Meisjes plagen,............quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dorr Yvonne af te zeiken, ben ik me aan 't inlikken?
En ja, ik post er zelf ook wel eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat: ONZ:!!!
Verachtelijk rotforum..
Ik houd van jullie allen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:16 schreef PeRi het volgende:
BVO houd je ook niet van mij?
Petje af, hoor!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:28 schreef BVO het volgende:
5 op een rij.
Bij mijn ouders staat 'ie op 10 en Net 5 op 9, ik heb TMF op 9 en Net 5 op 10. Veronica staat ergens naar achteren, kijk ik haast nooit naar (op Temptation Island enzo na dan).quote:
Ik heb Veronica ook op 10 geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij mijn ouders staat 'ie op 10 en Net 5 op 9, ik heb TMF op 9 en Net 5 op 10. Veronica staat ergens naar achteren, kijk ik haast nooit naar (op Temptation Island enzo na dan).
Nee.quote:
Sport zit nog gewoon op RTL5, maar voor de rest heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, maar RTL7 neemt de rol van RTL5 over. Dus de programma's van RTL5 zijn allemaal naar RTL7 gegaan (herhalingen, films, sport en financiën) en die van Yorin naar RTL5 (dus ook ANTM). Dus ook al is Yorin RTL7 geworden, RTL5 is toch meer Yorinnerig.
Nou ontzettend, lijkt me niks leuker dan m'n dagen te vullen met slotjes zetten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
En volgens mij heb jij last van een ik-wilde-mod-worden,-maar-werd-het-niet-complex.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ontzettend, lijkt me niks leuker dan m'n dagen te vullen met slotjes zetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |