Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?quote:Op maandag 23 november 2009 18:13 schreef saskiia het volgende:
Nou ben ik benieuwd he, zo'n bedorven jelly....hoe ruikt datZit er nog wel een beetje lush geurtje aan of is het niet om te ruiken?
Hmmmmquote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?
Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellenquote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
OK, parfum party.
Zijn er nog dingen die ik moet weten voor morgen? Last minute toegevoegde specials, zijn er limited editions zodat ik als een gek op die redial toets moet drukken. Of kan ik gewoon rustig afwachten tot het eind van de middag?
Ik heb rond half 2 gebeld: meteen erdoor!quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellen
Dat mag ook wel,na die lel van een post.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:59 schreef Dipkip het volgende:
Het hoofd van de klantenservice van Lush UK heeft mijn posts gevonden en gaat het nu bespreken met het hoofd van het mailorder team omdat ze vindt dat het echt niet kan zo![]()
Kijk, mijn eeuwige geklaag werpt eindelijk vruchten afben benieuwd waar ze mee komen.
Als hij is zoals Christmas Kisses en dan nog wat extra, dan komt dat helemaal goed.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef Dipkip het volgende:
Hot toddy hot toddyoooh die ga je heel lekker vinden denk ik.
mjah.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
WTF.
In Amerika betaalde ik nog geen zeven dollar voor een lippenbalsem.
Hier kosten ze dik zeven euro?!
ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Dipkip het volgende:
Ja je moet echt uit de UK bestellen hoor, al bij 1 pot bodylotion ben je goedkoper uit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |