Ik wist niks en ik zat te wachten op een nieuw topic, doe het anders maar zelfquote:
LBquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel deze TT volgens mij al een keer geweest is![]()
En de 301e post wordt meestal niet gelezen HeatWave [afbeelding]
Je kon ook een nieuw topic openen want nu is er weer gezeik over mijn TT...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
LB.
Kan ik er wat aan doen dat ik door een slotje heen kan posten?.
Ik kan toch ook gewoon de TT editten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kon ook een nieuw topic openen want nu is er weer gezeik over mijn TT...
Doe dan maar: Wij zijn übertof.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan toch ook gewoon de TT editten?.
Jij begon met zeikenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef Dizer het volgende:
Wat een gezeur allemaal... laat het zo... hij is bijna vol
Ik vin em keitof hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kon ook een nieuw topic openen want nu is er weer gezeik over mijn TT...
't was zo dramatisch dat iedereen uit pure wanhoop aan de zuip ging?!?!??!quote:Ik geloof dat iedereen na een tijdje lam was
Keitof.. dat kon ook nogquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
't was zo dramatisch gezellig dat iedereen uit pure wanhoop aan de zuip ging?!?!??!
allimentatiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:57 schreef Dizer het volgende:
@ Babette, weet jij soms hoeveel er op mijn bankrekening zit? Dacht het niet
quote:
De waarheid mag gezegd worden tochquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:02 schreef Svensational het volgende:
Klinkt wel vrij arrogant eigenlijk..
Beterschapquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't mooi geweest, ga naar huis..............
eindelijk m'n bedje in![]()
Het is warm... maar wij hebben aircoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:35 schreef Svensational het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier.
Tom Cruise is coolquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
Tom Cruise is een rare snuiter...
amen to thatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
Tom Cruise is een rare snuiter...
Niet zoals ie bij Oprah doet.quote:
Oh, het leek me juist wel een leuke film toen ik dat voorstukje net zag.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Tom wel tegenvallen in War of the Worlds... Of eik viel de hele film tegen..
Je kan veel beter naar Charlie and the Cholcolatefactoryquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, het leek me juist wel een leuke film toen ik dat voorstukje net zag.. Zat er aan te denken om er heen te gaan...
Mwoah, het boek was leuk, maar Johnny Depp vind ik niet zo...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan veel beter naar Charlie and the Cholcolatefactory
don't mess with the depp!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, het boek was leuk, maar Johnny Depp vind ik niet zo...
Ik vond de film erg leuk! Ze hebben best wat moois gemaakt van dat armetierige verhaaltje van H.G. Wells...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond Tom wel tegenvallen in War of the Worlds... Of eik viel de hele film tegen..
Die is ook gaaf!quote:
Ja maar Johnny Depp IS Willy Wonka hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, het boek was leuk, maar Johnny Depp vind ik niet zo...
Ja, en daarom ga ik dus niet naar die film.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar Johnny Depp IS Willy Wonka hoor
Ik bedoelde meer van: het lijkt heel veel als op het boek. Hij is een echte Wily Wonkaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en daarom ga ik dus niet naar die film..
Zoooo eenschquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
Tom Cruise is een loser![]()
Johnny Depp![]()
Tot zover deze nuttige bijdrage.
Oooow das altijd leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:04 schreef Duiveltja het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar het Zomercarnaval in Rotjeknor?
Naja, niet echt plannen maar ik zit dit weekend in Amsterdam dus ja... dan ga ik niet helemaal terug voor het zomercarnaval...quote:
Vandaag scheen toch bijna heel de dag de zon?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hoop iig niet dat het zo'n baggerweer als vandaag word.
Hier is het ook wel aardig, eventjes wat regen + onweer, maar de zon schijnt hier nu alweer volop.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vandaag scheen toch bijna heel de dag de zon?
Hier wel in ieder geval.
Hier is het al heel de dag droog. Gewoon geluk denk ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
In Rotterdam was het wel af en toe mooi weer, maar het heeft ook flink geregend.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:30 schreef MissBliss het volgende:
In Zwijndrecht geen druppeltje![]()
En die TT is goed LeBeau
Hier net zoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier is het ook wel aardig, eventjes wat regen + onweer, maar de zon schijnt hier nu alweer volop..
Oh je bent al thuis. Wilde je net gaan bellen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hoop iig niet dat het zo'n baggerweer als vandaag word.
Dan is zelfs Zwijndrecht nog tofferquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was vorige week trouwens nog aardig in de buurt van Zwijndrecht. Gravendeel... jezus wat een gat is dat zeg.
Yep!! Ik heb iig wel gehaald waarvoor ik naar Rotterdam was gekomen, hetzij iets duurder dan eik de bedoeling was. Mijn zus belde me nog op of ik in Rotterdam was, want er gaan brass bandjes tegen elkaar strijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh je bent al thuis. Wilde je net gaan bellen.
Kom je morgen?
I know... maar vergeleken met 's Gravendeel is het tof jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
Zwijndrecht is maar een grauwe stad.
Ja, denk het eik van welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:57 schreef PeRi het volgende:
Is dat een ja ik kom morgen? Of een nee. Ik was van plan om niet te gaan.
Het enige wat ik me kan herinneren van Gravendeel is dat het erg klein was en dat er schapen waren. En het amper een week geleden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I know... maar vergeleken met 's Gravendeel is het tof ja
Dat is ook ongeveer wel het enige wat erover te vertellen is jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan herinneren van Gravendeel is dat het erg klein was en dat er schapen waren. En het amper een week geleden.Zegt heel wat over hoe memorabel het daar is.
Je bent wel een professional.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:18 schreef MissBliss het volgende:
En wederom gooide ik hem dood.
Sinds een paar maanden toch alquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
Heb jij nou al werk?
wat hij zegtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef timbob het volgende:
ik vind tom cruise een overgewaardeert acteur.
en een beetje kwallig.
moet ik a.s. maandag heenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:34 schreef LeBeau het volgende:
Gravendeel... jezus wat een gat is dat zeg.
kind in pleeggezin plaatsen....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
Wat doet iedereen opeens in Gravendeel?.
dat ook natuurlijkquote:Is het soms een Geheim Clubje ofzo?.
Het zal je maar gebeuren.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
kind in pleeggezin plaatsen....
arm kind: heb je kut-ouders, moet je nog naar Gravendeel ook...
Ikwistut!quote:dat ook natuurlijk
Duiveltja! je hebt me net een geweldig idee gegevenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:04 schreef Duiveltja het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar het Zomercarnaval in Rotjeknor?
Nu weet ik wat ik ga doen morgenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
Nou vertel
Vind je dat nou niet een beetje zonde van je 12 cent?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
je begrijpt dat we je nu moeten vermoorden....![]()
mja dat zat ik net te denken....... hm nou, dan laten we 't nog wel even zo.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:08 schreef beaverhausen het volgende:
Vind je dat nou niet een beetje zonde van je 12 cent?
*opgelucht ademhaal*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat zat ik net te denken....... hm nou, dan laten we 't nog wel even zo.....
Ik weet niet waar je het over hebtquote:maar mondje dicht he!!!!!![]()
Zie je dat ik ook braaf kan zijn?quote:
Awww.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:39 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 geeft Sven nog een schop en Beau een aai over z'n bol
Ik was er op een zondagavond, kwam natuurlijk heel Gravendeel langs omdat ze massaal naar de kerk waren geweest. Leuk wonen voor zo'n kind.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
kind in pleeggezin plaatsen....
arm kind: heb je kut-ouders, moet je nog naar Gravendeel ook...
winkellen is tofquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Honey! I'm home.
Hele dag gewerkt en gewinkeld.
Mannen.quote:
2de hands cd winkelsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In CD winkels ben ik altijd te hebberig en heb ik altijd te weinig geld.
ebayquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die ken ik veel te weinig.. Maar 1 zelfs. In Eindhoven.
zie het als een voorteken voor de extreme moslims: allah houd ook van homo'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:48 schreef LeBeau het volgende:
De lucht buiten is helemaal roze.
Ik vraag me af wat daar uit gaat komen.
Óf de zon gaat onder, óf er komt een gigantische vlammenzee op je huis af.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
Zo, laatste stagedag voorbij
Wat een superleuke dag heb ik gehad! Echt waar! Het was echt gezellig!!
Ik heb dus een presentatie gegeven en zo, en ze vonden het allemaal erg leuk! Ze hebben nog voor me gezongen: Firas is Oke OLE OLE... echt te grappig gewoon... Ik heb het volgende gekregen
- Een grote kaart met alle namen erop en ook nog ingesproken!!
- Een grote bos bloemen
- Dvd van Queen Greatest Videos 1
- Dvd van Queen Greatest Videos 2
- Dvd van The Killing Fields
- CD van Michael Jackosn - The Essentials
Ik hoorde van mijn collega, waar ik het meest mee optrok, dat ik de eerste stagiar in 10 jaar tijd een afscheidsfeestje kreeg met kado's! Iedereen zei tegen haar en vandaag ook tegen mij, dat ze mij zagen als een echte medewerker die al heel lang bij ze zit en niet als een stagiar
Ik kon daar blijven werken, maar ik ga de universiteit doen, weet je nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:00 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding] dat klinkt als een goed compliment
kan je niet een baantje regelen daar dan?
zaterdags baantjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kon daar blijven werken, maar ik ga de universiteit doen, weet je nog
Ik heb erg veel gezoend en geknuffeldquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
aan de andere kant, ik hou niet van klef en overdreven.....
Zie, daarom wordt het niks tussen ons.. jij houdt niet van dat geklef.. en ik welquote:
I know.... ik word er zelfs 'n beetje onpasselijk vanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:04 schreef Dizer het volgende:
Zie, daarom wordt het niks tussen ons.. jij houdt niet van dat geklef.. en ik wel
no shit......quote:Edit: Er hebben sommigen nog zowat tranen laten lopen
Ik dacht dat je de hele dag niks anders deed dan FOK!kenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
Ik hoorde van mijn collega, waar ik het meest mee optrok, dat ik de eerste stagiar in 10 jaar tijd een afscheidsfeestje kreeg met kado's! Iedereen zei tegen haar en vandaag ook tegen mij, dat ze mij zagen als een echte medewerker die al heel lang bij ze zit en niet als een stagiar
Tjah.. das hoe jij bent.... kan je niet veranderen.. moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know.... ik word er zelfs 'n beetje onpasselijk van
sorry ik kan er niks aan doen, kan gewoon moeilijk meeleven met iets wat ik niet serieus kan nemen.... [niet lullig bedoeld!]
Kan ik er wat aan doen dat ik zo een leuke jongen benquote:no shit......
jesus, hoe lang heb je daar nou helemaal gewerkt?! en je gaat niet emigreren ofzo![]()
Nou zeg, ik heb anders wel een document van 40 pagina's gemaaktquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de hele dag niks anders deed dan FOK!ken.
ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat je de hele dag niks anders deed dan FOK!ken.
Zoveel heb ik nou ook niet geFOKt! Ik bedoel, kijk naar mijn vorige stage en kijk naar deze...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook
én klagen over het reizen natuurlijk, én over SLA [jaja ik heb opgelet!!]
Dan ben jij niet en dat kan ik wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
ik bedoelde meer het vroege opstaan enzo.... ben je nu vanaf... en van SLA ook haha!!
anyway, I rest my case
[afbeelding]
SC #400quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nou ook niet geFOKt! Ik bedoel, kijk naar mijn vorige stage en kijk naar deze...
En klagen over de NS is een dagelijkse gewoonte voor de meeste Nederlanders! En SLA heb ik gelukkig af
Je bent te gezellig!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, hou me tegen!!
Nou ja, MB is zo hier, dan kan ze misschien nog ff gedag zeggen hier.
Kijk, en daarom zijn wij familiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know.... ik word er zelfs 'n beetje onpasselijk van
sorry ik kan er niks aan doen, kan gewoon moeilijk meeleven met iets wat ik niet serieus kan nemen.... [niet lullig bedoeld!]
[..]
no shit......
jesus, hoe lang heb je daar nou helemaal gewerkt?! en je gaat niet emigreren ofzo![]()
Tja, werkborrel gehad, dan ben ik niet meer te houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent te gezellig!!
Somebody stop him!
Ik snap 'umquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
duh...... da's Ghislaine Pierie.....
maar in dit geval is 't "sistertalk" naar Airelle
Ik normaal ook, maar ben eigenlijk kapotquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, werkborrel gehad, dan ben ik niet meer te houden.
Het debiele is, het is de 2de werkborrel achterelkaar, gisteren maandelijkse bedrijfborrel en vandaag afscheid van een uitzendkracht... al die drankquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ben eigenlijk kapot
Als het maar Amstel bier is, mag het gewoonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het debiele is, het is de 2de werkborrel achterelkaar, gisteren maandelijkse bedrijfborrel en vandaag afscheid van een uitzendkracht... al die drank.
Oh dat wel hoor... (nou ja afhankelijk van de persoon dan).quote:
I see...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor... (nou ja afhankelijk van de persoon dan).
Maar niet van opgeklopte sentimentele dingen.
beetje jammer dat ik 't zelf niet altijd grappig bedoelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef Airelle het volgende:
En ik vind cynische humor tof!
Babette seems to have that.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik 't zelf niet altijd grappig bedoel
maar bij anderen vind ik 't ook wel amusant... typisch eigenlijk
Wat???quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef Zhenar het volgende:
Jezus... Dize...
ging jij niet slapen!?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
Wat???
Ik ben dan ook raarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat bedoel ik... is toch niet grappig?!
Ja maar toen was ik even beneden aan het overleggen over wat ik morgen tijdens de bruiloft ga dragen... wordt waarschijnlijk dus mijn:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ging jij niet slapen!?[ 2 uur geleden ofzo?!
]
Toen was je ook op stage en toen hebben Bupa, jij en ik 3 topics op een morgen vol gespamd.quote:
Dat was 1 dagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen was je ook op stage en toen hebben Bupa, jij en ik 3 topics op een morgen vol gespamd..
Ook aan jou natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah 't ligt niet aan mij..... pffffffff![]()
Dramaqueenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik even beneden aan het overleggen over wat ik morgen tijdens de bruiloft ga dragen... wordt waarschijnlijk dus mijn:
Zwarte, witgestreepte pak
Knalroze overhemd
Nieuwe stropdas...
Alleen twijfel nog of ik zwarte schoenen en zwarte riem of bruine schoenen en bruine riem ga dragen
Of ik koop een nieuwe blanco donkergrijze pak
Mijn neef gaat trouwen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
bruiloft?! van wie?????
bij zwart pak uiteraard géén bruine schoenen.....
en roze overhemden zijn wel 'n béétje jaren '90
logisch, als Vrouwen van de Wereld hebben we geen tijd voor dat softe gedoe....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
Ook aan jou natuurlijk.
Wij missen allebei het 'softie-gen'.
Meid, wat een dilemma'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik even beneden aan het overleggen over wat ik morgen tijdens de bruiloft ga dragen... wordt waarschijnlijk dus mijn:
Zwarte, witgestreepte pak
Knalroze overhemd
Nieuwe stropdas...
Alleen twijfel nog of ik zwarte schoenen en zwarte riem of bruine schoenen en bruine riem ga dragen
Of ik koop een nieuwe blanco donkergrijze pak
Ligt eraan HOE roze.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok... ik weet het niet meer... Roos is toch weer in??
roos?? op je schouders bedoel je?!?!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
Ok... ik weet het niet meer... Roos is toch weer in??
hij blijft leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
Meid, wat een dilemma's [afbeelding]
Je had toch ook een eker 636 posts bij deze stage.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was 1 dag
Met mijn vorige stage was dat elke dag zo
haha dat was echt geen prestatie om trots op te zijn......quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Je had toch ook een eker 636 posts bij deze stage.?
Mijn record is 362 ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dat was echt geen prestatie om trots op te zijn......
OMFG wat moet je daar een koppijn van krijgen
Aha.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Airelle het volgende:
Oh het is de vrouwelijke tegenhanger van metroseksualiteit.
Noem je mij nu tofquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet van niets.
Maar ach je post in ANTM... dus je bent tof.
Dat was op een vrije dagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had toch ook een eker 636 posts bij deze stage.?
Had ik ook gekregenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dat was echt geen prestatie om trots op te zijn......
OMFG wat moet je daar een koppijn van krijgen
nee absoluut niet... voor zover ik begrepen heb is metroseksualtiteit het met [mogen/willen] uiten van vrouwelijke kanten door mannen, op welke manier dan ook...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Airelle het volgende:
Oh het is de vrouwelijke tegenhanger van metroseksualiteit.
Nou nou... toe maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee absoluut niet... voor zover ik begrepen heb is metroseksualtiteit het met [mogen/willen] uiten van vrouwelijke kanten door mannen, op welke manier dan ook...
de tegenhanger daarvan zou zijn dan vrouwen zich mannelijker gaan gedragen, terwijl De Alpha Vrouw [] júist haar vrouwelijke kanten benut - of uitbuit - op 't ver te schoppen in de mannen wereld
![]()
SITC in business zeg maar......
Één zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
Dus ik ben metroseksueel, want ik drink rosé??
neuh ik vind jouw geen metroseksueel.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
Dus ik ben metroseksueel, want ik drink rosé??
Mwah... wijn niet in elk geval.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh ik vind jouw geen metroseksueel.....
vind jou van de SC-mannen zelfs één van de weinigen heteroseksuelen haha [OMG mag ik dit zeggen?!]
iedereen drinkt tegenwoordig rosé, da's echt geen wijvendrankje meer [toch?!]
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
voor zover ik begrepen heb is metroseksualtiteit het met [mogen/willen] uiten van vrouwelijke kanten door mannen, op welke manier dan ook...
Dat is het enige vrouwelijke trekje wat ik zo snel kan bedenken, volgens mij is het nog steeds een wijvendrank.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
Slimpiequote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
vind jou van de SC-mannen zelfs één van de weinigen heteroseksuelen haha [OMG mag ik dit zeggen?!]
Yes.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
Dus David Becjkham is wel metroseksueel?
Ik kan wel raden bij wie je die gedachtes hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja sorry, 't hart ligt op de tong vandaag
Laat dat af en toe maar weg.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan wel raden bij wie je die gedachtes hebt
deze term hebben ze in 't leven geroepen na vergelijking met de wolvin [die kennelijk Alpha wordt genoemd] en haar rol in de kudde [?]... die vergelijkingen stonden in dat artikel, was best grappig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:46 schreef Airelle het volgende:
Ik word trouwens wel een beetje moe van al die nieuwe benamingen voor dingen die er volgens mij al heel lang zijn.
kom maar op met je lijstjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef Duiveltja het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ik begrijp wat je bedoeld...... ik heb 't vooral met dat metroseksueel, da's echt zo'n modeterm
Ik denk dat ik babette wel onder de tafel kan drinken.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk dat ik babette wel onder de tafel kan drinken..
quote:Alpha Female, borrowed from the animal kingdom, has gained usage as a term to describe dominant females. The American Heritage Dictionary defines Alpha Female as “being the highest ranked or most dominant individual of one’s sex, used of social animals.” The alpha female of a wolf pack is the leader of the females; the alpha male is leader of the males and the entire pack.
When applied to human females the term is misleading and not altogether representative of the millions of self-assured and strong women in our society today. A better term to describe a powerful female is "Star Woman," meaning a woman who is a leader and visionary, whose energy is active and self-directed.
A Star Woman is more like the alpha male in a wolf pack, leader of both males and females. The term Star Woman was originally coined in a book titled Venus On Top: Women Who Are Born To Lead And The Men Who Love Them." A full exploration of the Star Woman personality type can be found in Chapter 3.
Komt ook door het subforum...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, daar is bij Babetje nl niet zoveel voor nodigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat ik babette wel onder de tafel kan drinken..
Bij jou.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
one tequila, two tequila, three tequila, floor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, daar is bij Babetje nl niet zoveel voor nodig
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, daar is bij Babetje nl niet zoveel voor nodig
eh, wat precies?!?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:55 schreef Airelle het volgende:
Komt ook door het subforum...
hé een Babette stort nooit ter aarde he.....!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
one tequila, two tequila, three tequila, floor..
i feel violatedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
alweer?
Mr and Mrs smith ook trouwens.
Tequilla wil je niet meemaken, neem dat maar van mij aan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé een Babette stort nooit ter aarde he.....!!![]()
al weet ik niet wat tequila met me doet, ik ben meer van de wijn en 't bier
neukenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
ik ben meer van de wijn en 't bier
eeuhquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
morgen komt Priscilla, Queen of the dessert
ja he, allemaal van die wijvenprogramma's.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:59 schreef Airelle het volgende:
Nou Soaps, ShowBizz etc.
Trekt toch andere mannen dan DIG enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja he, allemaal van die wijvenprogramma's.....
Gelukkig welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Trekt toch andere mannen dan DIG enzo.
Niks nivootje. Gewoon GMTA enzo.quote:
Je bent lief als je kwaad bentquote:
ja die nerds zijn nog ergerquote:
Ik zit er al... nouja alleen in het tennis- en zeiltopic danquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja die nerds zijn nog erger
misschien moeten we eens langs "sport" gaan?!? kijken wat daar rondloopt?!?!?
Ook niet veel bijzonders geloof ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja die nerds zijn nog erger
misschien moeten we eens langs "sport" gaan?!? kijken wat daar rondloopt?!?!?
Wat doe je met mequote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh Sven, bah... don't.....*brrr*
mwah daar heb ik ook niks mee...quote:
Kun je lang wachtenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
mwah daar heb ik ook niks mee...
en ik vind onze homo's stiekem wel heel erg amusant én lief enzo....
en spannend, omdat er nog een paar uit de kast moeten komen [echt soap]
Ik had gehoopt op een ander cadeautje.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:11 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
nou Sven, omdat je 't stiekem zo graag wil en toch bijna jarig bent: cadeautje!!!
En je mag mijn ook wel een kopie van mijn paperquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:11 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
nou Sven, omdat je 't stiekem zo graag wil en toch bijna jarig bent: cadeautje!!!
Graag.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:12 schreef Airelle het volgende:
En dan kun je op les bij Tania... die weet er ook veel vanaf..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:12 schreef Airelle het volgende:
En dan kun je op les bij Tania... die weet er ook veel vanaf..
Ik hou niet zo van bomen.quote:
Wat was de titel nou...quote:
Eng is okay.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef babette21 het volgende:
en hou op met dat geflirt, ik wordt er eng van
Je schreef het wel goed, het was gewoon een slechte grap van mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef timbob het volgende:
[..]
sorry, ik weet niet precies hoe je 's herthovenbosch schrijft
den bosch welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je schreef het wel goed, het was gewoon een slechte grap van mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |