Ik weet het niet zeker hoor, zag alleen dat de US versie regiovrij was en dat het niet bij de NTSC J niet stond, maar dat zegt niet zo heel veel.quote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
NTSC J levertijd is ook 5-15 dagen, maar weet je het zeker dat die niet regio vrij en niet Engels is? Want bij Rainbow Six: Vegas staat het ook, maar ik weet vrij zeker dat Ubisoft games altijd regiovrij zijn.
Heb nu GoW NTSC J in order, anders mag ik die wel gauw cancellen. Heb ze ook gemaild maar reactie duurt meestal een dagje..
het gaat beginnenquote:Ben jij HET? FIFA Interactive World Player 2006 worden doe je met de Xbox Live FIFA Interactive World Cup. Vanaf 13 november 2006 kun je meedingen om je land te kunnen vertegenwoordigen tijdens de grote finale in Amsterdam op zaterdag 9 december 2006. Registreer je nu en bereid je voor om met behulp van EA's FIFA 07 en Xbox Live spelers uit de hele wereld uit te dagen.
quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter zaterdag helemaal op is...
kan niet wachtnequote:
Kom op zeg, d'r is toch vast wel iemand die al verder is dan mij met CoD3 SP?quote:Op zondag 12 november 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kom totaal niet verder met CoD3 single player, ik zit in een missie waar je een fabriek o.i.d moet overnemen van de duitsers, dat lukt ook prima, maar dan krijg je een tegenaanval waarin je eerst met een panzershreck 1 tank moet uitschakelen, dat lukt ook nog, dan een andere gast begeleiden om tank 2 op te blazen, lukt ook nog, maar dan moet ik op tank 3 vervolgens zelf een explosief plaatsen, dus ik flikker een stuk of wat rookgranaten rond die tank, probeer een explosief te plaatsen, maar dan krijg je zo'n irritante volgorde van knoppen die je moet indrukken, en terwijl je dat doet word ik continu kapot geschoten.
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Ja uitgespeeld, kan me zo niet heugen dat ik daar ergens vast zat.quote:Op maandag 13 november 2006 17:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kom op zeg, d'r is toch vast wel iemand die al verder is dan mij met CoD3 SP?
Dit gaat volgens mij over ranked match, deze heb ik nog niet gespeeld kon geen mensen vinden.quote:Op maandag 13 november 2006 18:02 schreef linuxje het volgende:
ik heb geen lag gehad met COD3weet niet wat het is dus
Ik weet het ook niet.. nahja ik heb ze gemailed dus even afwachten maar.quote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, zag alleen dat de US versie regiovrij was en dat het niet bij de NTSC J niet stond, maar dat zegt niet zo heel veel.
Ik ben benieuwd naar de reactie van Play Asia. Ik wil heel graag Tony Hawk bestellen maar weet niet of ik het kan vertrouwen dat het 100% zeker werkt...quote:Op maandag 13 november 2006 18:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.. nahja ik heb ze gemailed dus even afwachten maar.
Ik het al verteld.. schiet wat gasten dood.. kan me herrineren dat ik er ook 1x ben geschoten,.. en de keer daarna gehaald.quote:Op maandag 13 november 2006 17:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kom op zeg, d'r is toch vast wel iemand die al verder is dan mij met CoD3 SP?
Te veel tekstquote:
Kut uitgebreide reviews ook altijd.quote:
Eis ik van een ieder zijn gamertag in zijn sig...quote:
Idd redelijk veel tekst. Maar veels te weinig afbeeldingen. Review met alleen officiele plaatjes kán gewoon niet.quote:
Als je idd heel kritisch kijkt naar de demo zijn er wat punten die deze game naar het niveau van perfectie hadden kunnen leiden. Maar gelukkig is dat niet zo. Ik verwacht ook niet dat Lost Planet de nieuwe Halo zal worden, maar dat verwacht ik ook niet van Gears of War. Ik denk wel dat de ervaring van Lost Planet uniek zal zijn en dát in combinatie met een prettige besturing en varieteit in gameplay kan dit toch wel een verdomd goede game opleveren. HYPE! Maar voorlopig roep ik dat nog als enigequote:Op maandag 13 november 2006 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
Hand-on met de eerste 5 levels van Lost Planet
What the crapquote:Op maandag 13 november 2006 20:41 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six: Vegas loopt weer vertraging op
Straks krijg ik nog vrije tijd
Gonads and strife!quote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef JoMo0 het volgende:
Wat is Gears of War![]()
Misschien een Te Vette Paashaas ?
Hehe ik ga ook altijd wel even scheuren met zo'n dingquote:Op maandag 13 november 2006 21:47 schreef Bastard het volgende:
TE droog zeg
Ik rij op een tweespan over de weg, kom 2 vijanden tegen en rij zo door ze heen.. ik wil draaien maar hun openen het vuur op mij, dus wil weg rijden.. Hoor ik een gek tikkend motorgeluid.. valt die gewoon stil
Wel hectisch....is lang geleden dat ik MP heb gespeeldquote:Op maandag 13 november 2006 21:47 schreef Bastard het volgende:
TE droog zeg
Ik rij op een tweespan over de weg, kom 2 vijanden tegen en rij zo door ze heen.. ik wil draaien maar hun openen het vuur op mij, dus wil weg rijden.. Hoor ik een gek tikkend motorgeluid.. valt die gewoon stil
kut das jammer!quote:Op maandag 13 november 2006 20:41 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six: Vegas loopt weer vertraging op
Straks krijg ik nog vrije tijd
vreemd genoeg heb ik daar meer zin in dan in gow op het moment (zal wel veranderen als ik gow binne hebquote:
dat roeienquote:Op maandag 13 november 2006 23:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
De tering, wat krijg ik een hekel aan die stomme minigame dingen in CoD3 SP. eerst al die knoppencombo's bij het plaatsen van explosieven, dan dat idiote roeien. Nu weer een mortier gebruiken om een blokkade op te blazen. Ik wil gewoon duitsers afknallen, niet zulke onzin.
Sowieso lelijke screens, zal wel bugje zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 23:04 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 Ridge Racer 6 vs. Playstation 3 Ridge Racer 7
Betrouwbaar? Geen idee, maar ik mag voor Sony toch hopen dat hiermee gekloot is
Die eerste screens vind ik de ps3 flink tegenvallen, die laatste, waar je die auto ziet en dat hele landschap ziet de ps3 er een stuk beter uit.quote:Op maandag 13 november 2006 23:04 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 Ridge Racer 6 vs. Playstation 3 Ridge Racer 7
Betrouwbaar? Geen idee, maar ik mag voor Sony toch hopen dat hiermee gekloot is
Die explosieven ben ik nu ook wel zat jaquote:Op maandag 13 november 2006 23:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
De tering, wat krijg ik een hekel aan die stomme minigame dingen in CoD3 SP. eerst al die knoppencombo's bij het plaatsen van explosieven, dan dat idiote roeien. Nu weer een mortier gebruiken om een blokkade op te blazen. Ik wil gewoon duitsers afknallen, niet zulke onzin.
Daar is toch een tooltje voor, voor WMC? Ik wil nog steeds wel weten hoe het werkt.. Ik krijg divx niet werkend op mn 360 en sowieso ziet ie andere directories als mn documensmy music (en video) map niet, ook niet als ik ze toevoeg... dan ziet ie gewoon geen bestanden in mn mp3 mapquote:Op maandag 13 november 2006 23:28 schreef magnifor het volgende:
Weet iemand wanneer we die xvid update kunnen verwachten? Wil een Xbox 360 kopen, maar wil wel eerst Xvid support hebben.
Misschien zijn er tooltjes voor, maar Microsoft komt zelf met een update waardoor het mogelijk wordt dat de Xbox 360 zelf xvid bestanden kan afspelen. Heb je geen tooltjes voor nodig enzo. Ik hoop dat het mogelijk wordt om je xvid bestanden op de harde schijf te plaatsen. Hoef je niet te streamen enzo.quote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar is toch een tooltje voor, voor WMC? Ik wil nog steeds wel weten hoe het werkt.. Ik krijg divx niet werkend op mn 360 en sowieso ziet ie andere directories als mn documensmy music (en video) map niet, ook niet als ik ze toevoeg... dan ziet ie gewoon geen bestanden in mn mp3 map
Help
Oke, dan koop ik wel die 299 versie. Die HD koop ik later wel.quote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef Kremers het volgende:
Als xvid al komt, dan op zijn vroegst rond het voorjaarMS komt elk voorjaar/najaar met een patch.
Volgens mij was dat een gerucht.quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Misschien zijn er tooltjes voor, maar Microsoft komt zelf met een update waardoor het mogelijk wordt dat de Xbox 360 zelf xvid bestanden kan afspelen. Heb je geen tooltjes voor nodig enzo. Ik hoop dat het mogelijk wordt om je xvid bestanden op de harde schijf te plaatsen. Hoef je niet te streamen enzo.
Je hebt inderdaad gelijk. Damn das wel vet ja, hopelijk snelquote:Op maandag 13 november 2006 23:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Xbox 360 krijgt DivX en XviD support binnen twee maanden.
Geen gerucht dus.
THP8 is 100% zeker egiovrij...gewoon bestellen dus....quote:Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reactie van Play Asia. Ik wil heel graag Tony Hawk bestellen maar weet niet of ik het kan vertrouwen dat het 100% zeker werkt...
Luxe-probleem.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:57 schreef kepler het volgende:
dat hypen van die games hier
Ik wil nu dus GoW spelen, Viva Pinata en CoD3...
maar ik heb nog FEAR liggen en krijg binnenkort Dead Rising
en ik heb geen geld
Nó way. Daar begint Microsoft niet aan. Je kunt het al streamen, vanaf USB-apparaat streamen, een externe HDD erop aansluiten. Maar ik weet zeker dat ze dat niet zullen doen.quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Misschien zijn er tooltjes voor, maar Microsoft komt zelf met een update waardoor het mogelijk wordt dat de Xbox 360 zelf xvid bestanden kan afspelen. Heb je geen tooltjes voor nodig enzo. Ik hoop dat het mogelijk wordt om je xvid bestanden op de harde schijf te plaatsen. Hoef je niet te streamen enzo.
Das wel vet, is/wordt het ook mogelijk om DVD's (images) streaming af te spelen?quote:Op maandag 13 november 2006 23:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Geen gerucht dus.
Lees anders ook even waar Fok!games het vandaan heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 23:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Geen gerucht dus.
Klinkt lekker betrouwbaar allemaal, helemaal aangezien het van het immer populaire xlife komtquote:Na afloop had ik even een kort gesprek met de presentator en ik vroeg hem of er ooit ondersteuning gaat komen voor DivX en XviD. Tot mijn grote verbazing begon hij me te vertellen dat Microsoft hier heel hard mee aan het werk is en er binnen twee maanden een firmware update gaat komen waardoor het mogelijk is om Divx en XviD rechtstreeks op je Xbox 360 af te spelen. Dat is nou informatie waar we wat aan hebben, en vergeet niet welke site je er het eerste over vertelde
quote:Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de reactie van Play Asia. Ik wil heel graag Tony Hawk bestellen maar weet niet of ik het kan vertrouwen dat het 100% zeker werkt...
De NTSC J versies zijn dus gewoon regiovrij en nog een stuk goedkoper ookquote:Hi devv05,
thank you for contacting Play-Asia.com.
The Asian version is actually region free. Do you still want to change the
order?
In case of any further question please do not hesitate to contact us
again.
Best regards,
Tony
Play-Asia.com
Ik ben het hele weekend uit huis. Voor mij wordt het pas maandagquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef Martijn85 het volgende:
Laat ik dan net een bedrijfsuitje hebben![]()
Ga na het uitje wel spelen als ik thuis kom. Dus waarschijnlijk dronken, tot een uurtje of 6-7 ventjes doormidden zagenquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Fuck dat uitje... Ik ga direct na school/werk naar CS om mijn copy op te halen, neem een fout magnetronmaaltijdje mee en sluit mij op...
Neem gewoon een dag vrij net als ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Fuck dat uitje... Ik ga direct na school/werk naar CS om mijn copy op te halen, neem een fout magnetronmaaltijdje mee en sluit mij op...
Ik ben Vrijdagavond thuis, komt Gijsje79 dus dat word wel gamen denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend uit huis. Voor mij wordt het pas maandag
Mjah, ik zit nu niet in het korps, dus mag dat aan school gaan uitleggen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:07 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Neem gewoon een dag vrij net als ik
Heb je nog iets gehoord van Play Asia?quote:Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is deze dezelfde als de PC-versie?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
F.E.A.R. krijgt goede cijfers!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69931&page=2
Yup, zo goed alsquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is deze dezelfde als de PC-versie?
Ah, dan kan ik die laten liggenquote:
Nee trekt me helemaaal niet ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik die laten liggen
Voor degene die F.E.A.R. nog niet hebben gespeeld; Aanrader!![]()
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik me echt een paar keer helemaal gek ben geschrokken hoor..quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee trekt me helemaaal niet ook.
Het is best wel een 13 in een dozijn shooter met dingen erin die eng zouden moeten zijn maar het eigenlijk niet echt zijn. Daarbij vind ik die slowmotion leuk voor een keer maar ook niet constant.. handig wellicht met beter richten.
quote:Tiesto's Dance4Life te downloaden op Marketplace
Put on your dancing shoes en ga als een speer naar Xbox Live Marketplace, voor een goed doel. Microsoft steunt Dance4Life, de jongerenafdeling van de Wereld AIDS Campagne, door een video aan te bieden van DJ Tiësto - de nummer één DJ van de wereld - en Faithless-zanger Maxi Jazz. De video is voor 150 Microsoft Points te downloaden op Xbox Live Marketplace en de opbrengst gaat in zijn geheel naar Dance4Life, het van oorsprong Nederlandse initiatief dat vecht voor een wereld zonder HIV en AIDS.
Op de Dance4Life-video staat de officiële 'herkenningsmelodie' van Dance4Life, die afgelopen augustus zijn première beleefde tijdens de openingsceremony van de 16e internationale AIDS-conferentie in Toronto. Tiësto stond zij aan zij met Alicia Keys en sprekers als Bill Gates. De video van de single is vanaf vandaag te downloaden op Xbox Live Marketplace, net als de gratis Dance4Life-promotievideo.
Dance4Life, dat zijn wortels in Nederland heeft, krijgt op het moment vaste vorm in dertien landen. Dit jaar zijn honderdduizenden jonge mensen betrokken bij de Dance4Life-schoolprojecten, die sinds september lopen. Het schoolproject mondt uit in een spetterende finale: een enorm dance event op 25 november - de zaterdag voor Wereld AIDS Dag - in Egypte, Duitsland, Ierland, Kenia, Nigeria, Zuid-Afrika, Tanzania, Rusland, Groot-Brittannie, Vietnam en natuurlijk Nederland. Tienduizenden jonge mensen over de hele wereld dansen met elkaar, in het echt en via satellietverbindingen.
"We zijn er trots op dat we op Xbox Live Marketplace niet alleen digitaal topvermaak voor Xbox 360-gebruikers aanbieden, maar dat we er ook onze bijdrage leveren aan de wereldwijde strijd tegen HIV en AIDS," zegt Richard Teversham van Xbox. "Xbox-eigenaren krijgen, wanneer ze de Dance4Life-video downloaden, de groten der aarde van de dance-scene voorgeschoteld en steunen tegelijkertijd het goede doel."
"Dit is een uitstekende manier om Dance4Life te steunen," zegt Mariet Dingemans, hoofd communicatie van Dance4Life International. "We moedigen dergelijke initiatieven van harte aan, want als we écht iets willen veranderen, dan is de mobilisering van de wereldbevolking cruciaal. Het is goed om te zien dat Xbox Live Marketplace op zo'n positieve manier wordt gebruikt en we zijn Microsoft én de Xbox-gamers dankbaar voor hun bijdrage."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |