SC #400quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nou ook niet geFOKt! Ik bedoel, kijk naar mijn vorige stage en kijk naar deze...
En klagen over de NS is een dagelijkse gewoonte voor de meeste Nederlanders! En SLA heb ik gelukkig af
Je bent te gezellig!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, hou me tegen!!
Nou ja, MB is zo hier, dan kan ze misschien nog ff gedag zeggen hier.
Kijk, en daarom zijn wij familiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know.... ik word er zelfs 'n beetje onpasselijk van
sorry ik kan er niks aan doen, kan gewoon moeilijk meeleven met iets wat ik niet serieus kan nemen.... [niet lullig bedoeld!]
[..]
no shit......
jesus, hoe lang heb je daar nou helemaal gewerkt?! en je gaat niet emigreren ofzo![]()
Tja, werkborrel gehad, dan ben ik niet meer te houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent te gezellig!!
Somebody stop him!
Ik snap 'umquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
duh...... da's Ghislaine Pierie.....
maar in dit geval is 't "sistertalk" naar Airelle
Ik normaal ook, maar ben eigenlijk kapotquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, werkborrel gehad, dan ben ik niet meer te houden.
Het debiele is, het is de 2de werkborrel achterelkaar, gisteren maandelijkse bedrijfborrel en vandaag afscheid van een uitzendkracht... al die drankquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ben eigenlijk kapot
Als het maar Amstel bier is, mag het gewoonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het debiele is, het is de 2de werkborrel achterelkaar, gisteren maandelijkse bedrijfborrel en vandaag afscheid van een uitzendkracht... al die drank.
Oh dat wel hoor... (nou ja afhankelijk van de persoon dan).quote:
I see...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor... (nou ja afhankelijk van de persoon dan).
Maar niet van opgeklopte sentimentele dingen.
beetje jammer dat ik 't zelf niet altijd grappig bedoelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef Airelle het volgende:
En ik vind cynische humor tof!
Babette seems to have that.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik 't zelf niet altijd grappig bedoel
maar bij anderen vind ik 't ook wel amusant... typisch eigenlijk
Wat???quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:09 schreef Zhenar het volgende:
Jezus... Dize...
ging jij niet slapen!?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
Wat???
Ik ben dan ook raarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat bedoel ik... is toch niet grappig?!
Ja maar toen was ik even beneden aan het overleggen over wat ik morgen tijdens de bruiloft ga dragen... wordt waarschijnlijk dus mijn:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ging jij niet slapen!?[ 2 uur geleden ofzo?!
]
Toen was je ook op stage en toen hebben Bupa, jij en ik 3 topics op een morgen vol gespamd.quote:
Dat was 1 dagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen was je ook op stage en toen hebben Bupa, jij en ik 3 topics op een morgen vol gespamd..
Ook aan jou natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah 't ligt niet aan mij..... pffffffff![]()
Dramaqueenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik even beneden aan het overleggen over wat ik morgen tijdens de bruiloft ga dragen... wordt waarschijnlijk dus mijn:
Zwarte, witgestreepte pak
Knalroze overhemd
Nieuwe stropdas...
Alleen twijfel nog of ik zwarte schoenen en zwarte riem of bruine schoenen en bruine riem ga dragen
Of ik koop een nieuwe blanco donkergrijze pak
Mijn neef gaat trouwen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
bruiloft?! van wie?????
bij zwart pak uiteraard géén bruine schoenen.....
en roze overhemden zijn wel 'n béétje jaren '90
logisch, als Vrouwen van de Wereld hebben we geen tijd voor dat softe gedoe....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
Ook aan jou natuurlijk.
Wij missen allebei het 'softie-gen'.
Meid, wat een dilemma'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik even beneden aan het overleggen over wat ik morgen tijdens de bruiloft ga dragen... wordt waarschijnlijk dus mijn:
Zwarte, witgestreepte pak
Knalroze overhemd
Nieuwe stropdas...
Alleen twijfel nog of ik zwarte schoenen en zwarte riem of bruine schoenen en bruine riem ga dragen
Of ik koop een nieuwe blanco donkergrijze pak
Ligt eraan HOE roze.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok... ik weet het niet meer... Roos is toch weer in??
roos?? op je schouders bedoel je?!?!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
Ok... ik weet het niet meer... Roos is toch weer in??
hij blijft leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
Meid, wat een dilemma's [afbeelding]
Je had toch ook een eker 636 posts bij deze stage.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was 1 dag
Met mijn vorige stage was dat elke dag zo
haha dat was echt geen prestatie om trots op te zijn......quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Je had toch ook een eker 636 posts bij deze stage.?
Mijn record is 362 ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dat was echt geen prestatie om trots op te zijn......
OMFG wat moet je daar een koppijn van krijgen
Aha.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Airelle het volgende:
Oh het is de vrouwelijke tegenhanger van metroseksualiteit.
Noem je mij nu tofquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet van niets.
Maar ach je post in ANTM... dus je bent tof.
Dat was op een vrije dagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had toch ook een eker 636 posts bij deze stage.?
Had ik ook gekregenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dat was echt geen prestatie om trots op te zijn......
OMFG wat moet je daar een koppijn van krijgen
nee absoluut niet... voor zover ik begrepen heb is metroseksualtiteit het met [mogen/willen] uiten van vrouwelijke kanten door mannen, op welke manier dan ook...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Airelle het volgende:
Oh het is de vrouwelijke tegenhanger van metroseksualiteit.
Nou nou... toe maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee absoluut niet... voor zover ik begrepen heb is metroseksualtiteit het met [mogen/willen] uiten van vrouwelijke kanten door mannen, op welke manier dan ook...
de tegenhanger daarvan zou zijn dan vrouwen zich mannelijker gaan gedragen, terwijl De Alpha Vrouw [] júist haar vrouwelijke kanten benut - of uitbuit - op 't ver te schoppen in de mannen wereld
![]()
SITC in business zeg maar......
Één zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
Dus ik ben metroseksueel, want ik drink rosé??
neuh ik vind jouw geen metroseksueel.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
Dus ik ben metroseksueel, want ik drink rosé??
Mwah... wijn niet in elk geval.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh ik vind jouw geen metroseksueel.....
vind jou van de SC-mannen zelfs één van de weinigen heteroseksuelen haha [OMG mag ik dit zeggen?!]
iedereen drinkt tegenwoordig rosé, da's echt geen wijvendrankje meer [toch?!]
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
voor zover ik begrepen heb is metroseksualtiteit het met [mogen/willen] uiten van vrouwelijke kanten door mannen, op welke manier dan ook...
Dat is het enige vrouwelijke trekje wat ik zo snel kan bedenken, volgens mij is het nog steeds een wijvendrank.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
iedereen drinkt tegenwoordig rosé, da's echt geen wijvendrankje meer [toch?!]
Slimpiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |