De overlevingskansen zijn gelukkig afgenomen in het AZB de laatste tijdquote:Op woensdag 7 december 2005 16:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De 'nee'-stemmer ziet Kyra ongetwijfeld liever onder een trein komen.
Het is voor het eerst jammer dat een motorongeluk is mislukt.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:45 schreef Viking84 het volgende:bah, ik zag net in de hh het voorstukje voor vanavond. Kyra gaat dus weer lopen kutten. Ik erger me zó verschrikkelijk aan dat kind... brrrr
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
Julia's haar groeit op der voorhoofd.
Jaaaaaaaaaa, dat viel mij ook al steeds opquote:Op woensdag 7 december 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
Julia's haar groeit op der voorhoofd.
Ze doet me denken aan Battlefield Earth met John Travolta:quote:Op woensdag 7 december 2005 20:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, dat viel mij ook al steeds op![]()
Het gaat bij jou het ene oog in en het andere uit?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:36 schreef -Marlii- het volgende:
Heb die reclame nog niet gezien, en dat terwijl ik best veel tv kijk ..
Thanks, vergat steeds te verkleinenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:40 schreef Svensational het volgende:
-Marlii- je icon is 58 kb te groot, hier een kleindere versie: [afbeelding]
Nee hoor, ik kijk met 2 ogen tv, had er toch echt wel wat moeten blijven hangen denk ik .. heb hem gewoon nog nooit gezienquote:Op donderdag 8 december 2005 18:40 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Het gaat bij jou het ene oog in en het andere uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |