Je hebt toch gehoord wat Juniman van die tienerhoer wilt?quote:Op maandag 5 december 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
Marnix.
Wat moet Junior eigenlijk met Smee, hij is niet eens verliefd en vindt haar eigenlijk ook niet echt leuk.
Hij wil haar pompen, palen en diepsneeduiken.quote:Op maandag 5 december 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
Wat moet Junior eigenlijk met Smee, hij is niet eens verliefd en vindt haar eigenlijk ook niet echt leuk.
Maar eerst ff door dat membraan van haar heen breken.....quote:Op maandag 5 december 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
Hij wil haar pompen, palen en diepsneeduiken.
Dan ga ik weer kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Tamara Brinkman is ook overgelopen naar Samen.![]()
vertel me niet dat ze óók met Bram aan de haal gaat?!quote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Tamara Brinkman is ook overgelopen naar Samen.![]()
Zie je nou dat Niels aan het rotten is!? Weer een lijk dat ze besprong.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
ik zag laatst weer eens een stukje: Kim Pieters besprong een lijk
Dat heb ik gemist. Ik zag haar laatst wel Jennifer Hoffman bespringen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
ik zag laatst weer eens een stukje: Kim Pieters besprong een lijk
Ik vond Kyra eigenlijk wel grappig .. in de vooruitblik van morgen ..quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
Kan Kyra niet onder de tram komen ofzo? Ze heeft weer niets beters te doen dan te zieken tussen Joost en Annemarie. Waarom moet Kyra altijd iets te zieken hebben?
Typisch geval "Ik bemoei me graag met andermans zaken"quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik vond Kyra eigenlijk wel grappig .. in de vooruitblik van morgen ..
Wat heeft mijn broer hiermee te maken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
w_i_v. [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Ja, wat heb ik er mee te maken?quote:Op woensdag 7 december 2005 05:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat heeft mijn broer hiermee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |