hij blijft leukquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
Meid, wat een dilemma's [afbeelding]
Je had toch ook een eker 636 posts bij deze stage.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was 1 dag
Met mijn vorige stage was dat elke dag zo
haha dat was echt geen prestatie om trots op te zijn......quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Je had toch ook een eker 636 posts bij deze stage.?
Mijn record is 362 ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dat was echt geen prestatie om trots op te zijn......
OMFG wat moet je daar een koppijn van krijgen
Aha.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Airelle het volgende:
Oh het is de vrouwelijke tegenhanger van metroseksualiteit.
Noem je mij nu tofquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet van niets.
Maar ach je post in ANTM... dus je bent tof.
Dat was op een vrije dagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had toch ook een eker 636 posts bij deze stage.?
Had ik ook gekregenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dat was echt geen prestatie om trots op te zijn......
OMFG wat moet je daar een koppijn van krijgen
nee absoluut niet... voor zover ik begrepen heb is metroseksualtiteit het met [mogen/willen] uiten van vrouwelijke kanten door mannen, op welke manier dan ook...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Airelle het volgende:
Oh het is de vrouwelijke tegenhanger van metroseksualiteit.
Nou nou... toe maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee absoluut niet... voor zover ik begrepen heb is metroseksualtiteit het met [mogen/willen] uiten van vrouwelijke kanten door mannen, op welke manier dan ook...
de tegenhanger daarvan zou zijn dan vrouwen zich mannelijker gaan gedragen, terwijl De Alpha Vrouw [] júist haar vrouwelijke kanten benut - of uitbuit - op 't ver te schoppen in de mannen wereld
![]()
SITC in business zeg maar......
Één zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
Dus ik ben metroseksueel, want ik drink rosé??
neuh ik vind jouw geen metroseksueel.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
Dus ik ben metroseksueel, want ik drink rosé??
Mwah... wijn niet in elk geval.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh ik vind jouw geen metroseksueel.....
vind jou van de SC-mannen zelfs één van de weinigen heteroseksuelen haha [OMG mag ik dit zeggen?!]
iedereen drinkt tegenwoordig rosé, da's echt geen wijvendrankje meer [toch?!]
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
voor zover ik begrepen heb is metroseksualtiteit het met [mogen/willen] uiten van vrouwelijke kanten door mannen, op welke manier dan ook...
Dat is het enige vrouwelijke trekje wat ik zo snel kan bedenken, volgens mij is het nog steeds een wijvendrank.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
iedereen drinkt tegenwoordig rosé, da's echt geen wijvendrankje meer [toch?!]
Slimpiequote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
vind jou van de SC-mannen zelfs één van de weinigen heteroseksuelen haha [OMG mag ik dit zeggen?!]
Yes.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
Dus David Becjkham is wel metroseksueel?
Ik kan wel raden bij wie je die gedachtes hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja sorry, 't hart ligt op de tong vandaag
Laat dat af en toe maar weg.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan wel raden bij wie je die gedachtes hebt
deze term hebben ze in 't leven geroepen na vergelijking met de wolvin [die kennelijk Alpha wordt genoemd] en haar rol in de kudde [?]... die vergelijkingen stonden in dat artikel, was best grappig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:46 schreef Airelle het volgende:
Ik word trouwens wel een beetje moe van al die nieuwe benamingen voor dingen die er volgens mij al heel lang zijn.
kom maar op met je lijstjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef Duiveltja het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ik begrijp wat je bedoeld...... ik heb 't vooral met dat metroseksueel, da's echt zo'n modeterm
Ik denk dat ik babette wel onder de tafel kan drinken.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk dat ik babette wel onder de tafel kan drinken..
quote:Alpha Female, borrowed from the animal kingdom, has gained usage as a term to describe dominant females. The American Heritage Dictionary defines Alpha Female as “being the highest ranked or most dominant individual of one’s sex, used of social animals.” The alpha female of a wolf pack is the leader of the females; the alpha male is leader of the males and the entire pack.
When applied to human females the term is misleading and not altogether representative of the millions of self-assured and strong women in our society today. A better term to describe a powerful female is "Star Woman," meaning a woman who is a leader and visionary, whose energy is active and self-directed.
A Star Woman is more like the alpha male in a wolf pack, leader of both males and females. The term Star Woman was originally coined in a book titled Venus On Top: Women Who Are Born To Lead And The Men Who Love Them." A full exploration of the Star Woman personality type can be found in Chapter 3.
Komt ook door het subforum...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh ik vind jouw geen metroseksueel.....
dat denk ik ook wel, daar is bij Babetje nl niet zoveel voor nodigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat ik babette wel onder de tafel kan drinken..
Bij jou.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
one tequila, two tequila, three tequila, floor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, daar is bij Babetje nl niet zoveel voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |