mocht bij de douane uitleggen wat Lush was (er gingen weer allerlei alarmen af, en vervolgens werd er een brok zeep uit mijn tas opgediept).
pi_74972580
WTF.

In Amerika betaalde ik nog geen zeven dollar voor een lippenbalsem.

Hier kosten ze dik zeven euro?!
pi_74972613
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
WTF.

In Amerika betaalde ik nog geen zeven dollar voor een lippenbalsem.

Hier kosten ze dik zeven euro?!
mjah.
lush hier is helaas achterlijk duur.
bestellen uit bijv. de UK is echt véél goedkoper

wanneer voeren ze nou eens paypal in, eigenwijze drollen
pi_74972968
Nou, ik denk dat mijn lushverslaving dan maar blijft steken in dit nog prille stadium. Ik ga niet zowat de helft meer betalen voor iets, en bestellen uit het buitenland lijkt me nogal gedoe. En dan ben je het wel weer kwijt aan verzendkosten.
pi_74972969
Ja je moet echt uit de UK bestellen hoor, al bij 1 pot bodylotion ben je goedkoper uit....
pi_74973026
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Dipkip het volgende:
Ja je moet echt uit de UK bestellen hoor, al bij 1 pot bodylotion ben je goedkoper uit....
ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze niet
zo klote is dat
pi_74973172
Same for me, ik heb alleen paypal.
en ik kan niet zonder, dus heb maar gewoon bij lush.nl besteld.
morgen binnen.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')