abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2009 @ 14:35:44 #126
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75211760
ik hou idd van zoet en kruidig. Maar goed, bestelling is al gedaan.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75211848
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef -Mellow- het volgende:
ik hou idd van zoet en kruidig. Maar goed, bestelling is al gedaan.
Houd dan de site in de gaten na kerst. Vaak hebben zowel Lush NL als Lush UK hele mooie nieuwjaarsaanbiedingen waarbij ze van het kerstpul af moeten.

Lush UK heeft uiteraard de beste aanbiedingen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 2 december 2009 @ 14:49:12 #128
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75212206
Oe, nice... want ik heb net stiekem toch naar de kerstdingen gegluurd en wil graag snowshowers proberen: cognac en sinaasappel, dat kan alleen maar goed zijn.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75212248
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef -Mellow- het volgende:
Oe, nice... want ik heb net stiekem toch naar de kerstdingen gegluurd en wil graag snowshowers proberen: cognac en sinaasappel, dat kan alleen maar goed zijn.
Snowshowers = good. En zit vaak bij de kerstactie.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75212978
Jaaaaa ik heb mn pakketjes alletwee net gehad Harry heeft bijna alles opnieuw opgestuurd (alleen mn christmas kisses niet maar die waren ook perfect dus dat hoefde niet opnieuw) en hij heeft echt heel veel extraatjes er bij gedaan ik heb een fles Ghost douchegel gehad, een Jacko ballistic, een Snowdrops, een stuk Bob zeep, een stuk Orange Spice and all things nice zeep (ruikt exact als Taai Taai trouwens), een Fabulous Mrs Fox (citronella en mint zijn niet mijn ding zo blijkt) en een potje Randy Butter. En dat is echt SMERIG

Denk dus dat hoe ondankbaar het ook klinkt toch het een en ander in de ruil gaat. Ik had ook Eggsnog besteld vorige keer en dat vond ik toch geen fijn luchtje voor een lipbalm, en die heeft hij ook weer nagestuurd ook al was er niks mis mee, dus nu heb ik er twee. En het zelfde met de Let them eat Cake uit mn kerstcadeau. En de zeep. Wordt een flinke ruillijst dus

Maar ik ben echt blij met mn spulletjes, hij had alles zo goed ingepakt, alles in de hatbox zat in papieren zakjes of zelfs in bubble wrap. Alle losse BBSen enzo ook. De hot toddies had hij zelfs een papieren zakje EN een bubble wrap gegeven. En ze waren nog steeds kapot - die dingen zijn zo extreem vochtig dat ze gewoon uit elkaar vallen hoe je ze ook inpakt. Ik heb ze heel voorzichtig overgeheveld naar cellofaan, maar als cadeautje kunnen ze gewoon niet, dus geef ik maar wat anders.
pi_75213106
ik heb mn parfummetjes

Cinders is echt mjum, wel een vrij foody geurtje.
So White doet me denken aan WC luchtverfrisser zo op de eerste snif, die is even wennen dus

en Uluru showergel een tweede fles
  woensdag 2 december 2009 @ 15:24:42 #132
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75213440
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaa ik heb mn pakketjes alletwee net gehad Harry heeft bijna alles opnieuw opgestuurd (alleen mn christmas kisses niet maar die waren ook perfect dus dat hoefde niet opnieuw) en hij heeft echt heel veel extraatjes er bij gedaan ik heb een fles Ghost douchegel gehad, een Jacko ballistic, een Snowdrops, een stuk Bob zeep, een stuk Orange Spice and all things nice zeep (ruikt exact als Taai Taai trouwens), een Fabulous Mrs Fox (citronella en mint zijn niet mijn ding zo blijkt) en een potje Randy Butter. En dat is echt SMERIG

Denk dus dat hoe ondankbaar het ook klinkt toch het een en ander in de ruil gaat. Ik had ook Eggsnog besteld vorige keer en dat vond ik toch geen fijn luchtje voor een lipbalm, en die heeft hij ook weer nagestuurd ook al was er niks mis mee, dus nu heb ik er twee. En het zelfde met de Let them eat Cake uit mn kerstcadeau. En de zeep. Wordt een flinke ruillijst dus

Maar ik ben echt blij met mn spulletjes, hij had alles zo goed ingepakt, alles in de hatbox zat in papieren zakjes of zelfs in bubble wrap. Alle losse BBSen enzo ook. De hot toddies had hij zelfs een papieren zakje EN een bubble wrap gegeven. En ze waren nog steeds kapot - die dingen zijn zo extreem vochtig dat ze gewoon uit elkaar vallen hoe je ze ook inpakt. Ik heb ze heel voorzichtig overgeheveld naar cellofaan, maar als cadeautje kunnen ze gewoon niet, dus geef ik maar wat anders.
Happy end!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_75213449
Oh wat gaaf!!! Hoe laat had je besteld als ik vragen mag?
pi_75213613
Dipkip wat goed dat ook je andere pakketje er is! Netjes al die andere spulletjes erbij

Ik wil ook Lush..
quote:
Order Status: Pending
pi_75213642
Niet vroeg, pas om 15.15-15.30uur, wel was er dus een fout gemaakt bij het opnemen van de bestelling ipv cinders was er tob besteld dat heeft Harry wel veranderd en daarvoor de order geprint en daar handgeschreven op aangepast, geen idee of dta er iets mee te maken had dat ik hoger op de te af te handelen stapel kwam ofzo
pi_75213837
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:

Ahem... je wil van Randy butter af, zei je? Mij lijkt hij wel lekker.

En Mrs Fox vind ik heerlijk ruiken. Echt anijs en de voetafdrukjes zijn zo lief.
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn parfummetjes

Cinders is echt mjum, wel een vrij foody geurtje.
So White doet me denken aan WC luchtverfrisser zo op de eerste snif, die is even wennen dus

en Uluru showergel een tweede fles

Da's vlot!

Hopelijk komen ze bij mij morgen pas voor het eerst. Want als ze vnadaag komen mag ik vrijdag 80 kilometer retour gaan doen.

Geen idee hoe hoog mijn order ligt, ik heb hem afgelopen donderdag opnieuw moeten laten invoeren omdat mijn CC telkens geweigerd werd.
pi_75213886
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Dipkip wat goed dat ook je andere pakketje er is! Netjes al die andere spulletjes erbij

Ik wil ook Lush..
[..]
Niet naar kijken.
Mijn vorige party norders (2008-2009) zijn allang gearriveerd maar volgens het systeem nog steeds pending. Vautje in het systeem. Als je hem wil volgen (en via DHL verstuurt) kun je beter de T&T vragen. Gewoon je ordernummer mailen naar MO en hopen dat ze snel antwoorden.
pi_75213925
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:

Ik wil ook Lush..
[..]
dat pending zegt niks dat staat er altijd als je echt wilt weten of het verzonden is etc moet je orders@lush.co.uk mailen voor een pakketnummer als je het niet met royal mail hebt laten versturen dan.

Ik had trouwens geluk, was op weg naar college en zag de dhl man bij de deur bij de bellen staan en ik dacht het zal toch niet, ik loop even naar mn brievenbus die leeg was en vervolgens door de flat op weg naar college en toen zag ik de dhl meneer daar staan met wat pakjes en formulieren van: niet thuis, toen dacht ik lushtape te herkennen en liep er naartoe om te zeggen dat dat pakje wel eens voor mij kon zijn wat dus klopte hoef ik iig niet naar dat stomme depot want morgen zou ik er ook niet geweest zijn
pi_75213984
Ah okee, het kan dus ook zo zijn dat de DHL meneer van de week voor de deur staat?
pi_75214223
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:42 schreef Daph_ het volgende:
Ah okee, het kan dus ook zo zijn dat de DHL meneer van de week voor de deur staat?
pi_75215207
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:37 schreef Cat22 het volgende:

Ahem... je wil van Randy butter af, zei je? Mij lijkt hij wel lekker.

En Mrs Fox vind ik heerlijk ruiken. Echt anijs en de voetafdrukjes zijn zo lief.
Nou graag, want ik vind het echt afschuwelijk ruiken en het is volgens mij ook nog meer dan 100 gr.. Hield je niet ook van Snowrops ik ga denk ik vanavond maar eens door mn stash en alles wat ik wil ruilen apart zetten, ik ruil normaal nooit omdat ik het zo'n gedoe vind voor een dingetje maar daardoor heb ik intussen een aanzienlijke stapel dingen die eigenlijk alleen maar plek bezet houden omdat ik ze uiteindelijk toch niet gebruik (glitter massage bars, overload aan zeep, roze geurtjes etc.). Dan zet ik het binnenkort op het nederlandse lush forum, kun je kijken of je nog meer wil ruilen
pi_75215395
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nou graag, want ik vind het echt afschuwelijk ruiken en het is volgens mij ook nog meer dan 100 gr.. Hield je niet ook van Snowrops ik ga denk ik vanavond maar eens door mn stash en alles wat ik wil ruilen apart zetten, ik ruil normaal nooit omdat ik het zo'n gedoe vind voor een dingetje maar daardoor heb ik intussen een aanzienlijke stapel dingen die eigenlijk alleen maar plek bezet houden omdat ik ze uiteindelijk toch niet gebruik (glitter massage bars, overload aan zeep, roze geurtjes etc.). Dan zet ik het binnenkort op het nederlandse lush forum, kun je kijken of je nog meer wil ruilen
Snowdrops is ook

Ik hoor wel wat je kwijt wil. Waarschijnlijk heb ik ook wel wat te ruil. Als het geen Lush is heb ik ook nog zat wax tarts.
pi_75215978
Daarom, daar komen we wel uit
pi_75247652
Ruiltopic staat op het andere forum... Men, wat een lijst
pi_75250534
Nog geen mannetje van DHL hier.. *hoopvol*

Ik kan nog steeds niet op het Lush forum, is het normaal dat het zo lang duurt?
pi_75251351
*wacht vol spanning af*

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75252951
Hier ook nog niks!!

Je kan het beste even naar Lush emailen als je niet op het forum kan. Was bij mij ook nodig.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 18:34:46 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_75255153
Ben benieuwd wanneer we de parfums krijgen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_75255352
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef Mirjam het volgende:
*wacht vol spanning af*

Ik zit iedere keer te luisteren of er iemand aan de deur is/busje voor de deur stopt/buurman roept dat we niet thuis zijn en dat hij het pakket wel aanneemt
pi_75255398
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Dipkip het volgende:
Hier ook nog niks!!

Je kan het beste even naar Lush emailen als je niet op het forum kan. Was bij mij ook nodig.
Zal ik doen, thanks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')