Denk niet dat ze zo stom is om daarin te trappen....quote:Op woensdag 30 november 2005 18:50 schreef pberends het volgende:
Nog even en Joost gaat Annemarie's geld uitgeven.
Jaaaquote:
Dan zul je net als ik morgenmiddag moeten kijken. GVD.... is mijn recorder net 13 maanden oud, heeft ie geen garantie meer en vreet ie mijn cassette op. Ik heb ze nog net aan elkaar kunnen plakken zodat ik de andere afleveringen heb kunnen overkopiėren. Alleen die van vandaag moet ik morgen overdoen.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat in de bus om half 8 dus ik heb ONM gemistik hoorde van mijn huisgenoot zojuist iets vaags over dat Annemarie nou ineens niets meer van Joost moet hebben?
Wie kan me uitleg verschaffen?
Dat wordt morgen dan de herhaling he!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat in de bus om half 8 dus ik heb ONM gemistik hoorde van mijn huisgenoot zojuist iets vaags over dat Annemarie nou ineens niets meer van Joost moet hebben?
Wie kan me uitleg verschaffen?
Das altijd he... Alles gaat naar de klote als de garantie net voorbij is!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan zul je net als ik morgenmiddag moeten kijken. GVD.... is mijn recorder net 13 maanden oud, heeft ie geen garantie meer en vreet ie mijn cassette op. Ik heb ze nog net aan elkaar kunnen plakken zodat ik de andere afleveringen heb kunnen overkopiėren. Alleen die van vandaag moet ik morgen overdoen.
slim? geintje zeker?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Lekker wijf en nog slim ook!
Moet jij eens zien hoe ze Juniman en Kapstok tegen elkaar gaat uitspelen! Hoe heet die kok nogeens?quote:
Dat vond ze stiekem lekker, die tienerhoer.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:28 schreef soapie het volgende:
Zeker vergeten hoe ze zich door Dave liet inpakken....
Volgens mij doet hij meerdere reclames.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:22 schreef soapie het volgende:
Hoorde ik nou net Robin Rienstra in een reclame????
Robin leent zijn stem aan een reclame van de SNS-bank en van Microsoft.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:50 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij doet hij meerdere reclames.
Ik hoor hem en Jop Joris regelmatig voorbij komen.
Dan was het die van Microsoft die ik hoorde.....quote:Op woensdag 30 november 2005 22:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Robin leent zijn stem aan een reclame van de SNS-bank en van Microsoft.
Katarina heeft volgens mij een paar reclames van Olaz ingesproken.
lekker? geintje zekerquote:Op woensdag 30 november 2005 19:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Lekker wijf en nog slim ook!
Ja, maar wel op behoorlijke kutkwaliteit, zelfs met breedband.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:15 schreef pberends het volgende:
ONM kan je gewoon online nakijken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |