Isis Cabolet was pas zestien en mocht nog niet zoveel uren werken.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
Waar is die Floor gebleven, dat was tenminste een leuke vrouw ipv zenuwpees Iris.
Ik bedoel die vrouw die op Claire leek.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Isis Cabolet was pas zestien en mocht nog niet zoveel uren werken.
Oh, ik dacht dat je dat lekkere exotische wijf bedoelde.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
Ik bedoel die vrouw die op Claire leek.
Ze moet gewoon tegen Sjabbaar zeggen dat het kind van hem is. Dan vermoordt Iele-jas dat kind uit eerwraak en dan moet hij drie weken schoffelen en intussen naait Teun Elif en komt alles weer goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Iris mag nu wel eens een abortus plegen, het begint nu irritant te worden.
Ik zat me af te vragen of hij het wel weet....quote:Op donderdag 1 december 2005 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
De dood van Victor en Renée heeft ook veel indruk gemaakt op Niels.
Die nagel-afkluif smiley is zeer toepasselijk op Irisquote:Op donderdag 1 december 2005 20:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Iris mag nu wel eens een abortus plegen, het begint nu irritant te worden.
Heeft hij dan geen telegram via die electrostimulator gestuurd? Met dat ding kon toch alles?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:08 schreef soapie het volgende:
Ik zat me af te vragen of hij het wel weet....
Sowieso al belachelijk dat hij niet terug is gekomen voor die begrafenis... lekkere familie ben je dan!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Heeft hij dan geen telegram via die electrostimulator gestuurd? Met dat ding kon toch alles?
Als mijn familie in de kachel wordt gemikt ga ik er ook niet bij staan......quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
Sowieso al belachelijk dat hij niet terug is gekomen voor die begrafenis... lekkere familie ben je dan!!!!!
Heeft zij dan ook zijn been verwond? Of kreeg hij stiekem een trap onder de kloten?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vraag me af of Niels wel in Burundi is geweest. Volgens mij heeft hij gewoon 2 maanden 'gelogeerd' bij z'n Poeske in Brussel.
Niels stak zijn been met zijn lul half er af. Daarmee stak hij immers ook Marjolijns oog er uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:36 schreef soapie het volgende:
Ze kwam er achter dat hij toch voor Iris wilde gaan, en stak Niels in z'n been. Binnenkort komt ze naar Ulfterdam om Iris om te leggen.....
ze leek niet op Claire maar op Iris. Kan ik het helpen dat ze daar bij ONM een bril nodig hebben?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik bedoel die vrouw die op Claire leek.
volgens mij weet hij dat niet en ik vraag me ook af of de makers van ONM daar wel aan gedacht hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
De dood van Victor en Renée heeft ook veel indruk gemaakt op Niels.
quote:Guess who's back!
Na maanden in Burundi te hebben gezeten, keert Niels terug naar Nederland. Acteur Robert de la Haye, die de rol van Niels speelt, hebben we ook een paar maanden moeten missen op de set van ONM. Maar hij heeft absoluut niet stilgezeten…
Bella Donna
Robert: ‘Nou, ik ben goed beziggeweest! In de drie maanden die ik ben weggeweest heb ik verschillende dingen gedaan. Allereerst heb ik een eigen productie gedaan, Bella Donna, onder regie van mijn vrouw. Dat was een dans- en theaterproductie, die ik zes keer gespeeld heb. We gaan ‘m proberen te verkopen voor het volgende seizoen. Het verhaal gaat over een man en een vrouw die opgesloten zitten in een kamer, en die man probeert haar klein te krijgen.
Het is heel mooi geworden, maar ik heb ook veel pijn gehad. Ik heb veel moeten dansen en ben dus ook vaak gevallen. M’n heupen waren helemaal bont en blauw! De productie was samen met mijn vrouw en dat was leuk maar ook superconfronterend. Ik speelde samen met een andere vrouw en soms ging het er vrij heftig en vrij seksueel aan toe. Als je eigen vrouw dat staat te regisseren is dat toch wel vreemd, voor ons alle drie.’
Rattenvanger
Maar die productie was niet het enige. Niels: ‘Ik heb ook in sprookjes gespeeld, die op Ketnet worden uitgezonden. Ik speelde de Rattenvanger van Hamelen en een dronkenlap in Het Meisje met de Zwavelstokjes. Dat was erg leuk om te doen. Het werd opgenomen in De Efteling. Iedereen liep rond in maffe pakken, inclusief ikzelf. Ik had een snor, een baard en blond haar! En ik heb voor het eerst in het Eftelinghotel geslapen! Verder heb ik nog meegespeeld in een aflevering van de serie Aspen, dat wordt uitgezonden op de Belgische tv.’
Niels
Over zijn terugkomst zeg hij: ‘In het begin was het een beetje raar om terug te zijn, maar na een week ben ik alweer helemaal in de routine. Ik moest me weer even aanpassen aan het vroege opstaan en aan dat hele eind op en neer naar Antwerpen rijden, maar dat gaat oké. Niels spelen blijft een uitdaging. Hij komt gedesillusioneerd terug, hij is teleurgesteld, en hij miste Iris natuurlijk heel erg. Wat?? Is ze zwanger?!’
bron
Ik heb het niet geteldquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hoe vaak hebben ze Iris in gedachten een hoer genoemd?
Heeft Esmee ook zulke fijne herinneringen aanquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
Heel romantisch uitgekozen die plek van Junior.
.
Ik vond het wel meevallen... als je tussen de regels door leest. Hoogtepunt was natuurlijk de droom met de Tyfusturk en zijn hoer. Weer een sprookje met Robert in een bijrol.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
Wat een oersaaie aflevering.
Niemand... ook Iwan nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:37 schreef pberends het volgende:
Waarom is Casper nog niet genaaid door Daan omdat ie de autosteutels niet meer had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |