Dat postpaard van Eindhoven mag van mij van de buis!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef soapie het volgende:
En ik haat Lingo!!!
Dat daar nog mensen vrijwillig aan mee doen.![]()
Ja, maar bij Elif gaat het grandioos mis.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef pberends het volgende:
Ilyas de raakschieter, neukt 2 keer, bezwangerd 2 keer.
We krijgen weinig te zien in ieder geval, want dat is per wet bijna verboden om met baby's te zeulen op tvquote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, maar bij Elif gaat het grandioos mis.
Mijn broer is met vakantie.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Geen Annemarie vandaagWaar zijn WIV en Haagse Elfje btw gebleven?
Morgen ook niet, aan de voorstukjes van morgen te zien.quote:
Nee dan krijgen we helemaal geen ONM!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Morgen ook niet, aan de voorstukjes van morgen te zien.
Nee, dan hossen er tweeëntwintig zwaarbetaalde onder het peil presterende ossen over de wei.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Morgen ook niet, aan de voorstukjes van morgen te zien.
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee dan krijgen we helemaal geen ONM!!!![]()
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Volgende week komt dokter Burundi weer terug van zwangerschapsverlof.![]()
Hoop het niet, maar zit dr wel in .. alhoewel, dat zou dus betekenen dat ie x dood gaatquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat Niels aids heeft.
Alsof een kind krijgen van Ilyas al niet erg genoeg is.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat Niels aids heeft.
Je vergeet het weekendquote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
[..].
Nou 3 dagen geen Annemarie dan.
Je kunt ook de dvd's van "... Zeg 'ns AAA" kopen. Dan zie je haar drieëntwintig jaren jonger.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef Viking84 het volgende:
ja, zo ga je bezuinigen hè, op ONM. Ok, ik ga een winterslaap houden. Roep me maar als Annemarie weer komt
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Je kunt ook de dvd's van "... Zeg 'ns AAA" kopen. Dan zie je haar drieëntwintig jaren jonger.
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet het weekend.
Ik vind het lijntje met Chris en Hugo wel leuk eigenlijk.
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:56 schreef pberends het volgende:
Café De Engel beste café van Nederland.
Over dvd's gesproken in januari komt vrouwenvleugel op dvd!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Je kunt ook de dvd's van "... Zeg 'ns AAA" kopen. Dan zie je haar drieëntwintig jaren jonger.
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:30 schreef soapie het volgende:
Over dvd's gesproken in januari komt vrouwenvleugel op dvd!!!!!!!!!!
Reactie was wat overdreven, maar als ze zich dr zo op verheugd had 9 maanden van de maandelijkse periode af te zijn, is het ergens wel weer beetje begrijpelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de reactie van Elif nogal overdreven toen bleek dat ze niet zwanger was. Jezus, het was niet alsof ze een miskraam had gehad.
.
Geen foto helaas maar ze speelde Pien, de vrouw van zoon des huizes Gert-Jan. Misschien dat dat al een belletje laat rinkelen?quote:Op donderdag 24 november 2005 08:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en ik kan me haar niet in zeg ns aaa herinnerenheeft iemand een fotootje daarvan?
Mwoah, het kan gewoon heel teleurstellend zijn als het niet raak blijkt te zijn. Zeker als je al dacht dat het wel zo was.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de reactie van Elif nogal overdreven toen bleek dat ze niet zwanger was. Jezus, het was niet alsof ze een miskraam had gehad.
.
Ach, bij haar gebeurde het in 1 dag, dat is toch wel anders...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Mwoah, het kan gewoon heel teleurstellend zijn als het niet raak blijkt te zijn. Zeker als je al dacht dat het wel zo was.
Ik vond de periodes van zwanger worden gruwelijk. Iedere keer dat hopen, bij alles wat anders voelt in je lichaam denken "Zou het???" En dan was ik het 2 keer binnen 2 maanden, dus nog niets te klagen. Toch vond ik het een groot cadeau toen ik ineens zwanger bleek zonder dat ik daar bewust mee bezig was geweest.
Moraal van het verhaal? Ik begrijp Elif wel een beetje...
en 9 maanden niet ongesteld zijn klinkt ook wel probleemlozerquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Mwoah, het kan gewoon heel teleurstellend zijn als het niet raak blijkt te zijn. Zeker als je al dacht dat het wel zo was.
Ik vond de periodes van zwanger worden gruwelijk. Iedere keer dat hopen, bij alles wat anders voelt in je lichaam denken "Zou het???" En dan was ik het 2 keer binnen 2 maanden, dus nog niets te klagen. Toch vond ik het een groot cadeau toen ik ineens zwanger bleek zonder dat ik daar bewust mee bezig was geweest.
Moraal van het verhaal? Ik begrijp Elif wel een beetje...
Niet heel duidelijk, maar hier staat ze [helemaal links] als Pien,quote:Op donderdag 24 november 2005 08:38 schreef Viking84 het volgende:
en ik kan me haar niet in zeg ns aaa herinnerenheeft iemand een fotootje daarvan?
Ja duh...en het gebeurde ook helemaal niet echt natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, bij haar gebeurde het in 1 dag, dat is toch wel anders...
Als jij daar last van hebt wel, of je hebt ze bij Essent zo afgeperst dat dit je straf isquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hoere kut! Valt er bij die Essent nou elke dag het beeld even uit!?
Gewoon een ONM-marathon voor alle afleveringen die we gemist hebben door het voetbalquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef soapie het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we wel recht hebben op een dubbele aflevering, omdat het gister niet was...
Nee, is gewoon kreupele zooi van Essent. De hele wijk heeft er last van.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:04 schreef -Marlii- het volgende:
Als jij daar last van hebt wel, of je hebt ze bij Essent zo afgeperst dat dit je straf is
Ik heb iig nergens last van
Misschien is er ergens in de centrale een klemmetje terecht gekomen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nee, is gewoon kreupele zooi van Essent. De hele wijk heeft er last van.
Daarom heb ik Essent dan ook MET KLEM verzocht om er iets aan te doen.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien is er ergens in de centrale een klemmetje terecht gekomen.![]()
kado van de goedheiligman??quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik lees net dat Kim Pieters vanaf 5 december in een nieuwe Essent commercial te zien is.
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:13 schreef Snake2005 het volgende:
hey, bij mij is ONM sinds een week ineens ni meer breedbeeldhebben jullie dat ook?
Is je tv misschien naar de maan? Of heeft een ander er aan geprutst?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:11 schreef Snake2005 het volgende:
btw. mn tv boven is onm wel in breedbeeld... en heb aan mn tv beneden niets gedaan dus weird
Nou! Dan ziet hij die gepekop van Juniman nog groter.... da's wat minder leuk......quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Svensational het volgende:
Of maakt het misschien helemaal niks uit?
Ja, maar ik moet wel vijftien keer de band terugspoelen om te verstaan wat hij zegt.....quote:Ik vond die Youssef wel grappig vandaag
zegt me nietsquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Niet heel duidelijk, maar hier staat ze [helemaal links] als Pien,
de rol die ze van 1982 t/m 1986 speelde
[afbeelding]
we hebben zelf ook een tv hier, lieverdquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jezus ze zitten op internet te zoeken en zeggen totale nonsens! ze halen ineen dave grohl weg en noemen styeve vai een drummer en vergeten sheila e!!!!!!1
Alweer ?? Vorige week ook alquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:59 schreef soapie het volgende:
Nu Frits Jansma in Heartbeat Vips... Ned 2
Al zou dat zo zijn, dan moet het toch al x eerder uitgezonden zijn geweestquote:Op zondag 27 november 2005 20:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Bij jou thuis kunnen ze niet met de video omgaan. Je hebt gewoonweg naar een tape gekeken.
Nope...quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:13 schreef Snake2005 het volgende:
hey, bij mij is ONM sinds een week ineens ni meer breedbeeldhebben jullie dat ook?
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 27 november 2005 20:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Bij jou thuis kunnen ze niet met de video omgaan. Je hebt gewoonweg naar een tape gekeken.
Nah, kan vast niet lang meer durenquote:Op zondag 27 november 2005 20:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Trouwens, wanneer bespringt Marnix Joyce nou eindelijk eens?!
Ze hoeven alleen maar even dronken te raken....Mij zoeft naar de kast, pakt een fles wijn, een fles champagne en een fles wodka en stuurt die, samen met een uitnodiging voor beide mensen naar een kamer in Waalberg..quote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nah, kan vast niet lang meer duren
Mij zat ook al te denken...quote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef babette21 het volgende:
Marli, tenzij je de bruidskant van het leven bedoeld, moet je bride even veranderen in bright
Gaat je geen moer aan!quote:Op zondag 27 november 2005 20:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hoe weet jij dat?
Ben je een keer bij ze thuis geweest dan?
Verrekquote:Op zondag 27 november 2005 20:30 schreef babette21 het volgende:
Marli, tenzij je de bruidskant van het leven bedoeld, moet je bride even veranderen in bright
Hier zit iemand heeel erg hard ja te knippenquote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen maar even dronken te raken....Mij zoeft naar de kast, pakt een fles wijn, een fles champagne en een fles wodka en stuurt die, samen met een uitnodiging voor beide mensen naar een kamer in Waalberg..![]()
Net offie dr in komtquote:Op zondag 27 november 2005 20:21 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hoe weet jij dat?
Ben je een keer bij ze thuis geweest dan?
ik heb het origineel niet bij de hand/online staan, alleen deze verkleinde [en dus wazige] versie...quote:Op maandag 28 november 2005 13:10 schreef Lovechild het volgende:
Ik zoek:
ofwel een foto van Bennie Carstens, ofwel de oplossing over welke rol hij (Peter de Gelder dus) speelt in de Club van Sinterklaas (alwaar ook Hillard te bewonderen was overigens).
Wie oh wie?
Super, Babette!quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb het origineel niet bij de hand/online staan, alleen deze verkleinde [en dus wazige] versie...
[hij staat ook op één van de anpfoto's, maar die doen 't om raadselachtige wijze niet....]
quote:Er staat de kijker een grote verrassing te wachten wat betreft Kasper. In het begin is hij redelijk op de achtergrond, tot er iemand langskomt, die een leuke wending aan het verhaal geeft…
Ik moet ook zeggen dat ik in de gauwigheid ook geen idee had waar ik moest kijken, toen ik alleen maar kruisjes zag bij de persfoto's ;-)quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef babette21 het volgende:
deze staat bij "ex-acteurs", staan alweer wat maanden online...
maar in het algemeen komt er natuurlijk steeds iets nieuws bij,
dus kan het best zijn dat je [nog] niet alles gezien hebt
ik zal binnenkort eens naar de anpfoto's kijken, snap niet waarom ze 't niet doen
Jannes Reitsema??????quote:Op maandag 28 november 2005 15:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
geinig hoofd
"iemand" als in "een oude bekende"???![]()
Dan kun je Sanne ook aan JP koppelen. Die heeft ook een goed hart.quote:Op maandag 28 november 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
Waarom krijgen Tonnie en Sanne niet wat samen, de enige 2 personages met een goed hart namelijk.
Goeie vraag ja, ze mag van mij best terugquote:Op maandag 28 november 2005 18:53 schreef soapie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Bettina Wertheimer, komt die nog eens terug????
Ik mis haar.....quote:Op maandag 28 november 2005 18:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goeie vraag ja, ze mag van mij best terug
quote:Op maandag 28 november 2005 19:01 schreef babette21 het volgende:
is ze weg dan?
Over Harmsen wordt tenminste nog gesproken.quote:Op maandag 28 november 2005 19:01 schreef babette21 het volgende:
is ze weg dan?
of is 't net zo iets als met Harmsen in gtst?!
Of Gyman door Kasper.quote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef pberends het volgende:
Oh oh, Esmee wordt ontmaagd door Caspers, hoe voorspelbaar.
goeie reden om niet te kijkenquote:Op maandag 28 november 2005 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanaf 5 december komt BNN met de dramaserie SPRINT, waarin Manuel Broekman (ONM: Lex Citroen) een van de hoofdrollen speelt.
quote:
Wie neemt Kyra nou nog serieus dan????quote:Op maandag 28 november 2005 23:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]dat was heel stoer ja. Maar morgen weer Annemarie, zo lijkt het
ik hoop alleen dat ze niet terugdeinst van Kyra's domme opmerkingen...
Heeft Kyra nog vrienden eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:49 schreef soapie het volgende:
[..]
Wie neemt Kyra nou nog serieus dan????![]()
Ehm... ja.... enne.... die ook ja...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft Kyra nog vrienden eigenlijk?
Had ze die dan???quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft Kyra nog vrienden eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:54 schreef DeTolk het volgende:
TT mag aangepast naar Everybody hates Kyra.
Gaat lekker zo....quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:25 schreef -Marlii- het volgende:
Grom, 9 december geen ONM. Stom Wereldbeker schaatsen
Jaquote:
Kijk je wel uit met je nek??? Deed ik namelijk ook en...Nouja, laat maar zitten, vanavond weer onmquote:Op zondag 27 november 2005 21:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hier zit iemand heeel erg hard ja te knippen
Ik zal voorzichtig zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met je nek??? Deed ik namelijk ook en...Nouja, laat maar zitten, vanavond weer onm![]()
Goedzo meis...quote:
Ben blij dat je mij dat niet guntquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:26 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Goedzo meis...
Ik wil natuurlijk niet dat je jezelf auw doet...
Sommige mensen gun ik dat wel..![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ben blij dat je mij dat niet gunt
ONM of dit topic ??quote:
Je zult er maar zin in hebben om aan een bejaarde te likken!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:58 schreef Viking84 het volgende:
nee Joost en Annemarie zijn leuk. Woeiii!!!. Ik was al bang dat t niet meer ging goedkomen
Ja en de rest van dat forum ligt op zijn reet!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
DOK OPEN: Schrijf een DOK-DICHT en win een DOK-SHIRT
Hij heeft zn rijbewijs nog niet zo langquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:42 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waarom rijdt Joost niet zelf in die pooierbak?
Jij dr ook al last van ??quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja en de rest van dat forum ligt op zijn reet!
So?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:34 schreef -Marlii- het volgende:
Hij heeft zn rijbewijs nog niet zo lang
Het is toch ook niet verantwoord iemand in zoon auto te laten rijden zonder rijbewijs ..quote:
Joost heeft zijn rijbewijs.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
Het is toch ook niet verantwoord iemand in zoon auto te laten rijden zonder rijbewijs ..
Jop nog niet zo lang ..quote:
Loting voor de WK voetbal toch?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:25 schreef -Marlii- het volgende:
Grom, 9 december geen ONM. Stom Wereldbeker schaatsen
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Je zult er maar zin in hebben om aan een bejaarde te likken!
Hier bij ons in de gids stond wereldbeker schaatsen ..quote:
O, zie 't al, Voetballoting is eerder.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hier bij ons in de gids stond wereldbeker schaatsen ..
Ja, we weten nou wel dat je op ouwetjes valt. Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:10 schreef Viking84 het volgende:doe niet zo respectloos, man
die oudere vrouwen weten tenminste waar ze het over hebben. Ik zou iig graag in Joost z'n schoenen staan
Het is zijn geld niet eens, want hij krijgt alles van Hugo en Ilyas en hij zal het waarschijnlijk geeneens teruggeven.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Joost is vrij dom vind ik dat hij al zn centen uitgeeft op zon manier, echt een gat in zn hand!
Das toch geen nieuws..... Het is altijd al zo geweest!!!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Joost is vrij dom vind ik dat hij al zn centen uitgeeft op zon manier, echt een gat in zn hand!
Denk niet dat ze zo stom is om daarin te trappen....quote:Op woensdag 30 november 2005 18:50 schreef pberends het volgende:
Nog even en Joost gaat Annemarie's geld uitgeven.
Jaaaquote:
Dan zul je net als ik morgenmiddag moeten kijken. GVD.... is mijn recorder net 13 maanden oud, heeft ie geen garantie meer en vreet ie mijn cassette op. Ik heb ze nog net aan elkaar kunnen plakken zodat ik de andere afleveringen heb kunnen overkopiëren. Alleen die van vandaag moet ik morgen overdoen.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat in de bus om half 8 dus ik heb ONM gemistik hoorde van mijn huisgenoot zojuist iets vaags over dat Annemarie nou ineens niets meer van Joost moet hebben?
Wie kan me uitleg verschaffen?
Dat wordt morgen dan de herhaling he!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat in de bus om half 8 dus ik heb ONM gemistik hoorde van mijn huisgenoot zojuist iets vaags over dat Annemarie nou ineens niets meer van Joost moet hebben?
Wie kan me uitleg verschaffen?
Das altijd he... Alles gaat naar de klote als de garantie net voorbij is!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan zul je net als ik morgenmiddag moeten kijken. GVD.... is mijn recorder net 13 maanden oud, heeft ie geen garantie meer en vreet ie mijn cassette op. Ik heb ze nog net aan elkaar kunnen plakken zodat ik de andere afleveringen heb kunnen overkopiëren. Alleen die van vandaag moet ik morgen overdoen.
slim? geintje zeker?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Lekker wijf en nog slim ook!
Moet jij eens zien hoe ze Juniman en Kapstok tegen elkaar gaat uitspelen! Hoe heet die kok nogeens?quote:
Dat vond ze stiekem lekker, die tienerhoer.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:28 schreef soapie het volgende:
Zeker vergeten hoe ze zich door Dave liet inpakken....
Volgens mij doet hij meerdere reclames.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:22 schreef soapie het volgende:
Hoorde ik nou net Robin Rienstra in een reclame????
Robin leent zijn stem aan een reclame van de SNS-bank en van Microsoft.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:50 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij doet hij meerdere reclames.
Ik hoor hem en Jop Joris regelmatig voorbij komen.
Dan was het die van Microsoft die ik hoorde.....quote:Op woensdag 30 november 2005 22:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Robin leent zijn stem aan een reclame van de SNS-bank en van Microsoft.
Katarina heeft volgens mij een paar reclames van Olaz ingesproken.
lekker? geintje zekerquote:Op woensdag 30 november 2005 19:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Lekker wijf en nog slim ook!
Ja, maar wel op behoorlijke kutkwaliteit, zelfs met breedband.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef pberends het volgende:
ONM kan je gewoon online nakijken hoor.
Isis Cabolet was pas zestien en mocht nog niet zoveel uren werken.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
Waar is die Floor gebleven, dat was tenminste een leuke vrouw ipv zenuwpees Iris.
Ik bedoel die vrouw die op Claire leek.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Isis Cabolet was pas zestien en mocht nog niet zoveel uren werken.
Oh, ik dacht dat je dat lekkere exotische wijf bedoelde.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
Ik bedoel die vrouw die op Claire leek.
Ze moet gewoon tegen Sjabbaar zeggen dat het kind van hem is. Dan vermoordt Iele-jas dat kind uit eerwraak en dan moet hij drie weken schoffelen en intussen naait Teun Elif en komt alles weer goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Iris mag nu wel eens een abortus plegen, het begint nu irritant te worden.
Ik zat me af te vragen of hij het wel weet....quote:Op donderdag 1 december 2005 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
De dood van Victor en Renée heeft ook veel indruk gemaakt op Niels.
Die nagel-afkluif smiley is zeer toepasselijk op Irisquote:Op donderdag 1 december 2005 20:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Iris mag nu wel eens een abortus plegen, het begint nu irritant te worden.
Heeft hij dan geen telegram via die electrostimulator gestuurd? Met dat ding kon toch alles?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:08 schreef soapie het volgende:
Ik zat me af te vragen of hij het wel weet....
Sowieso al belachelijk dat hij niet terug is gekomen voor die begrafenis... lekkere familie ben je dan!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Heeft hij dan geen telegram via die electrostimulator gestuurd? Met dat ding kon toch alles?
Als mijn familie in de kachel wordt gemikt ga ik er ook niet bij staan......quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
Sowieso al belachelijk dat hij niet terug is gekomen voor die begrafenis... lekkere familie ben je dan!!!!!
Heeft zij dan ook zijn been verwond? Of kreeg hij stiekem een trap onder de kloten?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vraag me af of Niels wel in Burundi is geweest. Volgens mij heeft hij gewoon 2 maanden 'gelogeerd' bij z'n Poeske in Brussel.
Niels stak zijn been met zijn lul half er af. Daarmee stak hij immers ook Marjolijns oog er uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:36 schreef soapie het volgende:
Ze kwam er achter dat hij toch voor Iris wilde gaan, en stak Niels in z'n been. Binnenkort komt ze naar Ulfterdam om Iris om te leggen.....
ze leek niet op Claire maar op Iris. Kan ik het helpen dat ze daar bij ONM een bril nodig hebben?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik bedoel die vrouw die op Claire leek.
volgens mij weet hij dat niet en ik vraag me ook af of de makers van ONM daar wel aan gedacht hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
De dood van Victor en Renée heeft ook veel indruk gemaakt op Niels.
quote:Guess who's back!
Na maanden in Burundi te hebben gezeten, keert Niels terug naar Nederland. Acteur Robert de la Haye, die de rol van Niels speelt, hebben we ook een paar maanden moeten missen op de set van ONM. Maar hij heeft absoluut niet stilgezeten…
Bella Donna
Robert: ‘Nou, ik ben goed beziggeweest! In de drie maanden die ik ben weggeweest heb ik verschillende dingen gedaan. Allereerst heb ik een eigen productie gedaan, Bella Donna, onder regie van mijn vrouw. Dat was een dans- en theaterproductie, die ik zes keer gespeeld heb. We gaan ‘m proberen te verkopen voor het volgende seizoen. Het verhaal gaat over een man en een vrouw die opgesloten zitten in een kamer, en die man probeert haar klein te krijgen.
Het is heel mooi geworden, maar ik heb ook veel pijn gehad. Ik heb veel moeten dansen en ben dus ook vaak gevallen. M’n heupen waren helemaal bont en blauw! De productie was samen met mijn vrouw en dat was leuk maar ook superconfronterend. Ik speelde samen met een andere vrouw en soms ging het er vrij heftig en vrij seksueel aan toe. Als je eigen vrouw dat staat te regisseren is dat toch wel vreemd, voor ons alle drie.’
Rattenvanger
Maar die productie was niet het enige. Niels: ‘Ik heb ook in sprookjes gespeeld, die op Ketnet worden uitgezonden. Ik speelde de Rattenvanger van Hamelen en een dronkenlap in Het Meisje met de Zwavelstokjes. Dat was erg leuk om te doen. Het werd opgenomen in De Efteling. Iedereen liep rond in maffe pakken, inclusief ikzelf. Ik had een snor, een baard en blond haar! En ik heb voor het eerst in het Eftelinghotel geslapen! Verder heb ik nog meegespeeld in een aflevering van de serie Aspen, dat wordt uitgezonden op de Belgische tv.’
Niels
Over zijn terugkomst zeg hij: ‘In het begin was het een beetje raar om terug te zijn, maar na een week ben ik alweer helemaal in de routine. Ik moest me weer even aanpassen aan het vroege opstaan en aan dat hele eind op en neer naar Antwerpen rijden, maar dat gaat oké. Niels spelen blijft een uitdaging. Hij komt gedesillusioneerd terug, hij is teleurgesteld, en hij miste Iris natuurlijk heel erg. Wat?? Is ze zwanger?!’
bron
Ik heb het niet geteldquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hoe vaak hebben ze Iris in gedachten een hoer genoemd?
Heeft Esmee ook zulke fijne herinneringen aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
Heel romantisch uitgekozen die plek van Junior.
.
Ik vond het wel meevallen... als je tussen de regels door leest. Hoogtepunt was natuurlijk de droom met de Tyfusturk en zijn hoer. Weer een sprookje met Robert in een bijrol.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Wat een oersaaie aflevering.
Niemand... ook Iwan nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:37 schreef pberends het volgende:
Waarom is Casper nog niet genaaid door Daan omdat ie de autosteutels niet meer had
Oh, je bedoelt Kasper. De autosleutels zijn met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid bij de detectiepoortjes beland.quote:
Ik zat er ook over te twijfelen wat ze nu zei, maar volgens mij zegt ze wel 'je'quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waarom zegt Iris "U" tegen Niels? "U wordt vader", zei ze op het einde van de aflevering van donderdag.
Tja, dat Rotterdamse accent is onverstaanbaar..... ze kunnen maar beter Limbo's en Achterhoekers aannemen.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
Ik zat er ook over te twijfelen wat ze nu zei, maar volgens mij zegt ze wel 'je'
Absoluutquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Tja, dat Rotterdamse accent is onverstaanbaar..... ze kunnen maar beter Limbo's en Achterhoekers aannemen.....
Als Iele-Jas Sjabbaar iets op se Turkieslands bazelt wordt hij toch ook ondertiteld!?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:51 schreef -Marlii- het volgende:
AbsoluutDenk alleen dat dan nog minder mensen het gaan verstaan als we in dialect gaan praten
Neee, Niels moet blijvenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:58 schreef Soldier2000 het volgende:
Niels mag van mij wel helemaal uit ONM, tenminste liever dan dat ze Hugo er gaan uitwerken :/
Nou zeg, als je zo in zijn nabijheid vertoeft dat je dát merkt, kun je dat toch ook wel gewoon tegen hem zeggen??quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Die moet eens wat aan die stinkende rottende bek van 'm doen.
Die onaanvaardbare taak laat ik aan jou over!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:38 schreef Lovechild het volgende:
Nou zeg, als je zo in zijn nabijheid vertoeft dat je dát merkt, kun je dat toch ook wel gewoon tegen hem zeggen??![]()
dat was geen droom maar een dagdroom. Overigens vond ik het merkwaardig dat Niels in die 'dagdroom' hetzelfde aan had als later toen hij bij Iris kwam. Hoe kon Iris weten dat hij dat aan zou hebben? Aangezien we Niels nog niet eerder in die kleren hadden gezien die dag.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen... als je tussen de regels door leest. Hoogtepunt was natuurlijk de droom met de Tyfusturk en zijn hoer. Weer een sprookje met Robert in een bijrol.
Iris draagt toch ook steeds dezelfde jeansbroek. Die kun je intussen rechtop tegen de muur zetten zonder dat ze omvalt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:17 schreef Viking84 het volgende:
dat was geen droom maar een dagdroom. Overigens vond ik het merkwaardig dat Niels in die 'dagdroom' hetzelfde aan had als later toen hij bij Iris kwam. Hoe kon Iris weten dat hij dat aan zou hebben? Aangezien we Niels nog niet eerder in die kleren hadden gezien die dag.
Als ik hem tegenkom en dan bemerk dat hij inderdaad een stinkende en rottende bek heeft, zal ik dat inderdaad doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Die onaanvaardbare taak laat ik aan jou over!
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:39 schreef Lovechild het volgende:
Als ik hem tegenkom en dan bemerk dat hij inderdaad een stinkende en rottende bek heeft, zal ik dat inderdaad doen![]()
Binnenkort valt Niels toch om door AIDS. Heeft hij tussen de Afrikaantjes opgelopen toen hij met een inlandse schone scharrelde.quote:
ja dat woord zocht ik: 'voorstelling', thxquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:27 schreef pberends het volgende:
Het was geen droom, het was een "voorstelling" van wat er zou kunnen gebeuren.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Binnenkort valt Niels toch om door AIDS. Heeft hij tussen de Afrikaantjes opgelopen toen hij met een inlandse schone scharrelde.
Bij zijn vrouw. Daarom ziet hij er nu zo oud uit.quote:Op zondag 4 december 2005 00:02 schreef Viking84 het volgende:![]()
ik vind Niels minder aantrekkelijk dan voorheen. Hij is oud geworden in die paar maandenwaar heeft 'ie in 't echie eik gezeten?
quote:Op zondag 4 december 2005 00:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Btw.: sinds wanneer val jij op mannen?
Heb je weer een bokkenpruikdag?quote:Op zondag 4 december 2005 10:36 schreef Viking84 het volgende:wat een kortzichtige opmerking. Daar ga ik niet eens op in
Misschien dat iemand anders het aan jou kan uitleggen....
thxquote:Op zondag 4 december 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
wat een verloedering hier
nou ja, omdat ik toch al gescand had......
[afbeelding]
Uit:Televizier wk48 2005
nee, ik heb een 'ik reageer niet op achterlijke vragen van achterlijke wijsneuzerige jongetjes'-dag, maar dat is altijd zoquote:Op zondag 4 december 2005 19:44 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Heb je weer een bokkenpruikdag?
Zullen we het on-topic houden?quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef Viking84 het volgende:
nee, ik heb een 'ik reageer niet op achterlijke vragen van achterlijke wijsneuzerige jongetjes'-dag, maar dat is altijd zo
maar goed, for your information, als je op vrouwen valt, kun je een man ook nog wel fysiek aantrekkelijk vinden, hoor
3e van links?quote:Op maandag 5 december 2005 09:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Heeft Ilana Rooderkerk (ONM: Esmee Klein) een hockeyverleden?
[afbeelding]
dat zou haar inderdaad best eens kunnen zijn. Hoe kom je aan die foto?quote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Ilana, helemaal links op de foto
Ja, dat is haar waarschijnlijk, die rechtse is trouwens de broer van Hillard.quote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Ilana, helemaal links op de foto
-edit- die geeljasjes zijn allemaal meisjesquote:Op maandag 5 december 2005 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat is haar waarschijnlijk, die rechtse is trouwens de broer van Hillard.
Van de bron onder de foto van Iwanquote:Op maandag 5 december 2005 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat zou haar inderdaad best eens kunnen zijn. Hoe kom je aan die foto?
Je slaat wartaal uit!quote:Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef Iwan1976 het volgende:
GEEN ONM IN DE KERSTVAKANTIE:
De laatste aflevering van ONM in 2006 staat gepland op vrijdag 23 december.
ONM gaat een weekje op vakantie en komt pas weer terug op maandag 2 januari 2006.
Maar ik maak er geen gewoonte van.quote:Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
Je slaat wartaal uit!
Je hebt toch gehoord wat Juniman van die tienerhoer wilt?quote:Op maandag 5 december 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
Marnix.
Wat moet Junior eigenlijk met Smee, hij is niet eens verliefd en vindt haar eigenlijk ook niet echt leuk.
Hij wil haar pompen, palen en diepsneeduiken.quote:Op maandag 5 december 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
Wat moet Junior eigenlijk met Smee, hij is niet eens verliefd en vindt haar eigenlijk ook niet echt leuk.
Maar eerst ff door dat membraan van haar heen breken.....quote:Op maandag 5 december 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
Hij wil haar pompen, palen en diepsneeduiken.
Dan ga ik weer kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Tamara Brinkman is ook overgelopen naar Samen.![]()
vertel me niet dat ze óók met Bram aan de haal gaat?!quote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Tamara Brinkman is ook overgelopen naar Samen.![]()
Zie je nou dat Niels aan het rotten is!? Weer een lijk dat ze besprong.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
ik zag laatst weer eens een stukje: Kim Pieters besprong een lijk
Dat heb ik gemist. Ik zag haar laatst wel Jennifer Hoffman bespringen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
ik zag laatst weer eens een stukje: Kim Pieters besprong een lijk
Ik vond Kyra eigenlijk wel grappig .. in de vooruitblik van morgen ..quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
Kan Kyra niet onder de tram komen ofzo? Ze heeft weer niets beters te doen dan te zieken tussen Joost en Annemarie. Waarom moet Kyra altijd iets te zieken hebben?
Typisch geval "Ik bemoei me graag met andermans zaken"quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik vond Kyra eigenlijk wel grappig .. in de vooruitblik van morgen ..
Wat heeft mijn broer hiermee te maken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
w_i_v. [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Ja, wat heb ik er mee te maken?quote:Op woensdag 7 december 2005 05:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat heeft mijn broer hiermee te maken?
ha, cool, foto uit Zeg 'ns Aaa. Het zegt me werkelijk niets. Die vent naast haar komt me wel bekend voor. Wie is dat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Monique Privé:
[afbeelding]
Monique Rosier als Pien in de VARA comedy "Zeg 'ns Aaa"
Monique Rosier (PRIVÉ, Week 45, 16-11-2005)
Dat lijkt me nogal duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 05:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat heeft mijn broer hiermee te maken?
Die vent naast Monique is acteur Hans Cornelissen. Hij speelde de rol van Gert-Jan van der Ploeg, de zoon van dokter Lydie van der Ploeg (Sjoukje Hooymaayer). Gert-Jan en Pien zijn een hele tijd getrouwd geweest en ze hadden samen een zoon: Pimmetje.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:41 schreef Viking84 het volgende:
ha, cool, foto uit Zeg 'ns Aaa. Het zegt me werkelijk niets. Die vent naast haar komt me wel bekend voor. Wie is dat?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Kyra moet onder een tram komen.
» Graag.
» Nee.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
De overlevingskansen zijn gelukkig afgenomen in het AZB de laatste tijdquote:Op woensdag 7 december 2005 16:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De 'nee'-stemmer ziet Kyra ongetwijfeld liever onder een trein komen.
Het is voor het eerst jammer dat een motorongeluk is mislukt.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:45 schreef Viking84 het volgende:bah, ik zag net in de hh het voorstukje voor vanavond. Kyra gaat dus weer lopen kutten. Ik erger me zó verschrikkelijk aan dat kind... brrrr
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
Julia's haar groeit op der voorhoofd.
Jaaaaaaaaaa, dat viel mij ook al steeds opquote:Op woensdag 7 december 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
Julia's haar groeit op der voorhoofd.
Ze doet me denken aan Battlefield Earth met John Travolta:quote:Op woensdag 7 december 2005 20:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, dat viel mij ook al steeds op![]()
Het gaat bij jou het ene oog in en het andere uit?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:36 schreef -Marlii- het volgende:
Heb die reclame nog niet gezien, en dat terwijl ik best veel tv kijk ..
Thanks, vergat steeds te verkleinenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:40 schreef Svensational het volgende:
-Marlii- je icon is 58 kb te groot, hier een kleindere versie: [afbeelding]
Nee hoor, ik kijk met 2 ogen tv, had er toch echt wel wat moeten blijven hangen denk ik .. heb hem gewoon nog nooit gezienquote:Op donderdag 8 december 2005 18:40 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Het gaat bij jou het ene oog in en het andere uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |