Door niet zo achterdochtig te zijn :').quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:56 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoe weten wij of dat BVO z’n echte lijst is?
Ah cool....ik heb altijd het idee dat dat soort beesten me niet mogenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:10 schreef MissBliss het volgende:
Hello
@Duiveltja: metLucky
gaat alles goed. Tis een oud beestje maar heel lief.
[afbeelding]
'Dat soort beesten'quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah cool....ik heb altijd het idee dat dat soort beesten me niet mogen
Wat is het dan?quote:
Ach meestal vluchten ze voor mequote:Nee, weet je, rode katten staan bekend om hun lieve 'goedzakkerige' karakter. Die doen echt geen vlieg kwaad. In al die jaren dat we Lucky hebben heeft hij me maar 1 keer gekrabt en dat was toen ik hem met geweld in de reiskoffer probeerde te stoppen omdat hij naar de dierenarts moest
Hij zou dus z'elfs lief zijn tegen jou
Het zijn diertjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat is het dan?
[..]
Ach meestal vluchten ze voor me
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:38 schreef LeBeau het volgende:
Schuw. Daar hebben honden minder last van. De mijne in ieder geval. Die snol vindt ook iedereen lief.
Die linker is anders een stuk lieverquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Die rechtse kat is het leukst![]()
Ach, lief is ook niet allles....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:58 schreef MissBliss het volgende:
Die linker is anders een stuk liever
True.. maar ik ben helemaal niet liefquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ach, lief is ook niet allles....![]()
Dat je helemaal niet lief bent geloof ik voor geen meter...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:04 schreef MissBliss het volgende:
True.. maar ik ben helemaal niet lief
Ja, daar heb je ook niks aan he?
Maar zo'n kat, die voelt dat aanals je je erot voelt komt ie bij je liggen
jammer dat ik nu niet thuis ben.
Doen honden dat ook?
Ach, ik ben ook in een grafhumeur op het moment...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:06 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat je helemaal niet lief bent geloof ik voor geen meter...
Honden komen altijd bij je liggen, het initiatief ligt echter bij het baasje, als je roept komt ie.
Vertel, lucht je hart.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook in een grafhumeur op het moment...![]()
Mja, verder niet belangrjk.
Nee, er lezen mensen mee.quote:
*Steun geeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:15 schreef MissBliss het volgende:
Nee, er lezen mensen mee.
Mja, ik verpest alles voor mezelf kennelijk
\Niet expres, ik probeer juist het goede te doen (over dingen praten, ik ben geen prater) maar dat wordt dan juist helemaal fout opgevat (als een aanval).
Dus tja, de ene ruzie is net voorbij en de volgende begint al.. niet expres dus, maar ik heb het wel weer gedaan
Gut, ik wou echt dat ik thuis was nu.
Thanksquote:
Truste!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:41 schreef MissBliss het volgende:
Thanks
Nou ik rook nog een pafke en ik drink mn wijn op en ik ga slapen. Truste!
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:51 schreef BVO het volgende:
Die Fortuné van Utrecht is inderdaad wel een goede geloof ik.
Hondenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:51 schreef MissBliss het volgende:
Honden
Hoewel ik een paar dagen geleden een heel klein hondje zag (formaat kat) en die vond ik dan wel leuk
quote:
Ik ook. Voor grote was ik altijd bang. Nog steeds een beetje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:20 schreef Svensational het volgende:
Ik vind kleine hondjes juist weer wel tof.
Ze waren derdequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:25 schreef BVO het volgende:
Ik heb zelf Pasveer van FC Twente in de goal, is ook niet duur en Twente kreeg vorig jaar weinig tegendoelpunten..
Vooral als ze grommen en blaffenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook. Voor grote was ik altijd bang. Nog steeds een beetje..
Meeste kans heb je als je niks van voetbal af weet zeggen zequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:31 schreef BVO het volgende:
Denk het wel ja. De inschrijving daarvan is toch nog tot september open ofzo?!
Ik doe ook mee met voetbalpoules.nl . Gratis elke week de uitslagen, best mooie prijzen te winnen..
Geen idee, ik zag het net staan toen ik ff op VI keekquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:31 schreef BVO het volgende:
Denk het wel ja. De inschrijving daarvan is toch nog tot september open ofzo?!
Ik doe ook mee met voetbalpoules.nl . Gratis elke week de uitslagen, best mooie prijzen te winnen..
Nou, doe mee danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Meeste kans heb je als je niks van voetbal af weet zeggen ze![]()
Waar? Hioeveel kost het? Wat moet ik doenquote:
voetbal.fok.nl | niks | team maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waar? Hioeveel kost het? Wat moet ik doen?
Ik kijk nooitv oetbal vandaar![]()
Wat kan je winnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
voetbal.fok.nl | niks | team maken.
Prijzenquote:
Alle seizoenen Buffy en Angel op DVDquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:56 schreef Dada het volgende:
[..]
Alle seizoenen Buffy en Angel op DVD![]()
Ah relax!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:56 schreef Dada het volgende:
[..]
Alle seizoenen Buffy en Angel op DVD![]()
Ik las jouw ondertitel en handtekening en zag een vissegraat als gebruikersicoontjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:08 schreef bar_rel het volgende:
Hoe weet je dat ik gek ben van Buffy en Angel
Een vissegraat die bekendstaat als Buffy.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:13 schreef Dada het volgende:
en zag een vissegraat als gebruikersicoontje
NOU!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik las jouw ondertitel en handtekening en zag een vissegraat als gebruikersicoontje
Die kleine hondjes hebben wat weg van kattenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Honden![]()
Ik vind die kleine hondjes maar nietsIs jouw kat een thuisblijver (al dan niet gedwongen) of gaat ie er vaak op uit?
Dit schreeuwt gewoon om een verborgen cameraquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:32 schreef MissBliss het volgende:
Nee, onze kat gaat er vaak op uit. Beetje 50/50 qua binnen en buiten. Als hij 's nachts buiten is geweest ligt hij meestal de rest van de dag comateus op de bank
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:49 schreef beaverhausen het volgende:
Een nieuw topic!.
Ow ja, goeiemorgen en alles..
Jij kunt wel klokkijken tenminstequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:00 schreef Bupatih het volgende:
Goedemiddag.
Ik maak(te) wel veel foto's van hem, maar ben nu cameraloosquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Dit schreeuwt gewoon om een verborgen camera
Het is zeker ook al eens voorgekomen dat hij een dode muis mee naarbinnen nam.
Maak jij je team nou maar openbaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:00 schreef Bupatih het volgende:
Goedemiddag.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://www.kinderlines.nl/assets/images/Klok-Lacheb.gif]afbeelding][/url]?
[afbeelding]
Zeg, ik doe m'n best hoor!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kunt wel klokkijken tenminste!
Ik geloof er heulemaal niks van, mênnekequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Euhm... ik heb gewoon last van jetlag?.
niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof er heulemaal niks van, mênneke!
Camera verloren? Of gewoon ordinair gejat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik maak(te) wel veel foto's van hem, maar ben nu cameraloos
quote:Hij legt zn slachtoffers meestal voor de deur... zodat je erop gaat staan dus als je naar buiten stapt
Vogeltjes, mollen en een occasional vis.
Gaan we nog excuses aanbieden of hoe zit dat?quote:
Hij heeft trouwens wel een keer een vogeltje naar binnen gejaagd, dus toen zaten we met een rovende kat en een hysterisch vogeltje in huis.. Probeer dat maar te vangenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Camera verloren? Of gewoon ordinair gejat?
[..]dat is wel zo hygiënisch van hem (dat ie ze buiten legt). Dat je er instapt is weer minder maar liever dat dan dat je opeens TV zit te kijken en je denkt "wat ruik ik nou?".
Mollen! Hoe flikt ie dat nou weer?
Johquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:15 schreef Svensational het volgende:
Ben ik een keer op Shok!, is er niemand!!
Ik zou niet weten waarvoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaan we nog excuses aanbieden of hoe zit dat? [afbeelding]
Kan me voorstellen wat een chaos dat moet zijn geweestquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Hij heeft trouwens wel een keer een vogeltje naar binnen gejaagd, dus toen zaten we met een rovende kat en een hysterisch vogeltje in huis.. Probeer dat maar te vangenEn mn moeder: Le, ga jij eens een worm zoeken in de tuin voor die vogel..
En ik heb geen idee hoe hij een mol vangt, die kwam zeker net boven ofzo. Mja, de volgende ochtend stapte ik dus op een halve mol
Omdat je allemaal van die leugens aan het verspreiden bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvoor.
Jij draagt dus geen jurkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:34 schreef Svensational het volgende:
Omdat je allemaal van die leugens aan het verspreiden bent!
Dat zijn geen leugens, dat is gewoon mijn versie van de waarheidquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je allemaal van die leugens aan het verspreiden bent!
quote:
Oh we zitten in SHO he. Dan mag roddelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zijn geen leugens, dat is gewoon mijn versie van de waarheid.
Of roddels natuurlijk. Dat kan ook..
Nee, echt waarquote:
In september ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ga je weer studeren, Sven?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:00 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben kaaaaaaalaaaaaaaaaaar met me stage!!!!!!!!!!!!!! IK HEB VAKANTie!!!!![]()
!!!
![]()
Na 20 weken stage eindelijk vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Er is voetbal op tv hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
Drukke boel hier.
Ik kijk niet eensquote:
Dus nog een keer Arveladzequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
Uhu.
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus nog een keer Arveladze?
Ja, het duurt altijd evenquote:
Ik dacht opeens: Laat ik alles eens gaan ontkennen. Ik weet niet waarom.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik dacht opeens: Laat ik alles eens gaan ontkennen. Ik weet niet waarom.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Heeft het te maken met de avatar van Sven?
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Je ondertitel krijgt ineens een heel andere betekenis!
Ik herken nu pas Harry Jekkersquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Je ondertitel krijgt ineens een heel andere betekenis!
Nou, ik heb je weer weg, nou jij nogquote:
Check.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik heb je weer weg, nou jij nog
Ik vond je wel leukquote:
Nee, ik vond jou leuk. In mijn avatar dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:51 schreef Auticia het volgende:
Ik kan 'm nog wel even terugzetten?.
Oh, zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik vond jou leuk. In mijn avatar dus.
Waarom?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
Ik heb allemaal waarom-topics geopend..
Ja, die was te verwachten.quote:
Met je Franse naam.quote:
Nee, ze zijn me aan het pesten in ONZ.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:54 schreef LeBeau het volgende:
Sven is weer eens ongesteld en errug gemeen!![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:01 schreef BVO het volgende:
Je bent je wel op een Bupatih-achtige manier aan het inlikken zeg..
Svurno.quote:
Hebben we niet nog een modje nodig op Shok? *winkwink*quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno.. Hij wil mod worden.
.
En nu likt 'ie zich net zo in bij die crew als jij dat deed..
Ja hoor, Beev.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef BVO het volgende:
Plenty.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Hebben we niet nog een modje nodig op Shok? *winkwink*
Wat aan toe ging?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hoor, Beev.Het zal wel. Jij weet natuurlijk beter hoe het er aan toe ging dan ik.
Hoe ik mod ben geworden.quote:
Zo wordt iederééén toch mod hier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe ik mod ben geworden.
Wat volgens jou komt door het inlikken van mij..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:01 schreef BVO het volgende:
Je bent je wel op een Bupatih-achtige manier aan het inlikken zeg..
Dat komt trouwens door Yvonne hoor.quote:
Dorr Yvonne af te zeiken, ben ik me aan 't inlikkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno.. Hij wil mod worden.
.
Toen het in ONZ stond postte je er toch ook nog? EN je hebt er daarna toch nog een topic geopend? Nou dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat komt trouwens door Yvonne hoor.. Die schopte het naar ONZ.
Wat een leuke ava.quote:
Ik zeg toch ook niet dat ik niet in ONZ post?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen het in ONZ stond postte je er toch ook nog? EN je hebt er daarna toch nog een topic geopend? Nou dan.
Dan vindt BVO je niet cool. Dat TF boeit het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:13 schreef PeRi het volgende:
WTF boeit het nou in godsnaam dat iemand in onzin post.
Omdat: ONZ:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:13 schreef PeRi het volgende:
WTF boeit het nou in godsnaam dat iemand in onzin post.
Meisjes plagen,............quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dorr Yvonne af te zeiken, ben ik me aan 't inlikken?
En ja, ik post er zelf ook wel eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat: ONZ:!!!
Verachtelijk rotforum..
Ik houd van jullie allen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:16 schreef PeRi het volgende:
BVO houd je ook niet van mij?
Petje af, hoor!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:28 schreef BVO het volgende:
5 op een rij.
Bij mijn ouders staat 'ie op 10 en Net 5 op 9, ik heb TMF op 9 en Net 5 op 10. Veronica staat ergens naar achteren, kijk ik haast nooit naar (op Temptation Island enzo na dan).quote:
Ik heb Veronica ook op 10 geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij mijn ouders staat 'ie op 10 en Net 5 op 9, ik heb TMF op 9 en Net 5 op 10. Veronica staat ergens naar achteren, kijk ik haast nooit naar (op Temptation Island enzo na dan).
Nee.quote:
Sport zit nog gewoon op RTL5, maar voor de rest heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, maar RTL7 neemt de rol van RTL5 over. Dus de programma's van RTL5 zijn allemaal naar RTL7 gegaan (herhalingen, films, sport en financiën) en die van Yorin naar RTL5 (dus ook ANTM). Dus ook al is Yorin RTL7 geworden, RTL5 is toch meer Yorinnerig.
Nou ontzettend, lijkt me niks leuker dan m'n dagen te vullen met slotjes zetten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
En volgens mij heb jij last van een ik-wilde-mod-worden,-maar-werd-het-niet-complex.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ontzettend, lijkt me niks leuker dan m'n dagen te vullen met slotjes zetten..
Och ja, iedereen is weleens onbezonnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..][afbeelding]
Ik kan me anders heel goed een andersdenkende BVO herinneren.
Weet niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:20 schreef Svensational het volgende:
BVO, waarom staat in jouw profiel wel ShowChat als subleague? Omdat je 'm opgericht hebt?
Mij bevalt het in ieder geval wel, hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Och ja, iedereen is weleens onbezonnen..
Dus toch? Toen stond ie ook bij mij, maar ik had 'm ook opgericht toen. Maar dat heeft er niks mee te maken dus blijkbaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet niet?. Bij de Tour stond 'ie er ook.
Dan ben je toch jarig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef Svensational het volgende:
En dan?
quote:
Ik snap die stomme grappen van jou niet.quote:
Clipprimeur van Hinds videoclip.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef Svensational het volgende:
En dan?
Bedankt dat je dat met ons wilde delen, Beev.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Clipprimeur van Hinds videoclip.. Als het goed is dan.
.
¡De nada!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat met ons wilde delen, Beev.
Trut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Hee, zijn er nieuwe foto's van Hind vrijgegeven?
Wat ben je aan het doen, echt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef BVO het volgende:
F.L.I.E.R.E.F.L.U.I.T.E.RRRRRRRRRRRR..
.
*stil*quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef BVO het volgende:
F.L.I.E.R.E.F.L.U.I.T.E.RRRRRRRRRRRR..
.
Het SC-lijflied.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen, echt?
V: "blablablabla"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
Bupa!!! Wat wordt er nou gezegd tussen 2:40 en 2:50?? Daar op de achtergrond zeg maar..
Froukje ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Oh, F. in de zin van Froukje???. Ik hoor alleen hem.
.
Ja dat doe ik, maar dan hoor ik dat fluiten ook harder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Froukje ja.
Zet je geluid maar eens wat harder.
Ik geef ons niet zulke hoge kansen in de subleagues.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef Svensational het volgende:
Je kan toch elke week wisselen, BVO? Want Mark's Vlaar kost ons punten!
Endoet 't niet eens daar.
.
Wij winnen die shit!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:37 schreef BVO het volgende:
Ik geef ons niet zulke hoge kansen in de subleagues..
Vanavond gaat Jason Culina mij véél punten opleveren, mark my words..
Joh,... Ronnie gaat z'n punten nog wel halenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef Svensational het volgende:
Je kan toch elke week wisselen, BVO? Want Mark's Vlaar kost ons punten!
Endoet 't niet eens daar.
.
Hier niet hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:42 schreef BVO het volgende:
De Talpa-site ligt eruit.
www.talpa.tv, niet talpa.nlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:42 schreef BVO het volgende:
De Talpa-site ligt eruit.
Hij is nog drie weken geblesseerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh,... Ronnie gaat z'n punten nog wel halen.
Ik denk dat ie dat wel wist.quote:
Euuuuh....het gaat om het principe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:28 schreef Svensational het volgende:
Buup, waarom maak je je team eigenlijk niet openbaar? We kunnen nou toch niet meer wisselen..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:35 schreef karoltje het volgende:
Pfoe nou ik ben er ook weer. Hoi allemaal!
Sietemieter op met je principes. Zeg gewoon ff wie je in je team hebtquote:
Waarom wil je dat trouwens weten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sietemieter op met je principes. Zeg gewoon ff wie je in je team hebt!
We zijn een team, Bupa.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom wil je dat trouwens weten?
Dan kan ie dus nog 31 weken punten pakkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is nog drie weken geblesseerd!
Heyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:35 schreef karoltje het volgende:
Pfoe nou ik ben er ook weer. Hoi allemaal!
Wij zijn geen team!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zijn een team, Bupa.. Dan moet je elkaar kunnen vertrouwen!
Jahaaaa, maar je kan elke week wisselen! Dus dan mis je drie wekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan kan ie dus nog 31 weken punten pakken.
Nee, want onze resultaten worden gemiddeld en op die manier kun je met een subleague winnen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wij zijn geen team!
Wij zijn een subleauge..
Allemaal concurrenten dus.![]()
Dan gooi ik 'm straks uit m'n team en stop ik 'm na drie weken er weer inquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jahaaaa, maar je kan elke week wisselen! Dus dan mis je drie weken!!!!
Ik maak die van mij wel openbaar na de eerste ronde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want onze resultaten worden gemiddeld en op die manier kun je met een subleague winnen!
Ik ga voor de individuele winst aangezien ik bang ben dat Bupa Johan Cruyff ook nog echt in z'n team gezet heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want onze resultaten worden gemiddeld en op die manier kun je met een subleague winnen!
quote:Veranderingen in je team kan je altijd uitvoeren, ze zullen echter pas in werking treden zodra de volgende speelronde van de manager begint. Het hele seizoen is opgedeeld in rondes van 9 wedstrijden. Verder zijn er op het einde twee rondes met play-offs. In onderstaande tabel zijn deze aangegeven. Alle witte hokjes met een vet nummer zijn de dagen waarop een nieuwe ronde begint en de database om 18:00 wordt gesloten. De licht groene vakjes zijn de speeldagen.
Play-offs? Gaat dat dit seizoen al in???quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
Ow wacht, wisselen heeft geen zin geloof ik:
[..]
Dat heb ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ga voor de individuele winst aangezien ik bang ben dat Bupa Johan Cruyff ook nog echt in z'n team gezet heeft.
Ja, dat is dit seizoen al. Dus zelfs als Ajax 2e zou worden, is er nog kans dat ze Intertoto moeten gaan spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Play-offs? Gaat dat dit seizoen al in???
Ik ga me maar s inlezen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:37 schreef BVO het volgende:
Vanavond gaat Jason Culina mij véél punten opleveren, mark my words..
Viel me tegen.quote:
Lees dan goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
Ow wacht, wisselen heeft geen zin geloof ik:
[..]
Wordt je trouwens ook niet moe van die ongeloofelijke zuurpuimen en overjarige hippies met hun "alles wat commercieel is is kut"-mentaliteit in het Talpatopic?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Wordt je trouwens ook niet moe van die ongeloofelijke zuurpuimen en overjarige hippies met hun "alles wat commercieel is is kut"-mentaliteit in het Talpatopic?.
Precies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Talpa is juist goed voor Nederland denk ik. Het kan geen kwaad als er een paar Nederlandse hitseries komen, in plaats van dat we al die Amerikaanse meuk blijven inkopen.
Ik vind hem lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
Die nieuwe Lays Sensation is niet te eten. 4 soorten kaas en rode ui![]()
Maar ik blijf het dooreten ondanks dat ie niet lekker is
Word je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Wordt je trouwens ook niet moe van die ongeloofelijke zuurpuimen en overjarige hippies met hun "alles wat commercieel is is kut"-mentaliteit in het Talpatopic?.
Nederlands talent wordt tot nog toe gewoon vreselijk ondergewaardeerd. Dat zag je al aan alle Idols deelnemers, die finaal werden uitgelachen (1uitzondering daar gelaten), terwijl alle American Idol deelnemers op handen worden gedragen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies.. Valt me op hoeveel Nederlands product ze hebben, vrijwel alleen maar. Zie ik liever dan die foute programma's uit Amerika op RTL enzo.
En Beau en Linda zijn leuk samen..
Dat ligt niet aan het talent hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Nederlands talent wordt tot nog toe gewoon vreselijk ondergewaardeerd. Dat zag je al aan alle Idols deelnemers, die finaal werden uitgelachen (1uitzondering daar gelaten), terwijl alle American Idol deelnemers op handen worden gedragen.
quote:En waarom zou Nederland niet een "Friends" of een "Sex and the City" kunnen maken?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Nano het volgende:
Talpa zag er zeeer goed uit.En wie is precies familie van Static?
Die gast die de klappen kreeg dus.... lijkt mij in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef static het volgende:
Straks NSE, met mijn neef als 'sparringpartner' van Beau.
*nagels bijt*
True, maar dat kan ook in Nederland denk ik. Ik denk dat John de Mol met Talpa probeert het Nederlandse medialandschap flink uit te breiden, en dat kan ik alleen maar toejuichen. En ja, je kan daar voor of tegen zijn, feit blijft dat het Nederlandse medialandschap op dit moment echt geen kut voorstelt, en dat we van ellende maar een hoop amerikaanse shit inkopen. Ik vind het wel dapper dat iemand dat probeert te veranderen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het talent hoor.
Amerikanen zijn sowieso anders in dat soort dingen. Die 'hypen' alles wat los en vast zit. Eén bekende celebrity hoeft maar iets positiefs te zeggen over een programma/boek/theatershow of film (zie Oprah) en het klootjesvolk gaat er als een kudde achterstaan. (zie Oprah-publiek)
Hoe weet jij nou of er gebrek is aan goede acteurs of schrijvers... als dit tot nog toe misschien geen enkele kans hebben gehad?quote:[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat dacht je van gebrek aan (goede) comedy-acteurs en -schrijvers hier in Nederland?
We moeten het hier hebben van Harm "Ik lees alles voor van de autocue" Edens en Ger Apeldoorn.
Van die twee hoef je echt geen "Friends" of "SATC" te verwachten.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
En ik ben ook merendeel tegen Talpa.. Maar dat komt niet omdat het commercieel is, maar omdat het gewoon boutprogramma's heeft.
Ik keek voor Talpa ook al niet naar die programma's, dus dat ga ik nu ook niet doen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
Vergeet niet dat er ook wél leuke Nederlandse (comedie)series zijn, zoals het zonnetje in huis.
Ik heb buikpijn van dat stomme buikgriep gedoe. Alles wat ik eet gaat er weer netzo had eruitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb buikpijn van de Pringles die ik als avondeten op heb.
Wat kan ook in Nederland? Dat gehypte, neppe "ik-aanbid-diegene-die-toegejuicht-wordt-door-een-celebrity"-cultuur?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
[..]
True, maar dat kan ook in Nederland denk ik. Ik denk dat John de Mol met Talpa probeert het Nederlandse medialandschap flink uit te breiden, en dat kan ik alleen maar toejuichen.
True. Nederlandse medialandschap ís ook kut.quote:En ja, je kan daar voor of tegen zijn, feit blijft dat het Nederlandse medialandschap op dit moment echt geen kut voorstelt, en dat we van ellende maar een hoop amerikaanse shit inkopen. Ik vind het wel dapper dat iemand dat probeert te veranderen.
Dat kan je over alles zeggen!quote:Hoe weet jij nou of er gebrek is aan goede acteurs of schrijvers... als dit tot nog toe misschien geen enkele kans hebben gehad?
Ze moeten sowieso al kappen met dat geluidsbandje waarop een paar incontitente, oude lullen zitten te lachen om elke "grap".quote:Die serie ("thuis" gaat het geloof ik heten) die zonodig Friends probeert na te spelen... sja, daar hebben ze een paar flinke miscasts gedaan, zo aan de voorfilmpjes te zien. En de niet-grappige niet-grapjes die erin zitten voor zover ik ze heb gezien, vind ik tenenkrommend. Maar het is een stap in de goede richting denk ik.
Dat was/is mooie tv, ja. Jammer dat veel daarvan al zijn gestopt of andere acteurs hebben.quote:Vergeet niet dat er ook wél leuke Nederlandse (comedie)series zijn, zoals het zonnetje in huis, Baantjer of Spangen.
Jawel, ik had dan ook een positief Talpa-topic geopend, ik was alleen net te laat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan kan je beter iets lekkers eten ipv die chips, als je het daarna toch weer uitkotstquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb buikpijn van dat stomme buikgriep gedoe. Alles wat ik eet gaat er weer netzo had eruit
Leek mij niet. Want dat had opzich niks met Talpa te maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Die gast die de klappen kreeg dus.... lijkt mij in ieder geval.
Programma's die ik toen kut vond en nu dus ook:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:12 schreef Dada het volgende:
[..]er komen aardig wat nieuwe programma’s. Hoe weet jij nu al of je die niets vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |