-edit- die geeljasjes zijn allemaal meisjesquote:Op maandag 5 december 2005 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat is haar waarschijnlijk, die rechtse is trouwens de broer van Hillard.
Van de bron onder de foto van Iwanquote:Op maandag 5 december 2005 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat zou haar inderdaad best eens kunnen zijn. Hoe kom je aan die foto?
Je slaat wartaal uit!quote:Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef Iwan1976 het volgende:
GEEN ONM IN DE KERSTVAKANTIE:
De laatste aflevering van ONM in 2006 staat gepland op vrijdag 23 december.
ONM gaat een weekje op vakantie en komt pas weer terug op maandag 2 januari 2006.
Maar ik maak er geen gewoonte van.quote:Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
Je slaat wartaal uit!
Je hebt toch gehoord wat Juniman van die tienerhoer wilt?quote:Op maandag 5 december 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
Marnix.
Wat moet Junior eigenlijk met Smee, hij is niet eens verliefd en vindt haar eigenlijk ook niet echt leuk.
Hij wil haar pompen, palen en diepsneeduiken.quote:Op maandag 5 december 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
Wat moet Junior eigenlijk met Smee, hij is niet eens verliefd en vindt haar eigenlijk ook niet echt leuk.
Maar eerst ff door dat membraan van haar heen breken.....quote:Op maandag 5 december 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
Hij wil haar pompen, palen en diepsneeduiken.
Dan ga ik weer kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Tamara Brinkman is ook overgelopen naar Samen.![]()
vertel me niet dat ze óók met Bram aan de haal gaat?!quote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Tamara Brinkman is ook overgelopen naar Samen.![]()
Zie je nou dat Niels aan het rotten is!? Weer een lijk dat ze besprong.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
ik zag laatst weer eens een stukje: Kim Pieters besprong een lijk
Dat heb ik gemist. Ik zag haar laatst wel Jennifer Hoffman bespringen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef babette21 het volgende:
ik zag laatst weer eens een stukje: Kim Pieters besprong een lijk
Ik vond Kyra eigenlijk wel grappig .. in de vooruitblik van morgen ..quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
Kan Kyra niet onder de tram komen ofzo? Ze heeft weer niets beters te doen dan te zieken tussen Joost en Annemarie. Waarom moet Kyra altijd iets te zieken hebben?
Typisch geval "Ik bemoei me graag met andermans zaken"quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik vond Kyra eigenlijk wel grappig .. in de vooruitblik van morgen ..
Wat heeft mijn broer hiermee te maken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
w_i_v. [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Ja, wat heb ik er mee te maken?quote:Op woensdag 7 december 2005 05:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat heeft mijn broer hiermee te maken?
ha, cool, foto uit Zeg 'ns Aaa. Het zegt me werkelijk niets. Die vent naast haar komt me wel bekend voor. Wie is dat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Monique Privé:
[afbeelding]
Monique Rosier als Pien in de VARA comedy "Zeg 'ns Aaa"
Monique Rosier (PRIVÉ, Week 45, 16-11-2005)
Dat lijkt me nogal duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 05:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat heeft mijn broer hiermee te maken?
Die vent naast Monique is acteur Hans Cornelissen. Hij speelde de rol van Gert-Jan van der Ploeg, de zoon van dokter Lydie van der Ploeg (Sjoukje Hooymaayer). Gert-Jan en Pien zijn een hele tijd getrouwd geweest en ze hadden samen een zoon: Pimmetje.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:41 schreef Viking84 het volgende:
ha, cool, foto uit Zeg 'ns Aaa. Het zegt me werkelijk niets. Die vent naast haar komt me wel bekend voor. Wie is dat?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Kyra moet onder een tram komen.
» Graag.
» Nee.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |