niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof er heulemaal niks van, mênneke!
Camera verloren? Of gewoon ordinair gejat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik maak(te) wel veel foto's van hem, maar ben nu cameraloos
quote:Hij legt zn slachtoffers meestal voor de deur... zodat je erop gaat staan dus als je naar buiten stapt
Vogeltjes, mollen en een occasional vis.
Gaan we nog excuses aanbieden of hoe zit dat?quote:
Hij heeft trouwens wel een keer een vogeltje naar binnen gejaagd, dus toen zaten we met een rovende kat en een hysterisch vogeltje in huis.. Probeer dat maar te vangenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Camera verloren? Of gewoon ordinair gejat?
[..]dat is wel zo hygiënisch van hem (dat ie ze buiten legt). Dat je er instapt is weer minder maar liever dat dan dat je opeens TV zit te kijken en je denkt "wat ruik ik nou?".
Mollen! Hoe flikt ie dat nou weer?
Johquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:15 schreef Svensational het volgende:
Ben ik een keer op Shok!, is er niemand!!
Ik zou niet weten waarvoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaan we nog excuses aanbieden of hoe zit dat? [afbeelding]
Kan me voorstellen wat een chaos dat moet zijn geweestquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Hij heeft trouwens wel een keer een vogeltje naar binnen gejaagd, dus toen zaten we met een rovende kat en een hysterisch vogeltje in huis.. Probeer dat maar te vangenEn mn moeder: Le, ga jij eens een worm zoeken in de tuin voor die vogel..
En ik heb geen idee hoe hij een mol vangt, die kwam zeker net boven ofzo. Mja, de volgende ochtend stapte ik dus op een halve mol
Omdat je allemaal van die leugens aan het verspreiden bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvoor.
Jij draagt dus geen jurkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:34 schreef Svensational het volgende:
Omdat je allemaal van die leugens aan het verspreiden bent!
Dat zijn geen leugens, dat is gewoon mijn versie van de waarheidquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je allemaal van die leugens aan het verspreiden bent!
quote:
Oh we zitten in SHO he. Dan mag roddelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zijn geen leugens, dat is gewoon mijn versie van de waarheid.
Of roddels natuurlijk. Dat kan ook..
Nee, echt waarquote:
In september ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ga je weer studeren, Sven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |