abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74938713

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153,154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht en Den Haag.
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Het make-up zusje van Lush: bnevertoobusytobebeautiful.com, topic: B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUp
Meetings: Lush Meets #5

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 23-11-2009 16:57:33 ]
pi_74938824
Wat een blije titel als je zo'n kutlevering hebt gehad net.

Niet te gleuve dat ze het alweer verknallen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 november 2009 @ 15:41:42 #3
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74938909
Sjonge jij hebt echt pech elke keer, Dipkip! Zouden ze het expres doen?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 15:44:29 #4
43556 miss_dynastie
pi_74939024
Ik wou ook al zeggen, het is alsof ze het erom doen zeg, pfff
pi_74939071
Tja, op de UK forum haten sommigen haar al, dus wie weet.....
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74939126
Ow... Dip... jij had ook hot Toddie besteld he? Is die nog enigsins goed en zo ja, hoe ruikt hij? Hij klinkt zoooo lekker!
pi_74939832
Tja om nou een hele titel te wijden aan mijn order is een beetje ego he
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:46 schreef Cat22 het volgende:
Ow... Dip... jij had ook hot Toddie besteld he? Is die nog enigsins goed en zo ja, hoe ruikt hij? Hij klinkt zoooo lekker!
Hij ruikt lekker, maar je gaat lachen als ik straks de foto's post. Ze zijn volkomen uit elkaar gevallen. Helemaal nat. Van alles in mn order was nat, de toddies nog het meest, terwijl ze apart in zakjes zaten en in ecoflow zaten.
pi_74939908
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Tja om nou een hele titel te wijden aan mijn order is een beetje ego he
[..]

Hij ruikt lekker, maar je gaat lachen als ik straks de foto's post. Ze zijn volkomen uit elkaar gevallen. Helemaal nat. Van alles in mn order was nat, de toddies nog het meest, terwijl ze apart in zakjes zaten en in ecoflow zaten.
Wet Toddie dus.
  maandag 23 november 2009 @ 16:15:29 #9
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74940089
Misschien lekt het dak van de DHL opslagplaats
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_74940151
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:15 schreef -Peach het volgende:
Misschien lekt het dak van de DHL opslagplaats
Of doen ze nu watervoetbal.
pi_74940159

Volkomen natte en verkrummelde toddies, en vochtige maar nog net niet uit elkaar gevallen christmas eves (wel met barsten en een zonder maan, maar ze vallen nog net niet uit elkaar). Mn christmas kisses waren trouwens perfect, terwijl die als enige niet individueel verpakt waren.

Hot toddy ruikt trouwens echt heel lekker, lijkt op christmas kisses maar complexer en met meer een sinaasappel / drankig geurtje er bij. Denk alleen dat het water een piskleur krijgt.

Een zwarte en smerig ruikende sweetie pie (normaal paars en zoet). Duidelijk bedorven dus, ook al is de datum nog ok. Deze kwam uit een cadeau voor een familielid voor kerst....

De inhoud van mn christmas eve hatbox. Vrijwel alles is nat en heeft op elkaar afgegeven of is gewoon afgebrokkeld.

Father frost, bedekt in stof en dat groene is afkomstig van lush pud... En je ziet hier dus hoe nat het is.

Afgebrokkelde candy cane, half gesmolten en smerige star melt, sexy boy bedekt in kruimels bubble bar. Maar wat is dat gele snot dan vraag je? Er zit toch geen gele bubble bar in je pakket. Nee inderdaad. Dat is gesmolten EcoFlow.

Moderator maandag 23 november 2009 @ 16:21:07 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_74940299

Stuur die foto's ook maar mee, dit kan echt niet...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_74940428
Dipkip, wat een drama! Niet normaal zeg, dat dit zo bij de klant aankomt. Zeker die gifts, die waren duidelijk al niet in orde voordat ze opgestuurd werden.

En dat ecospul lijkt ook niet al te best te zijn dus. Als dat zo vies snotterig slijmerig wordt.

Hot toddie klinkt trouwens *gaat bestellijstje ophogen*
pi_74940750
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip, wat een drama! Niet normaal zeg, dat dit zo bij de klant aankomt. Zeker die gifts, die waren duidelijk al niet in orde voordat ze opgestuurd werden.

En dat ecospul lijkt ook niet al te best te zijn dus. Als dat zo vies snotterig slijmerig wordt.

Hot toddie klinkt trouwens *gaat bestellijstje ophogen*
Precies, want de gifts waren echt super verpakt. Er zat ecoflow in de hatbox en popcorn in de kleine gift, om de gifts zat dan weer bubble wrap, en dan dat weer in een grotere doos met nog meer ecoflow. Dus daar heeft het niet aan gelegen, en ik kan natuurlijk ook niet zomaar een jelly laten bederven, die moet al bedorven zijn geweest, zo snel gaat dat niet. Volgens mij ligt het niet aan de ecoflow zelf, want die in de doos was prima, niet snotterig, en daar lagen ook nakende christmas kisses in en die zijn echt perfect. Volgens mij was een groot deel van de producten erg nat toen ze verpakt werden en ja ecoflow lost op in water....

Hot toddie is ook ik heb de grootste brokken bij elkaar in een boterhamzakje gedaan om aan te snuffelen en het is echt een kerstgeurtje, het doet me denken aan kerst geurkaarsen.

Eggsnog trouwens, is minder een succes, maar dat ligt aan mijn voorkeuren, het was in een prima staat maar gewoon vies.
pi_74940895
Ugh dipkip... bah! Je zou het maar als een cadeau krijgen zeg.
pi_74941018
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ugh dipkip... bah! Je zou het maar als een cadeau krijgen zeg.
Kun je nagaan als mn vriend het zelf had besteld. Die had er echt niet in gekeken, nou dat was een leuke kerst geworden. Brokkelende knalroze bathmelt over het overpriced karpet van mn schoonouders schoonzus uitleggen dat ze dat bakje zwarte slijm over zich heen moet smeren in de douche
  maandag 23 november 2009 @ 17:04:15 #17
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74941775
Nou Dipkip toch! Tref jij dat!
Goed dat het allemaal hebt opengemaakt. Wat een narigheid. Dit is niet wat je verwacht van een fijne Lushbestelling uitpakken.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74942156
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Kun je nagaan als mn vriend het zelf had besteld. Die had er echt niet in gekeken, nou dat was een leuke kerst geworden. Brokkelende knalroze bathmelt over het overpriced karpet van mn schoonouders schoonzus uitleggen dat ze dat bakje zwarte slijm over zich heen moet smeren in de douche
Daar ging je statement... right out the window.

Daarom bestel ik nooit gifts. Ik vind ze te duur en je krijgt vaak deze ellenede. Was ook al zo met die gratis gifts van vorig jaar. Marzibain die helemaal verbrokkeld is, jelly all over the place..

Ik ben benieuwd wat Lush deze keer zegt.

Waarschijnlijk komen ze weer niet verder als 'sorry en we sturen vervanging'. Zonder naar de oorzaak te kijken.
pi_74942267
Ik ben zelfs lichtelijk geirriteerd over de reactie. Ik emailde ze dit verhaal, met de foto's die jullie zien, en sloot af met 'ik hoop dat jullie voor kerst vervangende producten opsturen, want dit zijn kerstcadeaus'.

De reactie was 'oh wat vervelend dat het je in zo'n slechte staat bereikt. Als je wil dat we vervangende producten sturen moet je het even laten weten'

Hallo. Wat zeg ik nou net.
pi_74942288
Oooooh, tvp en ik wil ook zulke lekkere dingetjes. :3
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74942382
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben zelfs lichtelijk geirriteerd over de reactie. Ik emailde ze dit verhaal, met de foto's die jullie zien, en sloot af met 'ik hoop dat jullie voor kerst vervangende producten opsturen, want dit zijn kerstcadeaus'.

De reactie was 'oh wat vervelend dat het je in zo'n slechte staat bereikt. Als je wil dat we vervangende producten sturen moet je het even laten weten'

quote:
Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Tamashii het volgende:
Oooooh, tvp en ik wil ook zulke lekkere dingetjes. :3
Fijn dat je, ondanks de foto's van Dipkips bestelling, niet bent afgehaakt. Lush spul is echt lekker hoor. Het moet alleen niet verkruimeld/gesmolten/door elkaar liggend/ bedorven zijn.
pi_74942535
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hahaha ik zie het helemaal voor me Maar dat Ecosnot is dan wel geweldig spul zeg, lol. Nu maar weer afwachten wat Lush deze keer naar je op gaat sturen als vervanging.
pi_74943955
tvp

Nou ben ik benieuwd he, zo'n bedorven jelly....hoe ruikt dat Zit er nog wel een beetje lush geurtje aan of is het niet om te ruiken?
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_74944467
Jemig Dipkip; wat een zootje zeg! Echt zonde.
En die reactie...
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 19:05:20 #25
43556 miss_dynastie
pi_74944700
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:

Are you kidding me? Dat pakketje had direct met wat extra's op de post gemoeten
pi_74945894
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:13 schreef saskiia het volgende:
Nou ben ik benieuwd he, zo'n bedorven jelly....hoe ruikt dat Zit er nog wel een beetje lush geurtje aan of is het niet om te ruiken?
Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?
pi_74946229
Ach, Dippie, ik ga je PechKip noemen, hoor.
Wat een schandalige levering.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_74948435
ooh, dipkip
vreselijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74949981
Hopelijk gaat de parfum bestelling wel goed. Gelukkig wel veel minder risico want alles zit in flessen, maar toch. En hopen dat ze snel nasturen en dat het dan wel ok is. Er is een topic op het IF met allemaal verrotte cadeaus. Blijkbaar hebben er meer last van vocht - beschimmelde producten enzo. Tis echt sneu om te zien.
pi_74950268
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ken je de toiletreiniger van Cillit Bang?
Hmmmm Nah, al deden ze een beetje vaag, je krijg toch je spulletjes nog nageleverd! Hopen dat die wel ok zijn
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_74955040
OK, parfum party.

Zijn er nog dingen die ik moet weten voor morgen? Last minute toegevoegde specials, zijn er limited editions zodat ik als een gek op die redial toets moet drukken. Of kan ik gewoon rustig afwachten tot het eind van de middag?
pi_74956600

Zie ik toch net een topicje op het IF dat Lush Portobello Road een forum party heeft a.s woensdag!
De eerste zes klanten na 6 uur krijgen een goody box bij besteding van 25 pond. Moet lukken. Ik ga alvast in de rij staan.
pi_74965422
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
OK, parfum party.

Zijn er nog dingen die ik moet weten voor morgen? Last minute toegevoegde specials, zijn er limited editions zodat ik als een gek op die redial toets moet drukken. Of kan ik gewoon rustig afwachten tot het eind van de middag?
Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellen
pi_74966714
Ik hbe stiekem ook besteld
- Cinders perfume
- So White perfume
- Uluru SG

en ga morgen naar sint VIP in de leidse
pi_74966838
Ik moet tot vanavond wachten, mn vriend heeft de creditcard meegenomen naar zn werk
pi_74966861
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij zijn alleen de avoshowers en ulurus van vorige keer limited en misschien de steam creams. Voor de parfums en de snowcake douchegels kun je rustig aan doen. Ik ga zo maar s bellen
Ik heb rond half 2 gebeld: meteen erdoor!
Of ik nog speciale wensen had tav verpakken en versturen: nou.... dat er geen voetbal mee gespeeld wordt, dat het niet opengescheurd wordt en dat er geen vochtige producten in zitten. Dawast zo'n beetje.
pi_74966987
ik was er ook meteen door heb rond half 4 pas gebeld, had alleen zoiets van als ze dan nog Uluru hebben daar n fles van en anders jammer, dus heb me niet gehaast
pi_74968653
Het hoofd van de klantenservice van Lush UK heeft mijn posts gevonden en gaat het nu bespreken met het hoofd van het mailorder team omdat ze vindt dat het echt niet kan zo

Kijk, mijn eeuwige geklaag werpt eindelijk vruchten af ben benieuwd waar ze mee komen.
pi_74968812
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:59 schreef Dipkip het volgende:
Het hoofd van de klantenservice van Lush UK heeft mijn posts gevonden en gaat het nu bespreken met het hoofd van het mailorder team omdat ze vindt dat het echt niet kan zo

Kijk, mijn eeuwige geklaag werpt eindelijk vruchten af ben benieuwd waar ze mee komen.
Dat mag ook wel,na die lel van een post.

Echt slap gezeik daar: 'geef ons ajb feedback, want wij kunnen het niet in ons eentje veranderen en hebben jullie info nodig.' Er wordt al een jaar of langer hetzelfde geroepen.

En weet je wat het ergste is? Dat morgen in Portobello Road de Endless Fairytale wordt verkocht en ik er even over dacht die toch te halen. Omdat hij zo speciaaaaal is. Maar ik doe het niet, koop het spul (voor zover vandaag niet al besteld) wel los.

Dipkip: 4 hot toddies hier!
pi_74968891
Hot toddy hot toddy oooh die ga je heel lekker vinden denk ik.
pi_74969169
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef Dipkip het volgende:
Hot toddy hot toddy oooh die ga je heel lekker vinden denk ik.
Als hij is zoals Christmas Kisses en dan nog wat extra, dan komt dat helemaal goed. Heb dit keer zelfs geen verse CK besteld, want ik heb er nog 3 van vorig jaar. Die goodiebag ruilactie in Haarlem was best effectief.

Oeh!!! Morgen naar de shop party in Portobello en dinsdag naar de Spa in Kings Road! Zin an!
pi_74969392
Hij is wel anders dan christmas kisses hoor. Christmas kisses is echt zo van KANEEL.

Hot toddy is complexer, meer zoals taai taai waarbij je de ene keer denkt ik ruik kaneel, en de andere keer ruik je koekjes, en dan weer kruidnagel, en dan weer mandarijn. Bij hot toddy rook ik kaneel als een van de noten, niet eens de hoofdnoot. Er is niet een duidelijke hoofdnoot vind ik. Het is kaneel maar ook andere kruiden, het is drank maar ook een soort zoetigheid (rietsuiker ofzo), er zit iets van sinaasappel in maar niet heel duidelijk. Het is echt zo'n mengsel van alles wat kerstig is. Nou ja behalve chocola dan
pi_74970796
Ik heb besteld TOB, meer TOB, Snowcake en nog veeeeel meer Snowcake. Njamnjam.
pi_74971518
Ik ben afgelopen maand in de VS geweest, en daar liep ik om de haverklap tegen Lushwinkels aan. Ik kende het nog helemaal niet, volgens mij zit er in de buurt van Nijmegen geen Lush. In ieder geval, d'r is van alles aan me blijven plakken. Mocht bij de douane uitleggen wat Lush was (er gingen weer allerlei alarmen af, en vervolgens werd er een brok zeep uit mijn tas opgediept).
pi_74972580
WTF.

In Amerika betaalde ik nog geen zeven dollar voor een lippenbalsem.

Hier kosten ze dik zeven euro?!
pi_74972613
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
WTF.

In Amerika betaalde ik nog geen zeven dollar voor een lippenbalsem.

Hier kosten ze dik zeven euro?!
mjah.
lush hier is helaas achterlijk duur.
bestellen uit bijv. de UK is echt véél goedkoper

wanneer voeren ze nou eens paypal in, eigenwijze drollen
pi_74972968
Nou, ik denk dat mijn lushverslaving dan maar blijft steken in dit nog prille stadium. Ik ga niet zowat de helft meer betalen voor iets, en bestellen uit het buitenland lijkt me nogal gedoe. En dan ben je het wel weer kwijt aan verzendkosten.
pi_74972969
Ja je moet echt uit de UK bestellen hoor, al bij 1 pot bodylotion ben je goedkoper uit....
pi_74973026
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Dipkip het volgende:
Ja je moet echt uit de UK bestellen hoor, al bij 1 pot bodylotion ben je goedkoper uit....
ik wil een grote fles snowfairy en nog wat dingetjes, maar ik heb geen CC, en paypal moeten ze niet
zo klote is dat
pi_74973172
Same for me, ik heb alleen paypal.
en ik kan niet zonder, dus heb maar gewoon bij lush.nl besteld.
morgen binnen.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_74974533
Nou zeg, net een mailtje, er is iets met mijn CC. De bank heeft hun aanvraag afgewezen.

Lekker is dat, net voor ik op vakantie ga. En het kan ook niet, mijn saldo is hoog genoeg (en ik mag rood staan) en daarbij heb ik hem vorige week nog gebruikt en niks aant handje.
Dus maar meteen gebeld en gevraagd of ze het wel goed hebben ingevoerd. Want zij willen meteen dat ik mijn bank bel en dat gaat dus voorlopig niet lukken.
Leest ze mijn CC nummer voor: totaal ander nummer! Nogmaals mijn eigen nummer doorgegeven en nu afwachten of de betaling wel doorkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')