Dan kan ie dus nog 31 weken punten pakkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is nog drie weken geblesseerd!
Heyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:35 schreef karoltje het volgende:
Pfoe nou ik ben er ook weer. Hoi allemaal!
Wij zijn geen team!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zijn een team, Bupa.. Dan moet je elkaar kunnen vertrouwen!
Jahaaaa, maar je kan elke week wisselen! Dus dan mis je drie wekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan kan ie dus nog 31 weken punten pakken.
Nee, want onze resultaten worden gemiddeld en op die manier kun je met een subleague winnen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wij zijn geen team!
Wij zijn een subleauge..
Allemaal concurrenten dus.![]()
Dan gooi ik 'm straks uit m'n team en stop ik 'm na drie weken er weer inquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jahaaaa, maar je kan elke week wisselen! Dus dan mis je drie weken!!!!
Ik maak die van mij wel openbaar na de eerste ronde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want onze resultaten worden gemiddeld en op die manier kun je met een subleague winnen!
Ik ga voor de individuele winst aangezien ik bang ben dat Bupa Johan Cruyff ook nog echt in z'n team gezet heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want onze resultaten worden gemiddeld en op die manier kun je met een subleague winnen!
quote:Veranderingen in je team kan je altijd uitvoeren, ze zullen echter pas in werking treden zodra de volgende speelronde van de manager begint. Het hele seizoen is opgedeeld in rondes van 9 wedstrijden. Verder zijn er op het einde twee rondes met play-offs. In onderstaande tabel zijn deze aangegeven. Alle witte hokjes met een vet nummer zijn de dagen waarop een nieuwe ronde begint en de database om 18:00 wordt gesloten. De licht groene vakjes zijn de speeldagen.
Play-offs? Gaat dat dit seizoen al in???quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
Ow wacht, wisselen heeft geen zin geloof ik:
[..]
Dat heb ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ga voor de individuele winst aangezien ik bang ben dat Bupa Johan Cruyff ook nog echt in z'n team gezet heeft.
Ja, dat is dit seizoen al. Dus zelfs als Ajax 2e zou worden, is er nog kans dat ze Intertoto moeten gaan spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Play-offs? Gaat dat dit seizoen al in???
Ik ga me maar s inlezen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:37 schreef BVO het volgende:
Vanavond gaat Jason Culina mij véél punten opleveren, mark my words..
Viel me tegen.quote:
Lees dan goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
Ow wacht, wisselen heeft geen zin geloof ik:
[..]
Wordt je trouwens ook niet moe van die ongeloofelijke zuurpuimen en overjarige hippies met hun "alles wat commercieel is is kut"-mentaliteit in het Talpatopic?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Wordt je trouwens ook niet moe van die ongeloofelijke zuurpuimen en overjarige hippies met hun "alles wat commercieel is is kut"-mentaliteit in het Talpatopic?.
Precies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Talpa is juist goed voor Nederland denk ik. Het kan geen kwaad als er een paar Nederlandse hitseries komen, in plaats van dat we al die Amerikaanse meuk blijven inkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |