Hij ruikt lekker, maar je gaat lachen als ik straks de foto's post. Ze zijn volkomen uit elkaar gevallen. Helemaal nat. Van alles in mn order was nat, de toddies nog het meest, terwijl ze apart in zakjes zaten en in ecoflow zaten.quote:Op maandag 23 november 2009 15:46 schreef Cat22 het volgende:
Ow... Dip... jij had ook hot Toddie besteld he? Is die nog enigsins goed en zo ja, hoe ruikt hij?Hij klinkt zoooo lekker!
Wet Toddie dus.quote:Op maandag 23 november 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Tja om nou een hele titel te wijden aan mijn order is een beetje ego he![]()
[..]
Hij ruikt lekker, maar je gaat lachen als ik straks de foto's post. Ze zijn volkomen uit elkaar gevallen. Helemaal nat. Van alles in mn order was nat, de toddies nog het meest, terwijl ze apart in zakjes zaten en in ecoflow zaten.
Of doen ze nu watervoetbal.quote:Op maandag 23 november 2009 16:15 schreef -Peach het volgende:
Misschien lekt het dak van de DHL opslagplaats
Precies, want de gifts waren echt super verpakt. Er zat ecoflow in de hatbox en popcorn in de kleine gift, om de gifts zat dan weer bubble wrap, en dan dat weer in een grotere doos met nog meer ecoflow. Dus daar heeft het niet aan gelegen, en ik kan natuurlijk ook niet zomaar een jelly laten bederven, die moet al bedorven zijn geweest, zo snel gaat dat niet. Volgens mij ligt het niet aan de ecoflow zelf, want die in de doos was prima, niet snotterig, en daar lagen ook nakende christmas kisses in en die zijn echt perfect. Volgens mij was een groot deel van de producten erg nat toen ze verpakt werden en ja ecoflow lost op in water....quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip, wat een drama!Niet normaal zeg, dat dit zo bij de klant aankomt. Zeker die gifts, die waren duidelijk al niet in orde voordat ze opgestuurd werden.
En dat ecospul lijkt ook niet al te best te zijn dus. Als dat zo vies snotterig slijmerig wordt.![]()
Hot toddie klinkt trouwens![]()
*gaat bestellijstje ophogen*
Kun je nagaan als mn vriend het zelf had besteld. Die had er echt niet in gekeken, nou dat was een leuke kerst geworden. Brokkelende knalroze bathmelt over het overpriced karpet van mn schoonoudersquote:Op maandag 23 november 2009 16:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ugh dipkip... bah! Je zou het maar als een cadeau krijgen zeg.
Daar ging je statement... right out the window.quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kun je nagaan als mn vriend het zelf had besteld. Die had er echt niet in gekeken, nou dat was een leuke kerst geworden. Brokkelende knalroze bathmelt over het overpriced karpet van mn schoonoudersschoonzus uitleggen dat ze dat bakje zwarte slijm over zich heen moet smeren in de douche
quote:Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben zelfs lichtelijk geirriteerd over de reactie. Ik emailde ze dit verhaal, met de foto's die jullie zien, en sloot af met 'ik hoop dat jullie voor kerst vervangende producten opsturen, want dit zijn kerstcadeaus'.
De reactie was 'oh wat vervelend dat het je in zo'n slechte staat bereikt. Als je wil dat we vervangende producten sturen moet je het even laten weten'
Hallo. Wat zeg ik nou net.
Fijn dat je, ondanks de foto's van Dipkips bestelling, niet bent afgehaakt. Lush spul is echt lekker hoor. Het moet alleen niet verkruimeld/gesmolten/door elkaar liggend/ bedorven zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Tamashii het volgende:
Oooooh, tvp en ik wil ook zulke lekkere dingetjes. :3
Hahaha ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kun je nagaan als mn vriend het zelf had besteld. Die had er echt niet in gekeken, nou dat was een leuke kerst geworden. Brokkelende knalroze bathmelt over het overpriced karpet van mn schoonoudersschoonzus uitleggen dat ze dat bakje zwarte slijm over zich heen moet smeren in de douche
Are you kidding me? Dat pakketje had direct met wat extra's op de post gemoetenquote:Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben zelfs lichtelijk geirriteerd over de reactie. Ik emailde ze dit verhaal, met de foto's die jullie zien, en sloot af met 'ik hoop dat jullie voor kerst vervangende producten opsturen, want dit zijn kerstcadeaus'.
De reactie was 'oh wat vervelend dat het je in zo'n slechte staat bereikt. Als je wil dat we vervangende producten sturen moet je het even laten weten'
Hallo. Wat zeg ik nou net.
Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?quote:Op maandag 23 november 2009 18:13 schreef saskiia het volgende:
Nou ben ik benieuwd he, zo'n bedorven jelly....hoe ruikt datZit er nog wel een beetje lush geurtje aan of is het niet om te ruiken?
Hmmmmquote:Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?
Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellenquote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
OK, parfum party.
Zijn er nog dingen die ik moet weten voor morgen? Last minute toegevoegde specials, zijn er limited editions zodat ik als een gek op die redial toets moet drukken. Of kan ik gewoon rustig afwachten tot het eind van de middag?
Ik heb rond half 2 gebeld: meteen erdoor!quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellen
Dat mag ook wel,na die lel van een post.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:59 schreef Dipkip het volgende:
Het hoofd van de klantenservice van Lush UK heeft mijn posts gevonden en gaat het nu bespreken met het hoofd van het mailorder team omdat ze vindt dat het echt niet kan zo![]()
Kijk, mijn eeuwige geklaag werpt eindelijk vruchten afben benieuwd waar ze mee komen.
Als hij is zoals Christmas Kisses en dan nog wat extra, dan komt dat helemaal goed.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef Dipkip het volgende:
Hot toddy hot toddyoooh die ga je heel lekker vinden denk ik.
mjah.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
WTF.
In Amerika betaalde ik nog geen zeven dollar voor een lippenbalsem.
Hier kosten ze dik zeven euro?!
ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Dipkip het volgende:
Ja je moet echt uit de UK bestellen hoor, al bij 1 pot bodylotion ben je goedkoper uit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |