Ik weet het niet zeker hoor, zag alleen dat de US versie regiovrij was en dat het niet bij de NTSC J niet stond, maar dat zegt niet zo heel veel.quote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
NTSC J levertijd is ook 5-15 dagen, maar weet je het zeker dat die niet regio vrij en niet Engels is? Want bij Rainbow Six: Vegas staat het ook, maar ik weet vrij zeker dat Ubisoft games altijd regiovrij zijn.
Heb nu GoW NTSC J in order, anders mag ik die wel gauw cancellen. Heb ze ook gemaild maar reactie duurt meestal een dagje..
het gaat beginnenquote:Ben jij HET? FIFA Interactive World Player 2006 worden doe je met de Xbox Live FIFA Interactive World Cup. Vanaf 13 november 2006 kun je meedingen om je land te kunnen vertegenwoordigen tijdens de grote finale in Amsterdam op zaterdag 9 december 2006. Registreer je nu en bereid je voor om met behulp van EA's FIFA 07 en Xbox Live spelers uit de hele wereld uit te dagen.
quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter zaterdag helemaal op is...
kan niet wachtnequote:
Kom op zeg, d'r is toch vast wel iemand die al verder is dan mij met CoD3 SP?quote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kom totaal niet verder met CoD3 single player, ik zit in een missie waar je een fabriek o.i.d moet overnemen van de duitsers, dat lukt ook prima, maar dan krijg je een tegenaanval waarin je eerst met een panzershreck 1 tank moet uitschakelen, dat lukt ook nog, dan een andere gast begeleiden om tank 2 op te blazen, lukt ook nog, maar dan moet ik op tank 3 vervolgens zelf een explosief plaatsen, dus ik flikker een stuk of wat rookgranaten rond die tank, probeer een explosief te plaatsen, maar dan krijg je zo'n irritante volgorde van knoppen die je moet indrukken, en terwijl je dat doet word ik continu kapot geschoten.
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Ja uitgespeeld, kan me zo niet heugen dat ik daar ergens vast zat.quote:Op maandag 13 november 2006 17:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kom op zeg, d'r is toch vast wel iemand die al verder is dan mij met CoD3 SP?
Dit gaat volgens mij over ranked match, deze heb ik nog niet gespeeld kon geen mensen vinden.quote:Op maandag 13 november 2006 18:02 schreef linuxje het volgende:
ik heb geen lag gehad met COD3weet niet wat het is dus
Ik weet het ook niet.. nahja ik heb ze gemailed dus even afwachten maar.quote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, zag alleen dat de US versie regiovrij was en dat het niet bij de NTSC J niet stond, maar dat zegt niet zo heel veel.
Ik ben benieuwd naar de reactie van Play Asia. Ik wil heel graag Tony Hawk bestellen maar weet niet of ik het kan vertrouwen dat het 100% zeker werkt...quote:Op maandag 13 november 2006 18:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. nahja ik heb ze gemailed dus even afwachten maar.
Ik het al verteld.. schiet wat gasten dood.. kan me herrineren dat ik er ook 1x ben geschoten,.. en de keer daarna gehaald.quote:Op maandag 13 november 2006 17:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kom op zeg, d'r is toch vast wel iemand die al verder is dan mij met CoD3 SP?
Te veel tekstquote:
Kut uitgebreide reviews ook altijd.quote:
Eis ik van een ieder zijn gamertag in zijn sig...quote:
Idd redelijk veel tekst. Maar veels te weinig afbeeldingen. Review met alleen officiele plaatjes kán gewoon niet.quote:
Als je idd heel kritisch kijkt naar de demo zijn er wat punten die deze game naar het niveau van perfectie hadden kunnen leiden. Maar gelukkig is dat niet zo. Ik verwacht ook niet dat Lost Planet de nieuwe Halo zal worden, maar dat verwacht ik ook niet van Gears of War. Ik denk wel dat de ervaring van Lost Planet uniek zal zijn en dát in combinatie met een prettige besturing en varieteit in gameplay kan dit toch wel een verdomd goede game opleveren. HYPE! Maar voorlopig roep ik dat nog als enigequote:Op maandag 13 november 2006 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
Hand-on met de eerste 5 levels van Lost Planet
What the crapquote:Op maandag 13 november 2006 20:41 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six: Vegas loopt weer vertraging op
Straks krijg ik nog vrije tijd
Gonads and strife!quote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef JoMo0 het volgende:
Wat is Gears of War![]()
Misschien een Te Vette Paashaas ?
Hehe ik ga ook altijd wel even scheuren met zo'n dingquote:Op maandag 13 november 2006 21:47 schreef Bastard het volgende:
TE droog zeg
Ik rij op een tweespan over de weg, kom 2 vijanden tegen en rij zo door ze heen.. ik wil draaien maar hun openen het vuur op mij, dus wil weg rijden.. Hoor ik een gek tikkend motorgeluid.. valt die gewoon stil
Wel hectisch....is lang geleden dat ik MP heb gespeeldquote:Op maandag 13 november 2006 21:47 schreef Bastard het volgende:
TE droog zeg
Ik rij op een tweespan over de weg, kom 2 vijanden tegen en rij zo door ze heen.. ik wil draaien maar hun openen het vuur op mij, dus wil weg rijden.. Hoor ik een gek tikkend motorgeluid.. valt die gewoon stil
kut das jammer!quote:Op maandag 13 november 2006 20:41 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six: Vegas loopt weer vertraging op
Straks krijg ik nog vrije tijd
vreemd genoeg heb ik daar meer zin in dan in gow op het moment (zal wel veranderen als ik gow binne hebquote:
dat roeienquote:Op maandag 13 november 2006 23:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
De tering, wat krijg ik een hekel aan die stomme minigame dingen in CoD3 SP. eerst al die knoppencombo's bij het plaatsen van explosieven, dan dat idiote roeien. Nu weer een mortier gebruiken om een blokkade op te blazen. Ik wil gewoon duitsers afknallen, niet zulke onzin.
Sowieso lelijke screens, zal wel bugje zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 23:04 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 Ridge Racer 6 vs. Playstation 3 Ridge Racer 7
Betrouwbaar? Geen idee, maar ik mag voor Sony toch hopen dat hiermee gekloot is
Die eerste screens vind ik de ps3 flink tegenvallen, die laatste, waar je die auto ziet en dat hele landschap ziet de ps3 er een stuk beter uit.quote:Op maandag 13 november 2006 23:04 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 Ridge Racer 6 vs. Playstation 3 Ridge Racer 7
Betrouwbaar? Geen idee, maar ik mag voor Sony toch hopen dat hiermee gekloot is
Die explosieven ben ik nu ook wel zat jaquote:Op maandag 13 november 2006 23:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
De tering, wat krijg ik een hekel aan die stomme minigame dingen in CoD3 SP. eerst al die knoppencombo's bij het plaatsen van explosieven, dan dat idiote roeien. Nu weer een mortier gebruiken om een blokkade op te blazen. Ik wil gewoon duitsers afknallen, niet zulke onzin.
Daar is toch een tooltje voor, voor WMC? Ik wil nog steeds wel weten hoe het werkt.. Ik krijg divx niet werkend op mn 360 en sowieso ziet ie andere directories als mn documensmy music (en video) map niet, ook niet als ik ze toevoeg... dan ziet ie gewoon geen bestanden in mn mp3 mapquote:Op maandag 13 november 2006 23:28 schreef magnifor het volgende:
Weet iemand wanneer we die xvid update kunnen verwachten? Wil een Xbox 360 kopen, maar wil wel eerst Xvid support hebben.
Misschien zijn er tooltjes voor, maar Microsoft komt zelf met een update waardoor het mogelijk wordt dat de Xbox 360 zelf xvid bestanden kan afspelen. Heb je geen tooltjes voor nodig enzo. Ik hoop dat het mogelijk wordt om je xvid bestanden op de harde schijf te plaatsen. Hoef je niet te streamen enzo.quote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar is toch een tooltje voor, voor WMC? Ik wil nog steeds wel weten hoe het werkt.. Ik krijg divx niet werkend op mn 360 en sowieso ziet ie andere directories als mn documensmy music (en video) map niet, ook niet als ik ze toevoeg... dan ziet ie gewoon geen bestanden in mn mp3 map
Help
Oke, dan koop ik wel die 299 versie. Die HD koop ik later wel.quote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef Kremers het volgende:
Als xvid al komt, dan op zijn vroegst rond het voorjaarMS komt elk voorjaar/najaar met een patch.
Volgens mij was dat een gerucht.quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Misschien zijn er tooltjes voor, maar Microsoft komt zelf met een update waardoor het mogelijk wordt dat de Xbox 360 zelf xvid bestanden kan afspelen. Heb je geen tooltjes voor nodig enzo. Ik hoop dat het mogelijk wordt om je xvid bestanden op de harde schijf te plaatsen. Hoef je niet te streamen enzo.
Je hebt inderdaad gelijk. Damn das wel vet ja, hopelijk snelquote:Op maandag 13 november 2006 23:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Xbox 360 krijgt DivX en XviD support binnen twee maanden.
Geen gerucht dus.
THP8 is 100% zeker egiovrij...gewoon bestellen dus....quote:Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reactie van Play Asia. Ik wil heel graag Tony Hawk bestellen maar weet niet of ik het kan vertrouwen dat het 100% zeker werkt...
Luxe-probleem.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:57 schreef kepler het volgende:
dat hypen van die games hier
Ik wil nu dus GoW spelen, Viva Pinata en CoD3...
maar ik heb nog FEAR liggen en krijg binnenkort Dead Rising
en ik heb geen geld
Nó way. Daar begint Microsoft niet aan. Je kunt het al streamen, vanaf USB-apparaat streamen, een externe HDD erop aansluiten. Maar ik weet zeker dat ze dat niet zullen doen.quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Misschien zijn er tooltjes voor, maar Microsoft komt zelf met een update waardoor het mogelijk wordt dat de Xbox 360 zelf xvid bestanden kan afspelen. Heb je geen tooltjes voor nodig enzo. Ik hoop dat het mogelijk wordt om je xvid bestanden op de harde schijf te plaatsen. Hoef je niet te streamen enzo.
Das wel vet, is/wordt het ook mogelijk om DVD's (images) streaming af te spelen?quote:Op maandag 13 november 2006 23:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Geen gerucht dus.
Lees anders ook even waar Fok!games het vandaan heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 23:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Geen gerucht dus.
Klinkt lekker betrouwbaar allemaal, helemaal aangezien het van het immer populaire xlife komtquote:Na afloop had ik even een kort gesprek met de presentator en ik vroeg hem of er ooit ondersteuning gaat komen voor DivX en XviD. Tot mijn grote verbazing begon hij me te vertellen dat Microsoft hier heel hard mee aan het werk is en er binnen twee maanden een firmware update gaat komen waardoor het mogelijk is om Divx en XviD rechtstreeks op je Xbox 360 af te spelen. Dat is nou informatie waar we wat aan hebben, en vergeet niet welke site je er het eerste over vertelde
quote:Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reactie van Play Asia. Ik wil heel graag Tony Hawk bestellen maar weet niet of ik het kan vertrouwen dat het 100% zeker werkt...
De NTSC J versies zijn dus gewoon regiovrij en nog een stuk goedkoper ookquote:Hi devv05,
thank you for contacting Play-Asia.com.
The Asian version is actually region free. Do you still want to change the
order?
In case of any further question please do not hesitate to contact us
again.
Best regards,
Tony
Play-Asia.com
Ik ben het hele weekend uit huis. Voor mij wordt het pas maandagquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef Martijn85 het volgende:
Laat ik dan net een bedrijfsuitje hebben![]()
Ga na het uitje wel spelen als ik thuis kom. Dus waarschijnlijk dronken, tot een uurtje of 6-7 ventjes doormidden zagenquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Fuck dat uitje... Ik ga direct na school/werk naar CS om mijn copy op te halen, neem een fout magnetronmaaltijdje mee en sluit mij op...
Neem gewoon een dag vrij net als ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Fuck dat uitje... Ik ga direct na school/werk naar CS om mijn copy op te halen, neem een fout magnetronmaaltijdje mee en sluit mij op...
Ik ben Vrijdagavond thuis, komt Gijsje79 dus dat word wel gamen denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend uit huis. Voor mij wordt het pas maandag
Mjah, ik zit nu niet in het korps, dus mag dat aan school gaan uitleggen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:07 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Neem gewoon een dag vrij net als ik
Heb je nog iets gehoord van Play Asia?quote:Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is deze dezelfde als de PC-versie?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
F.E.A.R. krijgt goede cijfers!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69931&page=2
Yup, zo goed alsquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is deze dezelfde als de PC-versie?
Ah, dan kan ik die laten liggenquote:
Nee trekt me helemaaal niet ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik die laten liggen
Voor degene die F.E.A.R. nog niet hebben gespeeld; Aanrader!![]()
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik me echt een paar keer helemaal gek ben geschrokken hoor..quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee trekt me helemaaal niet ook.
Het is best wel een 13 in een dozijn shooter met dingen erin die eng zouden moeten zijn maar het eigenlijk niet echt zijn. Daarbij vind ik die slowmotion leuk voor een keer maar ook niet constant.. handig wellicht met beter richten.
quote:Tiesto's Dance4Life te downloaden op Marketplace
Put on your dancing shoes en ga als een speer naar Xbox Live Marketplace, voor een goed doel. Microsoft steunt Dance4Life, de jongerenafdeling van de Wereld AIDS Campagne, door een video aan te bieden van DJ Tiësto - de nummer één DJ van de wereld - en Faithless-zanger Maxi Jazz. De video is voor 150 Microsoft Points te downloaden op Xbox Live Marketplace en de opbrengst gaat in zijn geheel naar Dance4Life, het van oorsprong Nederlandse initiatief dat vecht voor een wereld zonder HIV en AIDS.
Op de Dance4Life-video staat de officiële 'herkenningsmelodie' van Dance4Life, die afgelopen augustus zijn première beleefde tijdens de openingsceremony van de 16e internationale AIDS-conferentie in Toronto. Tiësto stond zij aan zij met Alicia Keys en sprekers als Bill Gates. De video van de single is vanaf vandaag te downloaden op Xbox Live Marketplace, net als de gratis Dance4Life-promotievideo.
Dance4Life, dat zijn wortels in Nederland heeft, krijgt op het moment vaste vorm in dertien landen. Dit jaar zijn honderdduizenden jonge mensen betrokken bij de Dance4Life-schoolprojecten, die sinds september lopen. Het schoolproject mondt uit in een spetterende finale: een enorm dance event op 25 november - de zaterdag voor Wereld AIDS Dag - in Egypte, Duitsland, Ierland, Kenia, Nigeria, Zuid-Afrika, Tanzania, Rusland, Groot-Brittannie, Vietnam en natuurlijk Nederland. Tienduizenden jonge mensen over de hele wereld dansen met elkaar, in het echt en via satellietverbindingen.
"We zijn er trots op dat we op Xbox Live Marketplace niet alleen digitaal topvermaak voor Xbox 360-gebruikers aanbieden, maar dat we er ook onze bijdrage leveren aan de wereldwijde strijd tegen HIV en AIDS," zegt Richard Teversham van Xbox. "Xbox-eigenaren krijgen, wanneer ze de Dance4Life-video downloaden, de groten der aarde van de dance-scene voorgeschoteld en steunen tegelijkertijd het goede doel."
"Dit is een uitstekende manier om Dance4Life te steunen," zegt Mariet Dingemans, hoofd communicatie van Dance4Life International. "We moedigen dergelijke initiatieven van harte aan, want als we écht iets willen veranderen, dan is de mobilisering van de wereldbevolking cruciaal. Het is goed om te zien dat Xbox Live Marketplace op zo'n positieve manier wordt gebruikt en we zijn Microsoft én de Xbox-gamers dankbaar voor hun bijdrage."
graphics zie ik weinig verschil, framerate is op de PS3 duidelijk hoger.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leuk nummer voor een goed doel. Ik down 'm ook wel
Zeiden ze in het begin ook van de 360 hoor dat het er niet uitzag op een normale TV... uiteindelijk ook dikke BS geweest.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees trouwens steeds vaker dat je voor de PS3 echt een HDTV nodig hebt, omdat de games er anders nauwelijks beter uitzien dan op de PS2. Ridge Racer 7 wordt vaak als voorbeeld aangedragen. Dit terwijl men anderzijds lovend is over de graphics van Gears of War op een normale TV.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]Oh ik zie dat je er nog 150 punten voor moet betalen.. laat maar dan.
Dat gaat dus direct naar het goede doelquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]Oh ik zie dat je er nog 150 punten voor moet betalen.. laat maar dan.
Ik kies mn eigen goeie doelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat gaat dus direct naar het goede doel
Het verschil tussen een normale TV en een HDTV is toch wel drastisch veel, speel maar eens een tijdje op je HDTV en ga dan maar eens via tv spelen, dan kan je het verschil pas goed merken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zeiden ze in het begin ook van de 360 hoor dat het er niet uitzag op een normale TV... uiteindelijk ook dikke BS geweest.
Maargoed we zien het vanzelf
Maat van me heeft een HDTV en zo drastisch veel vind ik het niet..quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:27 schreef masterdave het volgende:
[..]
Het verschil tussen een normale TV en een HDTV is toch wel drastisch veel, speel maar eens een tijdje op je HDTV en ga dan maar eens via tv spelen, dan kan je het verschil pas goed merken.
Handige link voor het controleren van de regio-vrije x360 games:quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:34 schreef devv05 het volgende:
De NTSC J versies zijn dus gewoon regiovrij en nog een stuk goedkoper ookNeem aan dat ze ook gewoon Engels zijn (alleen het doosje denk ik niet) dus bestellen die hap!
Hoe gaat het eigenlijk daarmee?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[GAM] Inzamelactie voor MMaRsu continues
bijvoorbeeld!
Ik denk dat het er ook mee te maken hebt wat voor SDTV je hebt, ik zie zelf ook niet superveel verschil tussen mijn 100hz breedbeeld en een HDTV, plus het feit dat ik ook vaak DVD’s kijk, en die er niet uit zien op een HDTV, en om nou special zo’n ding aan te schaffen voor de 360, daar is mijn portemonnee het weer niet mee eens.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maat van me heeft een HDTV en zo drastisch veel vind ik het niet..
Athans niet zo veel dat ik er een nieuwe TV voor ga aanschaffen.
Tuurlijk is het mooier op een HDTV maar het is voor mij geen verschil tussen een DAF en een Ferrari
vlgs mij zit ie op iets van 130 euro ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk daarmee?
Achja, ik koop toch geen Xbox 360 totdat de xvid support zeker is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:06 schreef Panick het volgende:
[..]
Lees anders ook even waar Fok!games het vandaan heeft.
[..]
Klinkt lekker betrouwbaar allemaal, helemaal aangezien het van het immer populaire xlife komt!
Handig lijstjequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Handige link voor het controleren van de regio-vrije x360 games:
http://wiki.xboxic.com/Region-free_Xbox_360_Games
En specifiek voor play-asia:
http://www.play-asia.com/(...)ity_guide-49-jp.html
Koop dan een Xbox 1 en laat em softmodden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Achja, ik koop toch geen Xbox 360 totdat de xvid support zeker is.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben Vrijdagavond thuis, komt Gijsje79 dus dat word wel gamen denk ik![]()
Zaterdag ook.. en Zondag huis vol met visite.
Handig inderdaad, al is Gears of War er al niet up2date.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Die lijst van xboxic heeft een update nodig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Lol, dan doe je toch echt iets fout... Zeker aangesloten via een bijgeleverde scart kabel..quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
plus het feit dat ik ook vaak DVD’s kijk, en die er niet uit zien op een HDTV.
Ik doe niets fout, DVDs van nu zien er slechter uit op een HDTV dan op een SDTV, net als dat normale televisie-uitzendingen er ook slechter uitzien op HDTVs.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:13 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Lol, dan doe je toch echt iets fout... Zeker aangesloten via een bijgeleverde scart kabel..
Niet als je een dvd speler hebt met HDMI uit, of via je 360 vga doet dan wordt de dvd geupscaled, dat zier imo beter uit dan op SD.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doe niets fout, DVDs van nu zien er slechter uit op een HDTV dan op een SDTV, net als dat normale televisie-uitzendingen er ook slechter uitzien op HDTVs.
Lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk.
imo nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Niet als je een dvd speler hebt met HDMI uit, of via je 360 vga doet dan wordt de dvd geupscaled, dat zier imo beter uit dan op SD.
Ik zal binnen kort wel even en foto neerplantenquote:
pffwhhaaahaha, n00bquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doe niets fout, DVDs van nu zien er slechter uit op een HDTV dan op een SDTV, net als dat normale televisie-uitzendingen er ook slechter uitzien op HDTVs.
Lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk.
quote:
Bij de HDTVs die ik gezien heb met een normale DVD erop spelend, zag je dat bv. snelle camera-bewegingen er echt heel slecht uitzagen, of tijdens het afgelopen WK, toen de HDTV hype er was, toen had mijn buurman er 1 gehaald, en daar zag je tijdens de voetbalwedstrijden gewoon een streep achter de bal....quote:Ik zal binnen kort wel even en foto neerplanten Kun je zien dat het er erg mooi uitziet. Zowie zo zijn imo de kleuren beter op een lcd (behalve zwart)
Dat heet ghosting, geloof mij, dat is met de huidige generatie bijna verleden tijd, met de mijne zowieso. Dit bewijst ten eerste dat je dus een crap HDTV als vergelijkmateriaal heb gehad. Ten tweede, ik heb een Samsung LE32M61b scherm in me woonkamer staan, daarnaast een SDTV in me slaapkamer, telkens valt het ons weer op dat het detail beduidend minder is dan in de woonkamer. Moet er wel bij zeggen. We hebben digitale tv van UPC, maar das ook nie alles, geloof mij.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Of de mensen hier hebben HDTVs van 5000+ euro, of hebben slechte ogen.
[..]
Bij de HDTVs die ik gezien heb met een normale DVD erop spelend, zag je dat bv. snelle camera-bewegingen er echt heel slecht uitzagen, of tijdens het afgelopen WK, toen de HDTV hype er was, toen had mijn buurman er 1 gehaald, en daar zag je tijdens de voetbalwedstrijden gewoon een streep achter de bal....
De consumentenbond raadde niet voor niets de aanschaf af.
Met de huidige generatie hele dure HD-TV's misschien, maar met de HDTVs die overal voor bv 999 euro te koop staan ben je echt niet goed af hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dat heet ghosting, geloof mij, dat is met de huidige generatie bijna verleden tijd, met de mijne zowieso. Dit bewijst ten eerste dat je dus een crap HDTV als vergelijkmateriaal heb gehad. Ten tweede, ik heb een Samsung LE32M61b scherm in me woonkamer staan, daarnaast een SDTV in me slaapkamer, telkens valt het ons weer op dat het detail beduidend minder is dan in de woonkamer. Moet er wel bij zeggen. We hebben digitale tv van UPC, maar das ook nie alles, geloof mij.
Das onzin hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met de huidige generatie hele dure HD-TV's misschien, maar met de HDTVs die overal voor bv 999 euro te koop staan ben je echt niet goed af hoor.
Maar nu weer over de 360...
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Das onzin hoorMaarja op een HDTV zie je pas hoe brak normaal televisiekanaal is. DVD ziet er oke uit en HDTV is om je vingers bij af te likken
Laat ze maar gauw overgaan op HD uitzendingen
Yep onzinquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Das onzin hoorMaarja op een HDTV zie je pas hoe brak normaal televisiekanaal is. DVD ziet er oke uit en HDTV is om je vingers bij af te likken
Laat ze maar gauw overgaan op HD uitzendingen
Mja, jij hebt 1x een gare HDTV gezien en denkt meteen dat het dan wel overal hetzelfde zal zijn. Het verschil, zeker met 360, is zoooo enorm als je 'm voor het eerst op 1080i zet. Moet er niet aan denken om terug te moeten switchenquote:
Ik had het wel verwacht, gewoon erg leuke game en weer eens totaal iets anders. Hoop dat ik m'n reviewversie gauw binnenkrijg.quote:Viva Pinata krijgt onverwacht hoge cijfers zeg, en het lijkt toch echt diepgaand te zijn ipv alleen voor kinderen, denk dat ik die ook maar aan mijn wish-list ga toevoegen.
Goed doel my ass, MS steekt het gewoon vriendelijk in hun zakquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat gaat dus direct naar het goede doel
Heb de zelfde TV en ook UPC Digitale TV staan, en alles ziet er toch veel veel beter uit nu, vooral nu alle kanalen een beetje overschakelen naar Breedbeeld. Mischien moetje toch wat aan je instellingen kloten, want er valt veel beter beeld uit te halen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dat heet ghosting, geloof mij, dat is met de huidige generatie bijna verleden tijd, met de mijne zowieso. Dit bewijst ten eerste dat je dus een crap HDTV als vergelijkmateriaal heb gehad. Ten tweede, ik heb een Samsung LE32M61b scherm in me woonkamer staan, daarnaast een SDTV in me slaapkamer, telkens valt het ons weer op dat het detail beduidend minder is dan in de woonkamer. Moet er wel bij zeggen. We hebben digitale tv van UPC, maar das ook nie alles, geloof mij.
Ik heb nergens gezegd dat de 360 er niet goed uitziet op HDTVs, waar het mij om gaat is dat SD beeld er minder goed uitziet op HDTVs, aangezien de ''fouten'' je dan beter opvallen, en een heleboel HDTVs gewoon last hebben van dat ''Ghosting''.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, jij hebt 1x een gare HDTV gezien en denkt meteen dat het dan wel overal hetzelfde zal zijn. Het verschil, zeker met 360, is zoooo enorm als je 'm voor het eerst op 1080i zet. Moet er niet aan denken om terug te moeten switchen
In de 90's misschien (nou ja, ja) maar die kerel is helemaal bijgedraaid. Positief.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef devv05 het volgende:
Tuurlijk, en Bill Gates is ook een gierige vrek zeker..
Ik denk dat je mijn verhaal niet helemaal goed begrepen heb, maar ik ben superblij met me HDTV, en ik zie dus duidelijk verschil tussen SD en HDTV. Maar goed, eerlijk is eerlijk, mijn enige reden was toendertijd voor de 360, en geen haar op me hoofd die er spijt van heeft.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Heb de zelfde TV en ook UPC Digitale TV staan, en alles ziet er toch veel veel beter uit nu, vooral nu alle kanalen een beetje overschakelen naar Breedbeeld. Mischien moetje toch wat aan je instellingen kloten, want er valt veel beter beeld uit te halen.
Top TV![]()
Ik ben zeer tevreden met de beeldkwaliteit van de 360 op mijn 100hz breedbeeld hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef zatoichi het volgende:
bateman, miojn oplossing is goedkoper; gewoon een monitor (22"breedbeeld), kost 400,- en is hartstikke scherp; met name bij Battlfield merkte ik het verschil (en werd sniperclass eindelijk leuk)
heb zelf transcode360 op m'n media center pc geïnstalleerd en die reencode als faster-than-realtime. Ondersteund alle videoformaten. Kan moeiteloos .mkv .avi (divx/xvid), ogg en weet ik veel wat streamen naar m'n 360 incl subtitles werkt perfect.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Koop dan een Xbox 1 en laat em softmodden.
Op de 360 zie ik geen xvid support komen tbh
extra note hierbij, je MOET hierbij dus wel een Mediacenter XP machine gekoppeld hebben staan met je 360. Maar idd het werk perfect, gebruik het zelf ook al maanden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
heb zelf transcode360 op m'n media center pc geïnstalleerd en die reencode als faster-than-realtime. Ondersteund alle videoformaten. Kan moeiteloos .mkv .avi (divx/xvid), ogg en weet ik veel wat streamen naar m'n 360 incl subtitles werkt perfect.
Films nog niet geprobeerd, wel gehad dat hij bij grotere HDTV afleveringen wat wilde haperen (file van 800+ Mb) maar wegvallen is nog niet gebeurd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef Martijn85 het volgende:
Heb Transcode360 ook maar als ik een film wil afspelen verliest hij verbinding met m'n pc![]()
Ik zit hem nu al heel de middag te spelen, verslavend as hell!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep onzin![]()
Viva Pinata krijgt onverwacht hoge cijfers zeg, en het lijkt toch echt diepgaand te zijn ipv alleen voor kinderen, denk dat ik die ook maar aan mijn wish-list ga toevoegen.
Kun je uitleggen hoe dat werkt? En weet je misschien waarom ie bij in andere maps dan mijn my documents bijvoorbeeld al niet eens MP3's ziet? Ik wil wel graag Divx/Xvid streamen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
heb zelf transcode360 op m'n media center pc geïnstalleerd en die reencode als faster-than-realtime. Ondersteund alle videoformaten. Kan moeiteloos .mkv .avi (divx/xvid), ogg en weet ik veel wat streamen naar m'n 360 incl subtitles werkt perfect.
Er vanuitgaande dat je een pc hebt met windows media center;quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen hoe dat werkt? En weet je misschien waarom ie bij in andere maps dan mijn my documents bijvoorbeeld al niet eens MP3's ziet? Ik wil wel graag Divx/Xvid streamen!
Kan iemand trouwens nog antwoord geven over mijn account vraagje?
1 december pasquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:25 schreef koentje.k het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/35921
Wanneer komt die game nou uit?
Gedaan, maar hij zegt:quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er vanuitgaande dat je een pc hebt met windows media center;
ga naar http://www.runtime360.com/ download en installeer runtime 360
reboot
ga naar je xbox en selecteer media center en volg de instructies om de connectie met je pc te maken.
mapjes sharen via media center op je pc en voila.
Mwehh.. kweet het niet.. en dan ook nog EA, live spelen zal dan wel sucken, en daar moet het spel het van hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef wc-eend het volgende:
Tis dan wel Ea. maarre..
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=14970
Damn, die graphics zijn echt super zeg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef wc-eend het volgende:
Tis dan wel Ea. maarre..
EA is leuk tot het vervolg komtquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef wc-eend het volgende:
Tis dan wel Ea. maarre..
het ziet er wel enorm vet uit!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef wc-eend het volgende:
Tis dan wel Ea. maarre..
Helaas is dat niet het enige waar het om draait. Laat de rest bij EA nou verdomd ruk zijn!quote:
Je moet op de film gaan staan die je wil zien en dan naar "more" gaan en dan kom je in een scherm waar je het Transcode360 icoontje vindt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gedaan, maar hij zegt:
De video kan niet worden afgespeeld.
Het bestandstype wordt niet herkend en kan niet worden afgespeeld. De juiste codec is niet geinstalleerd of het bestand is beschadigd.
Ik heb gewoon de Divx/Xvid codec op mn pc
Army of Three. Coming 2008.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
EA is leuk tot het vervolg komt
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:21 schreef Panick het volgende:
[..]
Je moet op de film gaan staan die je wil zien, dan op de info kop op je AB drukken, en dan naar "more" gaan en dan kom je in een scherm waar je het Transcode360 icoontje vindt.
Dan kan je selecteren om de film te zien door um te streamen met transcode. Werkt perfect
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben ''aangenomen'' op een gamesite, krijg donderdag call of duty 3 binnen om te reviewen. Ben erg benieuwd![]()
Welke site?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben ''aangenomen'' op een gamesite, krijg donderdag call of duty 3 binnen om te reviewen. Ben erg benieuwd![]()
Moet je wel die AB hebben.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja toch, eerst maar eens afwachten wat die site gaat doen, eerst een bezoekers trekkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]...
Wel tof dat je gelijk een goeie game mag reviewen.
Als ik zo eerlijk mag zijn, dat gaat niet lukken. Meerdere redenen zijn daar voor te vinden, denk ik zo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja toch, eerst maar eens afwachten wat die site gaat doen, eerst een bezoekers trekken
Als we ze kunnen lezen, that is. Ik heb vaak al moeite met z'n forum posts.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:18 schreef Cubewoods het volgende:
We zullen allemaal masaal je reviews gaan lezen
Post van MMaRsu net hoe zijn review ongeveer zal zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als we ze kunnen lezen, that is. Ik heb vaak al moeite met z'n forum posts.
quote:MMaRsu | Nieuw TEL NR!!! zegt:
ja leuke game goeie achivements en veel leuke poppetjes mooie graphics ook
MMaRsu | Nieuw TEL NR!!! zegt:
ik geef het spel een 9 van de 10
Wel met ranked games, daar komt geloof ik ook een patch voor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:28 schreef linuxje het volgende:
ik heb een probleem met CoD3 MP
als ik online wil spelen en ik kies een spel uit zegt ie: no game sessions are available, ook als ik iemand via de friendslist wil joinen zegt ie: no game sessions are available
Iemand bekend met dit probleem?
p.s. vrijdag kon ik nog wel spelen
Alleen de oplossing is op Tweakers niet terug te vinden. Heeft iemand hier er nog ervaringen mee? Dit gaat immers verder dan de 'standaard' 60hz-bug. Was het maar zo simpel.quote:een maat van mij heeft sinds gister een xbox360
tevens is hij eigenaar van een sony KLV-27HR3 LCD-tv (is toch redelijk nieuwe tv)
Helaas kan hij sommige spellen dus niet spelen door die 60 hz bug. Als je de xbox360 op 60 hz insteld krijg je een totaal vervormd beeld.
TV kan niet op 60 HZ worden ingesteld (volgens hem en ik handleiding kan ik daar idd niets over terugvinden...
Ziet er nu nog aardig dood uit, 3 nieuwsberichten, een forum met wel 40 leden en waarom is de tekst in sommige review grijs tegen een net wat donkere achtergrond? Maakt het redelijk onleesbaar:Pquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja toch, eerst maar eens afwachten wat die site gaat doen, eerst een bezoekers trekken
Boeie, gratis games! Dat niemand je review leest is dan bijzaakquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ziet er nu nog aardig dood uit, 3 nieuwsberichten, een forum met wel 40 leden en waarom is de tekst in sommige review grijs tegen een net wat donkere achtergrond? Maakt het redelijk onleesbaar:P
Maarja, veel succes daar
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Boeie, gratis games! Dat niemand je review leest is dan bijzaak
Full spectrum is vet man!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kreeg Full Spectrum Warrior als eerste reviewgame![]()
Indd zeg, hopelijk gaat zn tekst nog 37 x door de spellingscheckquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als we ze kunnen lezen, that is. Ik heb vaak al moeite met z'n forum posts.
Handel, woekerprijzen, marktwerkingquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:08 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wehehhe:
Minder dan één game verkocht per PS3
Spam?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
Het is druk op het gamebreaker forum!
http://www.gamebreaker.nl/forum/index.php
Lekker boeiend, forum is net nieuw en er komt een nieuwe sitequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
Het is druk op het gamebreaker forum!
http://www.gamebreaker.nl/forum/index.php
Een bezoekers klopt niet. Dat is enkelvoud enmoet dus zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat zal er geen 1 bedrijf nog games voor de PS3 willen maken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:08 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wehehhe:
Minder dan één game verkocht per PS3
OMFG, de zinsbouw op die site.quote:Kijk eens er zijn al wat rodels over de wii.
Playstation 2 ook wel bekend als PS2 disscuceer er hier over
Speel jij je shooters toch het liefts met je vertrouwde muis en toetsenbord, en je RTS games
Heb jij op internet een te gek filmpje gezien van de wii,PS3, 360 of anderen game ongein gevonden deel het post het hier.
Precies een mooie site voor jorienquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
OMFG, de zinsbouw op die site.
Ik had ondertussen al een mailtje van je verwacht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:13 schreef Ipho het volgende:
Al 12 dagen staat me Xbox in het stof inzaam in een kamer, zonder vloerbedeking, behang kast, stoel etc.
Die is toch nog niet uit, doerakjequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga lekker GOW spelen ofzo
Thanks, werkt perfect! Net 24 ff gekeken, superquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:21 schreef Panick het volgende:
[..]
Je moet op de film gaan staan die je wil zien en dan naar "more" gaan en dan kom je in een scherm waar je het Transcode360 icoontje vindt.
Dan kan je selecteren om de film te zien door um te streamen met transcode. Werkt perfect
[Centraal] Games verkoop/ruil topicquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:32 schreef Panick het volgende:
Iemand nog interesse in een gesealde versie van PES6?
Een 6.4, oh my god wat een prutquote:IGN- DOAX 2 Review
5.5 Presentation
Basic and unchanged. The first game wasn't perfect and leaving it the same was a poor choice.
8.0 Graphics
The girls are looking good aside from their hair and the backdrops are vibrant.
6.5 Sound
We've heard many of these songs before and the girls don't know enough lines.
5.0 Gameplay
The mini-games are a sad excuse for gameplay. The marine racing is OK and the volleyball is still decent.
6.0 Lasting Appeal
It will take forever to fill out your collection, but few will care to play that long.
6.4
Passable OVERALL
(out of 10 / not an average)
Dirty Japanese gaat het liedje tochquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een 6.4, oh my god wat een prutTeam Ninja had echt beter al met Ninja Gaiden 2 kunnen beginnen
DOAX: waste of time!
Kijk! Dat is pas gaaf! Toppie gozer dus!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat leuk dat xbox live zeg, Net een wedstrijd die gelijk opging met FIFA 2007. Dus ik even praten. Wat blijkt is het een fransman, Waar komt die vandaan Nancy ( toevallig moet Feyenoord daar 30 november tegen ) Maar hij kon totaal geen Engels, had die een gesproken Nederlands vertaalprogramma.
Dus hij zn best doen
Goedemorgen, Goedemiddag, Hoe laat is het ? , Astublieft,
Ik kwam niet meer bij![]()
![]()
![]()
Nope. Ik ben geen crewmember bij welke gamesite dan ook.quote:
Heheheh, waar werkt hij danquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:50 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Alleen om aan te tonen dat het forum van jorien z'n parttime werkgever niet echt populair is, maar dat kan nog komen.
Ik heb via Smots vroeger ook wel eens een paar reviews geschreven voor Tiscaliquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:50 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Nope. Ik ben geen crewmember bij welke gamesite dan ook.(iIn een grijs verleden reviews gedaan voor tiscali maar that's it).
Alleen om aan te tonen dat het forum van jorien z'n parttime werkgever niet echt populair is, maar dat kan nog komen.
Veel plezier met COD3 Jorien, je gaat genieten!
en daar was niks mis mee!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:21 schreef =HellFire= het volgende:
Kreeg Full Spectrum Warrior als eerste reviewgame![]()
Jammer. DOAX was best een leuk spel op de Xbox. Lekkere vakantie-vibe. Maar ze hadden het daarbij moeten laten, het was leuk voor erbij. Bij DOAX2 krijg ik toch echt een gevoel van plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een 6.4, oh my god wat een prutTeam Ninja had echt beter al met Ninja Gaiden 2 kunnen beginnen
DOAX: waste of time!
Romhimself is Smots, toch?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb via Smots vroeger ook wel eens een paar reviews geschreven voor Tiscali
Agh, deel 1 werd ook niet heel positief ontvangen en was een leuke budget-game.quote:Op woensdag 15 november 2006 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jammer. DOAX was best een leuk spel op de Xbox. Lekkere vakantie-vibe. Maar ze hadden het daarbij moeten laten, het was leuk voor erbij. Bij DOAX2 krijg ik toch echt een gevoel van plaatsvervangende schaamte.
Het duurde ook even voor ik door had dat jij Atuniel was, sorryquote:
Deel 1 was gewoon tof. Beetje volleyballen en in het casino gokken. Ook was de hele relatiesimulatie wel goed uitgewerkt. Cadeautjes geven om de band met je eigen partner te verstevigen en die van je tegenstanders kapot te maken. Tenslotte was het verzamelen van de badpakken behoorlijk verslavend. Ik heb toch behoorlijk wat tijd in die game gestoken, vooral omdat de game in één sessie is uit te spelen (maar om alles te unlocken moet je hem meerdere malen spelen).quote:Op woensdag 15 november 2006 08:38 schreef Morthill het volgende:
Agh, deel 1 werd ook niet heel positief ontvangen en was een leuke budget-game.
Maar dat is makkelijk te herkennen, zelfde icon enzoquote:Op woensdag 15 november 2006 08:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Het duurde ook even voor ik door had dat jij Atuniel was, sorry.
Alleen een stuk gayer.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
Maar dat is makkelijk te herkennen, zelfde icon enzo
quote:trust us, these are really BIG BIG BIG BIG BIG BIG news
Halo 3 ligt volgende week in de winkelsquote:Op woensdag 15 november 2006 09:05 schreef devv05 het volgende:
Vandaag GROOT Xbox 360 nieuws op komst?!Wat zou het kunnen zijn? 2 am Pacific time, 8 uur tijdverschil. 02.00 - 8 = 6 uur vanavond?
Whehe dat zou echt gekte veroorzakenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Halo 3 ligt volgende week in de winkels
Daar zou ik niet eens gek van op kijken weet je dat? ... geruchten gingen vorige week al de ronde namelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Halo 3 ligt volgende week in de winkels
Ik denk het niet. Dan zouden ze zichzelf kannibaliseren aangezien ze nu de ruimte hebben om met Gears of Wars een franchise neer te zetten die Halo kan evenaren. 2007: Halo3, 2008: Gears of War 2. Ik gok op nieuws dat Capcom Devil May Cry naar de 360 gaat brengen.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:09 schreef Bastard het volgende:
Daar zou ik niet eens gek van op kijken weet je dat? ... geruchten gingen vorige week al de ronde namelijk.
Nee het is Halo 3 related is al bekend, staat op IGN en die gasten van TeamXbox gaven het ook al toe... demo over een uurtje online?quote:Op woensdag 15 november 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dan zouden ze zichzelf kannibaliseren aangezien ze nu de ruimte hebben om met Gears of Wars een franchise neer te zetten die Halo kan evenaren. 2007: Halo3, 2008: Gears of War 2. Ik gok op nieuws dat Capcom Devil May Cry naar de 360 gaat brengen.
Dat zou wel erg HUGE zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ow wacht? Het is woensdag hé? Dan is het vast een Gears of Wars theme voor Uno.
Xbox Live Arcade games mogen maximaal 50 MB zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:21 schreef devv05 het volgende:
Of Halo 1/2, gratis uiteraard.
Als RoboBlitz het kan...quote:Op woensdag 15 november 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Xbox Live Arcade games mogen maximaal 50 MB zijn.
Whahaha, ja zoiets lomps.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ow wacht? Het is woensdag hé? Dan is het vast een Gears of Wars theme voor Uno.
Transcoder360 werkt fantastisch, waar heb je dan nog officiele support voor nodig? (als je WMC hebt danquote:
Het gaat om Halooooooooo, is allang bekendquote:Op woensdag 15 november 2006 09:43 schreef koentje.k het volgende:
Ik denk zelf:
- Price drop
- ingebouwde HD DVD player
- Halo 3 filmpje + Release date
- iets anders HUGE!
ooowhquote:Op woensdag 15 november 2006 09:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het gaat om Halooooooooo, is allang bekend
Alleen wat... het is HUGE dus dan verwacht ik wel een demo of early releasedate. Een trailer is leuk enzo, maar niet echt HUGE... vind ik dan (al zal het wel gewoon een trailer/teaser zijn)
WMC heb ik onlangs verwijderd, mijn tv-kaart was toch niet compatiblequote:Op woensdag 15 november 2006 09:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Transcoder360 werkt fantastisch, waar heb je dan nog officiele support voor nodig? (als je WMC hebt dan)
Oooooofffff wat het ook kan zijn....quote:Op woensdag 15 november 2006 09:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het gaat om Halooooooooo, is allang bekend
Alleen wat... het is HUGE dus dan verwacht ik wel een demo of early releasedate. Een trailer is leuk enzo, maar niet echt HUGE... vind ik dan (al zal het wel gewoon een trailer/teaser zijn)
Uhm..quote:Op woensdag 15 november 2006 09:57 schreef koentje.k het volgende:
OMG Het is een trailer!!!
www.halo3trailer.com !!!
ik ga nu kijken!
Ze hebben ooit gezegd (tijd terug) dat Halo 3 pas in 2007 zou komen (Finish the fight in 2007) en dat er geen demo van de game komt, nooit (net als met GoW)quote:Op woensdag 15 november 2006 10:00 schreef Dylanesque het volgende:
Ik gok op een Halo3 demo. Eigenlijk interesseert t me niet zo gek veel, laat ze eerst maar met TH:P8 en GoW komen, dan heb ik t al druk genoeg
Dat zou wel een stunt zijn zegquote:Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef masterdave het volgende:
dus om 11 uur is het big news? Misschien is Halo gecancelled
Volgend mij wel jaquote:Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef masterdave het volgende:
dus om 11 uur is het big news?
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef masterdave het volgende:
dus om 11 uur is het big news? Misschien is Halo gecancelled
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMFG, HALO 3 RELEASED!!!!!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=98560
Robhimself werkte voor Smots! bijna goed dus.quote:
quote:
quote:Happy Halo Day!
Today marks the five-year anniversary of Halo and to commemorate this occasion, Microsoft just revealed a few tantalizing announcements for fans of the franchise. You may have already read the details online elsewhere but we thought it’d be best to recap these events ourselves and perhaps shed some additional light on what’s ahead.
For starters I’d just like to point out that all of you out there in our beloved community are now officially coined “Halo Nation.” How do you like your new moniker? I suppose “Underground Army recruits to further Bungie’s goals of World Domination” just didn’t have the same ring to it. But between us, we know that’s what’s really going on. For now we’ll all agree to go along with this ruse.
Halo 3 Commercial!
Now to the business at hand – There’s some juicy Halo information to absorb and process. First up is the announcement of an exclusive worldwide Halo 3 TV commercial set to air during Monday Night Football on December 4th. Naturally we don’t want to spoil the fun but we did want to clear the air on a few points up front to set your expectations appropriately. As the press release mentions, this ad will feature CG scenes that are being built by a 3rd party agency (known as Digital Domain). Now you may be thinking to yourself – “CG!? But Bungie doesn’t do CG!” – and you would be correct… until now.
For the purposes of this holiday commercial and knowing the tight timeline with which it had to come together we decided a long time ago that utilizing real, final, actual gameplay just wasn’t the right thing to do. As you know, we’re very protective of our baby and we will only show it when we feel it’s ready to be shown (and even then it’s sometimes pried from our protective fingers). We all agreed that a cooler thing to do would be to move as far away from gameplay-style footage as possible, and make something more movie-like. Let our fans see what the Halo universe looks like in a photo-realistic fashion.
We didn’t want folks to think we were trying to pull the wool over their eyes, when we had such a great opportunity to do something cool and worthwhile.
Now don’t get me wrong – just because this ad isn’t gameplay doesn’t mean it’s not really cool. In fact, we provided the folks at Digital Domain with all of our new in-game models and assets. They then polished them up to movie CGI standards, animated them and rendered them to a degree of stunning beauty. There will be a lot to like in this ad and we’re happy with how it’s turning out. Just because you’re seeing a kind of “real-life” representation of Halo 3 doesn’t mean you aren’t seeing real gameplay elements from Halo 3.
Of course you’ll also hear Halo 3 as well, with new music composed by our own Marty O’Donnell. We’ll leave it at that for now. After the commercial airs on television, it will be available on Xbox Live Marketplace in full 720p glory for you to dissect and discuss.
Shortly after the commercial airs, we’ll be treating our fans to the next installment in our “making of” documentary series on Xbox Live Marketplace. This next “VIDOC” is going to give some new insights into elements of the campaign and will peel back the curtain on a certain prominent character in Halo 3. We’ll talk more about this in the coming weeks.
New Halo 2 Maps!?
Another bombshell that was dropped today was the announcement of upcoming new multiplayer maps for Halo 2. There are a ton of details we simply can’t reveal right now but we can confirm that this content will be coming out sometime next Spring and it will cost something to download. We can also confirm that this new content is only going to be available on Xbox 360 and that you’ll need a hard drive to download them (which is also required to play Halo 2 on 360 anyways).
That last point is probably going to rub some of you the wrong way. And frankly, we can’t really blame you for potentially being a little upset at this news. We’re really excited that these maps are coming together and we have the opportunity to give our fans some new content over two years after the game shipped but ultimately, when it comes to pricing and timing and distribution and exclusivity, it’s not up to Bungie. We make games and in this case we’re making maps. Microsoft Game Studios is our publisher and they have the final call on the when/where/how part of the equation.
We’ve seen a gradual shift in our online population more and more towards Xbox 360 but I know there are a lot of folks out there who haven’t made the switch yet. Does that mean you’ll never get to play these new Halo 2 maps? We can’t say for certain, but ultimately we hope to find ways to make the maps more accessible to more fans over time. We have in the past, after all. But again, the final outcome of those decisions won’t totally be up to us.
These maps are shaping up to be really cool and once we can start talking more about them, I think our fans are going to be very, very happy with what’s in the works. With several hundred thousand people still playing Halo 2 on Xbox Live, it’s clear that there’s still high interest in our game, which is awesome. We’re eager to get this new content in your hands as we have folks who are putting a lot of hard work into making something really cool.
One positive of all this is that the team responsible for the backwards compatibility on Xbox 360 are going to go back and look at Halo 2 again. Many of you are aware that a few bugs exist when playing Halo 2 on the new platform and we’ve gotten indications that work is being done to try and improve that experience.
And ultimately, if you want to play Halo 3 next year and if you want to take part in the OTHER big bomb that was dropped today (see below), you’re going to have to upgrade to Xbox 360. There’s still some time and hopefully between now and then, getting a 360 will be more viable for you and there will continue to be more and more reasons to convince you it’s worth the upgrade. (if Halo 3 isn’t already enough)
Halo 3 Public Beta!?
Perhaps the biggest bomb that was dropped today, the MOAB of press announcements, was the indication of a public beta for Halo 3 coming next Spring. What exactly does this mean? Well, again we can’t really get into the details quite yet (notice a theme here?) but we can confirm that our fans will have an opportunity to play Halo 3 multiplayer over Xbox Live BEFORE the final game is available. You’ll be playing a little multiplayer and simultaneously providing us with some valuable data to help our development team. We’re still working out the details on timing and scope and there will be a lot more info coming in the weeks ahead. We can confirm that you will absolutely be required to have an Xbox 360. Probably not a huge surprise.
Stay Tuned!
As you can see, 2007 is shaping up to be a HUGE year for the “Halo Nation.” And if all of this and ultimately Halo 3 isn’t enough to satisfy your Halo cravings, there’s even more on the longer term horizon like Ensemble’s “Halo Wars” and the Bungie-Peter Jackson collaboration project that will result in some new adventures in the Halo Universe. In the short term, we have the upcoming release of Halo 2 for Windows Vista which should be landing on a PC near you sometime early in 2007. In addition to delivering Halo 2 in stunning hi-res glory with online optimizations and a custom map editor, it’s also the only way to get precious Live achievements.
We’ll continue to keep you abreast of the latest developments in the world of Halo and of course our ongoing progress with Halo 3 through Frankie’s Weekly Updates. In the meantime, you can satisfy your Halo jones right now by checking out Eric Nylund’s latest, “Ghosts of Onyx” and grabbing the new issue of EGM for a first look at some new multiplayer elements in Halo 3.
But Wait, There’s More!
And finally, in celebration of this special occasion, we are happy to present this brand spankin’ new screenshot from Halo 3. Some folks may already have noticed this image in the current issue of Newsweek but it’s small and puny. Now we bring it to you in full hi-res glory (click for big version!).
IMHO ook niet, gewoon de release van een beta. Dat daar zo'n ophef over wordt gemaaktquote:Op woensdag 15 november 2006 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou zo groot is dit nieuws nou ook weer niet
ondankbarequote:Op woensdag 15 november 2006 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou zo groot is dit nieuws nou ook weer niet
Ik weet niet vriend, maar dit is zo goed als een demo wat aangekondigd is, wat wil je dan? overigens vind ik dit ook een HELE goede zaak, hier kunnen ze de bugs eruit halen via het grote publiek, slim over nagedacht.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
IMHO ook niet, gewoon de release van een beta. Dat daar zo'n ophef over wordt gemaakt![]()
zover ik weet is dit 1 van de eerste games die met een online-beta komt voor een console, dus wat dat betreft is het aardig groot nieuws. Daarbij komt ook nog eens dat hetquote:Op woensdag 15 november 2006 11:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
IMHO ook niet, gewoon de release van een beta. Dat daar zo'n ophef over wordt gemaakt![]()
Halo 3, dat is toch gewoon Halo 2 in een modern jasje en andere maps?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:31 schreef kepler het volgende:
[..]
zover ik weet is dit 1 van de eerste games die met een online-beta voor een console, dus wat dat betreft is het aardig groot nieuws. Daarbij komt ook nog eens dat hetHalo 3
is
Dat is meestal zo met sequels hequote:Op woensdag 15 november 2006 11:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Halo 3, dat is toch gewoon Halo 2 in een modern jasje en andere maps?
voor jou welquote:Op woensdag 15 november 2006 11:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Fine by me, het is verdomme wel Halo!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat gerucht hoorde ik ookquote:Op woensdag 15 november 2006 12:43 schreef Bastard het volgende:
Dixons schijnt om 12 u gestart te zijn met de verkoop van GoW...
Laat me ff weten hoe die is! Zat er zelf ook al een tijdje op te wachten!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:39 schreef Retarded het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
EINDELIJK!!!!
zat ik al TE lang op te wachten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |