graphics zie ik weinig verschil, framerate is op de PS3 duidelijk hoger.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leuk nummer voor een goed doel. Ik down 'm ook wel
Zeiden ze in het begin ook van de 360 hoor dat het er niet uitzag op een normale TV... uiteindelijk ook dikke BS geweest.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees trouwens steeds vaker dat je voor de PS3 echt een HDTV nodig hebt, omdat de games er anders nauwelijks beter uitzien dan op de PS2. Ridge Racer 7 wordt vaak als voorbeeld aangedragen. Dit terwijl men anderzijds lovend is over de graphics van Gears of War op een normale TV.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]Oh ik zie dat je er nog 150 punten voor moet betalen.. laat maar dan.
Dat gaat dus direct naar het goede doelquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]Oh ik zie dat je er nog 150 punten voor moet betalen.. laat maar dan.
Ik kies mn eigen goeie doelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat gaat dus direct naar het goede doel
Het verschil tussen een normale TV en een HDTV is toch wel drastisch veel, speel maar eens een tijdje op je HDTV en ga dan maar eens via tv spelen, dan kan je het verschil pas goed merken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zeiden ze in het begin ook van de 360 hoor dat het er niet uitzag op een normale TV... uiteindelijk ook dikke BS geweest.
Maargoed we zien het vanzelf
Maat van me heeft een HDTV en zo drastisch veel vind ik het niet..quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:27 schreef masterdave het volgende:
[..]
Het verschil tussen een normale TV en een HDTV is toch wel drastisch veel, speel maar eens een tijdje op je HDTV en ga dan maar eens via tv spelen, dan kan je het verschil pas goed merken.
Handige link voor het controleren van de regio-vrije x360 games:quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:34 schreef devv05 het volgende:
De NTSC J versies zijn dus gewoon regiovrij en nog een stuk goedkoper ookNeem aan dat ze ook gewoon Engels zijn (alleen het doosje denk ik niet) dus bestellen die hap!
Hoe gaat het eigenlijk daarmee?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[GAM] Inzamelactie voor MMaRsu continues
bijvoorbeeld!
Ik denk dat het er ook mee te maken hebt wat voor SDTV je hebt, ik zie zelf ook niet superveel verschil tussen mijn 100hz breedbeeld en een HDTV, plus het feit dat ik ook vaak DVD’s kijk, en die er niet uit zien op een HDTV, en om nou special zo’n ding aan te schaffen voor de 360, daar is mijn portemonnee het weer niet mee eens.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maat van me heeft een HDTV en zo drastisch veel vind ik het niet..
Athans niet zo veel dat ik er een nieuwe TV voor ga aanschaffen.
Tuurlijk is het mooier op een HDTV maar het is voor mij geen verschil tussen een DAF en een Ferrari
vlgs mij zit ie op iets van 130 euro ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk daarmee?
Achja, ik koop toch geen Xbox 360 totdat de xvid support zeker is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:06 schreef Panick het volgende:
[..]
Lees anders ook even waar Fok!games het vandaan heeft.
[..]
Klinkt lekker betrouwbaar allemaal, helemaal aangezien het van het immer populaire xlife komt!
Handig lijstjequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Handige link voor het controleren van de regio-vrije x360 games:
http://wiki.xboxic.com/Region-free_Xbox_360_Games
En specifiek voor play-asia:
http://www.play-asia.com/(...)ity_guide-49-jp.html
Koop dan een Xbox 1 en laat em softmodden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Achja, ik koop toch geen Xbox 360 totdat de xvid support zeker is.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben Vrijdagavond thuis, komt Gijsje79 dus dat word wel gamen denk ik![]()
Zaterdag ook.. en Zondag huis vol met visite.
Handig inderdaad, al is Gears of War er al niet up2date.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Die lijst van xboxic heeft een update nodig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Lol, dan doe je toch echt iets fout... Zeker aangesloten via een bijgeleverde scart kabel..quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
plus het feit dat ik ook vaak DVD’s kijk, en die er niet uit zien op een HDTV.
Ik doe niets fout, DVDs van nu zien er slechter uit op een HDTV dan op een SDTV, net als dat normale televisie-uitzendingen er ook slechter uitzien op HDTVs.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:13 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Lol, dan doe je toch echt iets fout... Zeker aangesloten via een bijgeleverde scart kabel..
Niet als je een dvd speler hebt met HDMI uit, of via je 360 vga doet dan wordt de dvd geupscaled, dat zier imo beter uit dan op SD.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doe niets fout, DVDs van nu zien er slechter uit op een HDTV dan op een SDTV, net als dat normale televisie-uitzendingen er ook slechter uitzien op HDTVs.
Lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk.
imo nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Niet als je een dvd speler hebt met HDMI uit, of via je 360 vga doet dan wordt de dvd geupscaled, dat zier imo beter uit dan op SD.
Ik zal binnen kort wel even en foto neerplantenquote:
pffwhhaaahaha, n00bquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doe niets fout, DVDs van nu zien er slechter uit op een HDTV dan op een SDTV, net als dat normale televisie-uitzendingen er ook slechter uitzien op HDTVs.
Lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk.
quote:
Bij de HDTVs die ik gezien heb met een normale DVD erop spelend, zag je dat bv. snelle camera-bewegingen er echt heel slecht uitzagen, of tijdens het afgelopen WK, toen de HDTV hype er was, toen had mijn buurman er 1 gehaald, en daar zag je tijdens de voetbalwedstrijden gewoon een streep achter de bal....quote:Ik zal binnen kort wel even en foto neerplanten Kun je zien dat het er erg mooi uitziet. Zowie zo zijn imo de kleuren beter op een lcd (behalve zwart)
Dat heet ghosting, geloof mij, dat is met de huidige generatie bijna verleden tijd, met de mijne zowieso. Dit bewijst ten eerste dat je dus een crap HDTV als vergelijkmateriaal heb gehad. Ten tweede, ik heb een Samsung LE32M61b scherm in me woonkamer staan, daarnaast een SDTV in me slaapkamer, telkens valt het ons weer op dat het detail beduidend minder is dan in de woonkamer. Moet er wel bij zeggen. We hebben digitale tv van UPC, maar das ook nie alles, geloof mij.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Of de mensen hier hebben HDTVs van 5000+ euro, of hebben slechte ogen.
[..]
Bij de HDTVs die ik gezien heb met een normale DVD erop spelend, zag je dat bv. snelle camera-bewegingen er echt heel slecht uitzagen, of tijdens het afgelopen WK, toen de HDTV hype er was, toen had mijn buurman er 1 gehaald, en daar zag je tijdens de voetbalwedstrijden gewoon een streep achter de bal....
De consumentenbond raadde niet voor niets de aanschaf af.
Met de huidige generatie hele dure HD-TV's misschien, maar met de HDTVs die overal voor bv 999 euro te koop staan ben je echt niet goed af hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dat heet ghosting, geloof mij, dat is met de huidige generatie bijna verleden tijd, met de mijne zowieso. Dit bewijst ten eerste dat je dus een crap HDTV als vergelijkmateriaal heb gehad. Ten tweede, ik heb een Samsung LE32M61b scherm in me woonkamer staan, daarnaast een SDTV in me slaapkamer, telkens valt het ons weer op dat het detail beduidend minder is dan in de woonkamer. Moet er wel bij zeggen. We hebben digitale tv van UPC, maar das ook nie alles, geloof mij.
Das onzin hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met de huidige generatie hele dure HD-TV's misschien, maar met de HDTVs die overal voor bv 999 euro te koop staan ben je echt niet goed af hoor.
Maar nu weer over de 360...
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Das onzin hoorMaarja op een HDTV zie je pas hoe brak normaal televisiekanaal is. DVD ziet er oke uit en HDTV is om je vingers bij af te likken
Laat ze maar gauw overgaan op HD uitzendingen
Yep onzinquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Das onzin hoorMaarja op een HDTV zie je pas hoe brak normaal televisiekanaal is. DVD ziet er oke uit en HDTV is om je vingers bij af te likken
Laat ze maar gauw overgaan op HD uitzendingen
Mja, jij hebt 1x een gare HDTV gezien en denkt meteen dat het dan wel overal hetzelfde zal zijn. Het verschil, zeker met 360, is zoooo enorm als je 'm voor het eerst op 1080i zet. Moet er niet aan denken om terug te moeten switchenquote:
Ik had het wel verwacht, gewoon erg leuke game en weer eens totaal iets anders. Hoop dat ik m'n reviewversie gauw binnenkrijg.quote:Viva Pinata krijgt onverwacht hoge cijfers zeg, en het lijkt toch echt diepgaand te zijn ipv alleen voor kinderen, denk dat ik die ook maar aan mijn wish-list ga toevoegen.
Goed doel my ass, MS steekt het gewoon vriendelijk in hun zakquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat gaat dus direct naar het goede doel
Heb de zelfde TV en ook UPC Digitale TV staan, en alles ziet er toch veel veel beter uit nu, vooral nu alle kanalen een beetje overschakelen naar Breedbeeld. Mischien moetje toch wat aan je instellingen kloten, want er valt veel beter beeld uit te halen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dat heet ghosting, geloof mij, dat is met de huidige generatie bijna verleden tijd, met de mijne zowieso. Dit bewijst ten eerste dat je dus een crap HDTV als vergelijkmateriaal heb gehad. Ten tweede, ik heb een Samsung LE32M61b scherm in me woonkamer staan, daarnaast een SDTV in me slaapkamer, telkens valt het ons weer op dat het detail beduidend minder is dan in de woonkamer. Moet er wel bij zeggen. We hebben digitale tv van UPC, maar das ook nie alles, geloof mij.
Ik heb nergens gezegd dat de 360 er niet goed uitziet op HDTVs, waar het mij om gaat is dat SD beeld er minder goed uitziet op HDTVs, aangezien de ''fouten'' je dan beter opvallen, en een heleboel HDTVs gewoon last hebben van dat ''Ghosting''.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, jij hebt 1x een gare HDTV gezien en denkt meteen dat het dan wel overal hetzelfde zal zijn. Het verschil, zeker met 360, is zoooo enorm als je 'm voor het eerst op 1080i zet. Moet er niet aan denken om terug te moeten switchen
In de 90's misschien (nou ja, ja) maar die kerel is helemaal bijgedraaid. Positief.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef devv05 het volgende:
Tuurlijk, en Bill Gates is ook een gierige vrek zeker..
Ik denk dat je mijn verhaal niet helemaal goed begrepen heb, maar ik ben superblij met me HDTV, en ik zie dus duidelijk verschil tussen SD en HDTV. Maar goed, eerlijk is eerlijk, mijn enige reden was toendertijd voor de 360, en geen haar op me hoofd die er spijt van heeft.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Heb de zelfde TV en ook UPC Digitale TV staan, en alles ziet er toch veel veel beter uit nu, vooral nu alle kanalen een beetje overschakelen naar Breedbeeld. Mischien moetje toch wat aan je instellingen kloten, want er valt veel beter beeld uit te halen.
Top TV![]()
Ik ben zeer tevreden met de beeldkwaliteit van de 360 op mijn 100hz breedbeeld hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef zatoichi het volgende:
bateman, miojn oplossing is goedkoper; gewoon een monitor (22"breedbeeld), kost 400,- en is hartstikke scherp; met name bij Battlfield merkte ik het verschil (en werd sniperclass eindelijk leuk)
heb zelf transcode360 op m'n media center pc geīnstalleerd en die reencode als faster-than-realtime. Ondersteund alle videoformaten. Kan moeiteloos .mkv .avi (divx/xvid), ogg en weet ik veel wat streamen naar m'n 360 incl subtitles werkt perfect.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Koop dan een Xbox 1 en laat em softmodden.
Op de 360 zie ik geen xvid support komen tbh
extra note hierbij, je MOET hierbij dus wel een Mediacenter XP machine gekoppeld hebben staan met je 360. Maar idd het werk perfect, gebruik het zelf ook al maanden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
heb zelf transcode360 op m'n media center pc geīnstalleerd en die reencode als faster-than-realtime. Ondersteund alle videoformaten. Kan moeiteloos .mkv .avi (divx/xvid), ogg en weet ik veel wat streamen naar m'n 360 incl subtitles werkt perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |