Houd dan de site in de gaten na kerst. Vaak hebben zowel Lush NL als Lush UK hele mooie nieuwjaarsaanbiedingen waarbij ze van het kerstpul af moeten.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:35 schreef -Mellow- het volgende:
ik hou idd van zoet en kruidig. Maar goed, bestelling is al gedaan.
Snowshowers = good.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef -Mellow- het volgende:
Oe, nice... want ik heb net stiekem toch naar de kerstdingen gegluurd en wil graag snowshowers proberen: cognac en sinaasappel, dat kan alleen maar goed zijn.
Happy end!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaa ik heb mn pakketjes alletwee net gehadHarry heeft bijna alles opnieuw opgestuurd (alleen mn christmas kisses niet maar die waren ook perfect dus dat hoefde niet opnieuw) en hij heeft echt heel veel extraatjes er bij gedaan
ik heb een fles Ghost douchegel gehad, een Jacko ballistic, een Snowdrops, een stuk Bob zeep, een stuk Orange Spice and all things nice zeep (ruikt exact als Taai Taai trouwens), een Fabulous Mrs Fox (citronella en mint zijn niet mijn ding zo blijkt) en een potje Randy Butter. En dat is echt SMERIG
![]()
Denk dus dat hoe ondankbaar het ook klinkt toch het een en ander in de ruil gaat. Ik had ook Eggsnog besteld vorige keer en dat vond ik toch geen fijn luchtje voor een lipbalm, en die heeft hij ook weer nagestuurd ook al was er niks mis mee, dus nu heb ik er twee. En het zelfde met de Let them eat Cake uit mn kerstcadeau. En de zeep. Wordt een flinke ruillijst dus![]()
Maar ik ben echt blij met mn spulletjes, hij had alles zo goed ingepakt, alles in de hatbox zat in papieren zakjes of zelfs in bubble wrap. Alle losse BBSen enzo ook. De hot toddies had hij zelfs een papieren zakje EN een bubble wrap gegeven. En ze waren nog steeds kapot - die dingen zijn zo extreem vochtig dat ze gewoon uit elkaar vallen hoe je ze ook inpakt. Ik heb ze heel voorzichtig overgeheveld naar cellofaan, maar als cadeautje kunnen ze gewoon niet, dus geef ik maar wat anders.
quote:Order Status: Pending
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaa ik heb mn pakketjes alletwee net gehadHarry heeft bijna alles opnieuw opgestuurd (alleen mn christmas kisses niet maar die waren ook perfect dus dat hoefde niet opnieuw) en hij heeft echt heel veel extraatjes er bij gedaan
ik heb een fles Ghost douchegel gehad, een Jacko ballistic, een Snowdrops, een stuk Bob zeep, een stuk Orange Spice and all things nice zeep (ruikt exact als Taai Taai trouwens), een Fabulous Mrs Fox (citronella en mint zijn niet mijn ding zo blijkt) en een potje Randy Butter. En dat is echt SMERIG
![]()
Denk dus dat hoe ondankbaar het ook klinkt toch het een en ander in de ruil gaat. Ik had ook Eggsnog besteld vorige keer en dat vond ik toch geen fijn luchtje voor een lipbalm, en die heeft hij ook weer nagestuurd ook al was er niks mis mee, dus nu heb ik er twee. En het zelfde met de Let them eat Cake uit mn kerstcadeau. En de zeep. Wordt een flinke ruillijst dus![]()
Maar ik ben echt blij met mn spulletjes, hij had alles zo goed ingepakt, alles in de hatbox zat in papieren zakjes of zelfs in bubble wrap. Alle losse BBSen enzo ook. De hot toddies had hij zelfs een papieren zakje EN een bubble wrap gegeven. En ze waren nog steeds kapot - die dingen zijn zo extreem vochtig dat ze gewoon uit elkaar vallen hoe je ze ook inpakt. Ik heb ze heel voorzichtig overgeheveld naar cellofaan, maar als cadeautje kunnen ze gewoon niet, dus geef ik maar wat anders.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn parfummetjes![]()
Cinders is echt mjum, wel een vrij foody geurtje.
So White doet me denken aan WC luchtverfrisser zo op de eerste snif, die is even wennen dus
en Uluru showergeleen tweede fles
Niet naar kijken.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Dipkip wat goed dat ook je andere pakketje er is! Netjes al die andere spulletjes erbij
Ik wil ook Lush..
[..]
dat pending zegt niks dat staat er altijd als je echt wilt weten of het verzonden is etc moet je orders@lush.co.uk mailen voor een pakketnummer als je het niet met royal mail hebt laten versturen dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
Dipkip wat goed dat ook je andere pakketje er is! Netjes al die andere spulletjes erbij
Ik wil ook Lush..
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:42 schreef Daph_ het volgende:
Ah okee, het kan dus ook zo zijn dat de DHL meneer van de week voor de deur staat?
Nou graag, want ik vind het echt afschuwelijk ruiken en het is volgens mij ook nog meer dan 100 gr.. Hield je niet ook van Snowropsquote:Op woensdag 2 december 2009 15:37 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahem... je wil van Randy butter af, zei je? Mij lijkt hij wel lekker.![]()
En Mrs Fox vind ik heerlijk ruiken.Echt anijs en de voetafdrukjes zijn zo lief.
Snowdrops is ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou graag, want ik vind het echt afschuwelijk ruiken en het is volgens mij ook nog meer dan 100 gr.. Hield je niet ook van Snowropsik ga denk ik vanavond maar eens door mn stash en alles wat ik wil ruilen apart zetten, ik ruil normaal nooit omdat ik het zo'n gedoe vind voor een dingetje maar daardoor heb ik intussen een aanzienlijke stapel dingen die eigenlijk alleen maar plek bezet houden omdat ik ze uiteindelijk toch niet gebruik (glitter massage bars, overload aan zeep, roze geurtjes etc.). Dan zet ik het binnenkort op het nederlandse lush forum, kun je kijken of je nog meer wil ruilen
quote:
Zal ik doen, thanks!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef Dipkip het volgende:
Hier ook nog niks!!
Je kan het beste even naar Lush emailen als je niet op het forum kan. Was bij mij ook nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |