wat hij zegtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef timbob het volgende:
ik vind tom cruise een overgewaardeert acteur.
en een beetje kwallig.
moet ik a.s. maandag heenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:34 schreef LeBeau het volgende:
Gravendeel... jezus wat een gat is dat zeg.
kind in pleeggezin plaatsen....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
Wat doet iedereen opeens in Gravendeel?.
dat ook natuurlijkquote:Is het soms een Geheim Clubje ofzo?.
Het zal je maar gebeuren.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
kind in pleeggezin plaatsen....
arm kind: heb je kut-ouders, moet je nog naar Gravendeel ook...
Ikwistut!quote:dat ook natuurlijk
Duiveltja! je hebt me net een geweldig idee gegevenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:04 schreef Duiveltja het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar het Zomercarnaval in Rotjeknor?
Nu weet ik wat ik ga doen morgenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
Nou vertel
Vind je dat nou niet een beetje zonde van je 12 cent?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
je begrijpt dat we je nu moeten vermoorden....![]()
mja dat zat ik net te denken....... hm nou, dan laten we 't nog wel even zo.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:08 schreef beaverhausen het volgende:
Vind je dat nou niet een beetje zonde van je 12 cent?
*opgelucht ademhaal*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat zat ik net te denken....... hm nou, dan laten we 't nog wel even zo.....
Ik weet niet waar je het over hebtquote:maar mondje dicht he!!!!!![]()
Zie je dat ik ook braaf kan zijn?quote:
Awww.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:39 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 geeft Sven nog een schop en Beau een aai over z'n bol
Ik was er op een zondagavond, kwam natuurlijk heel Gravendeel langs omdat ze massaal naar de kerk waren geweest. Leuk wonen voor zo'n kind.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
kind in pleeggezin plaatsen....
arm kind: heb je kut-ouders, moet je nog naar Gravendeel ook...
winkellen is tofquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Honey! I'm home.
Hele dag gewerkt en gewinkeld.
Mannen.quote:
2de hands cd winkelsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In CD winkels ben ik altijd te hebberig en heb ik altijd te weinig geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |