Johquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:15 schreef Svensational het volgende:
Ben ik een keer op Shok!, is er niemand!!
Ik zou niet weten waarvoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaan we nog excuses aanbieden of hoe zit dat? [afbeelding]
Kan me voorstellen wat een chaos dat moet zijn geweestquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Hij heeft trouwens wel een keer een vogeltje naar binnen gejaagd, dus toen zaten we met een rovende kat en een hysterisch vogeltje in huis.. Probeer dat maar te vangenEn mn moeder: Le, ga jij eens een worm zoeken in de tuin voor die vogel..
En ik heb geen idee hoe hij een mol vangt, die kwam zeker net boven ofzo. Mja, de volgende ochtend stapte ik dus op een halve mol
Omdat je allemaal van die leugens aan het verspreiden bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvoor.
Jij draagt dus geen jurkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:34 schreef Svensational het volgende:
Omdat je allemaal van die leugens aan het verspreiden bent!
Dat zijn geen leugens, dat is gewoon mijn versie van de waarheidquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je allemaal van die leugens aan het verspreiden bent!
quote:
Oh we zitten in SHO he. Dan mag roddelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat zijn geen leugens, dat is gewoon mijn versie van de waarheid.
Of roddels natuurlijk. Dat kan ook..
Nee, echt waarquote:
In september ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ga je weer studeren, Sven?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:00 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben kaaaaaaalaaaaaaaaaaar met me stage!!!!!!!!!!!!!! IK HEB VAKANTie!!!!![]()
!!!
![]()
Na 20 weken stage eindelijk vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Er is voetbal op tv hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
Drukke boel hier.
Ik kijk niet eensquote:
Dus nog een keer Arveladzequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
Uhu.
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus nog een keer Arveladze?
Ja, het duurt altijd evenquote:
Ik dacht opeens: Laat ik alles eens gaan ontkennen. Ik weet niet waarom.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik dacht opeens: Laat ik alles eens gaan ontkennen. Ik weet niet waarom.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Heeft het te maken met de avatar van Sven?
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Je ondertitel krijgt ineens een heel andere betekenis!
Ik herken nu pas Harry Jekkersquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Je ondertitel krijgt ineens een heel andere betekenis!
Nou, ik heb je weer weg, nou jij nogquote:
Check.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik heb je weer weg, nou jij nog
Ik vond je wel leukquote:
Nee, ik vond jou leuk. In mijn avatar dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:51 schreef Auticia het volgende:
Ik kan 'm nog wel even terugzetten?.
Oh, zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik vond jou leuk. In mijn avatar dus.
Waarom?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
Ik heb allemaal waarom-topics geopend..
Ja, die was te verwachten.quote:
Met je Franse naam.quote:
Nee, ze zijn me aan het pesten in ONZ.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:54 schreef LeBeau het volgende:
Sven is weer eens ongesteld en errug gemeen!![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:01 schreef BVO het volgende:
Je bent je wel op een Bupatih-achtige manier aan het inlikken zeg..
Svurno.quote:
Hebben we niet nog een modje nodig op Shok? *winkwink*quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno.. Hij wil mod worden.
.
En nu likt 'ie zich net zo in bij die crew als jij dat deed..
Ja hoor, Beev.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:03 schreef BVO het volgende:
En nu likt 'ie zich net zo in bij die crew als jij dat deed..
Plenty.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Hebben we niet nog een modje nodig op Shok? *winkwink*
Wat aan toe ging?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hoor, Beev.Het zal wel. Jij weet natuurlijk beter hoe het er aan toe ging dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |